Yap 2 788 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 sierpnia 2012 Gram od przedwczoraj już na pełnej parze po dwukrotnych nieśmiałych próbach z oswojeniem się. Jestem koło jakiegoś smoka, który dał mi głowę zionącą ogień . Ale ja nie o tym. Pytanie jest takie: co się stanie kiedy dam mu łuski smoka? Cytuj Odnośnik do komentarza
DaN3000 80 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 sierpnia 2012 Dając łuski zwiększasz level covenantu Path of the Dragon. Kolejne poziomy są po 10, 30 i 80 łuskach - każdy zwiększa obrażenia jakie zadajesz zionąc ogniem (chociaż na dłuższą metę jest to raczej pomijalne). Po osiągnięciu 2 poziomu dostaniesz Dragon Torso Stone, który pozowala na całkowitą transformację Więcej info: http://darksouls.wikidot.com/path-of-the-dragon 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Yap 2 788 Opublikowano 18 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 sierpnia 2012 DS wiki oczywiście mam w ulubionych, ale jak zacznę czytać to nie skończę, a nie chcę sobie psuć zabawy. Dzięki za info. Cytuj Odnośnik do komentarza
ogqozo 6 541 Opublikowano 23 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2012 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Lukas_AT 1 179 Opublikowano 23 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2012 Pytanie niezorientowanego gracza w temacie Dark Souls: gra jest tak trudna jak Demon's Souls? Czy po stracie życia także cofamy się całe lokacje wstecz, na początek? Cytuj Odnośnik do komentarza
QstomPL 83 Opublikowano 23 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 sierpnia 2012 (edytowane) Gra jest trudniejsza, bo masz bardziej nieliniowy świat i dłużej trzeba się łapać o co biega we wszystkim. Tak jak umrzesz, to cofasz się do początku (do ogniska -> checkpointa) i wszystkie mobki się respawnują. Nie masz niekończącej się ilości ziół leczniczych, tak jak było w pierwsej części, tylko np. 5 potionów na cała sekwencję : > To jest dobre i bardzo mocno utrudnia, bardzo mi się ta zmiana podoba Edytowane 23 sierpnia 2012 przez QstomPL 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Yap 2 788 Opublikowano 24 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 sierpnia 2012 Jestem już pod koniec gry (ostatnia dusza Dark Lord'a w Lordvessel), ale kręcę się by zebrać kamyki na upgrade'y. Pytanie: czy wszystkie itemy (prócz tych fabularnych) zostają na następne playthrough? Zakładam, że jest tak jak w DemS, ale wolę zapytać bo farmienie shards'ów/chunk'ów/slab'ów jest nudne na maxa. Nie wspomnę o przedmiotach potrzebnych do umocnienia covenantów. Cytuj Odnośnik do komentarza
DaN3000 80 Opublikowano 24 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 24 sierpnia 2012 Tak, zostaje wszystko oprócz keys i embers. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Yap 2 788 Opublikowano 25 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 sierpnia 2012 Farmienie ssie na maxa. Mam pierścień wspomagający zjawisko wypadania odpowiedniego lootu, mam 12 Humanities, znam lokacje, nawet obczaiłem odpowiednie filmy na YT gdzie kolo dostawał coś za każdego run'a - ja nie dostaję nic. NIC! Mam próbować nastawiając się na warunki podobne do tych z DemS i Pure Bladestone? Cytuj Odnośnik do komentarza
DaN3000 80 Opublikowano 25 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 sierpnia 2012 Zależy co chcesz farmić. Wszystko poza slabami raczej nie jest mocno upierdliwe. Jeżeli chcesz farmić slaby to lepiej już chyba robić speed runa i zbierać te, które zawsze są dostępne podczas przechodzenia gry. Jak masz dosyć farmienia to odezwij się na PSN - dropnę co potrzeba. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yap 2 788 Opublikowano 25 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 25 sierpnia 2012 Jeśli stracę cierpliwość to dam znać, ale wolałbym uporać się z tym sam. W końcu nieczęsto ma się do czynienia z tak wymagającymi i wynagradzającymi grami. Przejdę z 5 razy i platyna wpadnie. DemS ukończyłem 8 razy zanim ubiłem wszystkie trofki. Cytuj Odnośnik do komentarza
ornit 2 938 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2012 (edytowane) Trzy razy w zupełnosci wystarczy. No, chyba że z botomless box glitchem. PS DS na PC jest za(pipi)iste. Edytowane 26 sierpnia 2012 przez ornit 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Yap 2 788 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2012 Jaki znowu glitch? Nie za dużo się tego namnożyło? Dziś widziałem 35-minutowego speedrun'a przez Dark Souls. Oczywiście kolo opuścił wszystkie dusze potrzebne do wypełnienia Lordvessel i przeniknął do końcowej lokacji. Nie wiem czy powinienem go chwalić za to czy zganić. Ginę często i boleśnie. Wielokrotnie wychodziłem z pokoju, łyk zimnej wody, jakaś rada na wiki i próbuję dalej. Wypróbuję glitch z duszami jak przejdę drugi raz i może później pokombinuję z innymi buildami. Cytuj Odnośnik do komentarza
