Gość ako Opublikowano 12 października 2010 Opublikowano 12 października 2010 A w multi, nawet pomimo braku prawdziwego survivala, zabawa jest podwójna. Sprawdzone info. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 Wszyscy żeście 10 ojro na to wysupłali? Cytuj
szaden 228 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 No właśnie? Chciałbym pograć, ale płacić na pewno nie będę To niech Ci mama kupi. Kolejny spam będzie z % /Stona Cytuj
Gość ako Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 Wszyscy żeście 10 ojro na to wysupłali? Majątek to to nie jest swoją drogą Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 Nie o to mi chodziło, chciałem wiedzieć, czy gracie w tą wersję próbną w na stronie czy gracie w wersję do ściągnięcia. Znaleźć alernatywne źródło umiem, nie o to mi chodzi . Cytuj
Gość ako Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 (edytowane) A Z tego co czytam, to wnioskuję że wszyscy kupili. Darmowa pozwala tylko na budowanie z dowolnych rodzajów bloków, i to chyba nieskończonej ich ilości - chyba że czegoś nie doczytałem. Na pewno nie ma potworów, cyklu dnia i nocy, takich wielkich światów. Edytowane 13 października 2010 przez ako Cytuj
Gość Opublikowano 13 października 2010 Opublikowano 13 października 2010 Niom, to co jest na stronie, to taki godmode Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 14 października 2010 Opublikowano 14 października 2010 MOOOOOOOOOOOOOOC W mordę jeża, ta gra mnie totalnie pochłonęła. Ta próbka na stronie to tylko budowanie lego, dopiero w wersji offline (online nie próbowałem, to chyba nie jest takie fajne jak singiel, no nie?) gra pokazuje co potrafi. Ten klimacik wyrzutka, który na prędce wykopuje sobie schron w jakiejś górze, to zbieranie materiałów, by narzędzia robić, potem odkrywanie wyspy, szukanie różnych fajnych kombinacji z przedmiotami, OGIEŃ. Nie chce mi się dalej rozpisywać, bo mam ochotę grać i budować, budować, budować! To jak taki edytor w trybie FPP z nutą survivalu . Własny świat w którym masz tyle klocków lego, ile tylko zapragniesz. Najlepsze jest to, że to na pozór proste i grę znasz na wylot po godzinie, ale jak zaczniesz kombinować to lista pomysłów rośnie w tempie geometrycznym! Cytuj
Rik 13 Opublikowano 14 października 2010 Opublikowano 14 października 2010 (edytowane) Zareklamuję tutaj mój poradnik dotyczący przeżycia pierwszej dobry w Minecrafcie ;> Mój epicki poradnik Jest to mój pierwszy twór, nie jest dokładnie taki jak sobie obmyśliłem, ale nie chciałem czytać z kartki, więc uważam że nie wyszła tak źle. Proszę o krytyczne komentarze (krytyczny komentarz != flame). Jeśli filmik pomoże chociaż jednej osobie - było warto Edytowane 14 października 2010 przez Rik Cytuj
Gość Opublikowano 14 października 2010 Opublikowano 14 października 2010 Da się oglądać Ścisz następnym razem troszkę czułość majka. Szkoda że na końcu nie wyszedłeś na dwór żeby zginąć Cytuj
Gość ako Opublikowano 14 października 2010 Opublikowano 14 października 2010 (edytowane) MOOOOOOOOOOOOOOC W mordę jeża, ta gra mnie totalnie pochłonęła. Ta próbka na stronie to tylko budowanie lego, dopiero w wersji offline (online nie próbowałem, to chyba nie jest takie fajne jak singiel, no nie?) gra pokazuje co potrafi. Ten klimacik wyrzutka, który na prędce wykopuje sobie schron w jakiejś górze, to zbieranie materiałów, by narzędzia robić, potem odkrywanie wyspy, szukanie różnych fajnych kombinacji z przedmiotami, OGIEŃ. Nie chce mi się dalej rozpisywać, bo mam ochotę grać i budować, budować, budować! To jak taki edytor w trybie FPP z nutą survivalu . Własny świat w którym masz tyle klocków lego, ile tylko zapragniesz. Najlepsze jest to, że to na pozór proste i grę znasz na wylot po godzinie, ale jak zaczniesz kombinować to lista pomysłów rośnie w tempie geometrycznym! Hehe, widzę że ta gra działa tak samo na każdego... Multi... to