marek1712 1 Opublikowano 4 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Października 2011 Hmm, te pustynne obrazki wyglądają znacznie lepiej niż kolejne ponure miasto. Choć i tak wolałbym klimat a'la Tairon - orientalny, tajemniczy - a nie klon Ninja Blade. Cytuj Odnośnik do komentarza
Ins 5 692 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Screeny z multi: http://www.vg247.com/2011/12/08/quick-shots-ninja-gaiden-3s-multiplayer/ Do tej pory nawet nie wiedzialem, ze bedzie multiplayer w tej grze Cytuj Odnośnik do komentarza
Yap 2 788 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Dobrze. Marzyłem o versus'ie w NG od dawna i w końcu dostanę coś skillowego. Mam nadzieję, że to nie będzie festiwal kamperiady. Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 tryb story już mogę olać - versus powinien być już w dwójce - będzie się działo Cytuj Odnośnik do komentarza
Czezare 1 449 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Wiadomo juz, ze gra trafi na polki sklepowe w marcu przyszlego roku. To sie genialnie sklada, bo w tym wlasnie miesiacu mam urodziny Mam tylko nadzieje, ze dadza na Europe jakiegos przyzwoitego "kolekcjonera". W przypadku NG2 niestety tego nie uczyniono <_< Cytuj Odnośnik do komentarza
Ins 5 692 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=baOf5443hxA http://www.youtube.com/watch?v=aaDnHDvOwKE http://www.youtube.com/watch?v=OGauzLx9clk http://www.youtube.com/watch?v=zeRda3vmSkY http://www.youtube.com/watch?v=-75VMPGOktY http://www.youtube.com/watch?v=S8y_FPULnJ0 http://www.youtube.com/watch?v=6kY9V2StKhs EDIT: Ktos mi wyjasni jak poprawnie wrzucac linki fo filmikow z YT ? EDIT2: Mani probowalem [media][/media], spoiler, wrzucanie bezposrednie do zwyklej jak i do wersji 720p. Albo jest tak jak teraz, albo nie pozwala mi wrzucic posta =/ Edytowane 8 Grudnia 2011 przez Ins Cytuj Odnośnik do komentarza
Mani 685 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 [media][/media] A ja pytam co to za (pipi) ? to nie jest NG. Zero brutalności (w porównaniu z 2ka), jakieś takie wolne. Najlepsza była NG1 (no dobra edycja black), 2ka była kiczowata i przebajerowana ale to co teraz zobaczylem to nawet niewiem jak to określić. Niewiem komu to sie spodoba. Pewnie i tak kupie kiedyśtam ale hurraoptymizm mi sie nie włączył. Cytuj Odnośnik do komentarza
Usagi 77 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Wyjdzie pewnie zagram , ale widzę że NGB nie dadzą rady przebić. Klimat się rozłazi , dalej przeciwnicy spamować będą projectilami .Dobrze mam oryginał NGB z xboxa Cytuj Odnośnik do komentarza
Czezare 1 449 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 [media][/media] A ja pytam co to za (pipi) ? to nie jest NG. Zero brutalności (w porównaniu z 2ka), jakieś takie wolne. Najlepsza była NG1 (no dobra edycja black), 2ka była kiczowata i przebajerowana ale to co teraz zobaczylem to nawet niewiem jak to określić. Niewiem komu to sie spodoba. Pewnie i tak kupie kiedyśtam ale hurraoptymizm mi sie nie włączył. Mnie malkontenctwo polskich graczy zaczyna powoli niemozebnie wcurwiac.Jeszcze nie zagral, a juz krytykuje.Litosci!Wolne??!Jakie wolne?Gra ma identyczna dynamike jak poprzednie czesci. IDENTYCZNA! Ten sam feeling bitki, wiec ja naprawde tego nie rozumiem... Cytuj Odnośnik do komentarza
Mani 685 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Ja tam identycznej dynamiki nie widze bo niby gdzie ? Jak Ryu wspina sie po ścianie ? A możę przez dynamike mam rozumieć QTE ? Nie musze grać by krytykować. To co widze mi w zupełności wystarczy by stwierdzić, że to nie ta sama liga co NGB. Ale bez obaw zagram. Z pewnością nie bedzie to ponad 400h jak przy NGB ale pogram. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Więcej bzdur po proszę bo za mało, gra chodzi i rusza się tak samo dobrze jak zawsze, jedyne do czego można się czepić to do grającego pana, jest nim nikt inny jak sam Hayashi który gra strasznego knota wszystko robi wolno przed każdym skokiem się zastanawia wygląda to tak jak by chciał w slowmotion zaprezentować jak ta gra wygląda. Filmiki bardzo fajne nareszcie pokazali coś nowego nice. Cytuj Odnośnik do komentarza
