elentario 6 Opublikowano 24 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2011 (edytowane) This Weekend Is Triple XP Weekend! Earlier this week we released the third DLC pack for Killzone 3, ‘From The Ashes’, as well as a DLC Bundle containing all three DLC packs. Of course there’s only one way to celebrate this momentous occasion: organize a Triple XP Weekend! You read that right – from Friday, June 24 at 17:00 PM UK time, until Monday, June 27 at 9:00 AM UK time, all XP earned in Killzone 3’s multiplayer matches will be tripled. So whether you’re exploring new DLC maps or just re-acquainting yourself with the stock maps, you’ll rank up faster than ever! No nie wiem, nie wiem.. Może dadzą 4 lipca x 10 - zobaczymy. Nie wiem czemu, ale w dwóch grach nie mogłem dobrać amunicji. Ktoś miał taki błąd? Nowe mapki są świetne, lipa trochę z ludźmi. Nawet Radec świeci pustkami, maksymalnie 9v7.. Edytowane 25 czerwca 2011 przez TakeshiX Cytuj Odnośnik do komentarza
tomci23 55 Opublikowano 24 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2011 12vs12 na radecu tragedia.Swego czasu jak graliśmy w Kz2 klanówki sparingi jakiekolwiek cw to max 8vs8 przy 12 graczach na tak małej mapie robi się chaos niesamowity Cytuj Odnośnik do komentarza
elentario 6 Opublikowano 24 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 24 czerwca 2011 12vs12 na radecu tragedia.Swego czasu jak graliśmy w Kz2 klanówki sparingi jakiekolwiek cw to max 8vs8 przy 12 graczach na tak małej mapie robi się chaos niesamowity Masz rację, jest tłoczno na Radecu w KZ3, mapa nawet wydaje się być mniejsza od pierwowzoru. Powala natomiast detalami, kolorystyką o grze światłem nie wspomnę - za to kocham KZ3, jest polot i hektolitry kreatywności z jednej strony dziwie się ludziskom, bo naprawdę większość graczy kojarzę już 'z widzenia' gdzie te tłumy? Z drugiej strony w(pipi)iające jest to, że statystyki przepadają, liczne błędy gry, jakieś dropy z dupy.. Zapieprzyli tymi patchami - zbyt późno i często po patchu pojawiały się jakieś kosmosy, zwłaszcza pierwszego dnia. teraz znowu nie działa strona KZ.. Czuje, że znowu z 500 tys. w dupę Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 25 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 czerwca 2011 Przywaliłbym z całej siły w łeb temu kretynowi co wymyślił klasę "Infiltrator". Z początku napsuło mi to sporo krwi, ale potem już jakoś do tego przywykłem, lecz ta klasa to jeden z niewielu minusów świetnego multi w KZ3. Cytuj Odnośnik do komentarza
Daffy 10 546 Opublikowano 25 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 25 czerwca 2011 Przywaliłbym z całej siły w łeb temu kretynowi co wymyślił klasę "Infiltrator". Z początku napsuło mi to sporo krwi, ale potem już jakoś do tego przywykłem, lecz ta klasa to jeden z niewielu minusów świetnego multi w KZ3. Fixed Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 26 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2011 Z reguły jak spotykam w trakcie walki przed sobą członka z tej samej drużyny to ten strzela do mnie, żeby upewnić się czy nie jestem zamaskowany... rozumiem że inaczej ciężko jest wytropić wroga ale ta klasa jest naprawdę do kitu. Najgorsze sytuacje wychodzą wówczas, gdy kilku graczy z oddziału walczy w zwarciu i taka ku*** się zasadzi od tyłu... Cytuj Odnośnik do komentarza
Mirumoto 234 Opublikowano 26 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2011 (edytowane) Kiedyś miałem dobrą akcję z takim infiltratorem. Biegłem sobie niedaleko naszego spawnu i widziałem, że ktoś z naszej drużyny na mnie biegnie. Dla żartów chciałem go zdzielić kolbą. Jakież było moje zdziwienie, gdy wbiłem mu kciuki w gałki oczne, a gość zdechł. Ale ogólnie bardziej od infiltratorów wkurwiają mnie bazooki (ale to chyba oczywista oczywistość) czy snajper z karabinem podstawowym helghastów. Przecież to jest jakaś kurwa kpina, żeby snajper mógł latać z karabinem. Potem lata taki jeden z drugim na niewidzialnym, kampią się w korytarzach i ni chuja ich zauważyć. Nawet taki taktyk ze swoją zdolnością ich nie pokazuje. Litości. Edytowane 26 czerwca 2011 przez Mirumoto Cytuj Odnośnik do komentarza
