Pikol 336 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 (edytowane) Niesamowita gra, strasznie niewybaczalna. Test na cierpliwość i skupienie. Większość śmierci będziemy zawdzięczać tylko sobie, pomijając zdziczałą kamere w małych lokacjach, i łatwość spadania w przepaście. Ciągle w nią gram, jednego pada już rozwaliłem : D Ogromny świat, praktycznie jeden wielki labirynt, kiedy myślimy że skończyliśmy już jedną lokacje, to sie okazuje że ona ma jeszcze 3 różne ścieżki. Sam design i widoki też super ( zwłaszcza w 1080p ) Opustoszałe zamki i ruiny to jest to ! ( Shadow of the colossus fan mode on ) A w fortecy seny zginąłem chyba ze 100 razy. Ale potem jak sie nauczymy wszystkich pułapek itd to można spokojnie przejsc bez ginięcia. Chciałbym tylko żeby online był bardziej rozbudowany, bądź bardziej łączeniowy. Co-op na całą gre byłby świetny, a tak to możemy sobie przyzwać jakichś randomów do walk z bossami, czy zostać przyzwanym ( co sie rzadko zdarza na wersji PC , bo jakieś problemy są ) Tu moja postać, i nie moge sobie dać rady z Tomb of the giants ( narazie sobie odpuściłem bosa Seath the scaleless, przesrany ) Edytowane 11 września 2012 przez Pikol Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 (edytowane) Protip: nie marnuj punktów na Resistance. Ta statystyka jest zepsuta i nie daje absolutnie nic. Edytowane 11 września 2012 przez Crying_Wolf Cytuj
ornit 2 969 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 Jak już taki build obrałes z siłą i dzierżysz halabardę+ciężką tarczę to teraz ładuj w witalnosć, giant's armor i havel's ring zamiast wolf ringa bo imo dobór powolnej broni mija się z celem z małą iloscią życia i tego typu zbroją. Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 (edytowane) Tylko mi zależy żeby nie być powolnym, mieć chociażby średnią prędkość fikołków i ruchów, dlatego tak waliłem w wytrzymałość, a z tym armorem jest w sam raz na razie. Pozatym nie ma chyba ataku który zjadłby mi całą stamine, zwłaszcza z tą tarczą. A ta Halabara zdecydowanie nie jest wolna, primary attack bardzo szybki, secondary za to wolny, i ma w choj duży dystans. Halabarda gigantów czy cośtam. plus +5 do błyskawic. Da sie te błyskawice jakoś do +10 apgrejdować ? Niechcący zabiłem pierwszego blacksmitha EDIT: A, i równiez chciałem nosić armor black knighta, ale mieć średnią szybkość, do tego musiałbym jeszcze dużo w wytrzymałość pakować. Edytowane 11 września 2012 przez Pikol Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 11 września 2012 Opublikowano 11 września 2012 (edytowane) Lightning możesz tylko do +5. Jak chcesz szybciej się turlać to musisz mieć 25% ciężaru. Teraz masz ok. 50% z tego co widzę. Spróbuj też halabardy Black Knighta, jeżeli lubisz ten typ broni. Edytowane 11 września 2012 przez Crying_Wolf Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 13 września 2012 Opublikowano 13 września 2012 słuchajcie, z góry przepraszam, za umiarkowane lenistwo, którym się tu wykażę, ale już nie mam sił czytać kolejnych stron tego działu, może mi ktoś podpowie jak szybciej znajdę informacje o budowie postaci; do rzeczy: grałem w DS niedługo po wydaniu, z tego co sobie sprawdziłem, to miałem wtedy około 70% gry za sobą; konsola umarła, mam