Musiol 188 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 Brakuje mi tylko tej atmosfery z Nexusa :confused: Mam podobne odczucia. Jakoś Nexus bardziej do mnie przemawiał niż otwarty świat. No i mam wrażenie, że z tego powodu ucierpiała płynność, bo gra w niektórych etapach rwie niemiłosiernie, jakieś 10 FPSów. Masakra... Cytuj
dżar 166 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 Ej no ja jestem stałym bywalcem DSa(2 platynki własnymi siłami zrobione) a już kilka razy po tyłku dostałem od gry. Jest trudna ale satysfakcja z sukcesu fantastyczna. Graficznie jest lepiej, podoba mi się,że wreszcie można ulepszać zbroje no i skala bossów jest niesamowita-już 3 tower knightów spotkałem jeśli chodzi o rozmach bossa,ba jeden to nawet taki na sterydach był, szkoda że łatwe starcie strasznie. Swoją drogią warrior forever, magia jest for pussies. Cytuj
django 549 Opublikowano 5 października 2011 Opublikowano 5 października 2011 Latwo Ci mowic,jak zaczne Dark Souls to xenoblade pojdzie w odstawke na jakis czas...a jrpg w odstawce = zapomne co sie dzialo i nie bede juz taki "wkrecony" w swiat i nie bedzie mi sie chcialo dalej grac;/ Xeno ma opcje "Story Memo" wiec jezeli jestes taki slabiak to mozesz smialo rzucic w kat 8) Cytuj
bid0n 3 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Musiol miałeś racje. Gra potrafi niemiłosiernie przycinać. Wygląda jakby w ten stary silnik z DS włożyli lepsze textury i dodali pare efektów przez co gra już ogóle nie radzi sobie w niektórych momentach. Takie niedociągnięcia jak dropy przy rozwalaniu beczek w starej części występują także w nowej. Jestem mocno zniesmaczony. Cytuj
dżar 166 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Musiol miałeś racje. Gra potrafi niemiłosiernie przycinać. Wygląda jakby w ten stary silnik z DS włożyli lepsze textury i dodali pare efektów przez co gra już ogóle nie radzi sobie w niektórych momentach. Takie niedociągnięcia jak dropy przy rozwalaniu beczek w starej części występują także w nowej. Jestem mocno zniesmaczony. Dziwne ja mam już nabite 10h (sic!) i animacja pochrupała mi ze 2 razy. The hell? Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Najbardziej gra zwalnia na tym moście gdzie siedzi smok. Jeśli idziemy w jego kierunku to mamy czasami nawet pokaz slajdów. Jeśli nie daj boże włączy się wam autozapis, to pożegnajcie się życiem, bo pokaz slajdów gwarantowany. Potem gra zwalnia cholernie w trakcie pojedynków z ogromnymi bossami na dużych przestrzeniach. Nieładnie From Software, bardzo nieładnie. Cytuj
bid0n 3 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Chyba sprzedam swoją kopie,jak ktoś chętny to pisać. Będzie to pierwsza gra na ps3 której się pozbędę. Limitka. Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 wlasnie, moze chrupie na ps3, czy na xboxie tez juz sprawdzone? Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 (edytowane) Xeno czy dark souls? dark souls o ile sie nie myle narazie sa tylko limitki lol,xeno tez limitka;p Dark Souls, Xenoblade to jeden z lepszych jrpgow ostatnich czasow ale tutaj nie ma sie nad czym zastanawiac, wczoraj dorwalem sie do gry, i gralem ponad 8 godzin z przerwa na obiad, gra wciaga jak bagno i jest miodna, lepiej sobie nie odkladac takiej przyejmnosci na rzecz dokonczenia jakiejs gry z przymusu. Edit: Polecam uzywac Teamspeaka podczas ogrywania DSa z kumplami, miodnosc gry rosnie o 100% , bardzo przyjemnie jest sie dzielic ciekawymi informacjami na bierzaco. Edytowane 6 października 2011 przez Bansai Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 wlasnie, moze chrupie na ps3, czy na xboxie tez juz sprawdzone? Wersję na Xboxa portowało Namco-Bandai, From Software nie maczało w tym palców. Wątpię, że będzie lepiej. Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Na Xie tak samo spadają FPSy. Pograłem chwilę i widzę, że przeciwnicy są bardziej chamscy niż w DS1. Na razie mi się podoba, chociaż jest kilka ułomności. Brakuje mi mapy świata, lepszego oznaczenia drogi dla mojego levelu i lepszego opisu atrybutów. Zapewne jak pogram dłużej to przestanie mi to przeszkadzać ale teraz muszę zaglądać do wiki lub do poradnika z limitki. Atrybuty chyba odegrają w tej części większą rolę, bo np. dexterity i strenght zwiększają szybkość poruszania się i szybkości ataku, więc chyba akcja będzie stopniowo przyspieszać. Przynajmniej mam taką nadzieję bo lubię jak jest dynamicznie. Może ktoś nie wie, a przyda się. Tip odnośnie lepszych broni na początku gry: 1. Zabijając Asylum Demon przy pierwszym starciu otrzymuje się jego broń. Trzeba zabić go gołymi łapami, przed podniesieniem broni i tarczy. Ja dałem sobie spokój bo wybrałem Wanderer'a, a jemu raczej się to nie przyda. Dobra broń dla wojowników/knightów. Gość jest raczej przewidywalny, bardzo podobny do tutorial bossa z DS1. 2. Odcinając ogon czerwonego smoka na moście można zdobyć ekstra miecz. Wystarczy strzelać mu w ogon ze strzał (ok.100), ogon w końcu odpadnie, smok odleci i będzie można podnieść broń. Cytuj
Tamashi 4 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Brakuje mi mapy świata, lepszego oznaczenia drogi dla mojego levelu O to to to! Zabiłem w pierwszy dzwon po pokonaniu dwóch gargulców i teraz mam słabe pojęcie, w jakie miejsce mam się udać. Choć wiem, że brak mapy oraz jakichkolwiek oznaczeń została celowo zaimplementowane przez twórców by gra była trudniejsza . Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Brakuje mi mapy świata, lepszego oznaczenia drogi dla mojego levelu O to to to! Zabiłem w pierwszy dzwon po pokonaniu dwóch gargulców i teraz mam słabe pojęcie, w jakie miejsce mam się udać. Choć wiem, że brak mapy oraz jakichkolwiek oznaczeń została celowo zaimplementowane przez twórców by gra była trudniejsza . Tam gdzie był smok, taki most, jest para drzwi, prawe i lewe, w lewe wchodzisz w podziemia. Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 (edytowane) Brakuje mi mapy świata, lepszego oznaczenia drogi dla mojego levelu O to to to! Zabiłem w pierwszy dzwon po pokonaniu dwóch gargulców i teraz mam słabe pojęcie, w jakie miejsce mam się udać. Choć wiem, że brak mapy oraz jakichkolwiek oznaczeń została celowo zaimplementowane przez twórców by gra była trudniejsza . Tam gdzie był smok, taki most, jest para drzwi, prawe i lewe, w lewe wchodzisz w podziemia. A i gdy będziecie walczyć z smokiem w kanałach, poznacie go bo był w zwiastunach, to odetnijcie mu wpierw ogon, dostaniecie zarąbisty topór Edytowane 6 października 2011 przez Musiol Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Ściągnęliście poradnik + mapkę z kolekcjonerki? Ta mapka ze strony i oznaczenie mojej postaci spokojnie by mi wystarczyła do grania. Mogłaby się odkrywać stopniowo po odwiedzeniu lokacji (jak w WoWie). Dla mnie takie celowe wycięcie mapki czy lepsze objaśnienie podstaw gry i mechaniki na początku to nie jest zawyżanie poziomu trudności, tylko zwykła upierdliwość, bo muszę zajrzeć do wiki (nie lubię zepsuć sobie postaci i lubię jak najszybciej ogarnąć co, gdzie i jak). Gra sama w sobie i tak jest trudna, a takie dodatki nic by jej nie odjęły według mnie. Ale cóż, gra i tak jest bardzo fajna. Rzucił wam się w oczy schemat bossów i lokacji z Demon's Souls? Z tego co widziałem sam w grze i w materiałach z targów to nie udało im się dobrze zamaskować schematu, którym się kierują robiąc swoje gry. From Software ma zadatki na zrobienie z tego serii na wzór Final Fantasy. Mam nadzieję, że zarobią na tej części i będą kontynuować ulepszając kolejne gierki. Cytuj
