Yano 3 697 Opublikowano 11 stycznia 2012 Opublikowano 11 stycznia 2012 mialem takie samo wrażenie ale troszke was uspokoje - zauważcie ze to sa walki z bossami, zwlaszcza z tym ogromnym ciężko bylo zrobić coś oprocz QTE. napewno podczas walk ze zwykłymi ziomkami bedzie wiecej normalnej walki. pytanie tylko jak dużo. bo moze byc wiecej ale nadal dosyc mało. ja jednak jestem dobrej myśli. w najgorszym razie poogladam sobie mega widowiskowy "gro-film" a potem opyle Cytuj
estel 806 Opublikowano 11 stycznia 2012 Opublikowano 11 stycznia 2012 Demko potwierdziło moje najgorsze obawy - brak systemu walki. Ta gra to nie jest slasher, to widowiskowy festiwal QTE i tyle. Kupię kiedyś, jak stanieje. Wątpię, żeby poza fajnymi walkami z bossami, gra miała do zaoferowania coś innego. Cytuj
Paliodor 1 787 Opublikowano 11 stycznia 2012 Opublikowano 11 stycznia 2012 Po ograniu demka też mam drobne obawy, że będzie festiwal QTE ale ogólnie jestem bardzo zadowolony z tego co zobaczyłem. Lubię takie odjechane klimaty wiec jak tylko gra stanieje to z pewnością się w nią zaopatrzę. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 11 stycznia 2012 Opublikowano 11 stycznia 2012 (edytowane) pogralem dzis drugi raz i naprawde ta epickość ciosów strasznie mi sie podoba, z dobrym dzwiękiem odpalonym na sluchawkach czuć moc pobawilem sie tez troszke i sprawdzilem co sie dzieje jak sie źle naciska guziki w qte - czasami nic sie nie dzieje (np jak dziadek pcha nas mieczem i trzeba nawalać O , nie naciskalem go i nic sie nie stalo) - czasem niewiele sie dzieje jesli chodzi o animacje ale schodzi nam życie , i za ktoryms razem gdy nie naćisniemy guzika i cios przeciwnika sprowadza życie do zera to pojawia sie animacja zabijania (w moim wypadku wystrzelił mnie w kosmos) i napis game over (cofneło mnie tylko troszke, checkopinty pewnie sa bardzo blisko siebie) - a czasem zmienia sie animacja oraz schodzi życie. np gdy dziad wypuszcza miecz i mamy go złapać i zwalimy to postać i tak go łapie ale nie zapiera sie o glebe tylko odrazu jest ciągnięta do tyłu z nogami w powietrzu, potem łapie równowage i sie zapiera o ziemie. albo jak dziad pierwszym ciosem "obcina" kawał skały powodując jej wypiętrzenie, normalnie łapiemy miecz i odskakujemy na bok. gdy nie naćisniemy guzika to asura obrywa i odrzuca go gdzieś w tą skalną ściane czyli ogolnie to część tych qte to tylko dla zgrywu , ale czasem maja realne efekty podoba mi sie bardzo jak zablokujemy cios miecza i asura podbiega do dziana i wali mu w ryj trzema rękami ogolnie epickość jest i jak narazie mam zamiar kupic gierke. chyba że recenzje zjadą ją na 3/10 a czas gry bedzie ponizej 4 godizn. wtedy poczekam troche i wymienie ją zamiast kupować Edytowane 11 stycznia 2012 przez Yano Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 11 stycznia 2012 Opublikowano 11 stycznia 2012 Pograłem i ja Do tej gry trzeba 50'' TV, nagłośnienie za 2tys. zł, pól litra wódki, wiadro chipsów i dużo wolnego czasu z którym nie wiadomo co zrobić. Wtedy może, MOZE, będzie to 'gra' na 6/10. Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 11 stycznia 2012 Opublikowano 11 stycznia 2012 może i się nie znam bo trzeba być pewnie fanem pojedynków z dragon ball i lubić mangi - wtedy pewniakiem może to być już gra na 6+/10 Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 11 stycznia 2012 Opublikowano 11 stycznia 2012 byłem na te grę napalony jak arab na kurs pilotażu. byłem. rozczarowanie. być może w warunkach jak pisano wyżej (50'' i solidne kino domowe) graloby sie inaczej, jednak jako że jestem z wizyta u rodziców, to ogralem to na tatusiowej konsoli podpietej pod 26''. należy zacząć od tego, że