Opublikowano 24 października 201014 l W dniu 23.10.2010 o 22:52, MierzejX napisał(a): Utraconych w lawie przedmiotów już nie odzyskam? Niet, wyparowały do atmosfery ;]
Opublikowano 24 października 201014 l Ja tak juz dwa razy straciłem diamentowe narzędzia aż w końcu powiedziałem (pipi)e i ustawiłem na peaceful. Mialem z kolei ciekawego errora ostatnio. Jadąc minecartem uderzalem go by go rozwalic i jak go rozwalilem... wpadlem w jakies ciemno-zielone miejsce gdzie powoli tracilem zycie :o Juz mialem w(pipi)a bo myslalem, ze znowu strace narzedzia, ale na szczescie wszystko pojawilo sie na torach kolejki. Myśl na dzisiaj: napędzane minecarty ssą pałe. Przebudowałem wzniesienie by nie było tak strome a skurczybyk dalej nie da rady wjechać. No nic, trzeba bedzie sie pobawić boosterami.
Opublikowano 24 października 201014 l no są kwiatkami czasami. jak sie bawiłem wiadrem z wodą w poblizu strumienia lawy, to jakimś cudem udało mi się zamienić źródło lawy w źródło wody xD Na początku zamieniała się w skały, a później zamiast lawy płynęła już woda ;o
Opublikowano 24 października 201014 l jednak mieliście rację - wróciłem (nie dam się wystawić na 10euro ) i stworzyłem całkiem nowy świat. Co dziwne w poprzednim miałem problem ze znalezieniem chociażby węgla a tutaj nie dość, że wszystkiego jest aż za dużo (nie ma tej uciechy ze znalezienia złoża) to na dodatek geomapa jest usiana wszelkiej maści naturalnymi kopalniami do których trzeba się tylko przekopać. pytanie: znalazłem coś co wygląda jak czarne oko ze złotą źrenicą - co to jest? pytam, bo nawet nie wiem kiedy mi się to pojawiło w inv a tłukłem standardowo tj. pająk, zombie, szkielet i zielony glut
Opublikowano 24 października 201014 l W dniu 24.10.2010 o 17:20, greah napisał(a): pytanie: znalazłem coś co wygląda jak czarne oko ze złotą źrenicą - co to jest? pytam, bo nawet nie wiem kiedy mi się to pojawiło w inv a tłukłem standardowo tj. pająk, zombie, szkielet i zielony glut To? Płyta winylowa, da się ją odsłuchać w jukeboxie. Edytowane 24 października 201014 l przez ako
Opublikowano 24 października 201014 l Lepiej budować z kamienia, czy wypalać z niego clearstone i z tego budować?
Opublikowano 24 października 201014 l Zależy co CI bardziej odpowiada pod względem estetyki Poza wyglądem, nie ma różnicy. Edytowane 24 października 201014 l przez ako
Opublikowano 27 października 201014 l w dupe! 3 godziny kopałem jedną górkę, w końcu gdzieś na dnie ZŁOTO O_O Wykopałem wszystko, została jedna kostka na suficie... a zaraz za nią lawa zalało wszystko w pizdu, ajtemy mi sie skopciły, przez chwile chciałem wywalać tą pixeloze z dysku :angry2: Edytowane 27 października 201014 l przez scuff
Opublikowano 27 października 201014 l Oh yes. Biomy. http://notch.tumblr.com/post/1409584546/some-work-on-biomes#disqus_thread
Opublikowano 27 października 201014 l SWEEEEEEEEEEEEET Po następnej wypłacie wpłacam kasę na PayPala i... kupuję tę grę. Ekhm, drugi raz oczywiście . To będzie NIESAMOWITE. @scuff Taki już urok tej gry, na następny raz wiesz, jak nie kopać . Edytowane 27 października 201014 l przez raven_raven
Opublikowano 27 października 201014 l wideo apropo biomów wygląda ok chociaż liczyłem na coś lepszego. Może z czasem dojdą usprawnienia.
