Enkidou 300 Opublikowano 8 września 2010 Opublikowano 8 września 2010 Dissidia 012 została zapowiedziana w najnowszym numerze Jumpa. Na razie wiadomo że: - pojawi się Lightning i Kain - premiera w 2011 roku - grywalne demo najprawdopodobniej już na TGS http://kontownia.files.wordpress.com/2010/09/dissidia012.jpg Cytuj
Pan Pieczarka 167 Opublikowano 11 września 2010 Opublikowano 11 września 2010 Jaram się, oby było jeszcze więcej wszystkiego. Pograłbym sobie Auronem. Cytuj
Killabien 555 Opublikowano 11 września 2010 Opublikowano 11 września 2010 Jaram się, oby było jeszcze więcej wszystkiego. Pograłbym sobie Auronem. Ooooo tak Auron musi tam być. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 13 września 2010 Autor Opublikowano 13 września 2010 Famitsu.com zamieściło dziś krótką zapowiedź, ale dodało czego możemy się spodziewać: http://www.famitsu.com/news/201009/13033399.html - nowych postaci (duh!) - nowych poziomów - nowych utworów muzycznych - 'wzmocnienia systemu komunikacji' - 'nowego systemu walki' - szeregu innych usprawnień Hajime Tabata ze swej strony (nie jest członkiem zespołu) napisał dziś na Twitterze, że trzon zespołu stanowią młodzi ludzie a sama gra otrzyma "absurdalną" wręcz ilość dodatków względem oryginału. Wywiad z reżyserem Mitsunorim Takahashim (to pewnie ta młodzież bo nie kojarzę nazwiska zupełnie) i Tetsuyą Nomurą będzie w nowym Famitsu. Aha, grywalne demo pojawi się na TGS. Cytuj
Engarde 1 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 W sumie bez szału ta cała Dissidia. Trochę się pograło w jedynkę, ale szczerze, to nie wiem czy coś będzie w stanie mnie przyciągnąć do sequela. Dobra, lekko przygłupawa bijatyka, no ale ile można bezmyślnie siekać. Ciekawe czy wrzucą postacie z KH. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 No wlasnie sek w tym ze to nie bylo bezmyslne siekanie sie... :] Dissidia byla rozbudowana i dobrze przemyslana, a przede wszystkim bardzo zroznicowana pod wzgledem sposobu walki (w zaleznosci od postaci). Oczywiscie byly postacie lepsze i gorsze... ale generalnie byla pod tym wzgledem swietnie zrealizowana. Ja z niecierpliwoscia oczekuje drugiej czesci ;D Cytuj
Killabien 555 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 W sumie bez szału ta cała Dissidia. Trochę się pograło w jedynkę, ale szczerze, to nie wiem czy coś będzie w stanie mnie przyciągnąć do sequela. Dobra, lekko przygłupawa bijatyka, no ale ile można bezmyślnie siekać. Ciekawe czy wrzucą postacie z KH. Nie wiem jak przeszedłeś całą grę bezmyślnie siekając. Nie chodzi mi o te podstawowe scenariusze, które były łątwe tylko chaos i chyba coś jeszcze było. Chyba, że nie przeszedłeś. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 13 września 2010 Autor Opublikowano 13 września 2010 Swoją drogą - wydaje mi się że gdzieś tu jest haczyk i D012 nie będzie sequelem z prawdziwego zdarzenia. Po pierwsze, młody zespół o którym wspominał Tabata. Nie wspomniałem o tym, ale napisał coś takiego - "to chyba ich druga gra". Sądzę, że pierwszą było Universal Tuning czyli są... naprawdę młodzi/niedoświadczeni. Reżyserem zamiast Arakawy jest wspomniany Takahashi. Dziwne. I po drugie - dziwna jak na SE (tj. ich główne zespoły) metoda działania. Zapowiedź oficjalnie miała miejsce dzisiaj, za trzy dni TGS i tam będzie już grywalne demo. Szoking! Na premierę pewnie też nie będzie trzeba jakoś szczególnie czekać. PSP ma raczej bliżej niż dalej do swojego końca a SE ma jeszcze T3B w zanadrzu (pewnie grudzień) i ukończone w połowie Agito. Zresztą zobaczymy w środę, ale jak mają zamiar upchać masę contentu to się nie pogniewam. Cytuj
