Crying_Wolf 56 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Jak sprawdzić ile mi brakuje do kolejnego levelu? Menusy są fatalnie nieczytelne. Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Nie sprawdzisz, bo nie ma takiej opcji ;/ Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Czyli mam zbierać dusze nie wiedząc ile mi brakuje do podbicia następnej statystyki? Kiepsko. Cytuj
Tamashi 4 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Kurdę męczę się z Capra Demonem. Zginąłem już na nim dobre parę razy, a nawet nie zbliżyłem się do zabicia go. Po prostu wchodzę do obszaru, w którym on jest i po paru skeundach umieram od naporu ciosów jego i dwóch psów. Próbuje jakoś odskoczyć lub przeturlać się na bok by wbiec na schody ale tylko raz udała mi się ta sztuka i tak zaraz zginąłem przez psy. Masakra . Cytuj
dżar 166 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Kurdę męczę się z Capra Demonem. Zginąłem już na nim dobre parę razy, a nawet nie zbliżyłem się do zabicia go. Po prostu wchodzę do obszaru, w którym on jest i po paru skeundach umieram od naporu ciosów jego i dwóch psów. Próbuje jakoś odskoczyć lub przeturlać się na bok by wbiec na schody ale tylko raz udała mi się ta sztuka i tak zaraz zginąłem przez psy. Masakra . Halberd, na start sprint na schody(modlisz się by cię psy nie zjadły po drodze)Na górze odwracasz się, zdejmujesz psa, jak masz fart oba,lunge atak na bossa i po zabawie-bez psów to słabiak jest. Cytuj
MichiRTK 0 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Najbardziej szkoda tego, że w tej grze nie mamy many, tylko nosimy określoną ilość czarów, lekki minus jak dla mnie. Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 Ten zabieg miał utrudnić grę magom, którzy w DS spamowali zaklęciami przy odpowiednim secie. Cytuj
MichiRTK 0 Opublikowano 6 października 2011 Opublikowano 6 października 2011 To mogli tak zrobić dla nacji magów, a dla wojowników zostawić manę Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Odnośnie bossa na wieży: Taurus Demon. Zabiłem łuczników, zespawnowałem bossa, wróciłem na wieżę i skoczyłem żeby uderzyć. Przebiegłem się po murze, on za mną ale się chyba sam zabił, bo jak się odwróciłem to usłyszałem tylko ryk, a po typku ani śladu. WTF? Też tak mieliście? Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Może sam spać przez wyrwę. Na Youtube jest z tego filmik jako łatwy sposób na jego zabicie. Cytuj
dżar 166 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Tak samo jest z smokiem Może się zdarzyć,że chłopak źle wyląduje i też padnie. Cytuj
Dark Serge 80 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 nice, wczoraj trafiła do mnie gra, pograłem z godzinke i .. w sumie widze tu takie Demon Souls 1.5 - ale nie narzekam. Jak to jest z tymi frakcjami czy tymi covenants? dołączanie do nich naprawde daje jakies dobre efekty? I do których najlepiej dołączyć ? Cytuj
stoodio 2 079 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Około 7h gry za mną - czas na pierwsze wrażenia First things first, jako posiadacz (prawie) 3 platyn w Demon's Souls, przyznaję bez bicia - gra jest naprawdę trudna. I to nie jest zwykłe pierdzielenie, już na starcie dostajemy mocnych wrogów, którzy popisują się zaciętością i uporem godnym maniaka (potrafią gonić do upadłego - widać, że ich jedynym celem jest ubicie naszego herosa). O ile sami boss'owie nie stanowią jakiegoś większego problemu: Asylum Demon padnie dość szybko, jeśli zaatakujemy z góry czymś lepszym niż złamana klina. Taurus Demon natomiast, łyka firebombs jak młody pelikan - wystarczy następująca strategia: 2 bomby - roll, i tak do skutku O tyle, walka z 2-3 oponentami na raz + urwisko/słaba kamera, i już mamy dead'a. Warto także wspomnieć, że wrogowie dostali naprawdę zabójcze "ruchy": Skaczą jak małpy, unikają, a jeden jegomość w płaszczu, zręcznie machając ostrzem w moim kierunku, sprowokował mnie do ataku, co zaowocowało zabójczą kontrą w jego wykonaniu. Yummy Na szczęście wraz z upodleniem gracza za każdym razem gdy ginie, postępy i parcie