dżar 166 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 (edytowane) A ja się robię powoli zmęczony i dopiero teraz widzę,jak zyebali. Ad chrupnięć animacji doszedłem do Blighttown i ha, 10 fpsów pozdro, ale nie o to mi kaman. Kaman mi o przeciwników. W demonach dostawałeś po (pipi)e, ta ale była to wyłącznie twoja wina. Tutaj? Dostajesz bo (pipi)e ot tak, jakiś duch cie pociśnie zza ściany, jakiś szkielet cię zabije(23 razy, liczyłem) jakiś większy przeciwnik zablokuje ci kamere tak,że nie będziesz wiedział co się dzieje, jakiś skur.wiały npc zabije ci babke od ognia przez to nie możesz odpocząc przy nim etc etc Możliwe,że to po prostu mój mad przemawia teraz przeze mnie ale utknąłem. No po prostu, nie mam gdzie iść bo gdzie bym nie polazł zostaje z miejsca gwałcony. Duchy? nope Giant szkielety zabierające 3/4 życia przez blok?(jestem wojem jakby co), nope. Blighttown? Nope. Serio trace nadzieje. edit: k przeszło mi, jak zarąbać duchy mam? Myślałem,że broń zadająca magic damage zrobi swoje ale nie, any tips? Edytowane 6 października 2011 przez dżar Cytuj
Texz 670 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Co do drugiego bossa to polecam z góry zeskakiwać na niego i atakować z powietrza. Zadacie mu dużo obrażeń. Ogólnie ataki 'z góry' powodują ostre obrażenia. No dobra, gram Knightem i ten sposób jest chyba najlepszy. Tyle, że zaraz po tym ciosie znajduję się pod nogami delikwenta, uciekam na drabinkę i w tym momencie jestem narażony na atak (praktycznie 100% szansa dostania). Na prawdę nie wiem jak przeszedłem Demon's Soul. Ciągle leżę na tym drugim bossie. Halp anyone? Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Przeturlaj się mu pod nogami, odbiegnij gdzieś na połowę muru. poczekaj aż przygotuje się do skoku i szybko przeturlaj się pod nim i biegiem na drabinę. Z odpowiednim timingiem nie trafi Cię na niej i możesz znowu powtórzyć. 2 razy+dołożenie paru ciosów. Chyba, że masz black-bombs, one są mega skuteczne na niego. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 To takie coś chyba da się wykonać bez założonej zbroi. W przeciwnym wypadku wszystko trwa wieczność. Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Mi się udawało ze zbroją, choć 5 razy poległem. Standardowo - próbować do oporu. Cytuj
Tamashi 4 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Dokładnie tak jak mówi Musiol. Gdy spadniesz mu między nogi szybko się od niego odturlal, a potem jeszcze doturlaj do drabinki. Wymaga trochę wprawy i szczęścia ale po paru próbach powinno się udać. Ach! I jeszcze jeśli przed skokiem na bossa zalockowałeś go to koniecznie go "odlockuj" w czasie gdy zadałeś cios. Niby taka oczywistość ale zdarzyło mi się kilka razy, że ciągle miałem go zalockowanego przez co ucieczka na drabina jest trudniejsza. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 (edytowane) Demon's Souls bardzo mi się podobał i patrząc na Wasze opninie oraz recenzję będę musiał rozważyć zakup tej gry (AC R, Scyrim, BF3... ciężki wybór). [media=''] [/media] Jak działa multi? Są problemy jak w pierwszej części? Edytowane 6 października 2011 przez MajorZero64 Cytuj
stoodio 2 079 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Chciałem tylko napisać, że zaszywam się w pokoju do poniedziałku... Najlepiej wydane 135zł ever Cytuj
Texz 670 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Udało się Założyłem słabszą zbroję i robiłem jak pisaliście. Za drugim razem się udało, ufff... Będzie ciężko, coś tak czuję. Posuwam się do przodu z szybkością żółwia i ostro grinduję. W sumie tak przeszedłem "jedynkę" więc powinno się udać. Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 W tej części ciężko o grind. Chociaż jest na początku dobra opcja. W miejscu gdzie walczy się z dużym czarnym rycerzem można pójść w kierunku kowala (nie w górę gdzie walczy się z Gargulcami). Tam jest palenisko, rozpalamy, przysiadamy i do katedry ubijać kreatury. Po tym wracamy do paleniska i tak w kółko. Upierdliwe, ale parę SL można wbić. Tak z czystej ciekawości, byłby ktoś chętny przygarnąć Dark Soulsa za 100 zł? (szczegóły ofkors PW). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.