Gość yaczes Opublikowano 21 czerwca 2011 Opublikowano 21 czerwca 2011 Panowie, prosze o porade. Mam mozliwosc zakupienia Astry III GTC '07, jezdzila nia kobieta (na 100% prawda), jedynie 37 tys km. Fura dokladnie taka jak na zdjeciu: Wszystko wyglada jak nowe, cena tez swietna, ale... silnik 1.4 90 kucy Szczerze mowiac po A6 110 KM, nie chcialem znowu ladowac sie w samochod bez przyspieszenia, ale z drugiej strony niskie spalanie (90% czasu bede stal w warszawskich korkach;). Mialbym jeszcze kase na jakies fajne alusy. Jak myslicie? Cytuj
Nemesis 1 271 Opublikowano 21 czerwca 2011 Opublikowano 21 czerwca 2011 (edytowane) Ile za nią woła? Silnik 1.4, no niby mało ale przy obecnych cenach paliwa... Edytowane 21 czerwca 2011 przez NEMESIS US Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 21 czerwca 2011 Opublikowano 21 czerwca 2011 @Jaczes - benzyna czy ropa? Jak ma 1.4 to i tak 5/100 to ty moze w trasie spalisz, w miescie w zakorkowanym miescie 7-8/100 IMO. Oczywiscie do miasta to ja diesla bym wolal, sam mam benzyniaka, taki sam silnik jak w twoim wypadku i w cholernych korasach 7 litrow mi ciagnie. ;[ Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 21 czerwca 2011 Opublikowano 21 czerwca 2011 Ale ja wiem, ze to spala w miescie okolo 6 litrow, oczywiscie jesli nie ma sie ciezkiej stopy ;f Nie chce diesla znowu, to studnia bez dna. Mniejsze spalanie, ropa tansza, ale wez to potem napraw - koszmar. Generalnie bardziej sie na focusa 2 po lifcie nastawialem, albo mazde 3 w sedanie, ale to GTC tez niezle sie prezentuje ;f Cytuj
Kenny tJJger 3 784 Opublikowano 21 czerwca 2011 Opublikowano 21 czerwca 2011 (edytowane) planuje w niedlugim czasie (do konca roku) zakupic samochod na uczelnie, ma byc relatywnie tani - do 3-3500zl i w miare malo awaryjny, komfortowy, malo palic bla bla bla. W moje oko wpadla Renowka 19 takie o na przyklad.. 2 moich znajomych posiada owy samochod i bardzo sobie go chwala, niby francuz ale podobno daje rade. Moze znacie jakies inne auta w tej cenie godne polecenie ? Jak "renata dziewietnascie" to w gazie panie kolego, w benzynie bedzie siorbac jak smoczyca, hehe. Ojciec moj jezdzi renault 19 z instalacja gazowa i nie narzeka. Ogolnie samochod godny polecenia, ma nawet fajne kopyto jak na ta klase autka. Z awaryjnoscia roznie, ale czesci generalnie idzie dostac i cena nie zabija. Chociaz ja osobiscie na twoim miejscu zainwestowalbym w golfika dwojeczke, czesci MASA, zamiennikow FULL no i mozna trafic na dobre okazy. IMO oczywiscie. Kwestia tez wygladu, golf 2 jest jeszcze mocno kanciasty. Ale ja wiem, ze to spala w miescie okolo 6 litrow, oczywiscie jesli nie ma sie ciezkiej stopy ;f Nie chce diesla znowu, to studnia bez dna. Mniejsze spalanie, ropa tansza, ale wez to potem napraw - koszmar. Generalnie bardziej sie na focusa 2 po lifcie nastawialem, albo mazde 3 w sedanie, ale to GTC tez niezle sie prezentuje ;f A co ty masz z naprawa diesla? Kupujesz TDI i z czesciami wiekszych problemow nie ma. Jak sie kupuje jakiegos starego diesla to tak bywa, albo sie jezdzi na filtrowanym oleju ze smazalni ryb, hehehe. No i z tym "okolo 6 litrow" to ja bym raczej na "minimum 6 litrow" napisal. ;] Edytowane 21 czerwca 2011 przez 2razyjot Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 21 czerwca 2011 Opublikowano 21 czerwca 2011 Z czesciami nie ma problemu, co innego z ich cenami. Cytuj
Redmitsu 991 Opublikowano 21 czerwca 2011 Autor Opublikowano 21 czerwca 2011 Astra GTC cholernie mi sie podoba, jest ladna po prostu ; ) W sumie jezeli miales a6 110km a tutaj 90km w mniejszej budzie to wydaje mi sie ze nie odczujesz zadnego spadku mocy. Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 21 czerwca 2011 Opublikowano 21 czerwca 2011 Ale ja wiem, ze to spala w miescie okolo 6 litrow, oczywiscie jesli nie ma sie ciezkiej stopy ;f Nie chce diesla znowu, to studnia bez dna. Mniejsze spalanie, ropa tansza, ale wez to potem napraw - koszmar. Generalnie bardziej sie na focusa 2 po lifcie nastawialem, albo mazde 3 w sedanie, ale to GTC tez niezle sie prezentuje ;f Zapomnij o 6 litrach. Przygotuj się na 8 w mieście. Cytuj
