Skocz do zawartości

Dark Souls


McDrive

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie - podobno sila wplywa na szybkosc uzywania broni, czy to jest taka kwestia że np początkowa siekeira pyro potrafi robic 3 hit combo, a już np battle axe ktory wypada ze szkieletów na poczatku jest cięższy i mozna nim zadac tylko 1 cios dosyc wolny, ale jeśli mialo by sie dużo siły to mozna by nim machac 3 razy jak siekeirą?

jesli tak to ile trzeba mieć siły ponad wymóg żeby móc uzywac szybszych atakow?

Odnośnik do komentarza

To nieprawda. Str nie przyspiesza ataków, a dex nie przyspiesza ruchów postaci. Obecnie Str i Dex buildy się nie opłacają. Musisz tylko spełnić konkretne wymagania żeby trzymać daną broń(str, dex, int, faith), base dmg zawsze będzie taki, a skalowanie zwiększy dmg. Czyli lepiej wybrać gościa z int/faith i dobrać broń która skaluje się z tymi statami. Do tego będziesz miał OP czary, co w Dex i Str buildach jest niemożliwe.

Edytowane przez Crying_Wolf
Odnośnik do komentarza

dzieki za odp

 

jeszcze kolejne pytanie tym razem o multi

 

jak rozumiem zeby zagrac z kims to trzeba wziac kamien od rycerza ze słoncem na klacie i polozyc ten kamien a gracz ktory go dotknie przyzywa sie? (musza byc zachowane ze jeden żywy drugi hollow)

 

- zeby wezwac konkretnego gracza trzeba sie umowic zeby byl w swojeje grze w tym samym miejscu gdzie klade kamien?

- czy ten kamien jest wielorazowego uzytku?

- czy przywolany gracz ma jakis limit czasu wspolnej gry? bo wiele razy slyszalem sformuowanie o pomaganiu przy bossach, czy on po zabiciu bosa ucieka? czy mzona go przyzwac znowu odrazu?

- i czy działa headset? czy trzeba jakąs inna forme kontaktu znalesc?

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Moja pierwsza postać była pure STR i niestety była na ng+ już słabsza, str jedynie jest potrzebny do używania ciężkich broni a te są po prostu za wolne(unless zdejmujesz typa na hit co się rzadko zdarza), o pvp już nie wspomne. Nie dziwie się teraz,że japońce level capują koło 50 bo powyżej nic więcej nie potrzeba.

Odnośnik do komentarza

Ta gra jest mega. Wczoraj udało mi się rozwalić gargulce za pierwszym razem:O Byłem człowiekiem (jakis 17lvl, Drake Sword, Knight Shield i prawie cały Chain set) i zsumonowałem sobie jakiegoś rycerza do pomocy przed walką. Kurde od paru ładnych lat nie wkręciłem się tak w żadną grę.

 

Mimo, że gra jest świetna to czasami się zastanawiam czy niektóre rzeczy wpływające na wysoki poziom trudności to celowy zabieg czy nieudolność programistów:P

 

e: A no i jeszcze te oceny są strasznie wysokie (9 za grafe w N+ łooooot? 10 za dźwięk) Gra wygląda jak Risen, lubi sobie poklatkować, ma czasami wręcz obrzydliwe momenty (moment z czerwonym smokiem, jak się schowacie na schodach to wyjdzcie na chwilę na kładkę i schowajcie się pod nią jak zacznie ziać no jaja po prostu co widać na ekranie), więc trochę mnie to zdziwiło. Dla mnie to bardzo mocne 9, może 9+ bo mechanika gry jest niesamowita i mimo, że ostatnio trudne gry mnie denerwują i po prostu sobie odpuszczam jak się gdzieś przytnę na moment to tutaj motywuje to do dalszej walki

Całkowicie się zgadzam, tak wysokie noty za grafikę to nieporozumienie - toż to delikatnie podrasowany, stary dobry Demon's Souls, okraszony sporadycznymi spadkami animacji. Design'ersko gra nadal rozwala (wygląd boss'ów, większości mob'ków czy samej postaci), ale technicznie szału nie ma (widok wodospadu przypomniał mi o czasach świetności szaraczka :P). Na szczęście to wszystko nie ma znaczenia w obliczu kapitalnego gameplay'u i klimatu serii :D

 

Rób co chcesz. Psujesz sobie przyjemność z gry wypytując tutaj o każdy możliwy krok, sam się pobaw trochę, możliwości masz sporo.

