Skocz do zawartości

Dark Souls


McDrive

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Niesamowita gra, strasznie niewybaczalna. Test na cierpliwość i skupienie. Większość śmierci będziemy zawdzięczać tylko sobie, pomijając zdziczałą kamere w małych lokacjach, i łatwość spadania w przepaście.

 

Ciągle w nią gram, jednego pada już rozwaliłem : D Ogromny świat, praktycznie jeden wielki labirynt, kiedy myślimy że skończyliśmy już jedną lokacje, to sie okazuje że ona ma jeszcze 3 różne ścieżki. Sam design i widoki też super ( zwłaszcza w 1080p :D ) Opustoszałe zamki i ruiny to jest to ! ( Shadow of the colossus fan mode on ) A w fortecy seny zginąłem chyba ze 100 razy. Ale potem jak sie nauczymy wszystkich pułapek itd to można spokojnie przejsc bez ginięcia.

 

Chciałbym tylko żeby online był bardziej rozbudowany, bądź bardziej łączeniowy. Co-op na całą gre byłby świetny, a tak to możemy sobie przyzwać jakichś randomów do walk z bossami, czy zostać przyzwanym ( co sie rzadko zdarza na wersji PC , bo jakieś problemy są )

 

Tu moja postać, i nie moge sobie dać rady z Tomb of the giants :D ( narazie sobie odpuściłem bosa Seath the scaleless, przesrany )

 

d1jOC.jpg

kozXQ.jpg

Edytowane przez Pikol
Opublikowano

Jak już taki build obrałes z siłą i dzierżysz halabardę+ciężką tarczę to teraz ładuj w witalnosć, giant's armor i havel's ring zamiast wolf ringa bo imo dobór powolnej broni mija się z celem z małą iloscią życia i tego typu zbroją.

Opublikowano (edytowane)

Tylko mi zależy żeby nie być powolnym, mieć chociażby średnią prędkość fikołków i ruchów, dlatego tak waliłem w wytrzymałość, a z tym armorem jest w sam raz na razie. Pozatym nie ma chyba ataku który zjadłby mi całą stamine, zwłaszcza z tą tarczą. A ta Halabara zdecydowanie nie jest wolna, primary attack bardzo szybki, secondary za to wolny, i ma w choj duży dystans. Halabarda gigantów czy cośtam. plus +5 do błyskawic. Da sie te błyskawice jakoś do +10 apgrejdować ? Niechcący zabiłem pierwszego blacksmitha :D

 

EDIT: A, i równiez chciałem nosić armor black knighta, ale mieć średnią szybkość, do tego musiałbym jeszcze dużo w wytrzymałość pakować.

Edytowane przez Pikol
Opublikowano (edytowane)

Lightning możesz tylko do +5. Jak chcesz szybciej się turlać to musisz mieć 25% ciężaru. Teraz masz ok. 50% z tego co widzę. Spróbuj też halabardy Black Knighta, jeżeli lubisz ten typ broni.

Edytowane przez Crying_Wolf
Opublikowano

słuchajcie, z góry przepraszam, za umiarkowane lenistwo, którym się tu wykażę, ale już nie mam sił czytać kolejnych stron tego działu, może mi ktoś podpowie jak szybciej znajdę informacje o budowie postaci;

 

do rzeczy:

grałem w DS niedługo po wydaniu, z tego co sobie sprawdziłem, to miałem wtedy około 70% gry za sobą; konsola umarła, mam nową, save'a z tamtej gry brak, więc zaczynam od nowa; jak wtedy: zaczynam jako pyro; podpowiedzcie proszę, gdzie w miare zwięzły sposób znajdę informację o tym, jak tworzyć builda dla tej postaci (ale nie pvp, a zwykłe cioranie fabuły)? chodzi mi o wyjaśnienie tego jak w staty ładować, bo z tego co rozumiem, typowy build na dex czy str nie ma większego sensu; na tyle, na ile pamiętam, to grałem brońmi mającymi wsparcie do dex i teraz raczej też w to wejdę (lubię szybkie skoki i żądlenie bardziej, niż mocne pier***nięcie); tylko właśnie nie kumam jednego, o czym czytałem tutaj na wielu stronach: lepiej iść w takie staty jak faith lub int, niż rozwijać dex do broni, która nawet miałaby wskaźnik S do dex'a?