Usagi 77 Opublikowano 21 czerwca 2011 Opublikowano 21 czerwca 2011 (edytowane) pracuje w oplu jaczes , szczerze odradzam pomimo ładnej prezencji . zawieszenie Ci strzeli na naszych drogach . w gliwicach robimy jeszcze astry 3 clasic i często wracają na reklamacje właśnie przez zawieszenie . Słabej jakości jest czy coś . swojego czasu testowałem je na takim pseudo torze przygotowanym do sprawdzania zawieszenia właśnie i często stukało nienaturalnie w świeżakach . Czego w atrach 4 nie uświadczyłem . no i jaka cena za tego opla ? no i ten środek taki jakiś ciosany jest Edytowane 21 czerwca 2011 przez Usagi Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 21 czerwca 2011 Opublikowano 21 czerwca 2011 Usagi cos jeszcze oprocz zawieszenia? Cytuj
Usagi 77 Opublikowano 22 czerwca 2011 Opublikowano 22 czerwca 2011 (edytowane) Jak jest klima w niej to zobacz cy nie delphi firmy , bo te to się nawet w astrach 4 sypią . ogólnie wszystkie mechanizmy z tego co wiem i inne silniczki(np wycieraczek,szyb itp) są korea / china montowane ,ale w astrach 4 , podejrzewam że w 3 to samo było . NIe mam możliwości sprawdzenia tego (inny dział , inna hala . inny świat ) . Silnik do rześkich nie będzie należał , a i podejrzewam że łyknie swoje . W tej klasie pojazdu , o tej masie minimalne minimum to 1.6 benz . Choć to też prosta konstrukcja więc nie powinna sprawiać kłopotu . Jakość plastików i ich spasowanie ocenisz sam po ponad 100 tyś , jeżeli się zdecydujesz . w sumie jak za rosądną kasę masz do wyłapania tą astre to bierz(tak sobie teraz myslę) . Wiesz, może Ci się trafić pancerny egzemplarz, to też nie sugeruj się tylko moim zdaniem . Jak się na nią zdecydujesz to oby Ci dobrze służyła . Aaaa blach ople nie mają najlepszych . Edytowane 22 czerwca 2011 przez Usagi Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 22 czerwca 2011 Opublikowano 22 czerwca 2011 Jeżeli auto nie było bite to po 5 latach nic mu nie wyskoczy. Mam 2 ziomków bez garażu co mają te astry w kombi z dieslem i blachy są ok. Co do reszty to jest tak, że większośc osób przechodzi przez opla w swoim życiu i jak mają alternatywę to nie chcą do nich wracać - coś w tym jest. Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 22 czerwca 2011 Opublikowano 22 czerwca 2011 Dzisaj pojade dokladnie obejrzec i pojezdzic. Slyszal ktos jak to reaguje na chipa? Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 22 czerwca 2011 Opublikowano 22 czerwca 2011 (edytowane) A co ty chcesz tam naczipowac w 1.4 silniku ? Zupelnie bez sensu taka operacja. Sorry ale pojemnosci i konstrukcji w tym silniczku nieprzeskoczysz i cudow nie zrobisz. A jak cudow nie zrobisz to i bez sensu sie w to bawic. Edytowane 22 czerwca 2011 przez Yacek Cytuj
Usagi 77 Opublikowano 22 czerwca 2011 Opublikowano 22 czerwca 2011 Yacek ma racje . Ten silnik to licha podstawa do "tjuningu" . w piątek znajomy przywiezie seata leona , zastanawiam się czy go nie wziąc na handelek . Wrzuce foty jak już będzie w polszy . ocenicie panocki Cytuj
MeL 34 Opublikowano 22 czerwca 2011 Opublikowano 22 czerwca 2011 nowe wałki, zakuć silnik, dolot, wtryski, turbo. Spokojnie, że się da. Tylko znajdźcie mi idiotę, który wypakuje 20 000 zł na dodanie paru koni (pipi)owemu silnikowi z gówna róży nie zrobisz. Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 22 czerwca 2011 Opublikowano 22 czerwca 2011 Gdyby bylo 120 kucy to bym sie nawet nie zastanawial. Zawsze (pipi)a cos musi byc nie tak ;/ No, ale tak to jest jak sie kupuje uzywany. Jak mowilem, dzisiaj sie dokladnie przyjrze, ale przebieg i ogolny stan przemawiaja za. 2007 + 37k mnie kusi ;/ Cytuj