Usagi 77 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Soul ale NG2 była szybka jak NGB , a dla mnie to nie ta sama liga co poprzedniczka . Ja w NGB przegrałem mase godzin,do dzisiaj pyknę sobie w to to jak mnie najdzie ochota na szlachtowanie . Dla mnie NGB to idealny slasher . Grając w NG2 (na które wyczekiwałem jak głupi) czułem w że autorzy nie mieli pomysłu na kontynuację , juz pal licho wykonanie . ale Poziom trudności tam był przesadzony(przeciwnicy oszukiwali i srali rakietami,shurikenami). Czuło się że gra za sdzybko była wydana . W NG3 zagram ale wiem że radocha z szlachtowania jaką miewam do dziś grając w NGB nie będzie taka sama (chciałbym sie mylic) . Jakieś gadki o casualach, QTE i inne takie Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 (edytowane) Z tego co ja tu widzę, to szybkość trzyma ten sam poziom widać to szczególnie podczas walki, wina leży ewidentnie po stronie osoby która w nią gra, trudno grać w NG i jednocześnie gadać widać, że wszystko robi powoli, że by na bieżąco mówić co przed chwilą zrobił. W końcu to producent a nie hardcorowy gamer..... Jak Ryu wspina sie po ścianie ? Jak grałeś w NG to zapewne wiesz, że prędkość wspinania się zależy od tego jak szybko wciskamy przyciski w identyczny sposób można było wejść w NGB/NG2 czyt można było zrobić to strasznie szybko lub wolno i z gracją tak jak robi to Hayashi na tych filmikach. Soul ale NG2 była szybka jak NGB , a dla mnie to nie ta sama liga co poprzedniczka Tego nie możesz wiedzieć, dowiesz się jak zagrasz, póki co możesz jedynie przypuszczać. Choć ja ewidentnie widzę, że jest tak samo dobrze jak zawsze, po za tym IMO to właśnie NG3 może być tym czym miało być NG2, już teraz widać, że gra jest cholernie dopracowana a graficznie trzyma obecny poziom, czego o NG2 powiedzieć nie można bo miało czasami takie chaptery, że żal było w nie grać. Bardzo podoba mi się opcja, gdzie coś się pod naszym ciężarem urywa a my spadamy przez co droga wygląda już zupełnie inaczej niż zdawało się, że będzie wyglądać.... Edytowane 8 Grudnia 2011 przez Soul Cytuj Odnośnik do komentarza
Mani 685 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Jak grałeś w NG to zapewne wiesz, że prędkość wspinania się zależy od tego jak szybko wciskamy przyciski w identyczny sposób można było wejść w NGB/NG2 czyt można było zrobić to strasznie szybko lub wolno i z gracją tak jak robi to Hayashi na tych filmikach Jakoś nie przypominam sobie byśmy mogli się wspinać w NGB/NG2 tak jak tutaj jest pokazane ziom. Ja mowie o wspinaczce a nie skoku od sciany do sciany. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 No wspinaczki nie było w NGB/NG2, pierwszy raz ten motyw był widoczny na demie z E3 i tam raz było to wolno zaprezentowane a raz szybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza
estel 806 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 W (pipi)e mam wspinanie. Walka prezentuje się spoko, a przecież po to się w slashera gra. Jedyne co martwi to ograniczenie broni do Dragon Sworda. Mam wrażenie, że chociaż dopakują go jakimiś nowymi ciosami. A NGB to legenda i porównywanie czegokolwiek z tym szpilem mija się z celem, bo można się srogo rozczarować. To jak z fanami FF7, którzy każdego kolejnego fajnala oceniają przez pryzmat 7 i później płaczą na forum, że to nie to samo. Też szarpałem w Blacka jak głupi, gdzie NG2 nawet nie skończyłem. Wiadomo, która część jest lepsza, ale w celu nienadmiernego zawyżania oczekiwań 3kę proponuję kontrastować z 2ką, a nie z 1ką ;] 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 http://www.gametrailers.com/video/multiplayer-gameplay-ninja-gaiden/724786 MP w akcji. Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 1vs1 ma sens ale większa ilość przeciwników to tylko klepanie buttonów - już widzę kolesi walących do bólu Flying swallow lub kampienie gdzieś z łukiem Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 Ta też do mnie to nie przemawia ale zauważ, że nikt z nich nie używa bloku -_- ps na GT można znaleźć gameplay z pustyni i tam typ gra dużo lepiej warto ogarnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 tak samo szurikeny - w blaku to była podstawa - zablokowanie szurikenem + oklepane przeciwnika, w dwójce już tego nie stosowałem - nudne parcie do przodu podobnie z atakami ze ściany Cytuj Odnośnik do komentarza