 

w wiki jest to jakoś niezrozumiale dla mnie opisane i czasem nie zgadza mi się z czymś, o czym to tutaj; od wczoraj googlałem sobie te sprawy, nawet poradniki pod trofea już przeglądałem, ale nigdzie nie znalazłem dokładnie tego opisu; jeśli ktoś kojarzy, że było to tutaj szczegółowo opisane i pamięta mniej więcej kiedy mogło to być, to proszę o pomoc i wskazanie tego; temat ma już prawie rok pogaduch ws. gry po jej wydaniu i zanim przez to przejdę, czytając po raz kolejny jak zabić Caprę ;) a gdzie iść po uderzeniu w dzwony, to wyjdzie już następca DarkS i zamkną serwery ;/)

 

poprzednio zmieniłem trochę taktykę w trakcie gry i pamiętam, że cierpiałem, nie chciałbym drugi raz tego samego przechodzić, a przedarcie się przez te wszystkie rozległe publikacje w necie jest cholernie czasochłonne :/

Opublikowano

Pepeusz, nie warto iść tylko w faith/int, bo będziesz musiał polegać na broniach żywiołów. Jak nie interesuje cię tylko PvE to coś takiego możesz sobie zrobić:

http://mugenmonkey.com/darksouls/?b=cHlyb21hbmNlciw0MCwxNiw0MCwxOCw0NSwxMiwxMCw0MCwwLDAsMCwwLDAsMCwwLDM5LDAsMCwwLG5vcm1hbCxub3JtYWwsbm9ybWFsLG5vcm1hbCwwLDAsMCwwLDAsMCwwLDAsMCwwLDAsMCwwLDAsd29vZGVuLHdvb2Rlbix3b29kZW4sd29vZGVuLDE=

 

Ewentualnie możesz zamiast w faith pakować punkty w int. Jeden slot na magię zawsze powinieneś mieć zajęty buffem na broń (Sunlight Blade/Darkmoon Blade/Magic Weapon/Crystal Weapon). Do tego bronie na +15, które scalują się z dexem (Falchion/Scimitar/Uchigatana/Iaito itp.).

 

Ogólnie w PvE to wszystko ma małe znaczenie, bo nie ograniczasz się SL. Po prostu pakujesz staty jakie cię interesują do 40. Wyjątki to attunement (max slotów osiągasz wcześniej, a to i tak za dużo imo), dex (możesz do 45 żeby rzucać pyro trochę szybciej) i endurance (wiadomo, żeby zmniejszyć ciężar ekwipunku). Resistance oczywiście nic nie warte.

Opublikowano

to jak to jest z tym skalowaniem dexa, dziala czy nie dziala? przejechalem juz 60 stron(!) tematu i generalnie w pewnym momencie byla tam dyskusja prowadzona mi. przez Ciebie, ze generalnie jest to skopane i nie ma o czym mowic :/ za to dziala skalowanie z faith;

 

teraz, zeby sie nie okazalo, ze cos zle rozumiem - gralem w pazdzierniku ub.r., wiec moglo mi sie w pamieci zaplatac to i owo - "skalowanie" dmg'u jest obliczane z

1) wyjsciowego parametru ataku danej broni

2) mojego lvlu cechy, ktorej ma dotyczyc skalowanie

3) oznaczenia literowego, ktore jest widoczne przy broni dla atutow str/dex/fth/int (chyba to ostatnie)

 

czyli jak bron ma przy dexie B, A lub S, to znaczy, ze jak mam dexa dużo, to broń dostanie dodatkowego boosta do dmg'u, tak?

 

ja pierdziu... gra jest tak pokrecona, ma wykrecone zasady i metody wyliczen, ze po niecalym roku nie moge sie w tym ogarnac na nowo... :/

Opublikowano

Niepotrzebnie czytałeś poprzednie strony. :) To pewnie pisaliśmy przed patchami poprawiającymi skalowanie.

Skalowanie odbywa się dokładnie tak jak napisałeś. No i warto ulepszać bronie na max, bo skalowanie w niektórych broniach zmienia się z B na A, z A na S itp.

