Szymek 1 048 Opublikowano 1 września 2010 Opublikowano 1 września 2010 (edytowane) bo by był droższy (chociaż i tak jest drogi jak na pół pada ) gdyby miał mieć kulke i być w pełni funkcjonalny to by musial by miec tez pozostałe czujniki ruchu i wszystko inne, a skoro tak to rownie dobrze mogli by poprostu dodać gałke podstawowemu kontrolerowi i zaniechać navi, wtedy jednnym "mówem" by sie machało a drugim obslugiwało gałke, a w niektorych grach oba by służyły do machania tyle że to by bylo droższe rozwiązanie dla osob ktore chca machać tylko jednym i grac tylko sami, za to tansze dla ludzi grajacych w grupie są wady i zalety tego rozwiązania ps. sama kulka w nawi czyli mała dioda z kulka pewnie by była łatwa i tania do zrobienia ale nie była by w pełni funkcjonalna bo precyzja move bierze sie z połaczenia roznych czujników ruchu i położenia oraz kamery analizującej kulke, dzieki temu precyzja jest ogormna, w porównaniu np z willotem (ktory ma tylko czujniki ruchu) Dokładnie Zresztą Szymek stronę temu był link do wywiadu czemu navi nie ma kulki. Zdecydowała głównie cena - chcieli najtańszego kontrolera na rynku i KONIECZNIE chcieli by do zabawy z Move nie był koniecznie potrzebny navi i można było go zastąpić padem trzymanym w jednej ręce. wszystko rozumiem tylko np zeby pograc w taki boks czy siatkowke potrzeba dwoch MOVE...mogliby wypuscic NAVI z kulka powiedzmy za 300 zl i byloby to najlepsze rozwiazanie domyslam sie ze dochodza do tego problemy np.: z bateria ale milo byloby gdyby mozna zaoszczedzic troszke kasy...chociaz co ja tam wiem imo uwazam ze te kontrolery i tak sa w chuy drogie i narazie w ogole nie sa potrzebne mi do szczecie...ja w nie nie inwestuje Edytowane 1 września 2010 przez Szymek_PL_ Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 do tych co juz grali/testowali. czy w grach fps jest mozliwosc dostosowania pola na ekranie, po którym porusza sie celownik? przykładowo: widze, ze w mag'u tak jest ale nie wiem czy da sie zmieniac proporcje tego pola ;] bo jesli bedzie trzeba dobijac kursorem do boków wyswietlacza w celu obracania postaci to ja dziekuje... Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 powinni to zmienić w patchach ... bo burza negatywnych opinii już zaczyna się na internecie. Nie wiem kto wpadł na taki durny pomysł że celownik ps move porusza się po ekranie i dopiero przesunięcie go praktycznie do krawędzi ekranu owocuje ruchem głowy postaci.Powinno być tak jak jest w każdym fpsie obsługującym myszkę lub pada czyli celownik zawsze pozostaje na środku tv i najdrobniejszy ruch kontrolera porusza głowę. Cytuj
xbor 54 Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 Ja osobiście liczyłem że w komfortowo będzie się grało w fpsy, do pada nie potrafię się przekonać, że będzie podobnie jak z myszką (celownik na środku ekranu) ale celownik latający po całym ekrnie, nie mówiąc już o obracaniu posatci, nie wydaje się aby się to sprawdziło. Sprawdzi się to chyba tylko w "celowiczkach". Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 nie wiadomo jak będzie w pełnych wersjach, przecież zwykły patch załatwi sprawę i przylepi celownik do środka ekranu. Narazie celowniczek latał po całym ekranie w becie MAG i pre-alpha Killzone3 więc wszystko jest w fazie testów. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 statyczy celownik przy takim sterowaniu tez nie jest dobry. pomyslcie. obie rece sa zajęte i chcemy sie podrapać, zmienić ułożenie ręki, wstać, cokolwiek... w tym czasie na ekranie wszystko szaleje, bo nie ma strefy neutralnej. Cytuj
Square 8 609 Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 Najlepiej niech bedzie wybów sterowania (statyczny celownik i dynamiczny) i każdy będzie zadowolony. Jest pół roku do premiery K3, a wy już narzekacie, że sterowanie jest do dupy. To samo inne bety, nikt z was nie grał, jest czas żeby zmienić sterowanie, a gdzie nie czytam to wszyscy narzekają. Przypomina się sytuacja ze sterowaniem w K2 i wielkim 'ale' pro strzelców. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 ja tam i tak bede na padzie grac ;] no i mniejwiecej wiem, jak to bedzie wygladac w praktyce, bo niewiele sie to rozni od sterowania na wii. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 3 września 2010 Opublikowano 3 września 2010 Dziwi mnie bardzo, że nie dają sportówki, która to obecnie jest najlepszą grą na Move. Cytuj
