Skocz do zawartości

Dark Souls


McDrive

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Halabarda ma rzeczywiście duży zasięg, ale nie ma największej zalety włóczni i podczas ataku nie jest się schowanym za tarczą, ale używałem jej zanim znalazłem uchigatanę (obecnie silver straight sword). 

 

ataki włócznią normalnie nie dają auto guarda, tylko dźganie z przytrzymaniem bloku tarczą, co z kolei zjada dużo staminy. halabarda ma też większy poise dmg 

 

w grze jest kilka halabard. najlepszą z nich jest gargoyle halabard, która jest normal dropem z gargulców (bossowie na wieży i dwie sztuki w anor londo). jest też gwarantowanym dropem z ostatniego gargulca w anor londo, jeśli nie wypadła wcześniej. jej dodatkową, nieopisaną w grze zaletą jest bonus do redukcji bleed/poison/toxic

Gość mate5
Opublikowano

 

Halabarda ma rzeczywiście duży zasięg, ale nie ma największej zalety włóczni i podczas ataku nie jest się schowanym za tarczą, ale używałem jej zanim znalazłem uchigatanę (obecnie silver straight sword).

 

ataki włócznią normalnie nie dają auto guarda, tylko dźganie z przytrzymaniem bloku tarczą

 

Wiadomo, wiadomo.

 

 

Ja ofiarowałem już 3 dusze do lordvessel i zdaje się że jedyne miejsce gdzie mogę iść to te tunele za cmentarzem w firelink shrine :confused: Strasznie tam jest/

Opublikowano
(pipi)a jak do tego doszedłeś ?

 

 

ojeju, myslalem ze to tylko taka pułapka, a jak był zwykłą skrzynią, to nie dalo sie zalockowac wiec uznalem, że sie z nia nie walczy.

 

ale to sen's fortress zayebiste i trudne, ale te kule z ogniem wku.rwiają i nie wiadomo gdzie isc, ale jedna z bardziej lubianych lokacji. daje odpoczynek halabardzie i napie.rdalam lighting spearem <3

Opublikowano

mate - tunele zaprowadzą cię do katakumb, a za nimi jest tomb o giants, zayebista lokacja. w katakumbach jest jeden ukryty bonfire.

przed finałowym bossem w grobowcu bądź human, to napadnie cie NPC po zabiciu którego wypadnie broń i tarcza i pojawi się fajna zbroja w lokacji z bossem. napada kiedy idziesz ścieżką wzdłuż skarpy, kawałek za ostatnim bonfire

 

figaro na zewnątrz fortecy jest ukryty bonfire

Opublikowano

 

 

Halabarda ma rzeczywiście duży zasięg, ale nie ma największej zalety włóczni i podczas ataku nie jest się schowanym za tarczą, ale używałem jej zanim znalazłem uchigatanę (obecnie silver straight sword).

 

 

ataki włócznią normalnie nie dają auto guarda, tylko dźganie z przytrzymaniem bloku tarczą, co z kolei zjada dużo staminy. halabarda ma też większy poise dmg 

 

w grze jest kilka halabard. najlepszą z nich jest gargoyle halabard, która jest normal dropem z gargulców (bossowie na wieży i dwie sztuki w anor londo). jest też gwarantowanym dropem z ostatniego gargulca w anor londo, jeśli nie wypadła wcześniej. jej dodatkową, nieopisaną w grze zaletą jest bonus do redukcji bleed/poison/toxic

Dla mnie najlepsza jest black knight halberd, mozna ja szybko zdobyc, praktycznie cala gre nia przeszedlem.
Opublikowano

 

 

- rolling R1 jest szybkie, ma ładny zasięg i jest thrust, więc ma właściwości counter. idealny atak po uniku

 

 

Niestety nie działa z Leo Ringiem pomimo tego, że wygląda jak atak thrust.

 

 

 

a halabardy są zayebiste w pve. bardzo wszechstronne - zasięg, szybkość, area attack u niektórych. trzeba tylko trafiać, bo w razie pudła mają wyraźne opóźnienie. no i ich R1 działa jak counter, mimo, że nie jest thrust (niektóre R2 też)

R1 z halabardy to zdecydowanie JEST thrust. Działa z Leo i dlatego jest piekelnie skuteczna także w pvp. Trzeba tylko umiejetnie atakować uważając na bs'y z rolki.