Opublikowano

@pepeush, jest tak jak piszesz. W Dark Souls samo pakowanie w dex jest mniej efektywne jak to było w Demons. Tutaj dexa najlepiej jest połączyć z faith i poprzerabiać bronie na divine, wtedy broń czerpie z dex i faith. Polecam Great Scythe i Ugichatane. No i wysoki faith daje dostęp do najlepszych buffów, taka Ugichatana dopalona Darkmoon Blade ma ponad 800 atk. przez 1 minute a przy jej szybkości to jest maszynka do zabijania. Taki build dobrze się sprawdza też w pvp.

Opublikowano

Niepotrzebnie czytałeś poprzednie strony. :)

 

rzadko można usłyszeć takie słowa, kiedy mówi się, że na własną rękę szukało się informacji ;)

w takim razie dziś cisnę coś na dexa chyba, choć pokusa, żeby wrócić do zweihandera, z którym kiedyś biegałem, też jest soczysta ;)

 

pany, dzięki za pomoc :]

(swoją drogą, syf jaki jest w necie na temat tworzenia postaci i robienia broni po prostu przerasta każdego kto chce się czegoś dowiedzieć; służy to chyba tylko tym, którzy mają w małym palcu grę, a chcą coś nowego sprawdzić albo upewnić się co do pewnych "pomysłów")

Opublikowano (edytowane)

(pipi)a czemu ja tak ssam w tym PvP, co chwile w dupe dostaje, pomimo że nosze heavy armor i mam halabarte +5 el, i tak dostaje mega damage i robie go innym za mało ;I

 

Edytowane przez Pikol
Opublikowano

Przecież ta halabarda ma jakis mega-slamazarny startup (a na recovery karę) z tego R1. Jakbym był na miejscu Twoich przeciwników to nawet bym sie nie bawił w tzw. honorową walkę tylko biegał za Twoim tyłkiem jak pies za suką w czasie cieczki żeby tylko wsadzić lagstaba i kontynuować chainami :) Jak już nie chcesz zmieniać broni na pikę (super-s(pipi)ysyńskie turtlerskie combo z ciężką tarczą) to przynajmniej wymień tarcze na lżejszą, taką którą mógłbys parować. Jakie masz wogóle statsy?

Opublikowano

capra i gargulce padly na pierwszym podejsciu, zdobylem drake'a, uwolnilem zlotego rycerza, czyli wstep mam za soba. teraz musze na bagna, ale cholera nie pamietam ktoredy, choc teraz nie o tym mialem...

- gdzie jest gniazdo w firelink shrine (czy jak sie ta miejscowka poczatkowa wabi :P); albo jestem slepy, albo szukam nie tam gdzie powinienem... chcialem pierscien z undead asylum, chyba ze to sie dopiero potem odblokuje...

- wiem co sie kroi ze zlotym rycerzem, bo jak rok temu gralem to ubil kogo ma tam w zwyczaju, co mi strasznie popsulo zabawe... pytanie: lepiej go w ng zostawic i pozwolic dzialac, czy dac mu lupnia, a w ng+ pozwolic mu przelac krew? z tego co rozumiem, w zaleznosci od tego czy ubije go przy ognisku czy w anor, to on dropi inne itemy, tak?

Gość Wściekły Pies
Opublikowano

capra i gargulce padly na pierwszym podejsciu, zdobylem drake'a, uwolnilem zlotego rycerza, czyli wstep mam za soba. teraz musze na bagna, ale cholera nie pamietam ktoredy, choc teraz nie o tym mialem...

- gdzie jest gniazdo w firelink shrine (czy jak sie ta miejscowka poczatkowa wabi :P); albo jestem slepy, albo szukam nie tam gdzie powinienem... chcialem pierscien z undead asylum, chyba ze to sie dopiero potem odblokuje...

- wiem co sie kroi ze zlotym rycerzem, bo jak rok temu gralem to ubil kogo ma tam w zwyczaju, co mi strasznie popsulo zabawe... pytanie: lepiej go w ng zostawic i pozwolic dzialac, czy dac mu lupnia, a w ng+ pozwolic mu przelac krew? z tego co rozumiem, w zaleznosci od tego czy ubije go przy ognisku czy w anor, to on dropi inne itemy, tak?

