Skocz do zawartości

Dark Souls


McDrive

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Uuu, to wyjaśnia dlaczego czekając łącznie z 15 minut tylko raz trafił mi się pojedynek. Trochę szkoda ale z drugiej strony to właśnie randomowe atakowanie i bycie atakowanym daje najwięcej frajdy, chyba stanę się Dickwraithem;)

Opublikowano

Ludzie olali arene przez chory system budowania streak'ów. W czasie sesji nie można wyjść z lokacji (np po uzupełnienie ziela) bo równa sie to z wyzerowanim licznika zwycięstw. Najlepsze wyniki w tabelach to gracze którzy nie wyłączali konsoli przez tydzien modląc sie aby w miedzyczasie nie wywaliło ich z netu. Poyebane.

Opublikowano

Udon Ent. wyda artbook z grafikami pochodzącymi z Dark Souls. Artbook w twarder oprawie liczyć sobie będzie 128strony i zostanie wydany w październiku tego roku.

One of the most critically acclaimed (not to mention difficult!) games of the last several years, Namco Bandai’s DARK SOULS challenged players to survive in a relentless, hostile, and eerily beautiful world…! This October, fans old and new can discover the mystic land of Lordran and all of the monsters, weapons, environments, and undead hordes that lie within, in Dark Souls: Design Works, coming from UDON Entertainment

Dark Souls: Design Works showcases the grim and haunting artwork behind the fan-favorite Dark Souls game in a gorgeous full-color hardcover collection, matching the Japanese edition. Featuring key visuals, concept art, character, weapon, and monster designs, and rough sketches, this is a complete picture of the brutal world of Dark Souls. Design Works also includes an exclusive behind-the-scenes interview with game director Hidetaka Miyazaki and many of the game’s artists, making it a real treat for fans of the game!

Dark Souls: Design Works is one of the titles that hardcore art book fans have been begging UDON for, and we’re thrilled to say that this fall it will finally arrive… don’t miss it!

Keep reading for a six page preview from DARK SOULS: DESIGN WORKS!

 

W linku poniżej galeria z przykładowymi stronami:

http://www.udonentertainment.com/blog/udon/make-way-for-dark-souls-design-works/

     
       
  • Plusik 1
Opublikowano

Z pewnością pojawi się na Amazon.co.uk i Book Depository więc problem dostępności nie będzie istniał.Ja się czaję na artbooki z Okami i Valkyria Chronicles bo prezentują się obłędnie.Myślę, że pod koniec lata już będą leżeć w kolekcji :D

Opublikowano

ja dodatek zostawiłem sobie na koniec, przed samym Gwynem i miałem właśnie coś około 100 poziomu - pierwszy boss to banał, nawet nie zdążyłem się mu przyjrzeć i nauczyć się jego ruchów, ostatni też niestety żadnego wyzwania nie sprawił, smok potrafił zaleźć za skórę ale prawdziwym wyzwaniem jest Astorias - jeden z najtrudniejszych bossów w grze, świetna, trudna walka.

 

I to jest właśnie kwestia prowadzonego builda, gdyż mnie z całej tej czrórki to ostatni - Manus sprawił najwięcej problemów i w moim rankingu trudnych bossów jest napewno wyżej niż Artorias. 

 

 

Odnośnie nr 9 - zabijając taki odcięty ogon od razu otrzymujemy Orange Charred Ring co znacznie ułatwia dalszą walkę.

Gość mate5
Opublikowano

Też wam pojawiają się takie białe obręcze w różnych miejscach? Takie jak te od lockowania na wrogach tylko większe i o wiele jaśniejsze.

Opublikowano

Nie. Konsola Ci się psuje.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://darksoulswiki.wikispaces.com/Magic

 

Miracles are also affected by an online feature called "Resonance". If a player uses a miracle in their world (for example, "Wrath of the Gods"), other players connected to the same network will see a resonance marker in the area where you cast that miracle. If they then use the same miracle in that area then the power of their miracle will be increased. You'll know what spell to cast to enable the resonance by scrolling through your attuned spells and look for a spell that has a ring around it, similar to the resonance marker that appears in the world.

Opublikowano (edytowane)

Musiałeś po drodze zaggrować jakiegoś przeciwnika, który spadł i się zabił.

Nie za bardzo mogę załapać o które miejsce chodzi, ale podobnie consistent przypadek występuje, gdy będziemy przebiegać z Valley of Drakes do Blighttown, zeskakując po platformach w kierunku tej drewnianej "windy"; jeden z Butcherów będzie cię cały czas gonił, aż w końcu spadnie i zginie.

Edytowane przez Qjon
Opublikowano (edytowane)

to miejsce:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=tS7lwNEirWI#t=86s

 

Też tak myślałem że coś w ten deseń ale ja dziesiątki razy tamtędy łaziłemn bo farmiąc na ślimakach kierowałem się do ogniska w GH i zawsze chwilę po spadnięciu w dół dostawało się dusze, nigdy wcześniej i nigdy później. No i przy spokojnym zejściu po drabinie też nic nie wyskakało. Gonić na pewno nic nie goni bo w miejscu gdzie są ślimaki są tylko ślimaki i 0 miejsc, w których coś mogłoby ewentualnie spaść. Jedyne co to w jakiś sposób takie zejście może powodować śmierć jakiejś żaby z hollow bo ilość dusz jest taka sama.

Edytowane przez CheeseOfTheDay
Opublikowano (edytowane)

Polecam zrobienie ich łukiem (i generalnie Bow run) - dużo ciekawsze to niż SL1 runy (Hypermodo Piromancja albo rolrolrolrol, pac z Reinforced Cluba, zieeew).

Edytowane przez Qjon
Opublikowano

Chudego łatwo zabić, potem grubego wystarczy sposób z kolumną i trochę czasu. Padną za pierwszym podejściem jak ktoś nie jest lamą. :P

Opublikowano

Ha! Pamiętam, że ich pokonałem za 1 razem, w dodatku z małą liczbą doładowań HP. Najpierw mały, a potem już banalny grubas. Nie powiem stres był, ale za to jaka ulga i satysfakcja : D

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Moc czarów pyromancy skkaluje sie z inteligencją? Z tej tabelki wynika że tak, ale w opisie jest coś takiego: "Your pyromancies will not become more powerful with increased intelligence."

Opublikowano (edytowane)

To chyba działa tak: im większy poziom rękawicy, tym mocniejsze czary. Inteligencja skaluje się z rękawicą ale nie wpływa bezpośrednio na moc czarów.

Zgadza się?

Edytowane przez ghort
Opublikowano

Wiesz, ja generalnie nie uzywam czarow w DS, wiec nie pamietam z czym sie scaluje rekawica. Ale jezeli ma scalowanie z int. ,to owszem - jak bedziesz podnosil int to sila rekawicy a przy tym czarow pyro bedzie wieksza.

Opublikowano

Wiesz, ja generalnie nie uzywam czarow w DS, wiec nie pamietam z czym sie scaluje rekawica. Ale jezeli ma scalowanie z int. ,to owszem - jak bedziesz podnosil int to sila rekawicy a przy tym czarow pyro bedzie wieksza.

W przypadku rękawicy żaden atrybut nie ma wpływu na moc pyromancji, jedynie level samej rękawicy się liczy.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...