ornit 2 938 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2012 (edytowane) Bottomless box glitch umożliwia rozpoczęcie nowej gry (swieżą postacią) z wyposażeniem, które już zdobyłes. Czyli zbroje, broń, dusze, upgrade'y, covenant items. Bardzo przydatne pod PvP kiedy nie chce się tracić czasu na żmudne tworzenie nowych buildów. Edytowane 26 sierpnia 2012 przez ornit Cytuj Odnośnik do komentarza
Yap 2 788 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2012 Pierwsze słyszę. Obadam, ale skończę najpierw ze trzy runy moim Knight'em. Przyzwyczaiłem się już do niego dość mocno. Czarodzieje, złodzieje i ninjasy jakoś mnie nie rajcują. Przynajmniej nie w grach DS. Cytuj Odnośnik do komentarza
Plamek 273 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2012 Powiedzcie mi coś.. jeżeli nie mogę sobie z kimś poradzić, to lepiej pofarmić chwilę dusz, czy hardo skilla swojego podnosić i (pipi)icy dostawać?? Bo nie wiem czy wraz ze wzrostem mojego poziomu rośnie też poziom i hardość przeciwników.. ?? Cytuj Odnośnik do komentarza
DaN3000 80 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2012 Poziom przeciwników jest niezależny od twojego - rośnie dopiero w NG+ - więc możesz farmić ile się podoba. Niemniej jednak w tej grze od levelu znacznie istotniejszy jest skill (którego nabiera się z czasem) oraz dobór ekwipunku. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
Plamek 273 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2012 Tak też myślałem.. dzięki. Będę kombinował ;p w koncu musze to przejsc xd Cytuj Odnośnik do komentarza
Yap 2 788 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2012 Skończyłem dziś grę. Pozamiatała mną solidnie. Od razu zabrałem się za NG+ i już jest wyczuwalna różnica. O ile bossowie są moim zdaniem prości tak zwykli przeciwnicy w kupie są niebezpieczni jak cholera. Dwa dzwony już zabiły. Cytuj Odnośnik do komentarza
kudlaty88 488 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2012 A ja po raz pierwszy od rozpoczęcia przygody z Dark Soulem mam kłopot z przejściem dalej. Zawiesiłem się na ostatnim bossie, muszę zrobić sobie dniową przerwę... Cytuj Odnośnik do komentarza
7puerto7 0 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2012 słychajcie chłopaki Mój firekeeper przy głównym ognisku w firelink shrine nie żyje, czy jest możliwośc przywrócenia jej z powrotem, bo wkórwia mnie to biegania, a z bracmi nie dałem sobie jeszcze rady Cytuj Odnośnik do komentarza
drk2 7 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2012 W miejscu jej zgonu podnieś Black Eye Orb i jak będziesz w Anor Londo w wielkiej sali przed walką z braćmi dostaniesz komunikat, użyj Black Eye, zabij dziada, weź dusze firekeepera i wróć do firelink. Cytuj Odnośnik do komentarza
Yap 2 788 Opublikowano 26 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 sierpnia 2012 W Anor Londo wykorzystasz item zostawiony przy trupie Anastasii i najedziesz świat rycerzyka, który ma duszę Firekeeperki. Podejdziesz do jej celi, oddasz duszę i pozamiatane. Jeszcze trochę Cię czeka łażenia. Cytuj Odnośnik do komentarza
7puerto7 0 Opublikowano 27 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2012 (edytowane) dzięki wielkie, jednak i tak wydaje mi się że nieco zmarnowałem przydział pkt, gra jako typowy "ciężki" nie za bardzo się sprawdza , chyba wykorzystam "bottomless box glitch" do zbudowania drugiej postaci, gdyby tylko czasu było więcej .... Edytowane 27 sierpnia 2012 przez 7puerto7 Cytuj Odnośnik do komentarza
Plamek 273 Opublikowano 27 sierpnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 sierpnia 2012 Wczoraj na wieczór chciałem sobie pograć jeszcze po popołudniowej sesycje.. włączam gre.. Nie ma sejva.. w(pipi)iłem się bo juz prawie mialem rozkminiony moment ktorego nie moglem przejsc (po prostu za duzo kombinowalem..). Dzisiaj włączyłem coby spróbować raz jeszcze. Dojście do momentu zajęło mi około godziny.. wszystko szło za pierwszym razem bez zginięcia. Lece dalej.. "ten" moment.. przechodze na strzała.. miniboss.. bez padnięcia. Przez chwilę myślałem, że to przez oświecenie.. ale tej gry po prostu trzeba się nauczyć. Genialny pożeracz czasu. Ale musze go sobie dawkowac, bo bym chyba (pipi)icy dostal.. <3 zakochałem się w tym DS'ie. Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.