 

Dokładnie. Ludzie! Jak utkniecie na sekundę to nie lećcie od razu na forum. Sami odkrywajcie świat i jego możliwości, tak jak w czasach PSX-a, kiedy to internet z forami i youtube na czele był niedostępny.

+1

 

Nawet nie wiecie ile tracicie sięgając co chwilę po guide'a, czy pytając o wszystko na forum - poczucie zagubienia i specyficzny strach, o to co też może się czaić za kolejnym rogiem, to nieodłączne elementy serii, bez których gra bardzo traci na klimacie. Co to za frajda pokonując boss'a, po tym jak się przeczytało strategie w necie i wiedziało się czego można się spodziewać? Ja wczoraj spenetrowałem katakumby, i te emocje podczas walki z

 

Black Knight'em, na którego napatoczyłem się przez przypadek, później lawirowanie między truposzami z kolczastymi kołami, i wreszcie walka z boss'em, gdzie kompletnie nie wiedziałem na co go stać, a HP za wiele nie było - jedyną opcją była samobójcza szarża z pieśnią na ustach i Black Knight Sword'em+4 w łapie, i ta satysfakcja po zgładzeniu demona... bezcenne :)

 

Wisienką na torcie, była wizyta u

 

Nito, demona z intra - podczas eksploracji, wlazłem do kamiennej trumny

 

Coś jak z udawaniem jajka - uwielbiam takie smaczki :)

Edytowane przez stoodio
Odnośnik do komentarza

Myslalem, ze nie bede musial tu prosic o pomoc. Myslalem, ze mit o poziomie trudnosci w tej grze to tylko mit. Myslalem, ze to nie jest AZ TAK trudne. Do rzeczy: dostalem wczoraj swoja kopie gry, zrobilem sobie Warriora, jako startowy item wybralem jakies potionki, ktore regeneruja 100% hp. Na poczatku (pierwsze 30min gry) bylo bardzo fajnie. System walki przypadl mi do gustu, wsiaklem w klimat gry i ogolnie bylem pozytywnie zaskoczony gra. Jednak pozniej po

pokonaniu pierwszego bossa i 'spotkaniu' z tym duzym krukiem i po przeniesieniu mnie do innej krainy (?)

zaczely sie schody. Postanowilem zebrac najlepsze itemki w grze podczas pierwszych 10min (filmik byl w tym temacie dwie, czy trzy strony temu). Poszedlem w ta mroczna kraine (tak jak pokazywal filmik) i zaatakowaly mnie

duchy/zjawy, ktore zabijaly mnie trzema ciosami, a ja nie moglem im nic zrobic

. Pozniej probowalem jeszcze kilka razy, jednak caly czas bylo to samo. Wiec poszedlem od ogniska 'w gore', pogadalem z jakims rycerzem i poszedlem (tak jak prowadzily schody) na sama gore, a pozniej do jakiegos pomieszczenia, w ktorym spadlem na dol, i po ktorym otworzylem kilka (3-4) skrzyn. Nastepnie znalazlem sie na cmentarzu, na ktorym byly naprawde waleczne szkielety. Gdyby byl tylko jeden, to pewnie dalbym mu rade, ale bylo ich dwoch wiec nie mialem szans. Na tym etapie wylaczylem gre (glownie dlatego, ze mialem juz wychodzic z domu) i postanowilem, ze napisze tutaj. Tak wiec, prosze Was o pomoc - jak najlepiej grac, jaka klasa bedzie najlepsza dla poczatkujacego, ktory nie gral w DS1, w co inwestowac punkty rozwoju?

Odnośnik do komentarza

zakombinowałeś jak cholera i tylko niepotrzebnie, odrazu wybij sobie z głowy ze poziom trudnosci to mit, bedziesz umierał co chwile i badź na to gotowy bo inaczej cie szlag trafi

klasy postaci niewiele sie roznia od siebie tak naprawde, warrior moze byc tak samo jak kazdy inny

 

w miejscu gdzie ci przywiózł kruk radze iść prawą stroną nad przepaścią zobaczysz schodki w góre przy skale nad przepascią , tam bedzie kilka przeciwnikow i akwedukt (tunel) i to ta droga jest rozsądna na poczatek

Edytowane przez Yano
Odnośnik do komentarza

Nie ważne jaką klasą zaczniesz. To nie jest twój problem. Problemem jest to że poszedłeś w miejsca, w których nie powinieneś być ze startowym ekwipunkiem.