do przodu, owocuje równie ogromną satysfakcją, jak to miało miejsce w Demon's Souls. Mamy zatem do czynienia z kolejnym tytułem, który stawia granicę pomiędzy chłopcami z drewnianymi mieczykami, a prawdziwymi bohaterami W kwestii technicznej, gra naprawdę potrafi srogo przyciąć (zwłaszcza jak goni nas 3-4 wrogów). Istny slide-show. Szkoda, bo płynność animacji ma kluczowe znaczenie w utrzymaniu się przy życiu. W zamian za to dostajemy fajne widoczki i wrażenie otwartego świata. Sami oceńcie czy gra jest warta świeczki Nowe patenty sprawdzają się wyśmienicie. Co prawda, też odczuwam brak niezwykle klimatycznej miejscówki jaką był Nexus, ale wraz z zrezygnowaniem z tej formuły, straciliśmy ostatni bastion bezpieczeństwa, co dodatkowo potęguje wrażenie zaszczucia i niepewności. Flaszka to świetny patent, jak na razie wystarcza na maraton pomiędzy kolejnymi checkpoint'ami. Gram bez "wspomagaczy", niedawno wbiłem 18lvl, zdechłem ze 20 razy i za cholerę nie wiem gdzie się teraz udać - odnóg tyle, że czuję się jak dziecko we mgle. I za to właśnie kocham Demon's/Dark Souls 2 Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 O co chodzi z tym humanity?Mam jakis kamien ktory zamienia mnie przy ognisku w czlowieka. Generalnie sa jakies minusy grajac jako zombie? I jeszcze jedno...moze zabrzmi to lamersko, ale...jak sie biega sprintem :ph34r: ? Pamietam ze w Demons Souls sie dalo pomykac sprintem Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Przytrzymać kółko. W postaci ludzkiej mamy większy drop przedmiotów i NPC chcą z nami gadać. 1 Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Możecie zmieniać cele z lock-on? Ja nie mogę, albo nie wiem jak. Prawy analog nie działa tak jak w DS1. Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Działa, ale jest upośledzony, czasami nie wskakuje i musisz zalockować się na nowo. Cytuj
Figaro 8 275 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Kurde, martwi mnie ten framerate. Jakoś mnie to gryzie. Cytuj
zwolak6 4 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Niemiecka edycja gry będzie miała wybór języka? Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Z tego co mi wiadomo, to gra sczytuje język z ustawień konsoli. Gry kupione w Holandii miałem po angielsku ,a niektóre nawet po polsku. Cytuj
TheAceOfSpades 482 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 (edytowane) Kurde, martwi mnie ten framerate. Jakoś mnie to gryzie. Mnie też. N-tą z rzędu śmierć z własnej winy zniosę, ale z powodu framerate'u? Mam poważne obawy o pada i osoby postronne. Przez te dropy animacji odpuszczam sobie DS na premierę, ale chyba nie ma co liczyć na łatkę rozwiązującą taki problem...? Edytowane 7 października 2011 przez TheAceOfSpades Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Wow, znalazlem jakis katowski miecz, jak nim machnalem to zawialo klerykiem, jakby byl po paru glebszych Jakie staty najlepiej rozwijac na poczatku? Str. i Dex? Cytuj
QstomPL 83 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 pewnie narzazie nikt tego nie wie : D Ja to będe robil najprawdopodbniej podobnie jak w demons souls (ale zacze standardowo od ladowania w str) Cytuj
stoodio 2 079 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 Ja podpakowałem na początek staty pod życie i staminę - zawsze parę hp, jak i swing'ów mieczem, więcej się przyda (no i udźwig też ważna rzecz jeśli zależy nam na "turlaniu"). Teraz skupiam się nad rozwinięciem postaci pod winged spear - nie ma to jak kąsanie przeciwnika zza tarczy Cytuj
dżar 166 Opublikowano 7 października 2011 Opublikowano 7 października 2011 A ja zaliczyłem swój pierwszy covenant, tzn gravelord-zabawa w trollowanie innych graczy przednia plus dostaje się osom mieczyk. Swoją drogą jak patrzę na zbroje to czyste kozactwo-moja postać aktualnie wygląda jak Nazgul, szkoda tylko że nadal pada jak mucha. Swoją drogą nie wiem czy wszyscy wiedzą ale str wpływa na szybkość mahania mieczem a dex na szybkość rollowania i postaci ogólnie, taki tip. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.