Skocz do zawartości

Dissidia 012


Enkidou

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 62
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Famitsu.com zamieściło dziś krótką zapowiedź, ale dodało czego możemy się spodziewać:

http://www.famitsu.com/news/201009/13033399.html

 

- nowych postaci (duh!)

- nowych poziomów

- nowych utworów muzycznych

- 'wzmocnienia systemu komunikacji'

- 'nowego systemu walki'

- szeregu innych usprawnień

 

tgsp1.jpg

 

Hajime Tabata ze swej strony (nie jest członkiem zespołu) napisał dziś na Twitterze, że trzon zespołu stanowią młodzi ludzie a sama gra otrzyma "absurdalną" wręcz ilość dodatków względem oryginału.

 

Wywiad z reżyserem Mitsunorim Takahashim (to pewnie ta młodzież bo nie kojarzę nazwiska zupełnie) i Tetsuyą Nomurą będzie w nowym Famitsu.

 

Aha, grywalne demo pojawi się na TGS.

Opublikowano

W sumie bez szału ta cała Dissidia. Trochę się pograło w jedynkę, ale szczerze, to nie wiem czy coś będzie w stanie mnie przyciągnąć do sequela. Dobra, lekko przygłupawa bijatyka, no ale ile można bezmyślnie siekać.

 

Ciekawe czy wrzucą postacie z KH.

Opublikowano

No wlasnie sek w tym ze to nie bylo bezmyslne siekanie sie... :]

 

Dissidia byla rozbudowana i dobrze przemyslana, a przede wszystkim bardzo zroznicowana pod wzgledem sposobu walki (w zaleznosci od postaci). Oczywiscie byly postacie lepsze i gorsze... ale generalnie byla pod tym wzgledem swietnie zrealizowana.

 

Ja z niecierpliwoscia oczekuje drugiej czesci ;D

Opublikowano

W sumie bez szału ta cała Dissidia. Trochę się pograło w jedynkę, ale szczerze, to nie wiem czy coś będzie w stanie mnie przyciągnąć do sequela. Dobra, lekko przygłupawa bijatyka, no ale ile można bezmyślnie siekać.

 

Ciekawe czy wrzucą postacie z KH.

Nie wiem jak przeszedłeś całą grę bezmyślnie siekając. Nie chodzi mi o te podstawowe scenariusze, które były łątwe tylko chaos i chyba coś jeszcze było. Chyba, że nie przeszedłeś.

Opublikowano

Swoją drogą - wydaje mi się że gdzieś tu jest haczyk i D012 nie będzie sequelem z prawdziwego zdarzenia.

 

Po pierwsze, młody zespół o którym wspominał Tabata. Nie wspomniałem o tym, ale napisał coś takiego - "to chyba ich druga gra". Sądzę, że pierwszą było Universal Tuning czyli są... naprawdę młodzi/niedoświadczeni. Reżyserem zamiast Arakawy jest wspomniany Takahashi. Dziwne.

 

I po drugie - dziwna jak na SE (tj. ich główne zespoły) metoda działania. Zapowiedź oficjalnie miała miejsce dzisiaj, za trzy dni TGS i tam będzie już grywalne demo. Szoking! Na premierę pewnie też nie będzie trzeba jakoś szczególnie czekać. PSP ma raczej bliżej niż dalej do swojego końca a SE ma jeszcze T3B w zanadrzu (pewnie grudzień) i ukończone w połowie Agito.

 

Zresztą zobaczymy w środę, ale jak mają zamiar upchać masę contentu to się nie pogniewam.

Opublikowano

NAAAAAJS, czekam niecierpliwie :). Oby tylko postacie były bardziej podobne do siebie, bo czasami tylko ciuszki przypominały oryginał (Tidus :P). Ogólnie wykręciłem troszkę godzin w jedynkę, grało się w to baaardzo przyjemnie. Sequel w stylu więcej, mocniej, intensywniej? Poproszę!

 

Trochę głupawy tytuł, no nie?

Opublikowano

System walki niech zostanie, tylko niech zwiększą drastycznie liczbę ataków mogących być przypisanych do jednej postaci (mało to ataków w FF było? ;/ ), i dodali jakąś prowizoryczną walkę wręcz, by jeszcze bardziej dodać walce dynamiki. No i Infrastructure, bo w jedynce chyba ktoś zaspał, bo wszystko zostało zrobione jakby miała być gra po Infrastructure (lobby!), a nie było. Poziom trudności też niech zostanie, mam nadzieję że nie zcasualowią tej gry, wszak pojedynek z Chaosem w CI to była jedna z walk życia ;)

 

PS. A i koniecznie jeszcze bardziej prymitywną fabułę, co by było się z czego pośmiać. W stylu: "Dobra, chu.j z powodem, po prostu chcemy wszyscy pona,pierdalać żeby przekonać się który FF jest najlepszy i że Cloud to ciota" ;)

Opublikowano

Nie wiem jak przeszedłeś całą grę bezmyślnie siekając. Nie chodzi mi o te podstawowe scenariusze, które były łątwe tylko chaos i chyba coś jeszcze było. Chyba, że nie przeszedłeś.

