Skocz do zawartości

PlayStation Move


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

http://www.youtube.com/watch?v=Mz--coTb8h0&feature=player_embedded

 

Całkiem imponujące. Move wydaje się być niezłym gadżetem, tylko żeby się nie skończyło na tym że "różdżka" będzie robić wszystko a nie będzie użyteczna w grach...

http://www.ps3site.pl/19-minut-z-playstatiom-move/40885/

Wideo z całego pokazu.

  • Odpowiedzi 667
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano (edytowane)

Jak na razie ten SOCOM 4 to nie pokazał za wiele. Niczym się to nie różni od gry zwykłym padem. Marketingowo powinni zrobić jakieś celowanie itp, a nie pokazać zwykłego piwożłopa konsolowego co nawet dupy nie ruszy z kanapy.

 

Boks jest fajny - choć jeszcze niedopracowany.

 

Myslę, że wszelkieg gry będą mogły być obsługiwane dowolnym padem, choć dopiero przy dedykowanym rozwiną skrzydełka. Coś jak wyścigi - da się grać padem, ale co to za przyjemność. Ciężko mi sobie wyobrazić shootery z tym Move. Tu zawsze będzie królował pad, a że to mój ulubiony typ gier - pewnie Move kupię dla kobiałki.

Edytowane przez redundantor
Opublikowano (edytowane)

Ja obejrzałem te filmiki z SOCOM4 i RE5. I dla mnie wyglądało to jak katorga a nie przyjemność z grania. Nie widzę najmniejszego powodu żebym miał grać np. w wymienione gry PS Move. Jeszcze dla małego testu, wziąłem pada i latarkę tak jak grali w RE5 (to znaczy imitacja tego)................................dzięki ja spasuje.

 

Ale, ale na wieść, że niby LBP2 ma obsługiwać PS Move. Ucieszyłem się niezmiernie. Tu jak najbardziej widzę zastosowanie a co najważniejsze przyjemność z grania PS Move. Tworzenie leveli, sterowanie sackboyem. W tym wypadku jestem na tak.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Ciekawe jak wyjdzie natal na x360. Filmiki są za(pipi)iste, tylko jakoś tak mam wrażenie, że nie jest tak, że oni machają rękami i nogami, a gry robią to samo, tylko puścili na DVD filmiki z gier, a aktorzy nauczyli się ruchów. W końcowym efekcie będzie to pewnie jakić maksymalny crap.

 

Bo tak naprawdę - skoro natal będzie kamerą to dlaczego PS3 eye + odpowiednie oprogramowanie nie da nam tego samego?

 

Jak myślicie?

Opublikowano (edytowane)
Ciekawe jak wyjdzie natal na x360. Filmiki są za(pipi)iste, tylko jakoś tak mam wrażenie, że nie jest tak, że oni machają rękami i nogami, a gry robią to samo, tylko puścili na DVD filmiki z gier, a aktorzy nauczyli się ruchów.

 

Uśmiałem się, dobre! :thumbsup:

 

W końcowym efekcie będzie to pewnie jakić maksymalny crap.

To przed premierą stwierdzić mogą tylko Sonyboje :mellow:

 

Przecież Natal był już 8 lat temu na PS2 w postaci Eye Toya.

Dokładnie, przy czym PSMove nie jest kopią Willota :potter:

 

Co by wam nie offtopować, to moim zdaniem PSMove jest fajnym gadżetem (jest dokładny), tylko jest jeden zasadniczy problem.

IMO Sony chce z hardcorowych graczy, przyzwyczajonych do pada zrobić jakichś każuali, "wygibujących" się przed TV grając w poważne gry jak Socom 4. Nie wiem po co?

Moim zdaniem mogli oddzielić graczy i gry, a nie za wszelką cene zacierać granicę pomiędzy Hardcorem i Niedzielnym szarpaniem.

Edytowane przez Jordan23Carolina
Opublikowano

Oglądałeś prezentacje gry za pomocą PSM w SOCOM 4 ? Nikt tam nie robił 'wygibasów' przed TV , tylko siedział i trzyma 'pałkę' na kolanie sterując delikatnie bez gwałtownych ruchów.. IMO bardzo dobrze że sony chce używać 'pałek' też do poważniejszych gier , jak fajnie to rozwiążą (np takie Demons Souls i sterowanie tarczą i mieczem) to jestem jak najbardziej za. Używanie PSM tylko do 'pierdółkowatych' gier dla niedzielnych graczy było by dla mnie zmarnowaniem potencjału tej zabawki.

Gość bigdaddy
Opublikowano

Filmik przedstawiający rewolucyjność Natala :)

http://www.ps3site.pl/move-kopia-wii-lota-natal-kopia-eye-toya/40991/

 

zdajesz sobie sprawę z tego że kilka fragmentów na tym filmie co pokazuje EyeToya w akcji nie istnieje?

