Opublikowano 21 czerwca 201113 l Panowie, prosze o porade. Mam mozliwosc zakupienia Astry III GTC '07, jezdzila nia kobieta (na 100% prawda), jedynie 37 tys km. Fura dokladnie taka jak na zdjeciu: Wszystko wyglada jak nowe, cena tez swietna, ale... silnik 1.4 90 kucy Szczerze mowiac po A6 110 KM, nie chcialem znowu ladowac sie w samochod bez przyspieszenia, ale z drugiej strony niskie spalanie (90% czasu bede stal w warszawskich korkach;). Mialbym jeszcze kase na jakies fajne alusy. Jak myslicie?
Opublikowano 21 czerwca 201113 l Ile za nią woła? Silnik 1.4, no niby mało ale przy obecnych cenach paliwa... Edytowane 21 czerwca 201113 l przez NEMESIS US
Opublikowano 21 czerwca 201113 l @Jaczes - benzyna czy ropa? Jak ma 1.4 to i tak 5/100 to ty moze w trasie spalisz, w miescie w zakorkowanym miescie 7-8/100 IMO. Oczywiscie do miasta to ja diesla bym wolal, sam mam benzyniaka, taki sam silnik jak w twoim wypadku i w cholernych korasach 7 litrow mi ciagnie. ;[
Opublikowano 21 czerwca 201113 l Ale ja wiem, ze to spala w miescie okolo 6 litrow, oczywiscie jesli nie ma sie ciezkiej stopy ;f Nie chce diesla znowu, to studnia bez dna. Mniejsze spalanie, ropa tansza, ale wez to potem napraw - koszmar. Generalnie bardziej sie na focusa 2 po lifcie nastawialem, albo mazde 3 w sedanie, ale to GTC tez niezle sie prezentuje ;f
Opublikowano 21 czerwca 201113 l planuje w niedlugim czasie (do konca roku) zakupic samochod na uczelnie, ma byc relatywnie tani - do 3-3500zl i w miare malo awaryjny, komfortowy, malo palic bla bla bla. W moje oko wpadla Renowka 19 takie o na przyklad.. 2 moich znajomych posiada owy samochod i bardzo sobie go chwala, niby francuz ale podobno daje rade. Moze znacie jakies inne auta w tej cenie godne polecenie ? Jak "renata dziewietnascie" to w gazie panie kolego, w benzynie bedzie siorbac jak smoczyca, hehe. Ojciec moj jezdzi renault 19 z instalacja gazowa i nie narzeka. Ogolnie samochod godny polecenia, ma nawet fajne kopyto jak na ta klase autka. Z awaryjnoscia roznie, ale czesci generalnie idzie dostac i cena nie zabija. Chociaz ja osobiscie na twoim miejscu zainwestowalbym w golfika dwojeczke, czesci MASA, zamiennikow FULL no i mozna trafic na dobre okazy. IMO oczywiscie. Kwestia tez wygladu, golf 2 jest jeszcze mocno kanciasty. Ale ja wiem, ze to spala w miescie okolo 6 litrow, oczywiscie jesli nie ma sie ciezkiej stopy ;f Nie chce diesla znowu, to studnia bez dna. Mniejsze spalanie, ropa tansza, ale wez to potem napraw - koszmar. Generalnie bardziej sie na focusa 2 po lifcie nastawialem, albo mazde 3 w sedanie, ale to GTC tez niezle sie prezentuje ;f A co ty masz z naprawa diesla? Kupujesz TDI i z czesciami wiekszych problemow nie ma. Jak sie kupuje jakiegos starego diesla to tak bywa, albo sie jezdzi na filtrowanym oleju ze smazalni ryb, hehehe. No i z tym "okolo 6 litrow" to ja bym raczej na "minimum 6 litrow" napisal. ;] Edytowane 21 czerwca 201113 l przez 2razyjot
Opublikowano 21 czerwca 201113 l Autor Astra GTC cholernie mi sie podoba, jest ladna po prostu ; ) W sumie jezeli miales a6 110km a tutaj 90km w mniejszej budzie to wydaje mi sie ze nie odczujesz zadnego spadku mocy.
Opublikowano 21 czerwca 201113 l Ale ja wiem, ze to spala w miescie okolo 6 litrow, oczywiscie jesli nie ma sie ciezkiej stopy ;f Nie chce diesla znowu, to studnia bez dna. Mniejsze spalanie, ropa tansza, ale wez to potem napraw - koszmar. Generalnie bardziej sie na focusa 2 po lifcie nastawialem, albo mazde 3 w sedanie, ale to GTC tez niezle sie prezentuje ;f Zapomnij o 6 litrach. Przygotuj się na 8 w mieście.
