Skocz do zawartości

Ninja Gaiden 3


MaZZeo

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Pociski są, fakt, ale nie lądują na ryju Ryu co sekundę. Pewnie na wyższych poziomach trudności będzie to wyglądało inaczej, ale się zobaczy. Te QTE też jak na razie nie przeszkadzają zbytnio. Niech się najpierw wykażą, później będziemy narzekać.

  • Odpowiedzi 345
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

Tylko kurcze felek gdzie sie podziala karma,jej zasysanie i wykorzystywanie jej w walce?Kuchnia, nie chcialbym zeby akurat ten element zniknal. Zasysane igrekiem karmy, puszczanie i ogladanie jak Ryu rozpyrtala niemiluchow bylo najfajniejszym IMO ficzerem w poprzednich czesciach...

Opublikowano

Pociski są, fakt, ale nie lądują na ryju Ryu co sekundę. Pewnie na wyższych poziomach trudności będzie to wyglądało inaczej, ale się zobaczy. Te QTE też jak na razie nie przeszkadzają zbytnio. Niech się najpierw wykażą, później będziemy narzekać.

 

 

QTE jest na poziomie tego z NG2 wciskamy jeden przycisk i tyle, jeżeli to tak zostawią to OK mam nadzieje, że nie będzie czegoś typu god of war......

Opublikowano

Teraz ultimate technique można odpalić dopiero jak zabijemy określona liczbę wrogów, a łapsko zacznie pulsować na czerwono. Punktów karmy nie widać i to jest niepokojące.

Opublikowano

Chyba na ninja-to.

 

 

Boze, ten kicz bijacy z tej gry mnie rozpierdziela, zas mamy nindże w nowym jorku, niech dorzuca jeszcze jako bosa syberysjkiego karateke grajacego na saksofonie, a walka bedzie sie odbywac na poczcie w wenezueli.

Opublikowano
Chyba na ninja-to.

Dragon Sword to jednak katana

 

Boze, ten kicz bijacy z tej gry mnie rozpierdziela, zas mamy nindże w nowym jorku, niech dorzuca jeszcze jako bosa syberysjkiego karateke grajacego na saksofonie, a walka bedzie sie odbywac na poczcie w wenezueli.

Nie ma w tym nic kiczowatego, takie było założenie serii od samego początku(jeszcze w czasach NES'a) - to nie "Tenchu". Chociaż nie będę ukrywał że o wiele bardziej podszedł mi design pierwszego NG/NGB na Xboxa - najpierw japońska wioska, sterowiec a potem do końca gry jedno wielkie fikcyjne Vigoor Empire. Mam nadzieję że w NG3 będzie mniej skakania po mapie świata.

 

Odnośnie zaprezentowanych materiałów z E3. Generalnie jestem nastawiony pozytywnie, ale brak karmy i dodatkowych broni naprawdę martwi. Niby w poprzednich odsłonach i tak najczęściej używałem Dragon Sword'a ale fajnie było mieć alternatywę. Kolejna rzecz, szkoda ze Hayashi zdecydował się na wprowadzenie dwóch rzeczy, których Itagaki nie chciał w serii(i miał rację), tj. QTE i skradanie. O ile QTE możliwe, że będzie na ekranie tylko w ramach tutorialu i nie będzie wymyślnych kombinacji poza wciśnięciem ataku na wykończenie wroga, o tyle sekcje skradankowe zabijają klimat i spowalniają niepotrzebnie gameplay. Po co Ryu, miałby się skradać, skoro jest w stanie bez problemu walczyć z kilkoma przeciwnikami na raz i to często o wiele większymi i silniejszymi? Bez sensu. Zresztą parę lat temu Itagaki został zapytany w wywiadzie o jego podejście do tej kwestii na co odpowiedział:

 

"It's hard to understand if you're not Japanese maybe, but there are different types of ninja and my concept of ninja is not so stealth; a ninja is supposed to be hidden, and not seen by others, to hide and kill - like a secret assassin, but my concept is more open, I just want to kill everyone who gets in my way! I think most kids dream of becoming a ninja of course, but they're not thinking of hiding and stuff, they're thinking that the battle scenes are cool and the way the hold the katana is cool - so I wanted to emphasise that aspect more."

 

Mimo wszystko mam nadzieję że Hayashi dostarczy nam NG z prawdziwego zdarzenia. Nie liczę na poziom NGB, ale żeby było lepiej niż w NG2/NGS2.

Opublikowano

NG2 juz mnie zawiodlo pod wieloma wzgledami. Tutaj grafika nie przystaje do standardow dzisiejszych topowych produkcji pod zadnym wzgledem. Ale co sie dziwic jak KKW to zacofanie technologicze glownie. Pamietam NG na Xboxa, to bylo cos.