 

Zaś co do PN to nie pokazali jeszcze nic poza odbijaniem piłeczek i podrywaniem małego chłopca nad jeziorem. Jakiś ładnie zmontowanych trailerów nie liczę, tylko konkrety.

Opublikowano (edytowane)

Jordan23Carolina Twój wpis pokazuje, że to ty jesteś jakimś fanboyem X-a, bo już nie można słowa o nim napisać. Czy ja gdziekolwiek napisałem, że natal jest gorszy od move? Naucz się czytać ze zrozumieniem i wyczuciem kontekstu.

Znikąd nie wynika z tych filmików, że natal działa. Ot leci coś na ekranie, a jakieś mośki skaczą przed nim. Wszystko jest nagrane w studio, żadnej publiczności, testerów itp. Te filmy są już od dawna w sieci. Więc jak to jest takie doskonałe narzędzie to czemu tego jeszcze nie ma. Czy nie uważasz, że jakby to tak działało już rok temu to od dawna byśmy się tym bawili?

 

Pomyśl trochę....

 

Jak okaże się, że to rewolucja to pierwszy skoczę do sklepu po Xboxa, bo marka nie ma dla mnie znaczenia, ale odróżniam marketingowe filmiki od rzeczywistości. W move już wszystko wiadomo. Nie jest doskonałe, gry trochę cienkie, ale przynajmniej mamy pewność, że jakoś DZIAŁA.

 

Co do tego kontrolera to uważam, że wszelkie sportowe gierki to niesamowita zachęta np. do ruszania się w domu jak zimno pada i basen zamknęli. Czy to jest Wii, Natal, czy move nie ma to znaczenia.

 

Napiszę Wam coś jeszcze. Ja już w shootery, do których używa się kontrolera - pistoletu i celuje w ekran grałem we wczesnych latach 90. Poniżej filmik ze sprzętem, jaki do dziś posiadam. Celowało się w ekran (ok. 18 sekundy jest fragment gry "bug hunter", ale było jeszcze kilka np. coś o strzelaniu do zwierzątek na farmie). Nie było natala, move, a już się dało. Cały ten trend i jego powodzenia zależeć będzie tylko od aplikacji, nie od możliwości technicznych - bo te nic same nie dadzą.

Jak dla mnie toma sens tylko w grach sportowych. Reszta to granie na siłę (np. Socom). W filmikach z natala też pełno gierek na siłe. Np. nie wierzę, że KTOKOLWIEK na tym forum uzna, że lepiej grać w wyścigi machając rękami przed telewizorem, niż poczuć kierownicę i pedały (bez skojarzeń) na żywca.

 

Znajdzie się taki?

 

http://www.youtube.com/watch?v=FDLlfCQbF1s

Edytowane przez redundantor
  • 3 tygodnie później...
Gość donsterydo
Opublikowano (edytowane)

Obejrzałem dzisiaj filmik z pokazu z Seattle i jedno rzuciło mi się w oczy - im bardziej skomplikowana gra tym większy lag, jak na ekranie są same miecze to go nie ma, ale w tej bijatyce moim zdaniem jest już porównywalny z pierwszą wersją zbijaka na Natal'u (piszę "pierwsza wersja" bo w Hiszpanii media zapoznały się z nowszym buildem gdzie mogły grać dwie osoby naraz i wedle relacji lag jest dużo mniejszy).

 

A tak w ogóle to fajny patent z tą bijatyką, dobra radocha musi być przed takim 40" TV :) Wcale bym się nie zdziwił jakby Move obsługiwała kolejna wersja Yakuzy.

Edytowane przez donsterydo
Opublikowano

move to nie tylko sfera ale tez akcelermoetry, dzieki ktorym odwzorowanie ruchu nie powinno byc super-trudne do uzyskania. kwestia oprogramowania.

 

sfera - odwzorowanie położenia w plaszczyznach x,y,z

akcelerometr - odwzorowanie nachylenia urządzenia [rękojeści] w przestrzeni.

 

wiec w tym wypadku kompleksowe przeniesienie ruchu rąk, niemożliwe raczej nie jest ;]

ale fakt... freestyleowe machanie łapami przed tv moze nie byc przewidziane przez koderow od animacji :/

Opublikowano

PlayStation?Move motion controller
Three-axis gyroscope
Three-axis accelerometer
Terrestrial megnetic field sensor
Colour-changing sphere for Playstation Eye tracking
Bluetooth? technology
Vibration feedback

 

tak, ale majac ten punk/y i punk odniesienia mamy tez pozycje[w tym ułożenie] kontrolera w przestrzeni.

uwzględniając ograniczenia ruchowe czlowieka [nie wygniesz lokcia w drugą strone] oraz posiadajac odpowiedni algorytm nadal uwazam, ze nie jest to niewykonalne. oczywiscie z pewną tolerancja.

