dydel 16 Opublikowano 2 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 czerwca 2011 Sprawdź jakie nazwy map występują w nowym patchu... w te mapy grał już ktoś na OFP Polskim, i potwierdził że będą 4 mapy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Rozi Opublikowano 2 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 czerwca 2011 Będzie ruchoma fabryka, jakaś stacja rakiet, Tharsis i Akademia. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yakubu 3 047 Opublikowano 2 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 czerwca 2011 Już zamierzałem się pozbywac Killzone, a tu proszę taka niespodzianka. Szkoda, że nie dają Pustyni Pyrrhus, czy jakoś tak. W dwójce lubiłem tam pokampic, w trójce chyba nie ma takiej mapki. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
elentario 6 Opublikowano 2 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 czerwca 2011 Nie czarujmy się ludzi coraz mniej, a potencjał ogromny. Sięgają po ostatniego asa do rękawa, bo samo double XP weekend (jutro po raz drugi startuje i kończy się w poniedziałek) nie uratuje sytuacji. Cytuj Odnośnik do komentarza
K@t 116 Opublikowano 2 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 2 czerwca 2011 Jeśli to DLC będzie warte swojej ceny, to chyba dossam także poprzednie i do gry wrócę. Oby mi jedynie cierpliwości starczyło Cytuj Odnośnik do komentarza
maxelm 6 Opublikowano 15 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2011 Patch 1.10 Custom Games, Part 2. Additional information can be found at the bottom of the article, but it will include: choosing abilities, weapons and careers, as well as toggling functionality such as ribbons, skills and explosives. Squad Only Chat. This is still an experimental feature and may not always function as expected. Playing Audio/Music from your PS3 during MP games. Marksman Improvements: Cloak rippling effect has been increased. Cloak now ripples with increased intensity when firing non silenced weapons. Transition from uncloaked to cloaked has been extended. A cloak fade transition between moving and not-moving has been introduced (player no longer snaps out of view). Distance Indicator for off-screen medics. Matchmaking. We will now make players switch faction automatically at the end of a round if teams are unbalanced. Note that this will only affect players that are not in a squad or that have sent an invite to create a squad, and that it will not happen at all in Clan games or Custom Games. You can now only submit another grief report for the same person if at least 7 minutes have elapsed since the previous one. BUG FIXES Single Player Campaign Icy Incursion/Providence Bay: Cutscene between last two sections has overlapping audio. Botzone Stahl Arms: Fixed Helghast Bots running into the ISA basecamp to get killed by base turrets. User Interface Silent Footsteps icon skill now displays properly. Updated invitation messages for squad invites. Clans: Tournament boards for ‘All Time’ now update properly. Player's PSN ID is shown in the lobby instead of the PS3 console's user name. Fixed the Statistics screen – progression bars update properly now. Implemented a minimum match count (15 matches) for Clans to enter the Leaderboard. Multiplayer Improved performance on Salamun Market. Fixed an issue where a squad invite would send players to the wrong squad. Clans: Fixed a crash upon entering a clan match and immediately quitting the match. When entitled to the "3 unlock points" bonus multiple times you'll now receive all those unlock points at once instead of only 3 each time you log in. Exoskeletons no longer look broken after repairing them and getting in. Some audio fixes for Brutal Melee. Fixed several graphical glitches. Fixed several collision issues and spots where players were able to escape the bounds of the map – in Kaznan Jungle, Pyrrhus Crater, Akmir Snowdrift, Bilgarsk Boulevard, MAWLR Graveyard and Bloodgracht. Akmir Snowdrift: Fixed issues where ISA members were able to reach the Helghast basecamp and also reach the second objective area, during the first round of Operations. MAWLR Graveyard: Fixed an issue where ISA sentry drones would crash en route to the spawn location. Stahl Arms: Altered the boundaries for the western capture point to make them more realistic. The Junkyard: Fixed a couple of ammo crates that were unreachable from certain sides. Frozen Dam: Fixed the issue of ISA players being able to deliver the speaker