C1REX 16 Opublikowano 29 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2011 Eagle shield +15 ma takie samo stability, co Havel's Shield. Silver knight Shield ma najwyższe stability ze średnich tarcz (możliwość parry). BTW: Zrobiłem dwa nowe filmiki: Test obrażen katany na różnych ulepszeniach i 12000 souls w 40 sekund. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
anarom_pl 120 Opublikowano 29 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2011 (edytowane) Z tego co widzę, to Great Scythe pod R2 ma ogromny zasięg rażenia . Trzeba będzie przetestować Edytowane 29 grudnia 2011 przez anarom_pl Cytuj Odnośnik do komentarza
dżar 166 Opublikowano 29 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2011 (edytowane) Eagle shield +15 ma takie samo stability, co Havel's Shield. Silver knight Shield ma najwyższe stability ze średnich tarcz (możliwość parry). Wszystko fajnie ale zapomniałeś,że istnieje coś takiego jak redukcje. Wsio co wali ogniem/magią zjada eagle shielda. ad filmiku a uchi-jakbyś zrobił jeszcze damage z sunlight i darkmoon bladem to byłby już komplet. Respekt za zaparcie bo chwile chyba zajęło ci zrobienie tych wszystkich wersji. Edytowane 29 grudnia 2011 przez dżar Cytuj Odnośnik do komentarza
K@t 116 Opublikowano 29 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2011 Eagle Shield mam póki co +10. Wyczytałem jedynie, że mogę dobić do +15 mając very large ember, dlatego właśnie pytałem czy warto:) O czymś z Fire faktycznie pomyślę później. Cytuj Odnośnik do komentarza
dżar 166 Opublikowano 29 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2011 Tzn zasada jest prosta: PVE ogólnie-eagle shield Ostatni boss-black knight shield/dragon crest shield(jeśli masz zamiar blokować) lub dowolna średnia/mała tarcza by móc go parrować(tak, ostatniego bossa możesz samym parrowaniem zabić) W pvp great shieldy nie mają sensu, tak samo małe i średnie tarcze bez dodatkowych efektów. Jak dla mnie liczy się tylko grass crest dla regeneracji staminy albo bloodshield dla odporności na statusy. Cytuj Odnośnik do komentarza
C1REX 16 Opublikowano 29 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2011 (edytowane) Eagle-shield widzę ludzie też używają na pvp czasem w komplecie z jakąś dzidą czy rapierem. Tarcza nieźle chroni przed lightning. Co do testu z moonlight. Nie chce mi się, bo żeby to miało sens, to bym musiał 80 uszu uzbierać. Powinno być jednak mocniejsze od CMW. Edytowane 29 grudnia 2011 przez C1REX Cytuj Odnośnik do komentarza
keyzee 86 Opublikowano 29 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2011 W Firelink Shrine obok ogniska siedzial gość...przez przypadek ubiłem go.Był on potrzebny do czegoś?Czy tylko tak smęcił sobie. Cytuj Odnośnik do komentarza
dżar 166 Opublikowano 29 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2011 Smęcił. Cytuj Odnośnik do komentarza
7puerto7 0 Opublikowano 29 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2011 Mam problem z Deamon's souls a mianowicie nie działają mi windy w stonefag tunnel, te które prowadzą do kowala (tuż przy wejsciu). Próbowałem odkręcić spowrotem dżwignię z zamiianą kierunku przepływu wody (gaszenie lawy) ale nie moge tego zrobić, jest zablokowana. Cytuj Odnośnik do komentarza
anarom_pl 120 Opublikowano 29 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 29 grudnia 2011 Dźwignia jest nad windą. Ominąłeś ją. Cytuj Odnośnik do komentarza
stoodio 2 075 Opublikowano 30 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2011 12000 souls w 40 sekund. http://www.youtube.com/watch?v=yOO85XBNcPA&feature=player_embedded Cholera! Wypasiony... hełm? Za każdym razem kiedy zaglądam do tego tematu, uświadamiam sobie jak mało wiem o Dark Souls... Gra ma sporo solidnie poukrywanych secretsów (dopiero wczoraj udało mi się zdobyć Avelyn, jeszcze niedawno nie miałem nawet pojęcia o tej skrzyni, co się natrudziłem ze spadaniem na półkę, to moje ). Żałuje, że nie mam tyle czasu, co podczas orania Demon's Souls - tę grę miałem w jednym paluszku, a w Dark Souls nadal latam zagubiony jak dziecko we mgle (bez platyny) Cytuj Odnośnik do komentarza
anarom_pl 120 Opublikowano 30 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2011 (edytowane) Platyna w Dark Souls jest dużo prostsza do zrobienia od tej w Demonie. Do dziś pamiętam ile wyrwałem włosów z głowy przy Pure Bladestone . Gra mnie też ciągle zaskakuje. Wczoraj również trafiłem na Avelyn. Z ciekawostek, to ostatnio zamordowałem cycatkę w Anor Londo. Stałem blisko ogniska i strzeliłem z łuku. Zanim wyzionęła ducha, szybko usiadłem przy ognisku. No i nie wiedzieć czemu, nie stała się ciemność Edytowane 30 grudnia 2011 przez anarom_pl Cytuj Odnośnik do komentarza
stoodio 2 075 Opublikowano 30 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2011 Platyna w Dark Souls jest dużo prostsza do zrobienia od tej w Demonie. Do dziś pamiętam ile wyrwałem włosów z głowy przy Pure Bladestone . Co do Pure Bladestone, czysty random, po prostu W Demon's Souls, już nawet tendencje nie dały mi tak w kość, jak Onion Guy z Dark Souls, zawsze gdzieś mi zaginie i nie mogę nauczyć się miracle'a Albo Paladin Leeroy, który już dwa razy zleciał w otchłań razem z fantami Cytuj Odnośnik do komentarza