 

jadąc windą do undead parish musisz wyskoczyć (na samym początku jest dziura w ścianie). Później idziesz w prawo zeskakujesz na taki "mostek" dochodzisz do schodów i jesteś na miejscu

 

co do drugiego nie wiem :P

Opublikowano

winda jedzie w gore, konczy sie mur i jest ogromna wyrwa; zeskoczylem i sa tam jakies takie fragmenty muru, ale tylko pare metrow jest do przejscia; ponizej byla "polana" ze skrzyniami z kilkoma gadzetami, wychodzilo sie nia na cmentarzysko ze szkieletami; gniazda nie widzialem :/ to o tym miejscu mowimy? :/

Opublikowano (edytowane)

dzięki Stoodio, akurat na YT próbowałem, ale nie znalazłem... złe słówka w wyszukiwarkę wrzucałem :confused:

 

próbowałem skakać na ten łuk wystający, ale 2x się nie udało, więc odpuściłem; widocznie jak kaleka skakałem :confused:

 

EDIT:

a co z tym złotym dziadem od firekeeperki :]

Edytowane przez mr_pepeush
Opublikowano (edytowane)

Ja go zabiłem w anor dopiero, to wyrzucił bardzo przydatny ring i pare innych gówien, Pozatym na górnym piętrze od księżniczki jest jego armor do wziecia.

 

A potem to możemy sobie ożywić strażniczke bonfire.

 

 

Przecież ta halabarda ma jakis mega-slamazarny startup (a na recovery karę) z tego R1. Jakbym był na miejscu Twoich przeciwników to nawet bym sie nie bawił w tzw. honorową walkę tylko biegał za Twoim tyłkiem jak pies za suką w czasie cieczki żeby tylko wsadzić lagstaba i kontynuować chainami :) Jak już nie chcesz zmieniać broni na pikę (super-s(pipi)ysyńskie turtlerskie combo z ciężką tarczą) to przynajmniej wymień tarcze na lżejszą, taką którą mógłbys parować. Jakie masz wogóle statsy?

 

iJlR4.jpg

Edytowane przez Pikol
Opublikowano

Pikol, dzięki, ale to nie jest pytanie, na zadane przeze mnie pytanie ;)

Potrzebowałem wiedzieć, czy jest różnica w tym, czy zabije go teraz, przy ognisku, czy później, w Anor... nie wiem, czy drop tu i tu jest inny; na wiki jest tak:

Drops

Drops when Invaded

i teraz właśnie nie kminie: "drops" to pozycje, ktore dostane jak go wykoncze od razu, a "drops when invaded" to sytuacja, w ktorej bede go ciosal w anor lando, si?

Opublikowano (edytowane)

Różnica jest głównie taka że jak zabijesz go w Anor Londo dostaniesz dodatkowo jego zbroje + firekeeper soul, ale on zabije Anastacie i zgaśnie Ci ognisko w Firelink Shrine (Anastacie notebene możesz po jego zabiciu przywrócić do życia, ognicho też wtedy się zapali z powrotem). Jak zabijesz go W Firelink Shrine to nie dostaniesz jego zbroi, ale Anastacia przeżyje.

Żeby zabić Lautreca w Anor Londo musisz zinwejdować jego świat. Dlatego jest napisane "when Invaded".

 

Tutaj masz to dokładniej opisane http://darksouls.wik...autrec-of-carim

Edytowane przez Dallas
Opublikowano

Pikol

 

Po pierwsze to ta halabarda to syf. Po drugie nie masz nawet co próbować pvp z bronią +5 jak każdy spotkany pies ma na bank +10. Po trzecie nie wyobrażam sobie pvp bez Dark Wood Grain Ring, ale to może tylko moje zboczenie.

 

Ja latałem w lekkiej zbroi z uchigataną +10 od fire i raczej nie było wielkich problemów, parę świńskich rolli i backstab. No i uwielbiam uczi za bleeda, jak wejdzie to elegancko pasek życia na ryj leci

Opublikowano (edytowane)

Pikol

 

Po pierwsze to ta halabarda to syf. Po drugie nie masz nawet co próbować pvp z bronią +5 jak każdy spotkany pies ma na bank +10. Po trzecie nie wyobrażam sobie pvp bez Dark Wood Grain Ring, ale to może tylko moje zboczenie.

Ta halabarda da sie upgradować do 5'tego poziomu tylko bo to halabarda tych gigantów z Anor Londo więc luz, co nie zmienia faktu, że to naprawdę syf.

 

Co zas się tyczy DWGR to na szczęscie został znerfowany w PTDE i rzadko można kogos z tym zobaczyć :)

Edytowane przez ornit

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...