ds 29 Opublikowano 3 czerwca 2013 Opublikowano 3 czerwca 2013 Uuu, to wyjaśnia dlaczego czekając łącznie z 15 minut tylko raz trafił mi się pojedynek. Trochę szkoda ale z drugiej strony to właśnie randomowe atakowanie i bycie atakowanym daje najwięcej frajdy, chyba stanę się Dickwraithem;) Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 3 czerwca 2013 Opublikowano 3 czerwca 2013 Dlatego ja jak chce grac na spokojnie, to gram offline. A do pomocy zabieram sobie npc, aby robili mi za " Taunty" Cytuj
Lipert 102 Opublikowano 3 czerwca 2013 Opublikowano 3 czerwca 2013 Ludzie olali arene przez chory system budowania streak'ów. W czasie sesji nie można wyjść z lokacji (np po uzupełnienie ziela) bo równa sie to z wyzerowanim licznika zwycięstw. Najlepsze wyniki w tabelach to gracze którzy nie wyłączali konsoli przez tydzien modląc sie aby w miedzyczasie nie wywaliło ich z netu. Poyebane. Cytuj
stoodio 2 080 Opublikowano 4 czerwca 2013 Opublikowano 4 czerwca 2013 Odradzam oglądanie, jeśli nie ukończyłeś jeszcze gry. http://www.youtube.com/watch?v=vXp3OaR9xJU Nr 9 wypas - właśnie za takie smaczki kocham enigmatyczną narrację serii Souls http://www.youtube.com/watch?v=C78Eb0LJdbw O większości wiedziałem, ale nr 3 mnie zaskoczył. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 4 czerwca 2013 Opublikowano 4 czerwca 2013 Udon Ent. wyda artbook z grafikami pochodzącymi z Dark Souls. Artbook w twarder oprawie liczyć sobie będzie 128strony i zostanie wydany w październiku tego roku. One of the most critically acclaimed (not to mention difficult!) games of the last several years, Namco Bandai’s DARK SOULS challenged players to survive in a relentless, hostile, and eerily beautiful world…! This October, fans old and new can discover the mystic land of Lordran and all of the monsters, weapons, environments, and undead hordes that lie within, in Dark Souls: Design Works, coming from UDON EntertainmentDark Souls: Design Works showcases the grim and haunting artwork behind the fan-favorite Dark Souls game in a gorgeous full-color hardcover collection, matching the Japanese edition. Featuring key visuals, concept art, character, weapon, and monster designs, and rough sketches, this is a complete picture of the brutal world of Dark Souls. Design Works also includes an exclusive behind-the-scenes interview with game director Hidetaka Miyazaki and many of the game’s artists, making it a real treat for fans of the game!Dark Souls: Design Works is one of the titles that hardcore art book fans have been begging UDON for, and we’re thrilled to say that this fall it will finally arrive… don’t miss it!Keep reading for a six page preview from DARK SOULS: DESIGN WORKS! W linku poniżej galeria z przykładowymi stronami: http://www.udonentertainment.com/blog/udon/make-way-for-dark-souls-design-works/ 1 Cytuj
stoodio 2 080 Opublikowano 4 czerwca 2013 Opublikowano 4 czerwca 2013 Super. Jakieś pół roku temu miałem ściągać ten album z Japonii za ~200zł, to wydanie będzie z pewnością tańsze Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 4 czerwca 2013 Opublikowano 4 czerwca 2013 Z pewnością pojawi się na Amazon.co.uk i Book Depository więc problem dostępności nie będzie istniał.Ja się czaję na artbooki z Okami i Valkyria Chronicles bo prezentują się obłędnie.Myślę, że pod koniec lata już będą leżeć w kolekcji Cytuj
Czaja PL 8 Opublikowano 4 czerwca 2013 Opublikowano 4 czerwca 2013 ja dodatek zostawiłem sobie na koniec, przed samym Gwynem i miałem właśnie coś około 100 poziomu - pierwszy boss to banał, nawet nie zdążyłem się mu przyjrzeć i nauczyć się jego ruchów, ostatni też niestety żadnego wyzwania nie sprawił, smok potrafił zaleźć za skórę ale prawdziwym wyzwaniem jest Astorias - jeden z najtrudniejszych bossów w grze, świetna, trudna walka. I to jest właśnie kwestia prowadzonego builda, gdyż mnie z całej tej czrórki to ostatni - Manus sprawił najwięcej problemów i w moim rankingu trudnych bossów jest napewno wyżej niż Artorias. http://www.youtube.com/watch?v=C78Eb0LJdbw Odnośnie nr 9 - zabijając taki odcięty ogon od razu otrzymujemy Orange Charred Ring co znacznie ułatwia dalszą walkę. Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 7 czerwca 2013 Opublikowano 7 czerwca 2013 Też wam pojawiają się takie białe obręcze w różnych miejscach? Takie jak te od lockowania na wrogach tylko większe i o wiele jaśniejsze. Cytuj