Gooral 9 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 (edytowane) statyczy celownik przy takim sterowaniu tez nie jest dobry. pomyslcie. obie rece sa zajęte i chcemy sie podrapać, zmienić ułożenie ręki, wstać, cokolwiek... w tym czasie na ekranie wszystko szaleje, bo nie ma strefy neutralnej. Chcesz wstać to wciskasz Start. To samo jak masz ochotę się podrapać. Nie widze problemu. A celownik powinien byc statyczny na środku ekranu jak w dotychczasowych FPSach kontrolowanych na pomocą prawej gałki/myszki.. Ruch Move powinien poruszać całą kamerą i przesuwać ją w odpowiednią stronę. Na razie akceptuję ten suchar z Socoma czyli celowniczek latający po całym ekranie. Ale w pełnoprawnych produkcjach później to jest nie do przyjęcia. Edytowane 4 września 2010 przez Gooral Cytuj
sprite 1 788 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 (edytowane) Sports Champtions - Review: Edytowane 4 września 2010 przez sprite Cytuj
PanPawcio 0 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 (edytowane) Bombowo!! Ja jak Move wyjdzie (kamerę mam) kupuję 2 motion controllery oraz Sports Champions ;P. Edytowane 4 września 2010 przez PanPawcio Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 4 września 2010 Opublikowano 4 września 2010 co do celownika jeszcze: już o tym pisałem - mogło by sie sprawdzić rozwiązanie takie że pdoczas biegania celownik jest na srodku ekranu i ruchy move'a ruszajac calym ekranem, a po nacisnieciu guzika i przylozeniu celownika do oka (L1 w bc2/mw2) zmienia sie tryb i można precyzyjniej celować po ekranie bez machania głową na wszystkie strony Cytuj
adi 189 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 (edytowane) ciekawe jak z lagami online-czujecie taki turniej w pingla-dodatkowo z małym okienkiem, gdzie widzimy jak sie wygina nasz przeciwnik ? Edytowane 5 września 2010 przez adi Cytuj
Di 839 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 (edytowane) Czy gdzieś w Internecie znajduje się FAQ na temat PS Move? Chciałbym trochę o nim poczytać. Edytowane 5 września 2010 przez Di Cytuj
sprite 1 788 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 Tutaj masz trochę FAQ'ów: http://www.3xg.co.uk/2010/08/20/playstation-move-all-you-need-to-know/ Cytuj
xbor 54 Opublikowano 5 września 2010 Opublikowano 5 września 2010 ciekawe jak z lagami online-czujecie taki turniej w pingla-dodatkowo z małym okienkiem, gdzie widzimy jak sie wygina nasz przeciwnik ? lagów online nie ma, przynajmniej w sport championship, bo gra nie ma trybu online Cytuj
CritiCalz 5 Opublikowano 6 września 2010 Opublikowano 6 września 2010 Nie ma online ? LIPA! Myślałem że sobie w ponga pogram przez online... Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 6 września 2010 Opublikowano 6 września 2010 w sports champions są tylko rankingi online Chyba dopiero Virtua Tenis 4 przyniesie zabawę online w taką typu grę Cytuj
Assphalt 17 Opublikowano 6 września 2010 Opublikowano 6 września 2010 do tych co juz grali/testowali. czy w grach fps jest mozliwosc dostosowania pola na ekranie, po którym porusza sie celownik? przykładowo: widze, ze w mag'u tak jest ale nie wiem czy da sie zmieniac proporcje tego pola ;] bo jesli bedzie trzeba dobijac kursorem do boków wyswietlacza w celu obracania postaci to ja dziekuje... W MAG'u jest możliwość regulowania wielkości tej 'ramki', ale nie da się jej do końca zmniejszyć. Co do celownika przyczepionego do środka ekranu to chyba nie do końca możliwe bo jak to celowanie by wtedy wyglądało? Musiał by zostać poświęcony jakiś przycisk na 'blokowanie' Move'a, żeby wrócić ręką do wyjściowej pozycji. No bo ile można wykręcać dłoń w jedną stronę? Sam się zbulwersowałem jak pograłem trochę w betę, ale teraz już wiem, że jakaś ramka do celowania musi pozostać. Nie jest to wygodne, a jak dojdzie jeszcze dropujący framerate jak w MAG'u w dominacji to spokojnie można sobie Move odpuścić. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 6 września 2010 Opublikowano 6 września 2010 jak da sie regulowac tą ramke to spoko; o to mi chodzilo i mam nadziej, ze w kz3 tez to będzie ;] Cytuj
Ziolo rastamaN 1 Opublikowano 7 września 2010 Opublikowano 7 września 2010 Do wszystkiego trzeba sie poprostu przyzwyczaic... Gralem troche na Wii w strzelanki FPP i tez na poczatku dziwnie sie gralo, bo to inna faza niz mlucenie na padzie czy myszce. Po przyzwyczajeniu beda ladnie wchodzily headshooty - niebujta sie Ramka na poczatku wydaje sie dziwnym konceptem ale po paru dniach (godzinach?) spedzonych gra sie super. 1 Cytuj
sprite 1 788 Opublikowano 7 września 2010 Opublikowano 7 września 2010 Kolejny RTS na PS Move: http://www.joystiq.com/2010/09/07/under-siege-gets-playstation-move-support-platinum-trophy/ PS. Będzie do zgarnięcia Platynka. Cytuj
MichAelis 5 618 Opublikowano 9 września 2010 Opublikowano 9 września 2010 We wroclawiu w Saturnie starter pack po 199, a gry po 119. Od 15. Nic innego nie ma w gazetce, ani samej rozdzki, ani navigatora, ani bundli z konsola. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.