nową, save'a z tamtej gry brak, więc zaczynam od nowa; jak wtedy: zaczynam jako pyro; podpowiedzcie proszę, gdzie w miare zwięzły sposób znajdę informację o tym, jak tworzyć builda dla tej postaci (ale nie pvp, a zwykłe cioranie fabuły)? chodzi mi o wyjaśnienie tego jak w staty ładować, bo z tego co rozumiem, typowy build na dex czy str nie ma większego sensu; na tyle, na ile pamiętam, to grałem brońmi mającymi wsparcie do dex i teraz raczej też w to wejdę (lubię szybkie skoki i żądlenie bardziej, niż mocne pier***nięcie); tylko właśnie nie kumam jednego, o czym czytałem tutaj na wielu stronach: lepiej iść w takie staty jak faith lub int, niż rozwijać dex do broni, która nawet miałaby wskaźnik S do dex'a? w wiki jest to jakoś niezrozumiale dla mnie opisane i czasem nie zgadza mi się z czymś, o czym to tutaj; od wczoraj googlałem sobie te sprawy, nawet poradniki pod trofea już przeglądałem, ale nigdzie nie znalazłem dokładnie tego opisu; jeśli ktoś kojarzy, że było to tutaj szczegółowo opisane i pamięta mniej więcej kiedy mogło to być, to proszę o pomoc i wskazanie tego; temat ma już prawie rok pogaduch ws. gry po jej wydaniu i zanim przez to przejdę, czytając po raz kolejny jak zabić Caprę a gdzie iść po uderzeniu w dzwony, to wyjdzie już następca DarkS i zamkną serwery ;/) poprzednio zmieniłem trochę taktykę w trakcie gry i pamiętam, że cierpiałem, nie chciałbym drugi raz tego samego przechodzić, a przedarcie się przez te wszystkie rozległe publikacje w necie jest cholernie czasochłonne Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 13 września 2012 Opublikowano 13 września 2012 Ile potrzebuje dostrojenia żeby mieć 1-2 sloty na piromancje ? Co tylko w pvp jestem, to każda postać ma chociaż jeden atak piromancji. Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 13 września 2012 Opublikowano 13 września 2012 Pepeusz, nie warto iść tylko w faith/int, bo będziesz musiał polegać na broniach żywiołów. Jak nie interesuje cię tylko PvE to coś takiego możesz sobie zrobić: http://mugenmonkey.com/darksouls/?b=cHlyb21hbmNlciw0MCwxNiw0MCwxOCw0NSwxMiwxMCw0MCwwLDAsMCwwLDAsMCwwLDM5LDAsMCwwLG5vcm1hbCxub3JtYWwsbm9ybWFsLG5vcm1hbCwwLDAsMCwwLDAsMCwwLDAsMCwwLDAsMCwwLDAsd29vZGVuLHdvb2Rlbix3b29kZW4sd29vZGVuLDE= Ewentualnie możesz zamiast w faith pakować punkty w int. Jeden slot na magię zawsze powinieneś mieć zajęty buffem na broń (Sunlight Blade/Darkmoon Blade/Magic Weapon/Crystal Weapon). Do tego bronie na +15, które scalują się z dexem (Falchion/Scimitar/Uchigatana/Iaito itp.). Ogólnie w PvE to wszystko ma małe znaczenie, bo nie ograniczasz się SL. Po prostu pakujesz staty jakie cię interesują do 40. Wyjątki to attunement (max slotów osiągasz wcześniej, a to i tak za dużo imo), dex (możesz do 45 żeby rzucać pyro trochę szybciej) i endurance (wiadomo, żeby zmniejszyć ciężar ekwipunku). Resistance oczywiście nic nie warte. Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 13 września 2012 Opublikowano 13 września 2012 to jak to jest z tym skalowaniem dexa, dziala czy nie dziala? przejechalem juz 60 stron(!) tematu i generalnie w pewnym momencie byla tam dyskusja prowadzona mi. przez Ciebie, ze generalnie jest to skopane i nie ma o czym mowic za to dziala skalowanie z faith; teraz, zeby sie nie okazalo, ze cos zle rozumiem - gralem w pazdzierniku ub.r., wiec moglo mi sie w pamieci zaplatac to i owo - "skalowanie" dmg'u jest obliczane z 1) wyjsciowego parametru ataku danej broni 2) mojego lvlu cechy, ktorej ma dotyczyc skalowanie 3) oznaczenia literowego, ktore jest widoczne przy broni dla atutow str/dex/fth/int (chyba to ostatnie) czyli jak bron ma przy dexie B, A lub S, to znaczy, ze jak mam dexa dużo, to broń dostanie dodatkowego boosta do dmg'u, tak? ja pierdziu... gra jest tak pokrecona, ma wykrecone zasady i metody wyliczen, ze po niecalym roku nie moge sie w tym ogarnac na nowo... Cytuj
Crying_Wolf 56 Opublikowano 13 września 2012 Opublikowano 13 września 2012 Niepotrzebnie czytałeś poprzednie strony. To pewnie pisaliśmy przed patchami poprawiającymi skalowanie. Skalowanie odbywa się dokładnie tak jak napisałeś. No i warto ulepszać bronie na max, bo skalowanie w niektórych broniach zmienia się z B na A, z A na S itp. Cytuj
drk2 7 Opublikowano 13 września 2012 Opublikowano 13 września 2012 @pepeush, jest tak jak piszesz. W Dark Souls samo pakowanie w dex jest mniej efektywne jak to było w Demons. Tutaj dexa najlepiej jest połączyć z faith i poprzerabiać bronie na divine, wtedy broń czerpie z dex i faith. Polecam Great Scythe i Ugichatane. No i wysoki faith daje dostęp do najlepszych buffów, taka Ugichatana dopalona Darkmoon Blade ma ponad 800 atk. przez 1 minute a przy jej szybkości to jest maszynka do zabijania. Taki build dobrze się sprawdza też w pvp. Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 13 września 2012 Opublikowano 13 września 2012 Niepotrzebnie czytałeś poprzednie strony. rzadko można usłyszeć takie słowa, kiedy mówi się, że na własną rękę szukało się informacji w takim razie dziś cisnę coś na dexa chyba, choć pokusa, żeby wrócić do zweihandera, z którym kiedyś biegałem, też jest soczysta pany, dzięki za pomoc :] (swoją drogą, syf jaki jest w necie na temat tworzenia postaci i robienia broni po prostu przerasta każdego kto chce się czegoś dowiedzieć; służy to chyba tylko tym, którzy mają w małym palcu grę, a chcą coś nowego sprawdzić albo upewnić się co do pewnych "pomysłów") Cytuj
ornit 2 969 Opublikowano 13 września 2012 Opublikowano 13 września 2012 W PTDE jakos znerfili te bronie żywiołowe więc warto pakować w DEX o ile nie tworzymy buildu pod pvp sl 100 i chcemy pobawić się magią. Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 13 września 2012 Opublikowano 13 września 2012 (edytowane) (pipi)a czemu ja tak ssam w tym PvP, co chwile w dupe dostaje, pomimo że nosze heavy armor i mam halabarte +5 el, i tak dostaje mega damage i robie go innym za mało ;I Edytowane 13 września 2012 przez Pikol Cytuj
ornit 2 969 Opublikowano 13 września 2012 Opublikowano 13 września 2012 Przecież ta halabarda ma jakis mega-slamazarny startup (a na recovery karę) z tego R1. Jakbym był na miejscu Twoich przeciwników to nawet bym sie nie bawił w tzw. honorową walkę tylko biegał za Twoim tyłkiem jak pies za suką w czasie cieczki żeby tylko wsadzić lagstaba i kontynuować chainami Jak już nie chcesz zmieniać broni na pikę (super-s(pipi)ysyńskie turtlerskie combo z ciężką tarczą) to przynajmniej wymień tarcze na lżejszą, taką którą mógłbys parować. Jakie masz wogóle statsy? Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 13 września 2012 Opublikowano 13 września 2012 capra i gargulce padly na pierwszym podejsciu, zdobylem drake'a, uwolnilem zlotego rycerza, czyli wstep mam za soba. teraz musze na bagna, ale cholera nie pamietam ktoredy, choc teraz nie o tym mialem... - gdzie jest gniazdo w firelink shrine (czy jak sie ta miejscowka poczatkowa wabi ); albo jestem slepy, albo szukam nie tam gdzie powinienem... chcialem pierscien z undead asylum, chyba ze to sie dopiero potem odblokuje... - wiem co sie kroi ze zlotym rycerzem, bo jak rok temu gralem to ubil kogo ma tam w zwyczaju, co mi strasznie popsulo zabawe... pytanie: lepiej go w ng zostawic i pozwolic dzialac, czy dac mu lupnia, a w ng+ pozwolic mu przelac krew? z tego co rozumiem, w zaleznosci od tego czy ubije go przy ognisku czy w anor, to on dropi inne itemy, tak? Cytuj
Gość Wściekły Pies Opublikowano 14 września 2012 Opublikowano 14 września 2012 capra i gargulce padly na pierwszym podejsciu, zdobylem drake'a, uwolnilem zlotego rycerza, czyli wstep mam za soba. teraz musze na bagna, ale cholera nie pamietam ktoredy, choc teraz nie o tym mialem... - gdzie jest gniazdo w firelink shrine (czy jak sie ta miejscowka poczatkowa wabi ); albo jestem slepy, albo szukam nie tam gdzie powinienem... chcialem pierscien z undead asylum, chyba ze to sie dopiero potem odblokuje... - wiem co sie kroi ze zlotym rycerzem, bo jak rok temu gralem to ubil kogo ma tam w zwyczaju, co mi strasznie popsulo zabawe... pytanie: lepiej go w ng zostawic i pozwolic dzialac, czy dac mu lupnia, a w ng+ pozwolic mu przelac krew? z tego co rozumiem, w zaleznosci od tego czy ubije go przy ognisku czy w anor, to on dropi inne itemy, tak? jadąc windą do undead parish musisz wyskoczyć (na samym początku jest dziura w ścianie). Później idziesz w prawo zeskakujesz na taki "mostek" dochodzisz do schodów i jesteś na miejscu co do drugiego nie wiem Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 14 września 2012 Opublikowano 14 września 2012 winda jedzie w gore, konczy sie mur i jest ogromna wyrwa; zeskoczylem i sa tam jakies takie fragmenty muru, ale tylko pare metrow jest do przejscia; ponizej byla "polana" ze skrzyniami z kilkoma gadzetami, wychodzilo sie nia na cmentarzysko ze szkieletami; gniazda nie widzialem to o tym miejscu mowimy? Cytuj
stoodio 2 075 Opublikowano 14 września 2012 Opublikowano 14 września 2012 (edytowane) Nie tak łatwo opisać tę drogę: http://www.youtube.com/watch?v=kYTzHMz9Uk4 Edytowane 14 września 2012 przez stoodio 2 Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 14 września 2012 Opublikowano 14 września 2012 (edytowane) dzięki Stoodio, akurat na YT próbowałem, ale nie znalazłem... złe słówka w wyszukiwarkę wrzucałem :confused: próbowałem skakać na ten łuk wystający, ale 2x się nie udało, więc odpuściłem; widocznie jak kaleka skakałem :confused: EDIT: a co z tym złotym dziadem od firekeeperki :] Edytowane 14 września 2012 przez mr_pepeush Cytuj