ornit 2 995 Opublikowano 7 czerwca 2013 Opublikowano 7 czerwca 2013 Nie. Konsola Ci się psuje. http://darksoulswiki.wikispaces.com/Magic Miracles are also affected by an online feature called "Resonance". If a player uses a miracle in their world (for example, "Wrath of the Gods"), other players connected to the same network will see a resonance marker in the area where you cast that miracle. If they then use the same miracle in that area then the power of their miracle will be increased. You'll know what spell to cast to enable the resonance by scrolling through your attuned spells and look for a spell that has a ring around it, similar to the resonance marker that appears in the world. Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 8 czerwca 2013 Opublikowano 8 czerwca 2013 A ktoś ma pomysł za co dostaje się dusze zeskakując z półki, na której jest drabinka w miejscu gdzie wychodzi się z bagien do the great hollow? Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 8 czerwca 2013 Opublikowano 8 czerwca 2013 (edytowane) Musiałeś po drodze zaggrować jakiegoś przeciwnika, który spadł i się zabił. Nie za bardzo mogę załapać o które miejsce chodzi, ale podobnie consistent przypadek występuje, gdy będziemy przebiegać z Valley of Drakes do Blighttown, zeskakując po platformach w kierunku tej drewnianej "windy"; jeden z Butcherów będzie cię cały czas gonił, aż w końcu spadnie i zginie. Edytowane 8 czerwca 2013 przez Qjon Cytuj
CheeseOfTheDay 47 Opublikowano 8 czerwca 2013 Opublikowano 8 czerwca 2013 (edytowane) to miejsce: http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=tS7lwNEirWI#t=86s Też tak myślałem że coś w ten deseń ale ja dziesiątki razy tamtędy łaziłemn bo farmiąc na ślimakach kierowałem się do ogniska w GH i zawsze chwilę po spadnięciu w dół dostawało się dusze, nigdy wcześniej i nigdy później. No i przy spokojnym zejściu po drabinie też nic nie wyskakało. Gonić na pewno nic nie goni bo w miejscu gdzie są ślimaki są tylko ślimaki i 0 miejsc, w których coś mogłoby ewentualnie spaść. Jedyne co to w jakiś sposób takie zejście może powodować śmierć jakiejś żaby z hollow bo ilość dusz jest taka sama. Edytowane 8 czerwca 2013 przez CheeseOfTheDay Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 8 czerwca 2013 Opublikowano 8 czerwca 2013 Faktycznie kojarzę tę sytuację; no to pewnie jakaś głupia ropucha ginie za każdym razem, bo level designer miał kaca. Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 18 czerwca 2013 Opublikowano 18 czerwca 2013 Czy wszyscy przez to przechodzilismy?....taaaaak http://www.youtube.com/watch?v=kX3AY-ZNsmI ...w sumie to dziwne, ze za to kochamy ta serie... Cytuj
Plamek 273 Opublikowano 18 czerwca 2013 Opublikowano 18 czerwca 2013 Jak dla mnie duży Ornstein dużo łatwiejszy od Smough'a.. Ze Smough'em miałem faktycznie duże problemy, Ornstein chyba za 2 albo 3 razem padł. Cytuj
Qjon 276 Opublikowano 18 czerwca 2013 Opublikowano 18 czerwca 2013 (edytowane) Polecam zrobienie ich łukiem (i generalnie Bow run) - dużo ciekawsze to niż SL1 runy (Hypermodo Piromancja albo rolrolrolrol, pac z Reinforced Cluba, zieeew). Edytowane 18 czerwca 2013 przez Qjon Cytuj
Gość suteq Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 Chudego łatwo zabić, potem grubego wystarczy sposób z kolumną i trochę czasu. Padną za pierwszym podejściem jak ktoś nie jest lamą. Cytuj
Wiolku 1 592 Opublikowano 20 czerwca 2013 Opublikowano 20 czerwca 2013 Ha! Pamiętam, że ich pokonałem za 1 razem, w dodatku z małą liczbą doładowań HP. Najpierw mały, a potem już banalny grubas. Nie powiem stres był, ale za to jaka ulga i satysfakcja : D Cytuj
ghort 45 Opublikowano 28 czerwca 2013 Opublikowano 28 czerwca 2013 Moc czarów pyromancy skkaluje sie z inteligencją? Z tej tabelki wynika że tak, ale w opisie jest coś takiego: "Your pyromancies will not become more powerful with increased intelligence." Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 28 czerwca 2013 Opublikowano 28 czerwca 2013 Moc pyro bedzie wieksza z chwila "przypakowania" rekawicy Cytuj
ghort 45 Opublikowano 28 czerwca 2013 Opublikowano 28 czerwca 2013 (edytowane) To chyba działa tak: im większy poziom rękawicy, tym mocniejsze czary. Inteligencja skaluje się z rękawicą ale nie wpływa bezpośrednio na moc czarów. Zgadza się? Edytowane 29 czerwca 2013 przez ghort Cytuj
genjuro 85 Opublikowano 29 czerwca 2013 Opublikowano 29 czerwca 2013 Wiesz, ja generalnie nie uzywam czarow w DS, wiec nie pamietam z czym sie scaluje rekawica. Ale jezeli ma scalowanie z int. ,to owszem - jak bedziesz podnosil int to sila rekawicy a przy tym czarow pyro bedzie wieksza. Cytuj
Yuhas 8 Opublikowano 2 lipca 2013 Opublikowano 2 lipca 2013 Wiesz, ja generalnie nie uzywam czarow w DS, wiec nie pamietam z czym sie scaluje rekawica. Ale jezeli ma scalowanie z int. ,to owszem - jak bedziesz podnosil int to sila rekawicy a przy tym czarow pyro bedzie wieksza. W przypadku rękawicy żaden atrybut nie ma wpływu na moc pyromancji, jedynie level samej rękawicy się liczy. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.