Pan Pieczarka 167 Opublikowano 13 września 2010 Opublikowano 13 września 2010 Dla mnie to nawet fabułę mogą wyciąć, szczególnie jeżeli ma być na poziomie pierwowzoru. Za to nowy system walki i świeżaki w teamie to trochę niepokojący news. NIECH DADZĄ MULTI ONLINE!!! Będę w niebie wtedy. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 Multi online mozna bylo symulowac poprzez aplikacje na PS3 Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 NAAAAAJS, czekam niecierpliwie . Oby tylko postacie były bardziej podobne do siebie, bo czasami tylko ciuszki przypominały oryginał (Tidus ). Ogólnie wykręciłem troszkę godzin w jedynkę, grało się w to baaardzo przyjemnie. Sequel w stylu więcej, mocniej, intensywniej? Poproszę! Trochę głupawy tytuł, no nie? Cytuj
Mendrek 571 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 System walki niech zostanie, tylko niech zwiększą drastycznie liczbę ataków mogących być przypisanych do jednej postaci (mało to ataków w FF było? ;/ ), i dodali jakąś prowizoryczną walkę wręcz, by jeszcze bardziej dodać walce dynamiki. No i Infrastructure, bo w jedynce chyba ktoś zaspał, bo wszystko zostało zrobione jakby miała być gra po Infrastructure (lobby!), a nie było. Poziom trudności też niech zostanie, mam nadzieję że nie zcasualowią tej gry, wszak pojedynek z Chaosem w CI to była jedna z walk życia PS. A i koniecznie jeszcze bardziej prymitywną fabułę, co by było się z czego pośmiać. W stylu: "Dobra, chu.j z powodem, po prostu chcemy wszyscy pona,pierdalać żeby przekonać się który FF jest najlepszy i że Cloud to ciota" Cytuj
Engarde 1 Opublikowano 14 września 2010 Opublikowano 14 września 2010 Nie wiem jak przeszedłeś całą grę bezmyślnie siekając. Nie chodzi mi o te podstawowe scenariusze, które były łątwe tylko chaos i chyba coś jeszcze było. Chyba, że nie przeszedłeś. No, jakoś dałem radę. 2 ciosy powtarzane na zmianę, od czasu do czasu jakiś unik/bieg po ścianie i jedna walka pękała zaraz za drugą. Przez całą grę były może ze trzy momenty kiedy trochę musiałem pokombinować, ale ogólnie tak jak piszę - głupawa, mało wymagająca sieczka. Zapewne w trybie multi wygląda to zgoła odmiennie, ale do takowego niestety nie miałem dostępu. Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 Ale to chyba mowisz tylko o trybie fabularnym... I to tym podstawowym a nie Chaos Bo tam juz sie tak nie dalo. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 15 września 2010 Autor Opublikowano 15 września 2010 Ok, wyszło Famitsu i są nowe informacje. Jeśli się nie mylę EX Mode wyleciał (a ja się w tej kwestii nie mylę, co najwyżej ci co robią skróty coś poprzekręcali ale na to nie wygląda), jego powrót "nie był możliwy". - u Lightning przyciskami L i R można zmieniać postawy (między Attacker, Blaster i Healer)- Lightning będzie potrafiła odnawiać sobie HP czarami - Assist System ? możliwość przyzwania asystującej postaci podczas walki (wciskając ?dół?+L i kółko wykona atak na Brave, zaś L+kwadrat na HP; pierwszy atak zabiera jedną część specjalnego paska, drugi dwie) - najwyraźniej EX Mode zniknie, zamiast tego wprowadzony zostanie inny system - w ?trybie pościgowym? (gdy wyskakujemy za przeciwnikiem) czas na reakcje został skrócony - powrócą wszyscy z poprzedniej części; będą też nowi i nie skończy się na 3-4 postaciach - wszyscy posiadać będą trzeci strój - nowe summony - wrócą wszystkie mapy z poprzedniej części - wiele nowych utworów muzycznych (pojawią się też oryginale BGM z NES?a) - jakiś spory ?myk? związany z Wi-Fi - możliwość transferu stanu gry - 012 w tytule ma związek z fabułą - fabuła i reszta aspektów rozgrywki to wciąż tajemnica; Nomura sugeruje że część może zostać ujawniona podczas TGS - na premierę nie trzeba będzie długo czekać Skanów na razie nie ma. Aha, Attacker, Blaster i Healer to nazwy 'postaw' w japońskiej wersji FFXIII. Nie wiem jak one brzmią w zachodniej. Jeśli gdzieś jest jakaś literówka czy coś takiego to sry, ale dzisiaj tekstów do przetłumaczenia było sporo a ja mało spałem. : ) Cytuj