zależy. Póki co ma wady - jest niestabilne, nie można zginąć ani zabijać potworów/zwierzaków - ciągle jest rozwijane i docelowo ma oferować pełen survival. Z drugiej strony, budowanie czegoś wspólnie, wymiana surowców i narzędzi jakoś tak po prostu sprawia niesamowitą frajdę. Grałem może 2h i bawiłem się przednio (2 osoby, sam postawiłem serwer). Zareklamuję tutaj mój poradnik dotyczący przeżycia pierwszej dobry w Minecrafcie ;> Mój epicki poradnik Jest to mój pierwszy twór, nie jest dokładnie taki jak sobie obmyśliłem, ale nie chciałem czytać z kartki, więc uważam że nie wyszła tak źle. Proszę o krytyczne komentarze (krytyczny komentarz != flame). Jeśli filmik pomoże chociaż jednej osobie - było warto Całkiem fajny i pomocny poradnik na początek. Trochę masz znudzony głos i nie wiem czy bym wytrzymał więcej, to chyba największa wada. X Adventures in Minecraft nie zagrozone, tak samo jak Welcome to Minecraft (jak ktoś nie widział - polecam, pierwsza seria na YT użytkownika davidr64yt, druga na kanale SeaNanners). Edytowane 14 października 2010 przez ako Cytuj
Rik 13 Opublikowano 14 października 2010 Opublikowano 14 października 2010 Całkiem fajny i pomocny poradnik na początek. Trochę masz znudzony głos i nie wiem czy bym wytrzymał więcej, to chyba największa wada. X Adventures in Minecraft nie zagrozone, tak samo jak Welcome to Minecraft (jak ktoś nie widział - polecam, pierwsza seria na YT użytkownika david64yt, druga na kanale SeaNanners). Nie mam na celu stworzenia zagrożenia dla Davida ani SeaNanners (tego drugiego akurat nie znam), padło na Minecraft, ponieważ jestem świeżo po instalce Win7 i nic innego nie mam zainstalowanego ;p Docelowo, tak jak napisałem w komentarzu, mam zamiar stworzyć kanał z gameplayem z komentarzem na żywo. Ten filmik to taki test Frapsa, mikrofonu, mojego głosu (przepraszam, ale taki już mam głos, ciężko go 'ucharakteryzować' chociaż postaram się to poprawić) itp. Mam nadzieję że dopiero się rozkręcam i projekt nie umrze. PS Też polecam wszystkim X's Adventures in Minecraft (filmiki david64yt były iskrą która sprawiła że w końcu wziąłem się za to, chociaż przymierzałem się do tego typu 'zabawy' już od jakiegoś czasu'). PS2 Post wyszedł trochę nie na temat, ale w/e PS3 Jeżeli macie jakieś propozycje gier które nadają się do mojego planu to dajcie znać, bo nie wiem za co się zabrać Cytuj
Gość ragus Opublikowano 14 października 2010 Opublikowano 14 października 2010 Fajnie to wygląda. A "recepty" na te wszystkie przedmioty odkrywamy metodą prób i błędów? Czy są może jakieś poradniki w grze itd.? Cytuj
Gość ako Opublikowano 14 października 2010 Opublikowano 14 października 2010 (edytowane) Fajnie to wygląda. A "recepty" na te wszystkie przedmioty odkrywamy metodą prób i błędów? Czy są może jakieś poradniki w grze itd.? Jest spis wszystkich recept na stronie Minewiki, w grze nie ma żadnych wskazówek, przynajmniej w obecnej wersji. Edytowane 14 października 2010 przez ako Cytuj
django 549 Opublikowano 14 października 2010 Opublikowano 14 października 2010 Creepers, Creepers everywhere. Podczas kopania odkrylem super jaskinie, mnostwo redstone'a, węgla, udało się znaleźć parę diamentów i złota. Wczesniej oczywiście obadałem czy teren jest "czysty". No więc spoko stoje sobie tłuke tego redstone'a i nagle słysze tylko sssssssssssssssssss. Zesrałem się nieziemsko bo cały ten loot miałem na sobie, w ostatniej sekundzie troszkę odskoczyłem i ostało mi się jedno serduszko. Podróż powrotna to było coś. Wróciłem na góre, zapakowałem niektóre rzeczy do kufra, stoje przy ławeczce i próbuje coś tam zrobić i znowu ssssssssssss (pipi). Nie mam pojęcia skąd się tam skurczybyk wziął, podejrzewam, że pojawił się na niedokończonym pięterku i zszedł sobie do mnie, (pipi)any. Moje rzeczy: Chata, niedawno przerobiona z drewna na clearstone, zrobie tam jeszcze wieżę na górze i pewnie połączenie z drugą na