 

Generalnie, było sporo dyskusji o tym które ataki wygladajace na thrust, Leo ring wzmacnia i wyglada na to, ze działa tylko z tymi brońmi które mają w opisie "Attack Type: Thrust" (także w połaczeniu z innymi typami, np "regular/thrust"). Czyli np nie działa ze wspomnianym roll R1 Zweia, pomimo tego, ze ten atak wyglada na thrust. Ciekawostką jest to, że Leo wzmacnia tylko fizyczny dmg counterów, wiec nie działa z Moonlight Butterfly Hornem pomimo tego, że to dzida.

Gość mate5
Opublikowano (edytowane)

Nito to jakiś żart, nie dość że trzeba tyle do niego lecieć (oczywiście biegnę na pałę, nie walcze) to podczas walki ożywia te szkielety. Zginąłem bo otoczył mnie nito i 10 szkieletów - nie mogłem się ruszyć. A boss w katakumbach był taki prosty <3

Edytowane przez mate5
Opublikowano

Nito to jakiś żart, nie dość że trzeba tyle do niego lecieć (oczywiście biegnę na pałę, nie walcze) to podczas walki ożywia te szkielety. Zginąłem bo otoczył mnie nito i 10 szkieletów - nie mogłem się ruszyć. A boss w katakumbach był taki prosty <3

ProTip

 

Jak wpadniesz do nito to się nie ruszaj, załatw sobie jakąkolwiek broń Divine i poczekaj na pierwsze szkielety które do Ciebie zawsze podleca, broń Divine pozwoli Ci na zlikwidowanie ich pernamętnie i wtedy już tylko czekasz na Nito aż on pofatyguję sie do Ciebie i tam go uwalasz, ale pamietaj żeby za dużo nie latać bo ściągniesz reszte gromadki :D

Opublikowano

Na początku walki nigdzie nie biegnij, poczekaj na Nito. Spawnujące się szkielety bij divine weapon (powinienes miec już jakąs maczugę z tym upgrade'm), nie będą się odradzać.

Gość mate5
Opublikowano (edytowane)

Dzięki, spróbuję tego. Ale najpierw muszę sobie załatwić taką broń. W ogóle tomb of giants to niezły hardcore, te szkielety co stoją na czworakach, ciemność jak zamieniam latarnię na tarczę żeby nie zginąć. Na razie rage quit, a jutro spróbuję przejść tę lokację.

 

 

Przez całą grę zastanawiałem się gdzie znajdę alter ego maiden astraea z DeS po tym jak widziałem tę ekipę w firelink shrine i okazało się, że tam. ;) No i Patches wrócił!

 

Edytowane przez mate5
Opublikowano (edytowane)

dobra, spróbuje być najmądrzejszy

 

 

 

 

Dla mnie najlepsza jest black knight halberd, mozna ja szybko zdobyc, praktycznie cala gre nia przeszedlem. 

 

można ją względnie szybko zdobyć, ale trzeba mieć szczęście, żeby wypadła (umiarkowany rare drop). wyfarmić można ją dopiero w ostatniej lokacji, gdzie rycerze się respownują. garg halberd można wyfarmić na początku, zabijając pojedyńczego  garga do skutku (normal drop), a jak nie wypadnie tu, to jest 100% dropem w anor londo. garg waży śmieszne 6, a BKH aż 14, różnica aż 8 do wykorzystania na zbroje. garg ma lepszy zasięg (najlepszy z halabard), można ją rozwijać we wszystkich kierunkach i jest buffable (miracle swordy, magic weapony, resiny), a BKH nie. garg ma też lepszy moveset, użyteczniejsze R2. a teraz uwaga - nawet bez buffa wyciąga na końcu lepszy dmg. 

BKH ma w porównaniu do garg tylko dwie zalety - JEŚLI wypadnie z rycerza w darkroot, to można ją szybko upgreadować twinklig (JEŚLI wie się gdzie ich szukać), wtedy jest od początku totalnie OP, praktycznie game breaking do anor londo. drugie to jej wysoki poise dmg, dzięki czemu przy odpowiednim stamina, można zdominować niektórych przeciwników i bossów (np. O&S).

tyle, że to za mało, żeby pobić gargoyles halberd - najlepszą halabardę w grze, zarówno w pve (zwłaszcza powyżej ng+) i przedewszystkim w pvp. 

 

 

Niestety nie działa z Leo Ringiem pomimo tego, że wygląda jak atak thrust.

 

a jednak działa, sprawdź jak nie wierzysz

 

 

R1 z halabardy to zdecydowanie JEST thrust. Działa z Leo i dlatego jest piekelnie skuteczna także w pvp. Trzeba tylko umiejetnie atakować uważając na bs'y z rolki.