generalnie średnio jest sens ściągać demo, bo dokładnie to samo można było oglądać już od wielu tygodni na "jutjubje". jeśli chodzi o rozgrywke i jej mechanike to mamy coś pomiędzy heavy rain a takimi produkcjami jak ratchet i clank czy bayonetta z intensywnym i definitywnie za częstym mashowaniem przycisków. jak ktoś słusznie zauważył wykonywanie sekwencji QTE może, ale nie musi przynosić pozytywnych skutków, co przywodzi na myśl heavy rain, w którym raptem w kilku miejscach trzeba było mieć pada w dłoniach, a przez resztę czasu można było żreć chipsy. w odróżnieniu od przedmowcy - nawet jak sie dobrze najem i będę bardzo pijany, to to demo nie dostanie ode mnie 6/10 Cytuj
Paliodor 1 787 Opublikowano 11 stycznia 2012 Opublikowano 11 stycznia 2012 może i się nie znam bo trzeba być pewnie fanem pojedynków z dragon ball i lubić mangi - wtedy pewniakiem może to być już gra na 6+/10 Nom, nom. Kij z ocenami mi się podobało więc jest git No ale o gustach się nie dyskutuje. Cytuj
estel 806 Opublikowano 11 stycznia 2012 Opublikowano 11 stycznia 2012 Nie wiem po co w wymaganiach umieszczać "dużo czasu" skoro grę pewnie da się skończyć w 6h Przy takim tempie akcji wątpię, żeby był to długi tytuł. Cytuj
Zurenai 2 Opublikowano 12 stycznia 2012 Opublikowano 12 stycznia 2012 Lekki zawód, ale wcale nie przez nadmiar QTE, bo one akurat były tutaj najmocniejszym punktem. Za to za każdym razem gdy wchodził gameplay, cały power gdzieś się ulatniał - np. rozwalanie tego latającego statku wydało mi się strasznie ślamazarne, tak samo jak walka z gościem z mieczem. Jeśli tak ma to wyglądać przez resztę gry to nie wróżę wielkiego sukcesu, nawet wśród fanów nadmiernego efekciarstwa, do których nieśmiało się mogę zaliczyć. Chętnie kupię, ale dopiero jak już stanieje. Cytuj
SimonK 29 Opublikowano 12 stycznia 2012 Opublikowano 12 stycznia 2012 Mi tez podobaly sie QTE, bo to nie tak jak np. w RE4 gdzie nie miales pojecia ze sie zaraz pojawi - napierdzielanie w pada bylo proporcjonalne do epickosci na ekranie tak ze git Ale jak kolega wyzej uwazam ze sterowanie podczas walki kiedy nie bylo QTE to troche niewypal - zobaczymy jak sie gra sprawdzi po releasie, wydaje mi sie ze brak tutoriala w tym wypadku byl dosc powaznym bledem - wrzucenie gracza do boss fight'a od samego poczatku nie pozwala na nauczenie sie podstaw Cytuj
Grez 33 Opublikowano 12 stycznia 2012 Opublikowano 12 stycznia 2012 demo jak to demo nastawione jest na max efektowności, a tą można najłatwiej osiągnąć poprzez scenki z QTE. orientuje się ktoś czy na rynku europejskim będzie można włączyć dubbing japoński ? Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 12 stycznia 2012 Opublikowano 12 stycznia 2012 nie wiem jak to dokladnie jest ale nawet w demie z japonskiego PSS gadali po angielsku, chociaz moze to kwestia ustawien jezyka w konsoli, nie wiem czy w demach też czasem tak robią z jezykiem Cytuj
SimonK 29 Opublikowano 12 stycznia 2012 Opublikowano 12 stycznia 2012 No wlasnie, ja(pipi)e ten angielski byl slaby, mam nadzieje ze bedzie mozna zmienic jezyk gadany na jap. Cytuj
Grez 33 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 po zmianie języka w konsoli na japoński słyszymy dubbing japoński więc jest nadzieja że w grze będzie można wybrać orginane głosy Cytuj
