Skocz do zawartości

PlayStation Move


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

bo by był droższy (chociaż i tak jest drogi jak na pół pada :P)

 

gdyby miał mieć kulke i być w pełni funkcjonalny to by musial by miec tez pozostałe czujniki ruchu i wszystko inne, a skoro tak to rownie dobrze mogli by poprostu dodać gałke podstawowemu kontrolerowi i zaniechać navi, wtedy jednnym "mówem" by sie machało a drugim obslugiwało gałke, a w niektorych grach oba by służyły do machania

tyle że to by bylo droższe rozwiązanie dla osob ktore chca machać tylko jednym i grac tylko sami, za to tansze dla ludzi grajacych w grupie

 

są wady i zalety tego rozwiązania

 

ps. sama kulka w nawi czyli mała dioda z kulka pewnie by była łatwa i tania do zrobienia ale nie była by w pełni funkcjonalna bo precyzja move bierze sie z połaczenia roznych czujników ruchu i położenia oraz kamery analizującej kulke, dzieki temu precyzja jest ogormna, w porównaniu np z willotem (ktory ma tylko czujniki ruchu)

 

Dokładnie :)

 

Zresztą Szymek stronę temu był link do wywiadu czemu navi nie ma kulki. Zdecydowała głównie cena - chcieli najtańszego kontrolera na rynku i KONIECZNIE chcieli by do zabawy z Move nie był koniecznie potrzebny navi i można było go zastąpić padem trzymanym w jednej ręce.

wszystko rozumiem tylko np zeby pograc w taki boks czy siatkowke potrzeba dwoch MOVE...mogliby wypuscic NAVI z kulka powiedzmy za 300 zl i byloby to najlepsze rozwiazanie :)

domyslam sie ze dochodza do tego problemy np.: z bateria ale milo byloby gdyby mozna zaoszczedzic troszke kasy...chociaz co ja tam wiem

imo uwazam ze te kontrolery i tak sa w chuy drogie i narazie w ogole nie sa potrzebne mi do szczecie...ja w nie nie inwestuje

Edytowane przez Szymek_PL_
  • Odpowiedzi 667
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

do tych co juz grali/testowali.

 

czy w grach fps jest mozliwosc dostosowania pola na ekranie, po którym porusza sie celownik?

 

przykładowo:

celh.jpg

 

widze, ze w mag'u tak jest ale nie wiem czy da sie zmieniac proporcje tego pola ;]

bo jesli bedzie trzeba dobijac kursorem do boków wyswietlacza w celu obracania postaci to ja dziekuje...

Opublikowano

powinni to zmienić w patchach ... bo burza negatywnych opinii już zaczyna się na internecie.

 

Nie wiem kto wpadł na taki durny pomysł że celownik ps move porusza się po ekranie i dopiero przesunięcie go praktycznie do krawędzi ekranu owocuje ruchem głowy postaci.Powinno być tak jak jest w każdym fpsie obsługującym myszkę lub pada czyli celownik zawsze pozostaje na środku tv i najdrobniejszy ruch kontrolera porusza głowę.

Opublikowano

Ja osobiście liczyłem że w komfortowo będzie się grało w fpsy, do pada nie potrafię się przekonać, że będzie podobnie jak z myszką (celownik na środku ekranu) ale celownik latający po całym ekrnie, nie mówiąc już o obracaniu posatci, nie wydaje się aby się to sprawdziło. Sprawdzi się to chyba tylko w "celowiczkach".

Opublikowano

nie wiadomo jak będzie w pełnych wersjach, przecież zwykły patch załatwi sprawę i przylepi celownik do środka ekranu.

 

Narazie celowniczek latał po całym ekranie w becie MAG i pre-alpha Killzone3 więc wszystko jest w fazie testów.

Opublikowano

statyczy celownik przy takim sterowaniu tez nie jest dobry.

 

pomyslcie. obie rece sa zajęte i chcemy sie podrapać, zmienić ułożenie ręki, wstać, cokolwiek... w tym czasie na ekranie wszystko szaleje, bo nie ma strefy neutralnej.