Pikol 336 Opublikowano 14 września 2012 Opublikowano 14 września 2012 (edytowane) Ja go zabiłem w anor dopiero, to wyrzucił bardzo przydatny ring i pare innych gówien, Pozatym na górnym piętrze od księżniczki jest jego armor do wziecia. A potem to możemy sobie ożywić strażniczke bonfire. Przecież ta halabarda ma jakis mega-slamazarny startup (a na recovery karę) z tego R1. Jakbym był na miejscu Twoich przeciwników to nawet bym sie nie bawił w tzw. honorową walkę tylko biegał za Twoim tyłkiem jak pies za suką w czasie cieczki żeby tylko wsadzić lagstaba i kontynuować chainami Jak już nie chcesz zmieniać broni na pikę (super-s(pipi)ysyńskie turtlerskie combo z ciężką tarczą) to przynajmniej wymień tarcze na lżejszą, taką którą mógłbys parować. Jakie masz wogóle statsy? Edytowane 14 września 2012 przez Pikol Cytuj
mr_pepeush 96 Opublikowano 14 września 2012 Opublikowano 14 września 2012 Pikol, dzięki, ale to nie jest pytanie, na zadane przeze mnie pytanie Potrzebowałem wiedzieć, czy jest różnica w tym, czy zabije go teraz, przy ognisku, czy później, w Anor... nie wiem, czy drop tu i tu jest inny; na wiki jest tak: Drops Using the Dark Hand's R2 move, you can steal 8 Humanity 5 pieces of Humanity Ring of Favor and Protection Drops when Invaded 5 pieces of Humanity Ring of Favor and Protection Anastacia's Fire Keeper Soul Souvenir of Reprisal Additionally, his armor set can be found on a balcony overlooking the Ornstein and Smough boss arena. i teraz właśnie nie kminie: "drops" to pozycje, ktore dostane jak go wykoncze od razu, a "drops when invaded" to sytuacja, w ktorej bede go ciosal w anor lando, si? Cytuj
Dallas 8 Opublikowano 14 września 2012 Opublikowano 14 września 2012 (edytowane) Różnica jest głównie taka że jak zabijesz go w Anor Londo dostaniesz dodatkowo jego zbroje + firekeeper soul, ale on zabije Anastacie i zgaśnie Ci ognisko w Firelink Shrine (Anastacie notebene możesz po jego zabiciu przywrócić do życia, ognicho też wtedy się zapali z powrotem). Jak zabijesz go W Firelink Shrine to nie dostaniesz jego zbroi, ale Anastacia przeżyje. Żeby zabić Lautreca w Anor Londo musisz zinwejdować jego świat. Dlatego jest napisane "when Invaded". Tutaj masz to dokładniej opisane http://darksouls.wik...autrec-of-carim Edytowane 14 września 2012 przez Dallas Cytuj
teddy 6 887 Opublikowano 14 września 2012 Opublikowano 14 września 2012 Pikol Po pierwsze to ta halabarda to syf. Po drugie nie masz nawet co próbować pvp z bronią +5 jak każdy spotkany pies ma na bank +10. Po trzecie nie wyobrażam sobie pvp bez Dark Wood Grain Ring, ale to może tylko moje zboczenie. Ja latałem w lekkiej zbroi z uchigataną +10 od fire i raczej nie było wielkich problemów, parę świńskich rolli i backstab. No i uwielbiam uczi za bleeda, jak wejdzie to elegancko pasek życia na ryj leci Cytuj
ornit 2 969 Opublikowano 14 września 2012 Opublikowano 14 września 2012 (edytowane) Pikol Po pierwsze to ta halabarda to syf. Po drugie nie masz nawet co próbować pvp z bronią +5 jak każdy spotkany pies ma na bank +10. Po trzecie nie wyobrażam sobie pvp bez Dark Wood Grain Ring, ale to może tylko moje zboczenie. Ta halabarda da sie upgradować do 5'tego poziomu tylko bo to halabarda tych gigantów z Anor Londo więc luz, co nie zmienia faktu, że to naprawdę syf. Co zas się tyczy DWGR to na szczęscie został znerfowany w PTDE i rzadko można kogos z tym zobaczyć Edytowane 14 września 2012 przez ornit Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.