Opublikowano 21 czerwca 201113 l pracuje w oplu jaczes , szczerze odradzam pomimo ładnej prezencji . zawieszenie Ci strzeli na naszych drogach . w gliwicach robimy jeszcze astry 3 clasic i często wracają na reklamacje właśnie przez zawieszenie . Słabej jakości jest czy coś . swojego czasu testowałem je na takim pseudo torze przygotowanym do sprawdzania zawieszenia właśnie i często stukało nienaturalnie w świeżakach . Czego w atrach 4 nie uświadczyłem . no i jaka cena za tego opla ? no i ten środek taki jakiś ciosany jest Edytowane 21 czerwca 201113 l przez Usagi
Opublikowano 22 czerwca 201113 l Jak jest klima w niej to zobacz cy nie delphi firmy , bo te to się nawet w astrach 4 sypią . ogólnie wszystkie mechanizmy z tego co wiem i inne silniczki(np wycieraczek,szyb itp) są korea / china montowane ,ale w astrach 4 , podejrzewam że w 3 to samo było . NIe mam możliwości sprawdzenia tego (inny dział , inna hala . inny świat ) . Silnik do rześkich nie będzie należał , a i podejrzewam że łyknie swoje . W tej klasie pojazdu , o tej masie minimalne minimum to 1.6 benz . Choć to też prosta konstrukcja więc nie powinna sprawiać kłopotu . Jakość plastików i ich spasowanie ocenisz sam po ponad 100 tyś , jeżeli się zdecydujesz . w sumie jak za rosądną kasę masz do wyłapania tą astre to bierz(tak sobie teraz myslę) . Wiesz, może Ci się trafić pancerny egzemplarz, to też nie sugeruj się tylko moim zdaniem . Jak się na nią zdecydujesz to oby Ci dobrze służyła . Aaaa blach ople nie mają najlepszych . Edytowane 22 czerwca 201113 l przez Usagi
Opublikowano 22 czerwca 201113 l Jeżeli auto nie było bite to po 5 latach nic mu nie wyskoczy. Mam 2 ziomków bez garażu co mają te astry w kombi z dieslem i blachy są ok. Co do reszty to jest tak, że większośc osób przechodzi przez opla w swoim życiu i jak mają alternatywę to nie chcą do nich wracać - coś w tym jest.
Opublikowano 22 czerwca 201113 l Dzisaj pojade dokladnie obejrzec i pojezdzic. Slyszal ktos jak to reaguje na chipa?
Opublikowano 22 czerwca 201113 l A co ty chcesz tam naczipowac w 1.4 silniku ? Zupelnie bez sensu taka operacja. Sorry ale pojemnosci i konstrukcji w tym silniczku nieprzeskoczysz i cudow nie zrobisz. A jak cudow nie zrobisz to i bez sensu sie w to bawic. Edytowane 22 czerwca 201113 l przez Yacek
Opublikowano 22 czerwca 201113 l Yacek ma racje . Ten silnik to licha podstawa do "tjuningu" . w piątek znajomy przywiezie seata leona , zastanawiam się czy go nie wziąc na handelek . Wrzuce foty jak już będzie w polszy . ocenicie panocki
Opublikowano 22 czerwca 201113 l nowe wałki, zakuć silnik, dolot, wtryski, turbo. Spokojnie, że się da. Tylko znajdźcie mi idiotę, który wypakuje 20 000 zł na dodanie paru koni (pipi)owemu silnikowi z gówna róży nie zrobisz.
Opublikowano 22 czerwca 201113 l Gdyby bylo 120 kucy to bym sie nawet nie zastanawial. Zawsze (pipi)a cos musi byc nie tak ;/ No, ale tak to jest jak sie kupuje uzywany. Jak mowilem, dzisiaj sie dokladnie przyjrze, ale przebieg i ogolny stan przemawiaja za. 2007 + 37k mnie kusi ;/
Opublikowano 22 czerwca 201113 l @Jaczes - benzyna czy ropa? Jak ma 1.4 to i tak 5/100 to ty moze w trasie spalisz, w miescie w zakorkowanym miescie 7-8/100 IMO. Oczywiscie do miasta to ja diesla bym wolal, sam mam benzyniaka, taki sam silnik jak w twoim wypadku i w cholernych korasach 7 litrow mi ciagnie. ;[ ale tylko jak nie ma DFP. Jak diesel to ma to do miasta moze byc ciezko bo wkoncu zapchasz filtr i zaplaczesz w warsztacie
Opublikowano 22 czerwca 201113 l no przebig jak i rocznik kuszące są jaczes , ale nadal nie powiedziałeś za ile ta astra ?