through the floor by jumping on top of an ammo crate. CUSTOM GAMES DESCRIPTION Missions Warzone Mission Timers can now be altered. Added times varying from 4 to 60 minutes for missions. Guerrilla Warfare received additional options to the Kill Count: 10, 25, 75, 100 and 200 kills. Scavenge and Retrieve were removed from the Warzone game mode list, as it is not playable in Warzone. Unlocks This is a new field where you can choose options for Unlocks. The three options are: As Unlocked (Default): This will take the career unlocks you've earned online and give you access to them in the custom games. Lock All: Nothing is unlocked, simulating what a player would see if they started the game at Rank 1 with no unlock points. Unlock All: Everything is unlocked, as it is in Botzone. Custom Unlocks: Configure Unlocks the way you want them. Careers By default all careers are ‘ON’. You can turn every career ‘ON’ or ‘OFF’ that, but one career must be selectable at all times. Settings Other game settings can be configures here. Options available to you are: Primary Weapons: Choose between All Weapons/Only Rank 1 Weapons/Rank 1 & 2 Weapons. Secondary Weapons: Choose between All Weapons/Only Rank 1 Weapons/Rank 1 & 2 Weapons. Please note that this will be grayed out if 'Lock All' is selected under Career Unlocks. Primary Abilities: Choose between All Abilities/Only Rank 1 Abilities/Rank 1 & 2 Abilities. Secondary Abilities: Choose between All Abilities/Only Rank 1 Abilities/Rank 1 & 2 Abilities. Please note that this will be grayed out if 'Lock All' is selected under Career Unlocks. Explosives: Choose between All Explosives/Grenades Only /Prox. Mines Only/None. Friendly Fire: Choose ON or OFF. Skills: Choose ON or OFF. Ribbons: Choose ON or OFF. Melee: Choose ON or OFF. This can turn off all forms of Melee, including Brutal Melee and Rifle Butts. Enhanced Mission Settings Each mission mode in Warzone has an additional setting to configure: Assassination – Survive Time: This will add 2, 3, 4 and 5 minutes. Search and Retrieve – Speaker Returns: This will allow for additional or less returns (1, 2, 4 and 5 returns). Search and Destroy – Diffuse-Place Explosive Time: This will allow for a modifier to adjust the time (half time, double time, triple time). Bodycount – Kill Count in Warzone: This will allow for additional kills (50, 75, 100 or 200). Capture and Hold – Capture Points: This will allow for more or less points needed to win. Coraz ciekawiej tylko szkoda że tak późno dali takie funkcje. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Rozi Opublikowano 15 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2011 Solidny patch, widać starają się nawrócić graczy klanowych dając ulepszone custom games. Cytuj Odnośnik do komentarza
dydel 16 Opublikowano 15 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2011 No i dobrze :potter: Cytuj Odnośnik do komentarza
Lewis 18 Opublikowano 15 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2011 Solidny patch, widać starają się nawrócić graczy klanowych dając ulepszone custom games. Tylko że, już za późno na to Cytuj Odnośnik do komentarza
elentario 6 Opublikowano 15 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 15 czerwca 2011 Solidny patch, widać starają się nawrócić graczy klanowych dając ulepszone custom games. Tylko że, już za późno na to Dokładnie, można przebiedować do premiery BF3, ale grac już się nie gra tyle co wcześniej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Lewis 18 Opublikowano 17 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2011 Od ostatniego patcha z killzone, zrobiło się lagzone. Porażka nie gra . Tylko w co grać online? Cytuj Odnośnik do komentarza
K@t 116 Opublikowano 17 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2011 Jeszcze bardziej schrzanili grę? Damn, a już przymierzałem się do kupna nowego DLC, żeby dać grze kolejną szansę Cytuj Odnośnik do komentarza
Disvertigo 7 Opublikowano 17 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2011 Mapy DLC 3, dwa trailery. http://blog.us.playstation.com/2011/06/17/killzone-3-%E2%80%9Cfrom-the-ashes%E2%80%9D-pack-includes-4-new-maps/ Cytuj Odnośnik do komentarza
Lewis 18 Opublikowano 17 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2011 Kurcze, nieźle się te mapki prezentują. Zakup obowiązkowy - oczywiście jak znikną lagi Cytuj Odnośnik do komentarza