Nemesis 1 268 Opublikowano 26 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 26 czerwca 2011 Z klasą snajperów nie miałem takich jazd ale być może dlatego, że nietrudno ich zauważyć. Ich stealth camo jest moim zdaniem właśnie za bardzo widoczne. Takich akcji jak Ty miałem już z kilkanaście. Dobrze, że kiedy najedziemy celownikiem na infiltratora to staje się (celownik) on czerwony. Nie jest to zbyt duże ułatwieni ale dzięki temu czasem udało mi się wyjść obronną ręką z takiej sytuacji. Gram z reguły w trybie Guerilla Warfare i najwięcej infiltratorów kręci się na śnieżnych mapkach i Phyrrus Crater, gdyż są one najmniej rozległe. Dlatego najlepiej gra mi się na Bolvarsku, bo to całkiem duży teren i łatwiej ich zdjąć. Cytuj Odnośnik do komentarza
elentario 6 Opublikowano 29 czerwca 2011 Udostępnij Opublikowano 29 czerwca 2011 On Wednesday June 29, Killzone.com will be unavailable from 8:30 to 15:30 UK time while it receives several important new features and bug fixes. The Killzone 3 servers will not be affected by this operation, although it may take a while for scores achieved during the downtime to appear on the new version of the site. The following improvements and bug fixes will be applied to Killzone.com: NEW FEATURES My Killzone improvements:Icons and pop-ups have been added to explain major features. Messages requiring interaction are displayed at the top of the live feed. DLC 2 & 3 trophies and descriptions have been translated. The combined score at the top of the Clan page has been split into separate scores for Guerrilla Warfare and Warzone, to reflect the score as shown on the Leaderboard. The Win/Loss ratio on the Clan page is replaced by the percentage of games won. Operations mode has been removed from the Clan overview. [*]Leaderboard improvements: Leaderboards are now publicly accessible. Players can compare their stats directly via the leaderboard. Clan scores are shown in the leaderboards to make their rankings more understandable. Clans will only show up after playing at least 15 matches. [*]Game info page has been updated and expanded.[*]Performance and caching improvements have been implemented. BUG FIXES Missing flags for Israel, Oman, Bahrein and Qatar have been added. Ranks and their required XP and rank images with ranks are now in sync with the game. Ribbons now correspond with their in-game counterparts. The StA-11 and LS57 images have been swapped. The Bronze Pistol Kills award image has been corrected. Clan join messages are displayed on the live feed of other clan members as well. Repeat trophy notification on the live feed has been resolved. We apologize in advance for any inconvenience this downtime may cause. If you spot any weird behavior when Killzone.com returns, please let us know in the comments! Żródło - http://www.killzone.com/kz3/pl_PL/blog/news/2011-06-28_site-maintenance.html Cytuj Odnośnik do komentarza
kAos 1 Opublikowano 5 lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2011 Patch 1.11 - Freezing on Spawn fix Patch 1.11 is in the works and it will contain a fix for the freezing on spawning into the game. Other minor fixes are included as well. We are trying to release the patch in the upcoming two weeks. The patch list reads as follows: Freezing after respawn will be fixed in 1.11 Voice chat for Squads now works properly. If checked, you can only hear and talk to players within you own squad. Co-Op Campaign - Pyhrrus Evac - Ground Zero - Fixed a Hang at the start of a cutscene. Fixed a bug in Custom Games - Body Count - When target was set to 300, only '50' kills were required to end the round. The range has now been changed from "50" "75" "100" "200" "300" to "50" "75" "100" "150" "200" and "250". MAWLR Graveyard - Operations - During the second objective, the user could access areas of the map that should only be accessible once the objective is completed. This has been fixed. Bilgarsk Boulevard: Fixed a collision issue at the HGH base Stahl Arms – Graphics glitch with the two large pipes hanging in mid-air in the centre of the map. Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 5 lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 5 lipca 2011 Jak tam mapki z najnowszego DLC? Chcę niedługo porwócić do multi w K3 i kupić ten package, ale chcicalbym wiedzieć jak z ich jakością. No i czy są jakieś informacje na temat tego, czy będize na nich promocja w PS+? Cytuj Odnośnik do komentarza
Yano 3 697 Opublikowano 12 lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 lipca 2011 czy w KZ3 jest jakis online pass albo coś? czy moge brac gre z drugiej ręki jeśli nastawiam sie na multi ? Cytuj Odnośnik do komentarza
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 12 lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 lipca 2011 Nie ma w Killzone 3 online pass Cytuj Odnośnik do komentarza