Opublikowano

jeśli ta bijatyka będzie miała miała dobrą detekcję kolizji i w miarę mały lag to MOVE mnie ma - symulator boksu w domowym zaciszu REWELACJA

Opublikowano

Ja łykam odrazu. Mam SingStar'a i Buzzz'a ale zawsze zazdrościłem Wii tych popierdółkowatych ale świetnie sprawdzających się na imprezach gier. Już nie raz miałem kupić Wii, ale kupować konsolkę tylko na imprezy i dotego w SD gdy już przyzwyczaiłem się do HD to mija się z celem. Dlatego jak tylko pojawi się w sklepach to lece po dwa komplety PSM i jakiegoś "Sony Sport Resort:) " i spraszam gości. A to czy PSM będzie przydatny przy innych grach to przetestują Zgredziole, jak dadzą dobre opinie to i inne gry się kupi. Tylko czemu trzeba tak długo na to czekać!

 

 

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

a troszke odswierze...

Ale point & clicki to by było coś. To by był dopiero ich renesans, świetny pomysł. Tylko wątpię na prawdę wątpię czy ktoś wpadnie na to albo raczej czy to zrealizuje.

 

W takim zastosowaniu, mieli by mnie. Pomyślałbym nad zakupem a to już coś. Ostatnio czytając recenzję Silent Hill: Shattered Memories napaliłem się (już nie mówię nawet o samej grze) ale o pograniu na Wiilocie w takim użyciu w takiej grze.

taaaak, to samo zdanie padlo juz nie raz kiedy wyszlo Wii. ale chyba za malo razy bo to Nintendo nie dotarlo. w zasadzie tylko Zack & Wiki lekko ocieral sie o P'n'C. maja takie mozliwosci a robia prawie same popierdulki. zamiast wydac Pikmin 3 to odgrzewaja jedynke i dwojke z nowym sterowaniem. ze-na-da.

moze Sony ulyszy te wolania o point'n'click i odrodzi gatunek.

 

a tak z nieco innej beczki .

jak jakies 4 lata temu, kiedy Nintendo pokazalo Wii ktos wysoko postawiony w Sony (nie pamietam czy Kutaragi czy ktos inny) wysmial publicznie pomysl umieszczenia czujnikow ruchowych w kontrolerze. i co? niedlugo pozniej okazalo sie, ze sixaxis tez oferuje tilt. a teraz? kontroler move to kalka Wiilota, oczywiscie z poprawkami i usprawnieniami bo minely prawie 4 lata.

granie na Wiilocie potrafilo byc przyjemne i wbrew temu co biadola Ci, ktorzy nigdy nie grali - nie jest meczace. jak slysze marudzenia niektorych, ze 'nie mam zamiaru po calym dniu pracy meczyc sie przed tv machajac rekami' to mnie sciska i skreca. sprobuj i oceniaj. bo ja skonczylem kilka tytulow na Wii i wcale nie mam miesni jak Stalone :D granie (zaznaczam - w zwykle gry tylu shooter czy przygodowka) na takich kontrolerach spala tyle samo energii co granie na padzie. chyba, ze odpalilmy boks na Wii Sport ;)

oby tylko Sony nie poszlo droga big N i skupiac sie na minigierkach zamiast robic porzadne, duze gry.

Opublikowano

Znamy polskie ceny:

Naszym wysłannikom na E3 udało się poznać sugerowane przez Sony ceny zestawów z kontrolerami Move.

 

Ceny kształtują się następująco:

 

Podstawowy kontroler Move - 149 zł

Subkontroler wymagany do części gier - 99 zł

Kontroler, kamera i płyta z demami - 219 zł

 

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107162,8030453,Znamy_polskie_ceny_Move.html?bo=1

 

Znacznie niższe, od tych przeliczanych z dolara.

Opublikowano (edytowane)

Czyli 219 + 99 i to już mam wszystko jeżeli chodzi o Move ?

 

O kurde spodziewałem się o wiele drożej.

Dead Space przybywam, pif paf :turned:

 

Jakby mi ktoś miesiąc temu powiedział, że zainteresuje się PS Move to bym go wyśmiał.

A na dzień dzisiejszy mam ciśnienie na to cacko.

Bo wierzę, że Sony (co już widać) będzie inwestowało w hc gry jeżeli chodzi o Move.

Edytowane przez SłupekPL
Opublikowano

Hmmm Dead Space obsluzy Move?? Damn.... a juz myslalem ze bede musial czekac na Killzone 3 zeby w cos konkretnego zagrac :)Jak chodzi o samo Move to bardzo tanio. Spodziewalem sie 299 za zestaw z kamera.

Opublikowano

Hmmm Dead Space obsluzy Move?? Damn.... a juz myslalem ze bede musial czekac na Killzone 3 zeby w cos konkretnego zagrac :)Jak chodzi o samo Move to bardzo tanio. Spodziewalem sie 299 za zestaw z kamera.

Nie chcę Cię skłamać i nie powiem Ci, że Dead Space 2 będzie współgrał z Move, ale będzie świetnie działał Extraction, który podciągnięty do HD da wiele frajdy w uniwersum DS ;)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...