No, jakoś dałem radę. 2 ciosy powtarzane na zmianę, od czasu do czasu jakiś unik/bieg po ścianie i jedna walka pękała zaraz za drugą. Przez całą grę były może ze trzy momenty kiedy trochę musiałem pokombinować, ale ogólnie tak jak piszę - głupawa, mało wymagająca sieczka. Zapewne w trybie multi wygląda to zgoła odmiennie, ale do takowego niestety nie miałem dostępu.

Opublikowano

Ok, wyszło Famitsu i są nowe informacje. Jeśli się nie mylę EX Mode wyleciał (a ja się w tej kwestii nie mylę, co najwyżej ci co robią skróty coś poprzekręcali ale na to nie wygląda), jego powrót "nie był możliwy".

 

- u Lightning przyciskami L i R można zmieniać postawy (między Attacker, Blaster i Healer)

- Lightning będzie potrafiła odnawiać sobie HP czarami

- Assist System ? możliwość przyzwania asystującej postaci podczas walki (wciskając ?dół?+L i kółko wykona atak na Brave, zaś L+kwadrat na HP; pierwszy atak zabiera jedną część specjalnego paska, drugi dwie)

- najwyraźniej EX Mode zniknie, zamiast tego wprowadzony zostanie inny system

- w ?trybie pościgowym? (gdy wyskakujemy za przeciwnikiem) czas na reakcje został skrócony

- powrócą wszyscy z poprzedniej części; będą też nowi i nie skończy się na 3-4 postaciach

- wszyscy posiadać będą trzeci strój

- nowe summony

- wrócą wszystkie mapy z poprzedniej części

- wiele nowych utworów muzycznych (pojawią się też oryginale BGM z NES?a)

- jakiś spory ?myk? związany z Wi-Fi

- możliwość transferu stanu gry

- 012 w tytule ma związek z fabułą

- fabuła i reszta aspektów rozgrywki to wciąż tajemnica; Nomura sugeruje że część może zostać ujawniona podczas TGS

- na premierę nie trzeba będzie długo czekać

 

Skanów na razie nie ma.

 

Aha, Attacker, Blaster i Healer to nazwy 'postaw' w japońskiej wersji FFXIII. Nie wiem jak one brzmią w zachodniej. Jeśli gdzieś jest jakaś literówka czy coś takiego to sry, ale dzisiaj tekstów do przetłumaczenia było sporo a ja mało spałem. : )

Opublikowano

Sry za drugi post pod rząd w krótkim odstępie czasu ale niektóre osoby może chciałaby to wiedzieć. Najwyżej niech moderator połączy oba posty.

 

Pierwsza kwestia - znalazłem kilka informacji więcej i wygląda na to, że brak EX Mode tyczy się najprawdopodobniej w jakiś sposób Assist Mode. Tak sugeruje skrót z 2ch. Ktoś się dziś z rana pośpieszył i dlatego doszło do nieporozumień. W przeciwnym razie nie mam pojęcia o co biega. Lightning i Kain swój EX Mode mają.

 

SE zamieściło dziś w sieci listę ciosów dla dema. Możecie ją zobaczyć tutaj:

http://kontownia.files.wordpress.com/2010/09/d012_htp2.jpg

 

Wnioski? Umiejętności Lightning będą się różniły w zależności od tego w jakiej postawie będzie. Odnośnie innych (ale i jej też) - lista umiejętności różni się w zależności od tego kto jest postacią asystującą.

 

Jeszcze dalsze info z Famitsu:

http://kontownia.files.wordpress.com/2010/09/kain_unm.jpg - Kain bez hełmu (EX Mode)

http://kontownia.files.wordpress.com/2010/09/light_kain_2nd.jpg - drugi strój Lightning i Kaina

 

Uzupełniając mój wcześniejszy post:

- niektóre ze starych postaci czekają spore zmiany np. Firiona; generalnie jednak nowe umiejętności powinni dostać wszyscy

- najwyraźniej w SE sami jeszcze nie wiedzą ile dodadzą nowych postaci - więcej niż 3-4 ale Nomura mówi że UMD ma swoje ograniczenia

- jedna z nowych map to m.in. Orphan's Cradle

- Ishimoto (kompozytor) przerobi battle theme z FFXIII

- Story Mode w D012 ma różnić się od tego z pierwszej części

- Kain ma atak na HP (Gungnir) który go leczy

- ekwipunek (bronie i zbroje) będzie 'wyregulowany' na nowo; wiąże się z nim także jakaś nowość odnośnie Assist Mode

Opublikowano

Mogą zrobić jak np. z Wipeout Pure było, że 75 % gry dostępne od razu, a 15 % do ściągnięcia w formie darmowych DLC-ków :D W ten sposób instalując grę na Memory Stick'u, można ominąć nieco ograniczenia UMD. Oczywiście w formie DLC-ków powinny być głównie jakieś nowe mapy i postacie, żeby trzon został na UMD.

Opublikowano

Ciekawe, co się stało z tymi 10% Wipeout Pure ;).

 

Drugi strój Kaina wymiata, ale to świetnie wygląda. Już nie mogę się doczekać, ślinka cieknie. W międzeczasie chyba zostaje się posiłkować Dissidią po prostu.

Co do tego, czy to sequel czy nie - jak dla mnie, to będzie coś takiego jak Patapon i Patapon 2 - 012 to będzie Dissidia+.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...