Opublikowano 27 października 201014 l IMO jak na wersję testową wygląda to bardzo fajnie i obiecująco. Pomyślmy o tym jak o fundamencie pod dalszy rozwój i nowe pomysły To jednak mało ważne jeżeli chodzi o ten filmik.... <jara się po raz kolejny wielkością świata>
Opublikowano 29 października 201014 l Gęsto zalesione tereny to jest coś. Edytowane 29 października 201014 l przez MierzejX
Opublikowano 30 października 201014 l Podsumowanie i status nadchodzącego apdejtu: http://www.minecraft.net/temp/status.png
Opublikowano 30 października 201014 l O, podoba mi się patent, że im głębiej tym bardziej niebezpiecznie. Z drugiej strony, już widzę te rozwalone klawiatury przez co bardziej nerwowe jednostki
Opublikowano 30 października 201014 l JUŻ JEST! EDIT: Nowa muzyka daje rade, wszystko wygląda jakoś lepiej. Szykuje się długa noc... A, i od razu mówię - jest HARDCORE. Dość powiedzieć że zaraz po apdejcie wpakowałem się na creepera. Niby nic, ale ITEMY po prostu ZNIKAJĄ po śmierci. Nie ma ich. Żeby nie było że nie ostrzegałem EDIT2: właśnie pojawiła sie wersja 1.2.0_01, pewnie poprawki ;> Edytowane 30 października 201014 l przez ako
Opublikowano 30 października 201014 l W dniu 30.10.2010 o 22:15, szarku123 napisał(a): Jakie numerki ma ten patch? 1.2.0_01 aktualnie, zmienilo się w przeciągu pól godziny
Opublikowano 30 października 201014 l Jak zrobić taki płonący kosz? Taki jak na obrazku w pierwszym poście przed murami zamku. Da się samemu zrobić wodospad?
Opublikowano 30 października 201014 l W dniu 30.10.2010 o 22:59, MierzejX napisał(a): Da się samemu zrobić wodospad? Da się, bierzesz wiaderko wody i "wylewasz" go tak jakby na sciane, a zeby bylo naturalniej to najlepiej w zboczu wykopac jeden blok i tam wlac wode. Wtedy sie wyleje i sie zrobi wodospad. Po apdejcie to jest totalny hardcore, gram na hardzie, juz 3x stracilem itemy, obecnie nie mam nawet materiału na kamienny kilof -.- Już pomijając wyparowujące itemy, to zabił mnie creeper, wracam w to samo miejsce a tam drugi. Generalnie teraz na hardzie mobki spawnują się all over the fucking place, dosłownie w każdej dziurze. Gdzie nie zrobię w nocy kroku to słyszę kroki, zombie albo skaczące szkielety. A jeszcze nawet do portalu nie wlazłem O_O. Poza tym, poprawiony jest chyba generator, światy są ciekawiej zbudowane. Biomy dają radę, pustynie, śnieg, lasy, zmieniające się kolory otoczenia. Do tego piękny zachód słońca. Co z tego, skoro teraz serio to ja się boję włazić do jakiejkolwiek jaskini, bo jest tylko syk i je.b. Podsumowując, gra się zrobiła 3x lepsza Edytowane 30 października 201014 l przez ako
Opublikowano 30 października 201014 l Ja na razie gram offline, bo zastanawiam się jak wpłyną te zmiany na mój aktualny świat (tzn. biomy itp.), a szkoda mi zaczynać od nowa. P.S. Grubą kasiorę zebrał autor za tę grę. Ponad 5mln euro. Mam nadzieję, że faktycznie będzie nad nią jeszcze długo pracował i jak ją skończy to długo dopieszczał. Edytowane 30 października 201014 l przez MierzejX
Opublikowano 31 października 201014 l W dniu 30.10.2010 o 23:35, MierzejX napisał(a): Ja na razie gram offline, bo zastanawiam się jak wpłyną te zmiany na mój aktualny świat (tzn. biomy itp.), a szkoda mi zaczynać od nowa. Najlepiej zrób sobie kopię save'a po prostu i sprawdź co i jak, ja zaryzykowałem od razu i nie żałuję.
Opublikowano 31 października 201014 l Aha, ale z sejwem nie ma problemu, czyli świat dalej będzie się generował zgodnie z podziałem na biomy, mogę grać sobie normalnie na tym sejwie, nie muszę zaczynać od nowa?
Opublikowano 31 października 201014 l Nie ma problemu, po prostu biomy nakładają się na świat który masz w sejwie. Aha, texture packi oczywiście się kasują po apdejcie.
Opublikowano 31 października 201014 l Wiadomość od Notcha: The inventory loss on death is a bug! But let's just pretend it's extra difficulty for halloween!
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.