której planuje wciepnąć minecarta do podróży. Środek, jest kominek z lawy, widać jeszcze gdzie Creeper mi wybuchł bo nie miałem kamieni tyle żeby naprawić. Myśle jeszcze co by tu zrobić gdzieś na środku żeby nie było pusto. Szklany dach przy drzwiach naprzeciwko. Druga strona, schodki, skrzynia we wnęce i obrazek. Bez rewelki. Zdjęcie z dołu górki na której stoi chata. Wcześniej miałem tam cały wodospad, ale przy przebudowie usunąłem i nie mialem kiedy zrobić go na nowo. Widać ścieżkę dla wody którą wydłubałem a która prowadzi aż do "morza". Woda przydaje się również jak trzeba szybko zejść na dół. Skaczesz i żadnego uszczerbku na zdrowiu <pro> Cytuj
Gość ako Opublikowano 14 października 2010 Opublikowano 14 października 2010 Może zostawiasz za mało światła? Potwory mogą się spawnować od poziomu światła bodajże 8-7 w dół, gdzie 0 to kompletna ciemność, a 14 to światło pochodni. Z tego co pamiętam jak czytałem, to poziom światla spada od centrum pochodni co jeden blok o jedną jednostkę. W praktyce wystarczy zostawić jedną nieoświetloną "kratkę" i, mimo że prawdopodobieństwo jest małe, przy następnym przejściu po niby oświetlonej jaskini, można się natknąć na coś nieprzyjemnego. A propos, spotkał ktoś Slime'y? Ja nie mogę żadnego trafić Cytuj
django 549 Opublikowano 14 października 2010 Opublikowano 14 października 2010 Nooo wiem, na górze nie miałem żadnych świateł więc mam za swoje. Slime'ów nie stwierdzono u mnie, ale za to znalazłem grzybki dzisiaj! 1 Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 14 października 2010 Opublikowano 14 października 2010 pograłem trochę i muszę wylać frustracje. rozumiem, że to jest dopiero alfa etc. ale żądać 10 euro za grę w której nie ma: - prymitywnej mapy - możliwości zachowania inwentarza - restartu w miejscu w którym się zgnięło - minimalnej szansy na przeżycie po wpadnięciu w jezioro lawy to zdrowa przesada. Rozumiem realizm (sic!) ale w momencie gdy jestem 50 poziomów pod ziemią, mam w plecaku 5 diamentowych kilofów, diamentową łopatę, motykę, miecz i zbroję a do tego masę wydobytych diamentów, czerwonych kamieni i innych kruszców i zaczynam kopać w górę (złoże) a tu nagle spływa na mnie lawa i tracę wszystko to zdrowa przesada. Element simowy może i jest ok ale część kopalniana jest niedopracowana i brakuje jej podstawowych udogodnień. Chciałem być sprytny i zamiast zrobić S/Q zamknąłem grę przez alt+f4 - wiedziałem, że przedmioty są nie do odzyskania więc logicznym, że forced close powinno chociaż zwrócić mi przedmioty sprzed rozgrywki. Jakie było moje zdziwienie jak po ponownym wczytaniu okazało się, że przedmiotów i tak nie mam a na dodatek wszystkie wykopane wcześniej tunele zniknęły; ot złośliwość i wybiórczość - inwentarz zapisuje się w locie w pamięci systemu podczas gdy geosiatka tylko poprzez S/Q. Nie gram, może wrócę jak twórca postanowi dodać te podstawowe elementy aby gra była rozrywką a nie źródłem nerwów. Cytuj
Gość ako Opublikowano 14 października 2010 Opublikowano 14 października 2010 (edytowane) pograłem trochę i muszę wylać frustracje. rozumiem, że to jest dopiero alfa etc. ale żądać 10 euro za grę w której nie ma: - prymitywnej mapy Nie wiem jak ta mapa miała by wyglądać, zakładając że miała by pokazać taki wielki i wielopoziomowy świat. Jest kompas który wskazuje spawn pointa. Możliwe jednak że w którymś update pojawi się mapa do wytworzenia, to by nie było złe. Chociaż błądzenie po omacku też ma swój urok. Trzeba sobie malować drogę pochodniami - możliwości zachowania inwentarza - restartu w miejscu w którym się zgnięło Autor już się o tym wypowiadał, chodzi o to, żeby gracz musiał przewidywać konsekwencje swoich działań, podejmować decyzje które mogą przesądzić o stracie/zachowaniu całego dorobku. Kopanie prosto w górę w Twoim wypadku nie było zbyt mądrym posunięciem, tak samo jak nie kopie się prosto w dół (raz tak zrobiłem i wpadlem