Opublikowano (edytowane)

NG2 juz mnie zawiodlo pod wieloma wzgledami. Tutaj grafika nie przystaje do standardow dzisiejszych topowych produkcji pod zadnym wzgledem. Ale co sie dziwic jak KKW to zacofanie technologicze glownie. Pamietam NG na Xboxa, to bylo cos.

Ok, relatywnie to moze troche gorzej wygladac niz NGB na pierwszego xboxa, ale nazwanie grafiki z NG3 zartem jest jakims zupelnie niepotrzebnym i niezrozumialym zacietrzewieniem z Twojej strony.Zreszta...to co pokazano to zapewne jakas wczesna wersja.Po drugie w czasie tak szybkiej bitki naprawde nie zwraca sie az tak uwagi na ilosc polygonow. Ja bym bardziej zwrocil uwage na to czy gra bedzie utrzymywala stale 60 klatek na sekunde.Powyzsza prezentacja nieomal mi to obiecuje, ale z ostateczna ocena wstrzymam sie do momentu zagrania w fulla...

Edytowane przez Czezare
Opublikowano

Zobaczymy, ale mozna robic cuda. Chocby FM4 z kosmiczna jakoscia grafiki i betonowymi 60 klatkami. Swietny dev = swietne wyniki.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Do Sieci wyciekły właśnie nowe screeny:

 

 

NinjaGaiden3-June20-03.jpgNinjaGaiden3-June20-08.jpgNinjaGaiden3-June20-11.jpgNinjaGaiden3-June20-13.jpgNinjaGaiden3-June20-01.jpg

 

 

 

Trzeba przyznać, że robią wrażenie. Może wizualnie nie będzie zbytnio dużego przeskoku od Ninja Gaiden Sigma II ale podwojona brutalność, nowe areny i nowe combosy zrobią swoje. Pełną galerią możecie zobaczyć pod tym adresem:

 

http://playstationlifestyle.net/2011/06/21/ryu-hayabusa-makes-a-bloody-mess-in-latest-ninja-gaiden-3-screens/

Opublikowano

...znowu jakieś techno-ninjasy. Do luftu z czymś takim. Pierwszy screen to kadr z zaprezentowanego gameplaya (przypomina Vanquish jak nic). Ciarki mi po plecach przechodzą jak pomyślę o tych wszystkich industrialnych lokacjach i mechach nas czekających :yucky: .

Opublikowano

Też wolałbym NG utrzymanego w klimatach z dwóch pierwszych chapterów z NG . Bo w NG2 to juz pojechali po bandzie . i do dziś mam oryginał NG , wole w niego pograć niż w NG2 . no i niech poziom trudności będzie jak w jedynce - uczciwy ,bo w NG2 to co się dzieje na wyższych poziomach to masakra (spamowanie przez strzelających przeciwników irytuje, a nie bawi )

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jak dla mnie to również tragicznie się zapowiada.Miałem sporą nadzieję że wykonają to w stylu doskonałej 1ki.Przynajmniej każdy zakrwawiony plakat Hayabusy mnie tak nastawiał.Już nie chodzi o samą grafikę choć jest przeciętna, to sam klimat wydaje się być jakiś po prostu słaby.Poziom trudności ultra super easy WTF?Dodatkowo spowolnili grę wszucając jakieś denne slowmotion gdzie po 30min gry zapewne już każdemu się znudzą.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Monotonia się robi z tym materiałem. W sumie fajnie, że nie prezentują czegoś innego bo być może będzie jakiś element zaskoczenia i w końcu doświadczymy murów i mrocznych lokacji, a nie urbanistycznego dziadostwa z plującymi zewsząd rakietnicami. Jestem już troszkę zmęczony czekaniem na tą grę. A jeśli się okaże, że będę musiał grać w Ninja Gaiden 2.5 to się poddaję i przechodzę w stan spoczynku jeśli chodzi o serię.

Opublikowano

Jak w TN był jeszcze Itagaki to średnio co parę dni było coś nowego z NG2, ale spokojnie na TGS pokażą coś konkretnego jestem tego pewien!

Opublikowano

2ka nie była trudna, ona była niedo(pipi)a$a (mam na mysli wersję na X0, nie Sigmę). Grało się w to całkowicie inaczej - gorzej - niż w jedynkę. W 3ce nie widać by kunaie latały jak komary w sierpniowy wieczór więc może coś z tego być. Nie podobają mi się te wszystkie ATE w grach. Fajne były tylko w Shenmue bo to była nowość, teraz to się już przejadło. Klimat 3ki jest póki co kiepski - jacyś żołnierze i roboty buee. Pokazali by jakieś nowe akcje innymi broniami niż smoczak.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano

Zgadza się grafika nabrała rumieńców, po tym co TN pokazało na TGSie, widać, że w końcu wiedzą jak słusznie wykorzystać moc nowych konsol:)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...