elentario 6 Opublikowano 12 lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 12 lipca 2011 Jak tam mapki z najnowszego DLC? Chcę niedługo porwócić do multi w K3 i kupić ten package, ale chcicalbym wiedzieć jak z ich jakością. No i czy są jakieś informacje na temat tego, czy będize na nich promocja w PS+? Co do mapek - AR wygląda obłędnie, ogólnie mapki z DLC są przyzwoite, ale często świecą pustkami.. W tej chwili na Twoim miejscu zastanowiłbym się czy warto inwestować w Kz3. Jeżeli nie grasz po kilkanaście godzin w tygodniu, to nie polecam. Szkoda tylko, że nie ruszyli wcześniej z nowymi mapkami, patchami itd.. PS. Przepadają jeszcze u kogoś statystyki, czy tylko u mnie? W ogóle są jaja z tabelą - nie mam aktualizacji od miesiąca. Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość szpic Opublikowano 17 lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2011 Hej zakupilem sobie kz3 i pogrywam w multi. jako ze jest to moje pierwsze multi w tej serii nie mam zielonego pojecia co sie dzieje w grze jaka klasa najlepiej jest na poczatku? co odblokowywac? z czego zniszczyc tego duzego chodzacego mecha? bylem z nim na grze. Mialem tylko karabin i nic nie moglem zrobic Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 17 lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 17 lipca 2011 Z karabinu to możesz tylko zestrzelić tego, co siedzi za sterami. Z odległości to najlepiej RPG. Cytuj Odnośnik do komentarza
TakeshiX 50 Opublikowano 18 lipca 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2011 Z karabinu to możesz tylko zestrzelić tego, co siedzi za sterami. Z odległości to najlepiej RPG. Można rozwalić szkielet z karabinu ale trzeba dużooo amunicji wpakować. Cytuj Odnośnik do komentarza
Voytec 2 761 Opublikowano 18 lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2011 Owszem, ale coś takiego jest absolutnie nieopłacalne, więc nawet nie wziąłem tego pod uwagę Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość szpic Opublikowano 18 lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2011 Owszem, ale coś takiego jest absolutnie nieopłacalne, więc nawet nie wziąłem tego pod uwagę pogralem 1.5h i widze ze to chyba najbardziej modne multi w ktore gralem znacznie przebija BC2 fajne wielopoziomowe mapy i ciagla akcja szkoda tylko ze ratio mam 0.4 Cytuj Odnośnik do komentarza
Yakubu 3 047 Opublikowano 18 lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2011 graj taktykiem, będzie łatwiej. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość szpic Opublikowano 18 lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2011 graj taktykiem, będzie łatwiej. ja jestem uczynny biegam i lecze ludzi Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Rozi Opublikowano 18 lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2011 Owszem, ale coś takiego jest absolutnie nieopłacalne, więc nawet nie wziąłem tego pod uwagę pogralem 1.5h i widze ze to chyba najbardziej modne multi w ktore gralem znacznie przebija BC2 fajne wielopoziomowe mapy i ciagla akcja szkoda tylko ze ratio mam 0.4 Też tak myślałem na początku. Aż do zamknięcia na respie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość szpic Opublikowano 18 lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2011 Owszem, ale coś takiego jest absolutnie nieopłacalne, więc nawet nie wziąłem tego pod uwagę pogralem 1.5h i widze ze to chyba najbardziej modne multi w ktore gralem znacznie przebija BC2 fajne wielopoziomowe mapy i ciagla akcja szkoda tylko ze ratio mam 0.4 Też tak myślałem na początku. Aż do zamknięcia na respie. nigdy mnie sie takie cos nie zdarzylo, zbyt dobry na to jestem . Cytuj Odnośnik do komentarza
elentario 6 Opublikowano 18 lipca 2011 Udostępnij Opublikowano 18 lipca 2011 Jeżeli jest chociaż jeden taktyk w ekipie, to infiltrator jest bardzo niebezpieczny. Ostatnio dużo meczy wygrywam grając taktykiem, a ze mną 3/4 infiltratorów. Mimo wszystko chyba najlepsza zabawa jest inżynierem - ratio trochę leci, ale mam sentyment do tej klasy. Cytuj Odnośnik do komentarza
Aki PL 3 Opublikowano 2 sierpnia 2011 Udostępnij Opublikowano 2 sierpnia 2011 Ja gram glownie taktykiem. Chociaz chce odblokowac 3 stopien kamuflarzu i latac z silencerem Ratio 0,84 i ciagle rosnie. Mozna powiedziec ze bylo niskie bo sie uczylem i bawilem. Teraz mecze koncze tak 1,1 lub 0,98. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.