do dungeona szkieletów, muszę pisać jak się to skończyło? ) Co do restartów, padały już propozycje, aby można było wytworzyć dodatkowe/zastępcze spawn pointy. Nawet coś mi majaczy że autor obiecał się nad tym zastanowić. Dobrze rozwiązane miało by to swoje plusy. Pytanie, jak to dobrze rozwiązać. - minimalnej szansy na przeżycie po wpadnięciu w jezioro lawy to zdrowa przesada. Minimalna jest, trzeba nosić ze sobą wiaderko pełne wody. Można zalać lawę i ugasić samego siebie. Ale rozumiem Twoje rozgoryczenie, też bym się wk....wił jakbym stracił urobek z kilku godzin gry. Ale i tacy wracali do tej gry i nadal dobrze się bawią, więc zrób sobie kilka dni przerwy i odpal ponownie Inna sprawa, twórca sam pisze, że wolał by grę zrobić zbyt trudną niż zbyt łatwą. Moim skromnym zdaniem właśnie surowość tej gry dodaje jej "tego czegoś". Budujesz coś pół dnia, a tu nagle jedna nieprzemyślana decyzja i wszystko tracisz. Wypływasz na ocean, znajdujesz przepięknie ukształtowaną wyspę, a wystarczy jedna śmierć żeby wrócić do początku i prawdopodobnie nigdy więcej jej nie odnaleźć. Coś w tym, kurcze, jest Edytowane 14 października 2010 przez ako Cytuj
django 549 Opublikowano 14 października 2010 Opublikowano 14 października 2010 Jest mod z mapką, ale z tego co wiem zaprzestano nad nim prac bo Notch tego nie chciał. W każdym bądź razie, do następnego większego update'a powinna działać. Cytuj
molly 311 Opublikowano 14 października 2010 Opublikowano 14 października 2010 Moje rzeczy: Mógłbyś podać linka do teksturek? Mam teraz też fajne customowe, ale te Twoje są takie żywe i mają fajne kolorki. Cytuj
Mq 73 Opublikowano 15 października 2010 Opublikowano 15 października 2010 Rozumiem potrzebe mapy ale pozbycie sie konsekwencji smierci kompletnie by wykastrowalo gre. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 15 października 2010 Opublikowano 15 października 2010 No to chociaż opcja wyboru, jakiś "easy mode" albo coś takiego. Brak podręcznej mapki to właśnie ból jest, też czasami tęsknię za tym ;/. A co do tego filmiku - NIESAMOWITY! Nie mogę w to uwierzyć, że świat jest TAKI OGROMNY. Ja przez 2-3 dni żłopię sobię system tuneli w jednej górce, a co dopiero wyprawiać się dalej O_O. Jestem zakochany totalnie. Bez przerwy myślę tylko o tej grze i jak myślę o powrocie do domu to myślę tylko o tym. Zapewne po kilku dniach mi minie, ale dawno nie miałem tak silnego parcia na grę . Cytuj
django 549 Opublikowano 15 października 2010 Opublikowano 15 października 2010 Link do mapy jakby ktoś chciał http://www.mediafire.com/?equ54cqhhqreti5 Legion: skin sie nazywa Simplicity czy jakos tak, obadaj forum minecraftowe. Trzeba troche czasu zeby ogarnac jakie złoże jest czym, ale poza tym wypas. Zieleń jest niesamowita. Cytuj
Gość ako Opublikowano 15 października 2010 Opublikowano 15 października 2010 (edytowane) A co do tego filmiku - NIESAMOWITY! Nie mogę w to uwierzyć, że świat jest TAKI OGROMNY. Ja przez 2-3 dni żłopię sobię system tuneli w jednej górce, a co dopiero wyprawiać się dalej O_O. Za Minewiki: In Classic and Indev, maps can be generated in "small", "normal" (256x256x64) and "huge" sizes. In Infdev and Alpha, maps are infinitely big. They are made up of chunks; as the player explores the map distant chunks are generated automatically, leading to theoretically infinite maps. In practice, technical reasons force the maximum map size to 8 times the surface area of the Earth. [1] Z bloga autora: As I was optimizing and fixing bugs today, I found a few places where I was still using 32 bit floats instead of 64 bit floats. As a result of fixing this, the maximum surface area in Minecraft is now 4096 million square kilometers, or about eight times the surface area of earth. I kalkulatorek: http://www.wolframal...000+meters%29^2 Edytowane 15 października 2010 przez ako Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.