Opublikowano 22 czerwca 201113 l @Jaczes - benzyna czy ropa? Jak ma 1.4 to i tak 5/100 to ty moze w trasie spalisz, w miescie w zakorkowanym miescie 7-8/100 IMO. Oczywiscie do miasta to ja diesla bym wolal, sam mam benzyniaka, taki sam silnik jak w twoim wypadku i w cholernych korasach 7 litrow mi ciagnie. ;[ ale tylko jak nie ma DFP. Jak diesel to ma to do miasta moze byc ciezko bo wkoncu zapchasz filtr i zaplaczesz w warsztacie Zależy jaki filtr. Jest FAP, jest DPF, są wersje mokre i suche i nie wszystkie są straszne.
Opublikowano 22 czerwca 201113 l Co do reszty to jest tak, że większośc osób przechodzi przez opla w swoim życiu i jak mają alternatywę to nie chcą do nich wracać - coś w tym jest. Żona sąsiada miała służbową Astrę II, później III. Jemu ta II bardziej odpowiadała i jeszcze się zdecydował na zakup jak ostatnie II Classic były u dilerów, III nie chciał. Ciekawa teza w sumie, może to jest tak, że ludzie traktują Opla jako tańsze VW i jak raz się natną, to już próbują z czymś innym. Choć nie zawsze tak jest, znam osobę, która od kilkunastu lat ma służbowy samochód, marka dowolna i cena też dająca duży wybór, a zawsze wybór pada na Opla. Były wszystkie generacje Vectry, ostatnio C OPC, teraz Insignia V6, zdarzały się jakieś awarie i kradzież, ale na podjeździe niezmiennie Opel.
Opublikowano 22 czerwca 201113 l Juz po ogledzinach Fura jest w fenomenalnym stanie - w zasadzie nowka Do tego bardzo fajne alusy. W przyszlym tygodniu jedziemy z nia do zaprzyjaznionego mechanika - jak bedzie cacy, to kupuje Zbiera sie calkiem żwawo, co mnie zaskoczylo. generalnie z tym przebiegiem, z tego rocznika i w takim stanie samochodu na pewno juz nie znajde, takze jestem zdecydowany. Poza tym na zywo ta fura jest po prostu sliczna.
Opublikowano 23 czerwca 201113 l Juz po ogledzinach Fura jest w fenomenalnym stanie - w zasadzie nowka Do tego bardzo fajne alusy. W przyszlym tygodniu jedziemy z nia do zaprzyjaznionego mechanika - jak bedzie cacy, to kupuje Zbiera sie calkiem żwawo, co mnie zaskoczylo. generalnie z tym przebiegiem, z tego rocznika i w takim stanie samochodu na pewno juz nie znajde, takze jestem zdecydowany. Poza tym na zywo ta fura jest po prostu sliczna. Buda jest rzeczywiscie bardzo ladna i jesli silnik jedzie i Ci to pasuje to ja bierz bo nie ma co wybrzydzac i szukac niewiadomo jakiej mocy. Do miasta bedzie wzorowa a i w trasie sobie spokojnie pojedziesz bo nie ma co sie spinac i dymac na zlamanie karku. @ wampis: takie wrazenie odnioslem (moze dotyczy to starszych modeli), ze ludzie kupuja opla liczac na typowy niemiecki pancerwagen a czesto okazuje sie, ze nie jest tak kolorowo i robia krzywa mine. Inna sprawa, ze tak samo mozna sie ujajic kupujac Audi z 2.5TDI no ale Audi to Audi, lansior jest i wiekszosc woli spuscic glowe i zacisnac zeby po tym jak wydali kupe kasy.
Opublikowano 23 czerwca 201113 l Z modow bede chcial pomalowac alusy na czarny blysk (nic wiecej). Na zdjeciu sa oczywiscie 19", a fura biala, a nie srebrna, ale jakis tam obraz daje. Czy zostawic srebrne? Ew. zostawie je na zime i kupie czarne nowe.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.