 

no, ale ja mówiłem o wszystkich halabardach, bo WSZYSTKIE R1 halabard są counter i stackują z leo ringiem, nawet GH i BKH, mimo, że ani fizycznie, ani w opisie nie są thrust 

 

 

mate - właściwość divine zobaczysz na samym dole opisu broni po lewej, obok bleed i poison. są dwa kółeczka, czarne to occult, a białe to divine - czyli możliwość permanentnego ubijania szkieletów, pomimo obecności ich necromancera (musi być liczba przy kółeczku). możesz taką zrobić u andre w undead parish, albo znaleźć kilka gotowych

- silver knight spear jako rare drop z knightów w anor londo

- astora straigtht sword znaleziony przy zombie dragonie przed valey of drakes

- occult club w ukrytej piwnicy havela w anor londo, tyle że ją musisz cofnąć na divine+5

Edytowane przez Kazub
  • Plusik 1
Opublikowano

BKH ma w porównaniu do garg tylko dwie zalety - JEŚLI wypadnie z rycerza w darkroot, to można ją szybko upgreadować twinklig (JEŚLI wie się gdzie ich szukać), wtedy jest od początku totalnie OP, praktycznie game breaking do anor londo. drugie to jej wysoki poise dmg, dzięki czemu przy odpowiednim stamina, można zdominować niektórych przeciwników i bossów (np. O&S).

tyle, że to za mało, żeby pobić gargoyles halberd - najlepszą halabardę w grze, zarówno w pve (zwłaszcza powyżej ng+) i przedewszystkim w pvp. 

 

Great Scythe i Scythe też są sklasyfikowane jako halabardy, więc do PvP to ani BKH a GH nie jest najlepsza ;) Co do PvE to w większości speedrunów używa się jednak BKH. Zresztą w tej grze nia ma czegoś takiego jak najlepsza broń. Wszystko zależy od stylu gry i tego jak moveset danej broni pasuje do tego stylu.

Opublikowano

No właśnie z halabard do pvp najlepsza jest Greath Scythe. Waga, scaling z dex, rewelacyjne run R1, piekielnie mocne R2, phantom range... Zresztą każdy może wymienić tu co chce. Z tych już wyglądających jak halabardy, najbardziej lubie zwykłą Halberd ze względu na troche lepszy scaling z dex. Co kto lubi ale najwiecej graczy pvp z tej grupy broni używa własnie GS i zwykłej Halberd.

 

Co do Leo, napisałem, ze wygląda na to, ze wzmacnia te bronie opisane jako "thrust" ale rzeczywiście moge nie miec racji. Cholernie ciężko to sprawdzić (jeśli chodzi o roll R1 z Zweia, bo halabardy to inna bajka). Testowałeś Kazub czy gdzieś tylko wyczytałeś? W praktyce do leo najfajniejsze jest R2 z Balder SS, bo do tych cięższych broni wole poise z Wolfa.

 

W ogóle to wpadnijcie np z tymi swoimi halabardami dzisiaj do motylka po 22. Tak dla funu oczywiście, bez spiny. To już ostatki. Jak ktos chce to niech odezwie sie na psn po zaproszenie na polski chat.

Opublikowano

W ogóle to wpadnijcie np z tymi swoimi halabardami dzisiaj do motylka po 22. Tak dla funu oczywiście, bez spiny. To już ostatki. Jak ktos chce to niech odezwie sie na psn po zaproszenie na polski chat.

 

Z Halabrdą!,  nie dam sobie zrobić z dupy jesień średniowiecza ;) . Napisałem że GH to dla mnie najlepsza z halabard, ale do PvE moim zdaniem żadna się nie nadaje i to bez względu na build (powtórzę że to jest tylko moje zdanie i nikt się nie musi z tym zgadzać).

Pograłbym, ale już swoją kopię sprzedałem. Lada chwila dwójka, więc chyba nie ma sensu ponownie kupować.

Opublikowano (edytowane)

W anor londo leci jeden z moich ulubionych mieczy, silver knight straight sword, no i mozna zdobyc jeden z najlepszych setow  grze, black iron set.

Edytowane przez Guernica
Opublikowano (edytowane)

 

Great Scythe i Scythe też są sklasyfikowane jako halabardy, więc do PvP to ani BKH a GH nie jest najlepsza Co do PvE to w większości speedrunów używa się jednak BKH. Zresztą w tej grze nia ma czegoś takiego jak najlepsza broń. Wszystko zależy od stylu gry i tego jak moveset danej broni pasuje do tego stylu.