Tamashi 4 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 po zmianie języka w konsoli na japoński słyszymy dubbing japoński więc jest nadzieja że w grze będzie można wybrać orginane głosy głosy + wszystko inne XD. Co dla niektórych może być problemem. Swoją drogą nie wiem coście tak się czepili tych angielskich głosów. Imo angielski dub w Asurze daje radę i nie odbiega jakoś od oryginału. Głosy pasują do postaci. Często spotyka się podczas wypuszczeniu japońskiej gry głosy narzekań, że nei ma wyboru japońskiego dubbingu nawet gdy angielski dubbing jest w porządku. Rozumiem takie nastawienie w przypadku gier na podstawie anime, gdzie większość jest przyzwyczajona do oryginalnych seiyuu. Jednak ciężko mi zrozumieć te negatywne nastawienie do nowego IP, w którym dubbing jest w porządku (jak w Asurze) Od razu mówię, że ja również jestem zwolennikiem oryginalnych głosów i jeśli gra daje mi taką możliwość to chętnie krozystam. Jednak bez sensu hejtować jak coś jest zrobione dobrze Cytuj
Grez 33 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 angielska wersja jest jak najbardziej w porządku, lecz przy grach ociekających japońszczyzną (jeśli chodzi o akcje i klimat) to aż dziw bierze, że twórcy zastanawiają się czy na rynki europejskie wypuszczać tytuł z możliwością wyboru języka japońskiego. To jest tak jak kiedyś w grach niemcy mówili po angielsku do siebie co jak dla mnie psuło ogólny obraz gry. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 angielska wersja jest jak najbardziej w porządku, lecz przy grach ociekających japońszczyzną (jeśli chodzi o akcje i klimat) to aż dziw bierze, że twórcy zastanawiają się czy na rynki europejskie wypuszczać tytuł z możliwością wyboru języka japońskiego. To jest tak jak kiedyś w grach niemcy mówili po angielsku do siebie co jak dla mnie psuło ogólny obraz gry. a jak w grach i filmach wszyscy kosmici gadają po angieslku? XD ja gralem kiedyś w dragonballa z japonskimi głosami, ale tam te głosy to byly glownie okrzyki bojowe podczas walki wiec japonskie brzmialy o wiele lepiej. w grze gdzie jest jakaś tam fabuła i postacie ze soba rozmawiają a nie tylko sie drą to chyba jednak wole angielski zeby móc sie skupić na akcji bez potrzbu czytania napisów Cytuj
Kazub 4 583 Opublikowano 13 stycznia 2012 Opublikowano 13 stycznia 2012 Te QTE są chyba stworzone dla ludzi z porażeniem mózgowym. Kłik tajmy z God of War, czy Residenta to przy tym finezja z maestrią. O Heavy Rain lepiej nawet nie wspominać. Ja rozumiem, że ludziom gustującym w klimatach dragonbolowych taki setting może się podobać, ale gameplay w tej grze jest upośledzony. Więcej frajdy sprawiają mi 8bitowe scrollowane nawalanki. 2 Cytuj
MYSZa7 8 920 Opublikowano 15 stycznia 2012 Opublikowano 15 stycznia 2012 QTE bo QTE,ale na jaką skalę. Ta gra jest tak przegięta,że aż za(pipi)ista mimo iż mało w tym demku było prawdziwego grania. Asura to prze.(pipi)...nawet Kratos nie był takim koksem,żeby rozj.ebać boga jednym uderzeniem. Jeśli tylko gra z nim w roli głównej stanieje to z chęcią się zaopatrzę. Cytuj
Nemesis 1 269 Opublikowano 15 stycznia 2012 Opublikowano 15 stycznia 2012 Mam nadzieję, że w tej grze rozgrywka nie będzie opierać się na zasadzie 1 vs. 1, bo tak było właśnie w demie. Cytuj
Grez 33 Opublikowano 15 stycznia 2012 Opublikowano 15 stycznia 2012 Mam nadzieję, że w tej grze rozgrywka nie będzie opierać się na zasadzie 1 vs. 1, bo tak było właśnie w demie. na trailerach widać że walczymy też przeciwko mięsu armatniemu w ilościach hurtowych Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 15 stycznia 2012 Opublikowano 15 stycznia 2012 Mam nadzieję, że w tej grze rozgrywka nie będzie opierać się na zasadzie 1 vs. 1, bo tak było właśnie w demie. to przecież byli bossowie, wybrali do dema gorace kawałki gdzie dużo sie dzieje widowiskowych akcji ale bedzie tez walka ze zwykłymi ziomkami, nie wiem czy bedzie ich 20 na raz, ale bedzie conajmniej kilku leszczy jednocześnie, czasem ci leszcze są 4 razy wieksi od bohatera Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.