Yap 2 788 Opublikowano 9 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Grudnia 2011 W dwójce za dużo było 'safe spotów', które sprawiały, że walka ograniczała się do ładowania UT...przez 20 minut. Czasem krócej. Bossowie tacy jak Zedonius byli przekręceni. O tyle o ile pierwsze starcie to schemat za schematem tak drugie było bezsensownie trudne. Na MN przeszedłem ze trzy ToV'y, resztę olałem bo nie uśmiechało mi się marnować czas na przyjmowanie rakiet na ryj co kilka chwil. Estel ma rację - lepiej nie oczekiwać niczego nawet podobnego do NGB bo zawód będzie srogi. Z tego co widzę walka z tymi magami (?) jest dynamiczna, skillowa, a przede wszystkim kolesie atakują na krótki dystans. Im mniej projectile'i tym lepiej dla nas wszystkich jako graczy. Jeśli chodzi o wspinaczkę w NG3...NGB miało swój chapter 11ty i to nudne na maxa pływanie więc może nawet lepiej, że rozgrywka zwalnia choć na chwilę. Cały czas nie może być napierdzielanka. Nie obczaję już żadnego materiału póki nie dorwę gry w swoje łapska. Cytuj Odnośnik do komentarza
DaniDevil 7 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 (edytowane) Mysle ze singiel bedzie ok ale zastanawia mnie Multi jesli tak bedzie wygladal to ja jestem na nie. Mam tylko nadzieje ze beda misje takie jak w Ngs2 z bossami bo ten multi co widac na filmikach jest kiepskim rozwiazaniem. Juz widze te dzieci w wieku od 10 lat do 15 lat ogrywajace multi. I ciekawi mnie tez onlinecode jesli bedzie taki jak w Ngs2 to ja pana z Tecmo podziekuje za Ng3:D Edytowane 10 Grudnia 2011 przez DaniDevil Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Soul Opublikowano 11 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Grudnia 2011 http://www.gamespot.com/shows/now-playing/?event=now_playing_ninja_gaiden_iii20111207 1h z NG3, calutki Londyn plus pustynia, warto ogarnąć. Cytuj Odnośnik do komentarza
maciekww28 848 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 coś tam ten Hayashi czy jak mu tam gadał i przewinęła się liczba 7 - od razu w głowie zaświtało mi 7 chapterów w grze. jak to teraz będzie z UT - można zastosować w dowolnym momencie czy tylko kiedy broń Ryu zaczyna pulsować na czerwono? cieszy możliwość ukrycia ikonek dla QTE oraz możliwość zmniejszenia poziomu trudności w dowolnym momencie gry troszkę kicha że ramię Ryu zasysa jego oręż a w następnym etapie pomyka już z DS Cytuj Odnośnik do komentarza
estel 806 Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 (edytowane) UT tylko gdy broń albo ramie pulsuje na czerwono. W następnym etapie Ryu nie ma DSa tylko miecz Hayate. Poza tym zapowiada się naprawdę fajnie. Zobaczyłem nowe ruchy, więc nie martwi mnie już ograniczenia asortymentu tylko do miecza, szczególnie że Ryu wywija kataną mega profesjonalnie. Fajnie, że gra jest tak szybka jak poprzedniczki. Fabułę mam w (pipi)e. Zmiana UT mi się podoba, bo w poprzednich częściach jak się grało na karmę to praktycznie tylko UT się stosowało. Tutaj poprzez zmianę systemu, jesteśmy zmuszeni do używania też zwykłych ataków, więc będzie ciekawiej. Jedyne co denerwuje to fakt, że od 3 części przy dużej ilości rakiet ta gra zwalnia, więc nie rozumiem czemu zawsze pchają jakiegoś przeciwnika, który sra tymi rakietami na prawo i lewo. Na filmiku widać spory spadek framerate'u, gdy Ryu biegnie do pajączka między samochodami. Nie rozumiem jednej decyzji. Skoro twórcy tak bardzo chcieli uwidocznić człowieczeństwo przeciwników to czemu zabrali rozczłonkowania. Gdyby te małe QTE z przecięciem przeciwników rzeczywiście zostawiały na nich ślad byłoby bosko. Edytowane 13 Grudnia 2011 przez estel Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.