 

wiem, że great schyte, chodziło mi tylko o te halabardy halabardy, bez kosiarek. 

nie chodziło mi konkretnie o speedruny, tylko ogólnie pvp. do speed runa melee BKH pewnie jest najlepsza. no nie, na pewno jest najlepsza, tylko trzeba troche cierpliwości przy restartowaniu dropa. 

wiadomo, że chodzi o preferencje, jednak niezależnie od nich, topy typuje się na zasadzie pronsów i consów. 

 

w pvp nie grałem za długo, ale w pve, to moje top 3 broni będzie - zwei, great schyte, GH. dalej pewnie uchi, claymore, balder....nie biore pod uwage broni zdobywanych w połowie gry

 

 

do PvE moim zdaniem żadna się nie nadaje i to bez względu na build 

 

a moim zdaniem są najbardziej viable w pve i to bez względu na buid. robisz GH chaos+3 i i idziesz gładko przez grę, ładując punkciki gdzie chcesz. jak ci się spieszy, to BKH+5 (jeśli wypadnie) zrobisz w pół godziny. jak liczymy schyty to panie - bezstresowa wycinka z 2H R2.

 

 

Co do Leo, napisałem, ze wygląda na to, ze wzmacnia te bronie opisane jako "thrust" ale rzeczywiście moge nie miec racji. 

 

bo tak generalnie jest, tylko jest pare wyjątków

 

 

Testowałeś Kazub czy gdzieś tylko wyczytałeś?

 

wszystko, co wypisuje w tym temacie, testowałem sam.

roll R1 zweia+15 z leo na counterze trafia hollow wariora w fire link za około tysiaka. 

o tych counter R1 halabard wyczytałem na wiki, zdziwiłem sie, sprawdziłem na GH i BKH i zgadza się. jest boost przy counter i dodatkowy z leo

 

 

najwiecej graczy pvp z tej grupy broni używa własnie GS i zwykłej Halberd.

 

GS wiadomo, ale halabardy używają pewnie przez thrust R1. GH też ma counter R1, te same wymagania, lepszy zasięg, bonus do obrony i ma wyższy base dmg. w chaos i lighting jest mocniejsza. dla quality builda będzie mocniejsza, w str też. w dex build nie jestem pewien, ale większej różnicy chyba nie ma.

 

 

W ogóle to wpadnijcie np z tymi swoimi halabardami dzisiaj do motylka po 22. Tak dla funu oczywiście, bez spiny. To już ostatki. Jak ktos chce to niech odezwie sie na psn po zaproszenie na polski chat.

 

spróbuje być, tylko se postać wbije na 120 level (czy 125 ?). do ng+ i glitch z duszą gwyna, szybko pójdzie

 

 

 

aaaa jeszcze co do BKH, to zapomniałem jeszcze o jednej zasadniczej wadzie - wysokie wymagania przy marnym scalingu. 

Edytowane przez Kazub
Gość mate5
Opublikowano

Jestem po kilku próbach z Gwynem i muszę przyznać że to niezły sku.rwysyn. Wystarczająco długi cooldown umożliwiający relatywnie bezpieczny atak ma tylko po próbie złapania i kopnięciu (ten chyba krótszy), przez co walka na otwartym polu nie ma sensu (albo ja nie mam skilla), dlatego biegałem wokół jednego z tych słupów i atakowałem go silver knight str. sword i ze 3 razy wziąłem mu połowę paska. Zmienię chyba jednak broń, ulepszę winged spear do +15 i będę próbował znowu. Na False Kinga w DeS się świetnie nadawała i tu pewnie też pomoże. 

 

No i muzyka jest ładna podczas walki.

Opublikowano

Dobra może jest na krótką metę. Poza tym, nie da się jej naprawić :( .

 

:( :(

 

Można trochę przedłużyć jej życie robiąc upgrade gdy się zepsuje - wtedy odnawia się wytrzymałość.

 

 

a to gitara, chociaz pewnie ją mocno juz zupgradeuje zanim sie popsuje

Gość mate5
Opublikowano

 

Dobra może jest na krótką metę. Poza tym, nie da się jej naprawić :( .

 

:( :(

 

Można trochę przedłużyć jej życie robiąc upgrade gdy się zepsuje - wtedy odnawia się wytrzymałość.

 

 

a to gitara, chociaz pewnie ją mocno juz zupgradeuje zanim sie popsuje

 

 

Na 99% w sens fortress podniosłeś pierścionek który zmniejsza szybkość psucia się broni.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...