Możesz iść do New Lando Ruins po Fire Keeper's Soul, ale duchów nie zranisz. Musisz mieć broń z curse, lub mieć status curse, albo użyć przedmiotu Transistent Curse. Do zdobycia ww. przedmiotu nic z tego nie jest ci potrzebne. Musisz zrobić rush po ten przedmiot i dać się zabić. Reszty przedmiotów z filmiku na razie nie zdobędziesz bo nie masz Master Key.

Żeby iść właściwą ścieżką i ruszyć fabułę musisz od ogniska iść na schody po prawej, obok mostu.

Staty najważniejsze to Endurance na 40, Vitality 40 lub 50. Reszta według uznania, jak chcesz maga to pakuj w Int lub Faith do 50 + Attunement na sloty. Jeżeli wolisz tanka to Vitality, Endurance i Resistance, a jak chcesz używać efektownie szybkich broni(katany i curved swords) to Dex bo z tym się skalują.

Edytowane przez Crying_Wolf
Odnośnik do komentarza

Wiele razy czytalem, że w tej grze nie opyla się robić maga. W Demons naparzalem magiem i nic nie moglo mnie zatrzymac;). Najtrudniejszego bossa niszczylem nawet w w 5 sekund Firestormem;).

 

W Dark Souls wydaje się, że przez te sloty nie za bardzo idzie robic supermaga. Teraz skupiam się na pakowaniu w str/dex. Myslicie, że warto?

 

I co sądzicie o maksymalnym pakowaniu w DEX aby zadawać łukiem jak najwiekszyszy damage? W sumie taki łuk to może byc dobra alternatywa dla magii;).

Odnośnik do komentarza

Eh, napisałem że możecie się tam dostać w 4h, a o kluczu nie było mowy. Są dwie możliwości: albo zabijecie Gaping Dragona i pójdziecie dłuższą drogą przez Blittown, albo pójdziecie przez las, czyli bezpieczniejszą drogą.

A tak właściwie czemu wam się spieszy? Fire Keeper's Soul niewiele zmieni na tym etapie, ciuchy to śmieci dla magów, a miecz i tarczę zdobędziecie przechodząc przez las do Valley of Drake. Tarcza przez jakiś czas się nada, a miecz meh.

Edytowane przez Crying_Wolf
Odnośnik do komentarza

ja tez powaznie to rozwazam, tyle ze glupio by mi bylo zaczynac od nowa tą samą postacia czyli pyro, tyle ze rzeczywiscie pyro ma najlepszy start

 

btw PIT obliczyl ze pyro i wanderer mają najwiecej statsów na starcie (uwzględniajac to z jakiego poziomu zaczynają kalsy) a co za tym idzie najbardziej sie opyla wziac jedną z tych 2 klas, przykładowo pyro na 50 lvlu ma 1-3 punkty więcej niż jakas inna klasa na 50lvl (chyba najmniej ma mag)

 

chyba ze komus zalezy na startowym sprzęcie danej klasy

Odnośnik do komentarza

Ja zaczalem od nowa Pyro. Wydaje mi sie, ze ma delikatnie szybsze ataki od Warriora. Poszedlem w strone Undead Ruins (?) wybilem wszystkich przeciwnikow tam (bez zgonu :yahoo: ) i teraz pozostala mi (chyba) walka ze smokiem, ktorego ukradkiem zobaczylem. No nic, jak wroce z zakupow to na pewno sie z nim zmierze, bo satysfakcja z gry jest NIESAMOWITA!

Odnośnik do komentarza

btw PIT obliczyl ze pyro i wanderer mają najwiecej statsów na starcie (uwzględniajac to z jakiego poziomu zaczynają kalsy) a co za tym idzie najbardziej sie opyla wziac jedną z tych 2 klas, przykładowo pyro na 50 lvlu ma 1-3 punkty więcej niż jakas inna klasa na 50lvl (chyba najmniej ma mag)

 

(stat pointy na start) - (level postaci) =

 

War - 82

Kni - 81

Wan - 83

Thi - 81

Ban - 82

Hun - 82

Sor - 79 (!)

Pyr - 83

Cle - 82

Dep - 82

Odnośnik do komentarza

W DS nie liczą się statystki liczy się ekwipunek i "skill" a 1 czy 2 punkt statystyk ci nic nie zmieni jeśli nie masz dobrego sprzętu i umiejętności. Co z tego jak masz 3 punkt więcej w STR wpadnie ci kolega z brona +5 do Lighting i nie mamy o czym mówić. Wiec bierzcie postać która wam się podoba a nie ta co ma więcej o 1 czy 2 punkty w statystykach.

Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...