Opublikowano 16 sierpnia 20177 l Nie zgodzę się kompletnie, mi się mega podobało po anor londo, biblioteka czy jaskinia krysztalowa to były max dobre lokacje
Opublikowano 16 sierpnia 20177 l Nie zgodzę się kompletnie, mi się mega podobało po anor londo, biblioteka czy jaskinia krysztalowa to były max dobre lokacje nie, biblioteka, jaskinia kryształowa czy lawa to najgorsze lokacje w grze
Opublikowano 16 sierpnia 20177 l A mi się do połowy podobało, ale dopiero od połowy wsiakłem tak naprawdę.
Opublikowano 16 sierpnia 20177 l Lost izalith? Nudne I nieciekawie. Jaskinia fajna, ale zyebany patent z niewidzialna droga, strasznie to popsuło pacing. Biblioteka okej
Opublikowano 16 sierpnia 20177 l Będzie to bardzo niepopularna opinia, za którą zaraz zgarnę milion minusów, ale tempo mocno siada po Anor Londo, a do tej pory widziałeś już wszystko co najlepsze DS ma do zaoferowania. To niedobra wiadomosc dla mnie bo poki co zonglowanie miejscowkami mnie strasznie mdlilo. Podziemia za chwile las potem bagno za chwile lawa. Jakbym jadl skittlesy w upalny dzien, porzyg gwarantowany.
Opublikowano 16 sierpnia 20177 l Przy Lost Izalith widać, że deadline był nieubłagany - nieciekawy setting, z grubsza recykling wrogów, mało przedmiotów do zebrania, W jednym wywiadzie Miyazaki wspominał, że nie był zadowolony z Bed Of Chaos. https://www.giantbomb.com/profile/7force/blog/dark-souls-design-works-translation-npcs-and-monst/99021/ Otuka: What boss gave you the most trouble? Miyazaki: Who gave me the most trouble…. Hmm Nakamura: All of them right? Miyazaki: That's the truth. Haha. There are quite a few, when deadlines were closing in and I couldn't get a good mental image of what I wanted, but we had to settle on something. Those situations were the hardest because I knew something was wrong, but couldn't express what I wanted and couldn't give a solution. That was difficult, both for me and for the artists I was working with. I suppose the Bed of Chaos is the prin(pipi)l example of this. Otsuka: It seems you designed King Izalith at one point too, what was that like? Miyazaki: Ah yes, evidence of the twists and turns we went through. Waragai: Initially he was going to be the boss of the area, the Bed of Chaos lies sprawled on the floor and waves it's hands about but he was a king sitting in his throne... Miyazaki: That's right. We really had trouble with that didn't we. I've already talked about quite a few aspects of the game I'm not entirely happy with, but I'd have to say that my greatest regret is the Bed of Chaos. The artists and designers worked extremely hard and came up with some fantastic ideas, but it exposed a real problem in our production method. We have no way to find a common goal and work towards it when things go wrong. It's definitely something I want to correct in the future.
Opublikowano 18 sierpnia 20177 l Troche mnie postraszyliscie tym andor lano to sie wrocliem i "polazlem w rejony gdzie nikt o zdrowych zmyslach nie chodzi noca ani za dnia". Tylko, ze dnia tam nie ma ku.rwa, za to sa egipiskie ciemnosci xD I po mocowaniu sie ze szkieletami orangutanow pocalowalem klamke Przypomnialy mi sie stare przygodowki poin n click a w szczegolnosci pierwsza Kyrandia i labirynt ciemnosci nie do przejscia bez opisu. Super design kur.wo, ciemno, wasko i olbrzymi przeciwnicy skopujacy cie w przepasc. Takie levele lubie, po ukonczeniu czuje sie jak mezczyzna i patrze jak mi epenis rosnie. Plus taki, ze chociaz pinwheel zdechl szybko. No a teraz tylko sie wydostac z powrotem xD
Opublikowano 18 sierpnia 20177 l Pamiętam to. Te levele z ciemnością i niewidzialną drogą były zarąbiste. Czułem się taki zagubiony i przerażony. A to uczucie wyjście na zewnątrz.
Opublikowano 18 sierpnia 20177 l Niewidzialne drogi? Co? xD Czy my mamy lata 90 i pierwsze "pomysly" na poruszanie sie w srodowisku 3d? W sumie nie powinno mnie to dziwic w grze, w ktorej obok smokow wcisniety tez zostal bestiariusz z mitow greckich. Ehh.
Opublikowano 18 sierpnia 20177 l Ale nie ma co się bać Anor Londo, tam jest za(pipi)ity koval co fajnie bronie upgrejduje, do tego jest pare fajnych sprzętów, można wyrwać ekwupunek czrnych rycerzy :/
Opublikowano 18 sierpnia 20177 l No to ide. Tzn. lece xD Szczerze mowiac nie spodziewalem sie tanej zagrywki z DeS po zabiciu golema. Mialem dwie wizje, albo zamurowana brama sie rozpadnie i wkrocze do andaro lamo, albo odblokuje sie sciezka do widocznej z dolu i biegnacej w gore grani. Juz sobie wyobrazalem jak idac pod gorke bede co jakis czas spozieral w dol i w zdychal, ze tam bylem i tego czy tamtego ubilem. Ale ku.rwa nie, nacisnij koleczko, przyleca gargulce i fssssst winda do nieba. Ehh.
Opublikowano 18 sierpnia 20177 l Mam pytanie smok na początku co zieje ogniem ominąłem go i s(pipi)ił - wróci? Dostaje się coś za niego? Napierdalałem łukiem w niego ale zajeło by to chyba tydzień bo po każym hicie odlatuje i wraca.