Opublikowano

Najlepiej niech bedzie wybów sterowania (statyczny celownik i dynamiczny) i każdy będzie zadowolony. :whistling:

Jest pół roku do premiery K3, a wy już narzekacie, że sterowanie jest do dupy. To samo inne bety, nikt z was nie grał, jest czas żeby zmienić sterowanie, a gdzie nie czytam to wszyscy narzekają. Przypomina się sytuacja ze sterowaniem w K2 i wielkim 'ale' pro strzelców.

Opublikowano (edytowane)

statyczy celownik przy takim sterowaniu tez nie jest dobry.

 

pomyslcie. obie rece sa zajęte i chcemy sie podrapać, zmienić ułożenie ręki, wstać, cokolwiek... w tym czasie na ekranie wszystko szaleje, bo nie ma strefy neutralnej.

Chcesz wstać to wciskasz Start. To samo jak masz ochotę się podrapać. Nie widze problemu. A celownik powinien byc statyczny na środku ekranu jak w dotychczasowych FPSach kontrolowanych na pomocą prawej gałki/myszki.. Ruch Move powinien poruszać całą kamerą i przesuwać ją w odpowiednią stronę. Na razie akceptuję ten suchar z Socoma czyli celowniczek latający po całym ekranie. Ale w pełnoprawnych produkcjach później to jest nie do przyjęcia.

Edytowane przez Gooral
Opublikowano

co do celownika jeszcze:

 

już o tym pisałem - mogło by sie sprawdzić rozwiązanie takie że pdoczas biegania celownik jest na srodku ekranu i ruchy move'a ruszajac calym ekranem, a po nacisnieciu guzika i przylozeniu celownika do oka (L1 w bc2/mw2) zmienia sie tryb i można precyzyjniej celować po ekranie bez machania głową na wszystkie strony

Opublikowano (edytowane)

ciekawe jak z lagami online-czujecie taki turniej w pingla-dodatkowo z małym okienkiem, gdzie widzimy jak sie wygina nasz przeciwnik ? ;)

Edytowane przez adi
Opublikowano (edytowane)

Czy gdzieś w Internecie znajduje się FAQ na temat PS Move? Chciałbym trochę o nim poczytać.

Edytowane przez Di
Opublikowano

ciekawe jak z lagami online-czujecie taki turniej w pingla-dodatkowo z małym okienkiem, gdzie widzimy jak sie wygina nasz przeciwnik ? ;)

lagów online nie ma, przynajmniej w sport championship, bo gra nie ma trybu online

Opublikowano

do tych co juz grali/testowali.

 

czy w grach fps jest mozliwosc dostosowania pola na ekranie, po którym porusza sie celownik?

 

przykładowo:

celh.jpg

 

widze, ze w mag'u tak jest ale nie wiem czy da sie zmieniac proporcje tego pola ;]

bo jesli bedzie trzeba dobijac kursorem do boków wyswietlacza w celu obracania postaci to ja dziekuje...

 

W MAG'u jest możliwość regulowania wielkości tej 'ramki', ale nie da się jej do końca zmniejszyć. Co do celownika przyczepionego do środka ekranu to chyba nie do końca możliwe bo jak to celowanie by wtedy wyglądało? Musiał by zostać poświęcony jakiś przycisk na 'blokowanie' Move'a, żeby wrócić ręką do wyjściowej pozycji. No bo ile można wykręcać dłoń w jedną stronę? Sam się zbulwersowałem jak pograłem trochę w betę, ale teraz już wiem, że jakaś ramka do celowania musi pozostać. Nie jest to wygodne, a jak dojdzie jeszcze dropujący framerate jak w MAG'u w dominacji to spokojnie można sobie Move odpuścić.

Opublikowano

Do wszystkiego trzeba sie poprostu przyzwyczaic...

Gralem troche na Wii w strzelanki FPP i tez na poczatku dziwnie sie gralo, bo to inna faza niz mlucenie na padzie czy myszce. Po przyzwyczajeniu beda ladnie wchodzily headshooty - niebujta sie ;) Ramka na poczatku wydaje sie dziwnym konceptem ale po paru dniach (godzinach?) spedzonych gra sie super.

  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...