dżar 166 Opublikowano 30 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2011 Ale wiesz o tym,że jak jakiś npc spadnie ci w przepaść to jak zreloadujesz gre to jego itemy pojawią się w miejscu, w którym stał przed upadkiem? Nie dziękuj. Cytuj Odnośnik do komentarza
stoodio 2 075 Opublikowano 30 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2011 Ale wiesz o tym,że jak jakiś npc spadnie ci w przepaść to jak zreloadujesz gre to jego itemy pojawią się w miejscu, w którym stał przed upadkiem? Nie dziękuj. Nie będę, znam ten patent - itemy owszem były, świeciły jak psu jajca na "dnie" otchłani Cytuj Odnośnik do komentarza
dżar 166 Opublikowano 30 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2011 No to glitch jakiś, mi zawsze się pojawiały na twardym gruncie. Cytuj Odnośnik do komentarza
C1REX 16 Opublikowano 30 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2011 (edytowane) Cholera! Wypasiony... hełm? Symbol of Avarace. Dodaje +200 do znajdowania przedmiotów i + 20% do dusz. Łączy się ze srebrnym pierścieniem od doświadczenia. Nie łaczy się niestety ze złotym od przedmiotów. Wadą jest ogromna waga i stopniowa utrata życia. Można po walkach z bossem zakładać na moment. Doświadczenie jest dodawane długo po walce, więc jest czas na włożenie pierścienia i skrzyni. Edytowane 30 grudnia 2011 przez C1REX Cytuj Odnośnik do komentarza
7puerto7 0 Opublikowano 30 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2011 dzięki, gram nocą, a to oświetlanie w demon's souls jest kijowe, przez co wiele rzeczy dostrzegasz po czasie Cytuj Odnośnik do komentarza
wet_willy 2 163 Opublikowano 30 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2011 puerto to jest temat o DARK SOULS nie Demons Souls ... Cytuj Odnośnik do komentarza
szymek_maniak 2 Opublikowano 30 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2011 elo, przeszedlem kilka razy demon's souls i teraz kupuje dark souls, mam pytanie, dark souls jest trudniejsze od demon'a ? I ile razy wieksza ? Cytuj Odnośnik do komentarza
anarom_pl 120 Opublikowano 30 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2011 Niektórzy uważają że Dark Souls jest około 1,5 razy większe. Mi jest ciężko określić. Dla mnie jest więcej przestrzeni i terenów otwartych. Ale gra naprawdę wydaje się obszerniejsza. Jeżeli chodzi o trudność. Grając pierwszy raz w Demons Souls było mi łatwiej niż w Dark Souls. Zwykli przeciwnicy potrafią bardziej zaleźć za skórę. Jeżeli chodzi o bossów, to poza małymi wyjątkami są na podobnym poziomie. Najważniejsze to zrobić sobie odpowiedni oręż, tarczę i gra robi się prosta . Cytuj Odnośnik do komentarza
szymek_maniak 2 Opublikowano 30 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2011 mam pytanko, kto mi dokladnie wytlumaczy co oznacza ta cyfra w gornym lewym rogu kolo HP ? Cytuj Odnośnik do komentarza
anarom_pl 120 Opublikowano 30 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 30 grudnia 2011 (edytowane) To ilość Humanity. Mają one trochę zastosowań. Gdy jesteś trupem, można jednego z nich użyć do odzyskania człowieczeństwa (robi się to przy ogniskach). Tylko człowiek może przywołać innych graczy do pomocy. Poza tym dają bonusy do broni ulepszonych w chaos i chyba jednej, czy dwóch z unikalnych. Dodatkowo zwiększają drop rate. Możemy je również podarować w niektórych przymierzach i dzięki temu w nich awansujemy. Dzięki nim można zwiększyć ilość leczących flaszek ( robi się to również przy ogniskach). Humanity można zdobyć na różne sposoby. Po patchu dostajemy po jednym za zabicie bossa. Wypada z niektórych przeciwników. Innych graczy w pvp. No i można je w różnych miejscach znaleźć. Pozdrawiam Edytowane 31 grudnia 2011 przez anarom_pl Cytuj Odnośnik do komentarza
stoodio 2 075 Opublikowano 31 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2011 NG+, powrót po dłuższej przerwie, dziwnie się gra po zamianach wprowadzonych w patchu - nie zrozumcie mnie źle, nie narzekam na usprawnienia, ale jednak gra się nieco różni i minie trochę czasu zanim się przyzwyczaję (np. mobki dosłownie srajo Twinkling Titanite, można chyba wszystko ulepszyć co się chce). Tak jak pisałem wcześniej - zdobyłem Avelyn, poszedłem ubić Setha (bez kitu, zabicie go to pikuś, ale odcięcie ogona to nie lada wyzwanie - może się uda na NG++... <lama>), dofarmiłem suweniry coby zakończyć Darkmoon Covenant, ubiłem Gwyndolinę (ta dla odmiany była banalna), i czas najwyższy kończyć ten pechowy cykl (ile rzeczy zwaliłem, to głowa mała ). I tu się pojawia pytanie, jakie interesujące itemy winienem zdobyć (od NPCów np.) przed zakończeniem cyklu? Cytuj Odnośnik do komentarza
szymek_maniak 2 Opublikowano 31 grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 31 grudnia 2011 mm pytanie, jesli zgine to jedno humanity tez odejmuje ? Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.