Opublikowano 18 sierpnia 20177 l Jak nie warto jak warto , przecież to początek gry a za nim coś o podobnych statach sie zdobędzie minie sporo godzin.
Opublikowano 18 sierpnia 20177 l Bardzo dobry mieczyk na poczatek. Jestem w anlon lerdo, polazilem troche, zabilem gargulce (na lajcie, nie to co przy dzwonie). Zgaduje, ze grubas i typ z wlocznia ozyja i beda bossami? Ladna miejscowka, podoba mi sie. Duza, spokojna (poki co). Wpadlem do obrazu i oszczedzilem puchata panne z kosa. Ale chyba wroce i wykoncze smoka. Je.bac te harpie, strasznie malo im zabieram energii.
Opublikowano 18 sierpnia 20177 l Bardzo podobne staty względem obrażeń to będą od +5 broni i koło 20 pkt w wybrany dmg stat postaci, co nie zajmuje x godzin tylko minimalnie więcej czasu niż strzelanie spod mostu do smoczka.
Opublikowano 18 sierpnia 20177 l No to ide. Tzn. lece xD Szczerze mowiac nie spodziewalem sie tanej zagrywki z DeS po zabiciu golema. Mialem dwie wizje, albo zamurowana brama sie rozpadnie i wkrocze do andaro lamo, albo odblokuje sie sciezka do widocznej z dolu i biegnacej w gore grani. Juz sobie wyobrazalem jak idac pod gorke bede co jakis czas spozieral w dol i w zdychal, ze tam bylem i tego czy tamtego ubilem. Ale ku.rwa nie, nacisnij koleczko, przyleca gargulce i fssssst winda do nieba. Ehh. No przejście z chałpy Sena do Anor Londo to jest ten dokładny moment gdzie ludzie we From zdali sobie sprawę, że o kur.wa garnitury z bandai namco mówią że gra ma być gotowa na jesieni szybko do roboty. New Londo jest świetne bo mimo że to late game'owa lokacja to prawie na pewno była robiona na początku. A tak, to wszystkie te anor londa, biblioteki i ruiny są w opór chu.jowe. TotG też byłoby nieciekawe, tylko rozwiązanie z całkowitą ciemnością uratowało tę część gry. Rok dłuższy developing i ta gra mogłaby być tym, czym ludzie mówią że jest.
Opublikowano 18 sierpnia 20177 l To uczucie gdy myślisz, że jesteś specjalnym płatkiem śniegu, a tu wszystkie prawilne mordeczki razem z tobą szkalują końcowe lokacje DaS
Opublikowano 19 sierpnia 20177 l Jak nie warto jak warto , przecież to początek gry a za nim coś o podobnych statach sie zdobędzie minie sporo godzin. No właśnie mam już claymore na +5 i tnie aż miło. Ograłem wcześniej DS3 i powiem że no nowych pomysłów to tam nie było. Widać że recykling po 1.
Opublikowano 19 sierpnia 20177 l Bardzo podobne staty względem obrażeń to będą od +5 broni i koło 20 pkt w wybrany dmg stat postaci, co nie zajmuje x godzin tylko minimalnie więcej czasu niż strzelanie spod mostu do smoczka.Ogon odcialem mu na moscie mieczem. Ale i tak biegalem ze swoim long sworden podstawowego setu warriora. Swoja droga to sweet spot na moscie kiedy smok zawisa nad nami i pluje ogniem pionowo w dol to specjalnie czy przeoczone w czasie bety? xD
Opublikowano 19 sierpnia 20177 l Mejm a byłeś w Painted World ? Tam też jest jedna bzdura ze smokiem którą przeoczyli xd
Opublikowano 19 sierpnia 20177 l Bylem, pisalem o miejscowie pare postow wyzej na tej stronie. Ale ze smokiem nie walczylem jeszcze. Licze ze ubiore antypoison ciuchy z czarnego materialu i wykoncze go jak w dolinie Drakeow. Czyli jednak przeoczyli? W takim razie nie wiem jak mozna zabic smoka na moscie bedac postacia z bronia biala. Na yt jest sposob na walke z nim od strony ogniska na koncu mostu ale bez jaj, przegieli motzno.
Opublikowano 19 sierpnia 20177 l Kiedyś tak próbowałem ale nigdy nie miałem na to cierpliwości i zawsze w soulsach ściągałem z łuku. https://youtu.be/OHrz4B8OEFI
Opublikowano 19 sierpnia 20177 l O tym wyzej wlasnie mowilem. Pokonalem tak smoka w wersji na pc, ale nie jest to sposob w 100% pewny, bo wystarczy przestrzelic moment i jak smok zblizy sie za bardzo do bramy to dopa zbita. Na ps3 zatluklem go z wykorzystaniem miejsca gdzie ogien nie dociera i chowaniem sie do nory jak na chwile odlatywal blizej niej. Ten w Painted World ultra latwy, chociaz jego wymiociny robia odatkowy dmg a nie tylko poison a tego sie nie spodziewalem.
Opublikowano 19 sierpnia 20177 l To uczucie gdy myślisz, że jesteś specjalnym płatkiem śniegu, a tu wszystkie prawilne mordeczki razem z tobą szkalują końcowe lokacje DaS Na forum PSX Extreme zawsze się znajdzie ktoś do je,bania dowolnej gierki, nawet świętych krów kochanych przez 95% całej reszty za to kocham forumek
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.