Loko_PL 49 Opublikowano 17 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 czerwca 2011 Kurcze, nieźle się te mapki prezentują. Zakup obowiązkowy - oczywiście jak znikną lagi Lewis mapki wyglądają naprawdę ciekawie. Przydałoby się coś razem znowu zagrać bo ostatnio to chyba w Killzone2 graliśmy Cytuj Odnośnik do komentarza
Lewis 18 Opublikowano 18 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 czerwca 2011 Kurcze, nieźle się te mapki prezentują. Zakup obowiązkowy - oczywiście jak znikną lagi Lewis mapki wyglądają naprawdę ciekawie. Przydałoby się coś razem znowu zagrać bo ostatnio to chyba w Killzone2 graliśmy Zawsze i wszędzie - tylko coś ostatnio ta gra działa mi na nerwy. Jak można kolejnymi łatkami psuć grę? Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 18 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 czerwca 2011 Mobile Factory z najnowszej paczki DLC... To było wiadome z singla, że ten etap będzie mapką w multi Cytuj Odnośnik do komentarza
K@t 116 Opublikowano 18 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 czerwca 2011 (edytowane) Mobile Factory prezentuje się świetnie. Z drugiej strony nadal nie kupiłem Steel Rain, ale podobno szykuje się bundle ze wszystkimi paczkami, więc może będzie się bardziej opłacało. Muszę odpalić znowu multi i zobaczyć jak wygląda sytuacja, nie chcę się w bagno pakować znowu. Cóż, powrót do gry okazał się dość bolesny. Na dzień dobry brak możliwości połączenia z grą (wywalało z lobby), potem jakiś zalagowany cyrk przeciw drużynie Koreańczyków i w końcu za trzecim razem fajny i dość przyjemny mecz. Zauważyłem, że gra znowu zjadła mi progres i statsy sprzed kilku tygodni. Jest to dziwne o tyle, bo statystyki te były już zapisane i w samej grze i widoczne także na stronie KZ3. Ech. Edytowane 19 czerwca 2011 przez TakeshiX Cytuj Odnośnik do komentarza
elentario 6 Opublikowano 18 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 czerwca 2011 Zauważyłem, że gra znowu zjadła mi progres i statsy sprzed kilku tygodni. Jest to dziwne o tyle, bo statystyki te były już zapisane i w samej grze i widoczne także na stronie KZ3. Ech. Standard Panie. U mnie nie ma aktualizacji w tabeli gracza, gdzie mam o 500 tys. mniej jak na stronie www. Najlepsze jest to, że gdy np. rozegrasz 15 min partyjkę w partyzantce i wyłączysz konsole zaraz po rozgrywce, to nie zaktualizuje ich na stronie. Cytuj Odnośnik do komentarza
K@t 116 Opublikowano 19 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 czerwca 2011 Najlepsze jest to, że gdy np. rozegrasz 15 min partyjkę w partyzantce i wyłączysz konsole zaraz po rozgrywce, to nie zaktualizuje ich na stronie. Kiedy grałem ostatni raz było tak samo, dlatego po dłuższym posiedzeniu, gdzie wpadło sporo odznaczeń i nagród, zostawiłem grę włączoną na dłuższą chwilę. Cały postęp zapisało, był widoczny w statsach na stronie i w grze. Wczoraj zauważyłem jednak, że wszystko znowu wyparowało. Nie wiem kiedy, bo ostatnio nie zaglądałem do statystyk. Cóż, przykro bardzo. Nie wiem jak można tak schrzanić bardzo dobre multi. Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 19 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 czerwca 2011 Ja od wczoraj pogrywam w multi i żadnych większych problemów z rozgrywką nie uświadczyłem. Jedynie raz tylko wywaliło mnie w trakcie meczu. Grałem tylko w Guerilla Warfare. Robimy jakiś forumowy meczyk? Cytuj Odnośnik do komentarza
kAos 1 Opublikowano 19 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 19 czerwca 2011 http://www.youtube.com/watch?v=_IH_ObhI9B8 Cytuj Odnośnik do komentarza
Disvertigo 7 Opublikowano 20 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 czerwca 2011 Porównanie KZ2 i 3. Dwa retro trailery. http://blog.us.playstation.com/2011/06/20/killzone-3-from-the-ashes-pack-the-retro-maps/ Cytuj Odnośnik do komentarza
elentario 6 Opublikowano 20 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 czerwca 2011 Porównanie KZ2 i 3. Dwa retro trailery. http://blog.us.plays...the-retro-maps/ Radec wygląda pięknie. Wiele można zarzucić GG, ale braku kreatywności - nigdy. Kz ma ogromny potencjał. Szkoda tylko, że mankament z naliczaniem statystyk, dziwne dropy, bugi, całkowita zmiana menu - po jaka cholerę? Do premiery BF3 z sentymentu ciupię, ale później pewnie już nie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 20 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 20 czerwca 2011 Liczyłem szczerze powiedziawszy, że mapki dla Plusowiczów będą darmowe, tak jak ostatnio... . Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.