Trzcina 11 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 Jak ja bede gral Gabranthem bez EX mode? :o To jest niewykonalne Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 Aha, Attacker, Blaster i Healer to nazwy 'postaw' w japońskiej wersji FFXIII. Nie wiem jak one brzmią w zachodniej. Commando, Ravager i Medic bodajże. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 15 września 2010 Autor Opublikowano 15 września 2010 Skany (zdjęcia w zasadzie) z nowego Famitsu: http://kontownia.files.wordpress.com/2010/09/d012_fami1.jpg http://kontownia.files.wordpress.com/2010/09/d012_fami2.jpg Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 15 września 2010 Autor Opublikowano 15 września 2010 Sry za drugi post pod rząd w krótkim odstępie czasu ale niektóre osoby może chciałaby to wiedzieć. Najwyżej niech moderator połączy oba posty. Pierwsza kwestia - znalazłem kilka informacji więcej i wygląda na to, że brak EX Mode tyczy się najprawdopodobniej w jakiś sposób Assist Mode. Tak sugeruje skrót z 2ch. Ktoś się dziś z rana pośpieszył i dlatego doszło do nieporozumień. W przeciwnym razie nie mam pojęcia o co biega. Lightning i Kain swój EX Mode mają. SE zamieściło dziś w sieci listę ciosów dla dema. Możecie ją zobaczyć tutaj: http://kontownia.files.wordpress.com/2010/09/d012_htp2.jpg Wnioski? Umiejętności Lightning będą się różniły w zależności od tego w jakiej postawie będzie. Odnośnie innych (ale i jej też) - lista umiejętności różni się w zależności od tego kto jest postacią asystującą. Jeszcze dalsze info z Famitsu: http://kontownia.files.wordpress.com/2010/09/kain_unm.jpg - Kain bez hełmu (EX Mode) http://kontownia.files.wordpress.com/2010/09/light_kain_2nd.jpg - drugi strój Lightning i Kaina Uzupełniając mój wcześniejszy post: - niektóre ze starych postaci czekają spore zmiany np. Firiona; generalnie jednak nowe umiejętności powinni dostać wszyscy - najwyraźniej w SE sami jeszcze nie wiedzą ile dodadzą nowych postaci - więcej niż 3-4 ale Nomura mówi że UMD ma swoje ograniczenia - jedna z nowych map to m.in. Orphan's Cradle - Ishimoto (kompozytor) przerobi battle theme z FFXIII - Story Mode w D012 ma różnić się od tego z pierwszej części - Kain ma atak na HP (Gungnir) który go leczy - ekwipunek (bronie i zbroje) będzie 'wyregulowany' na nowo; wiąże się z nim także jakaś nowość odnośnie Assist Mode Cytuj
Mendrek 571 Opublikowano 15 września 2010 Opublikowano 15 września 2010 Mogą zrobić jak np. z Wipeout Pure było, że 75 % gry dostępne od razu, a 15 % do ściągnięcia w formie darmowych DLC-ków W ten sposób instalując grę na Memory Stick'u, można ominąć nieco ograniczenia UMD. Oczywiście w formie DLC-ków powinny być głównie jakieś nowe mapy i postacie, żeby trzon został na UMD. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 16 września 2010 Opublikowano 16 września 2010 Ciekawe, co się stało z tymi 10% Wipeout Pure . Drugi strój Kaina wymiata, ale to świetnie wygląda. Już nie mogę się doczekać, ślinka cieknie. W międzeczasie chyba zostaje się posiłkować Dissidią po prostu. Co do tego, czy to sequel czy nie - jak dla mnie, to będzie coś takiego jak Patapon i Patapon 2 - 012 to będzie Dissidia+. Cytuj
Pan Pieczarka 167 Opublikowano 16 września 2010 Opublikowano 16 września 2010 Do wipeouta to dali tyle w DLCkach, że contentu było więcej niż na umd. Trzeba czekać na jakieś pewne, sprawdzone njusy, bo na razie to tak niewiele wiadomo. Cytuj
Enkidou 300 Opublikowano 17 września 2010 Autor Opublikowano 17 września 2010 (edytowane) Trailer z TGS: http://www.youtube.com/watch?v=G2R1fqoaGo4 Trzecia nowa postać to Tifa. Premiera wiosną. Edit: http://www.megaupload.com/?d=FMKD9Y41 (5x mp4) Edit2: Stream: http://psp-team.pl/newsy/zbi%C3%B3r-zwiastun%C3%B3w-z-gier-square-enix-10715 Edytowane 17 września 2010 przez Enkidou Cytuj
Mitabrin 1 Opublikowano 18 września 2010 Opublikowano 18 września 2010 (edytowane) GÓWNO I CHUJ Edytowane 30 czerwca 2021 przez Mitabrin Cytuj
Pan Pieczarka 167 Opublikowano 18 września 2010 Opublikowano 18 września 2010 Cloud w przebraniu laski. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.