Gość szpic Opublikowano 22 czerwca 2011 Opublikowano 22 czerwca 2011 @Jaczes - benzyna czy ropa? Jak ma 1.4 to i tak 5/100 to ty moze w trasie spalisz, w miescie w zakorkowanym miescie 7-8/100 IMO. Oczywiscie do miasta to ja diesla bym wolal, sam mam benzyniaka, taki sam silnik jak w twoim wypadku i w cholernych korasach 7 litrow mi ciagnie. ;[ ale tylko jak nie ma DFP. Jak diesel to ma to do miasta moze byc ciezko bo wkoncu zapchasz filtr i zaplaczesz w warsztacie Cytuj
Usagi 77 Opublikowano 22 czerwca 2011 Opublikowano 22 czerwca 2011 no przebig jak i rocznik kuszące są jaczes , ale nadal nie powiedziałeś za ile ta astra ? Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 22 czerwca 2011 Opublikowano 22 czerwca 2011 @Jaczes - benzyna czy ropa? Jak ma 1.4 to i tak 5/100 to ty moze w trasie spalisz, w miescie w zakorkowanym miescie 7-8/100 IMO. Oczywiscie do miasta to ja diesla bym wolal, sam mam benzyniaka, taki sam silnik jak w twoim wypadku i w cholernych korasach 7 litrow mi ciagnie. ;[ ale tylko jak nie ma DFP. Jak diesel to ma to do miasta moze byc ciezko bo wkoncu zapchasz filtr i zaplaczesz w warsztacie Zależy jaki filtr. Jest FAP, jest DPF, są wersje mokre i suche i nie wszystkie są straszne. Cytuj
Mustang 1 774 Opublikowano 22 czerwca 2011 Opublikowano 22 czerwca 2011 Co do reszty to jest tak, że większośc osób przechodzi przez opla w swoim życiu i jak mają alternatywę to nie chcą do nich wracać - coś w tym jest. Żona sąsiada miała służbową Astrę II, później III. Jemu ta II bardziej odpowiadała i jeszcze się zdecydował na zakup jak ostatnie II Classic były u dilerów, III nie chciał. Ciekawa teza w sumie, może to jest tak, że ludzie traktują Opla jako tańsze VW i jak raz się natną, to już próbują z czymś innym. Choć nie zawsze tak jest, znam osobę, która od kilkunastu lat ma służbowy samochód, marka dowolna i cena też dająca duży wybór, a zawsze wybór pada na Opla. Były wszystkie generacje Vectry, ostatnio C OPC, teraz Insignia V6, zdarzały się jakieś awarie i kradzież, ale na podjeździe niezmiennie Opel. Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 22 czerwca 2011 Opublikowano 22 czerwca 2011 Juz po ogledzinach Fura jest w fenomenalnym stanie - w zasadzie nowka Do tego bardzo fajne alusy. W przyszlym tygodniu jedziemy z nia do zaprzyjaznionego mechanika - jak bedzie cacy, to kupuje Zbiera sie calkiem żwawo, co mnie zaskoczylo. generalnie z tym przebiegiem, z tego rocznika i w takim stanie samochodu na pewno juz nie znajde, takze jestem zdecydowany. Poza tym na zywo ta fura jest po prostu sliczna. Cytuj
QBH 246 Opublikowano 22 czerwca 2011 Opublikowano 22 czerwca 2011 Ta Astra mi sie (pipi) podoba, az zazdroszcze;). Cytuj
Yacek 852 Opublikowano 23 czerwca 2011 Opublikowano 23 czerwca 2011 Juz po ogledzinach Fura jest w fenomenalnym stanie - w zasadzie nowka Do tego bardzo fajne alusy. W przyszlym tygodniu jedziemy z nia do zaprzyjaznionego mechanika - jak bedzie cacy, to kupuje Zbiera sie calkiem żwawo, co mnie zaskoczylo. generalnie z tym przebiegiem, z tego rocznika i w takim stanie samochodu na pewno juz nie znajde, takze jestem zdecydowany. Poza tym na zywo ta fura jest po prostu sliczna. Buda jest rzeczywiscie bardzo ladna i jesli silnik jedzie i Ci to pasuje to ja bierz bo nie ma co wybrzydzac i szukac niewiadomo jakiej mocy. Do miasta bedzie wzorowa a i w trasie sobie spokojnie pojedziesz bo nie ma co sie spinac i dymac na zlamanie karku. @ wampis: takie wrazenie odnioslem (moze dotyczy to starszych modeli), ze ludzie kupuja opla liczac na typowy niemiecki pancerwagen a czesto okazuje sie, ze nie jest tak kolorowo i robia krzywa mine. Inna sprawa, ze tak samo mozna sie ujajic kupujac Audi z 2.5TDI no ale Audi to Audi, lansior jest i wiekszosc woli spuscic glowe i zacisnac zeby po tym jak wydali kupe kasy. Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 23 czerwca 2011 Opublikowano 23 czerwca 2011 Z modow bede chcial pomalowac alusy na czarny blysk (nic wiecej). Na zdjeciu sa oczywiscie 19", a fura biala, a nie srebrna, ale jakis tam obraz daje. Czy zostawic srebrne? Ew. zostawie je na zime i kupie czarne nowe. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.