django 549 Opublikowano 16 stycznia 2011 Opublikowano 16 stycznia 2011 Mi się ten bardzo podoba http://www.minecraft...6241a626dbdae5b Wind Waker represent Cytuj
Accoun 252 Opublikowano 18 stycznia 2011 Opublikowano 18 stycznia 2011 nie chcę być złośliwy ale gość sprzedał 1m egzemplarzy swojej gry, wszedł w etap beta a w 6 minutowym review lwią część zajmuje rozwodzenie się nad zmianą koloru wełny podczas gdy tak ważne rzeczy jak znaczniki, mapa, rozwój ekwipunku (jak chociażby naprawa, wprowadzenie nowego oręża) nadal pozostają nietknięte powoli z tej gry robią się simsy gdzie jedyną zabawą jest budowanie chatki i urządzanie jej 10 kolorami płótna Jakoś mnie to nie dziwi. Jak było z Frets On Fire? Twórcy coś tam robili, potem coraz rzadsze update'y itp. Potem ktoś się zawziął i napisał moda, w którym dodał parę rzeczy, które o i wielu ludzi chciało. Potem ktoś zrobił lepszego moda (opartego o poprzedniego i będącego jego rozwinięciem). I jeszcze raz. Twórcy gry dali sobie spokój, a obecnie twórcy moda też jakoś nie zaskakują szybkimi update'ami, wręcz przeciwnie. Stepmania też praktycznie zatrzymała się na wersji 3.95 - niby powstała 4.0, ale mało kto ją bierze już na poważnie, i ludzie grają na 3.95, lub -niespodzianka!- Stepmanii SM-SCC, będącej po prostu zmodyfikowaną 3.95 (zarówno FoF, jak i SM są open-source). Śmiem wątpić, żeby w goldzie pojawiło się dużo większych zmian w stosunku do obecnej wersji (jeśli w ogóle będą jakieś duże, czy nawet jeśli w ogóle wyjdzie ostateczna wersja)... 1 Cytuj
molly 311 Opublikowano 18 stycznia 2011 Opublikowano 18 stycznia 2011 128x128 teksturki z Okami... OGIEŃ Z DU'PY PANOWIE. http://www.minecraftforum.net/viewtopic.php?t=78725 musiałęm się podzielić, najlepsza paczka tekstur do Minecrafta jaka istnieje... Cytuj
Linek 187 Opublikowano 19 stycznia 2011 Opublikowano 19 stycznia 2011 (edytowane) @Accoun Spójrz też na to z drugiej strony. Jeśli gra wyjdzie w wersji pudełkowej, z mnóstwem usprawnień, to jak najbardziej będzie miała prawo bytu i mnóstwo kupców. Tak było z Mount & Blade, którego bety były darmowe, ale nie oferowały imho nawet 50% tego, co gold. Jeśli więc Notch pójdzie tą drogą, odniesie sukces. Jeśli się rozleniwi, projekt upadnie. Sam przestałem grać w Minecrafta, jeszcze zanim przeszedł w fazę bety. Po prostu mi się znudziło. Bez rewolucyjnych zmian się nie obejdzie. Mistrzostwem byłoby stworzenie tego na nowym silniku, żeby zaimplementować normalną fizykę. Jakiś starszy Havok chociażby. To wnosiłoby ogrom nowych możliwości. @Legion Według mnie najlepszy texture pack to ten, który parę postów temu wrzucił Stona. Grafika tej gry jest zbyt mało plastyczna na tekstury z Okami. Edytowane 19 stycznia 2011 przez Linek Cytuj
Linek 187 Opublikowano 23 stycznia 2011 Opublikowano 23 stycznia 2011 Ja chcę mieć takiego jebitnego kota w Minecrafcie Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 26 stycznia 2011 Opublikowano 26 stycznia 2011 Chciałbym Minecrafta na XBLA :| Cytuj
Linek 187 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 (edytowane) Kupiłbym Tylko, że to raczej niemożliwe, chyba, że w momencie, kiedy Notch zrobi rewolucję i przerzuci grę na nowy engine. Bo, niestety, ten ma duże ograniczenia i w pewnym momencie, w celu rozwoju, trzeba go będzie porzucić. Cały czas się łudzę, że przed wydaniem wersji pudełkowej coś takiego nastąpi, ale to niemożliwe, bo potrzebowałoby ponownego wejścia w stan alfa i beta. Ale może ktoś zrobi konkurencję dla Minecrafta? Szlak przetarty, teraz tylko zrobić to lepiej Edytowane 27 stycznia 2011 przez Linek Cytuj
django 549 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 W tymczasem Notch pojechał sobie na wakacje. Leniwy grubas. 1 Cytuj
Stona 569 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 Ogólnie trochę rozwala mnie takie podejście do tej gry, jak mają niektórzy. Kupiłbym gdyby oferowała DX11 i fizykę havoka. Kupiłbym gdyby była na UEIII. Kupiłbym gdyby była w podstawce mapka i kody na nieśmiertelność. A ja kupiłbym WoW gdyby mnie to universum i świat tam wykreowany interesował. Ale mnie nie interesuje. Z tym, że to dla mnie nie powód żeby jechać po Blizardzie że zrobili gównianą grę IMHO Minecraft z realistyczną fizyką byłby czymś kompletnie innym. I jest raczej nie do ogarnięcia dla tak małego teamu ludzi, jaki tworzy tą grę. Koleś i tak postępuje fair cały czas wspierając swój produkt i nie sprzedając ludziom wersji alfa i beta za cenę pełnej gry [co duże studia często, gęsto robią ]. Nie żeby w nim widział jakiego boRZka czy uberprogramistę. Równie dobrze gierkę może dla mnie robić hindus z szopy pod Delhi Cytuj
teddy 6 898 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 Do XLA raczej by się nie załapała, ale myślę, że w Indie Games zrobiła by furorę, chociaż pewnie nie zostanie tam wpuszczona bo MS ma chyba jakieś restrykcje odnośnie tych produkcji Cytuj
django 549 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 Ogólnie trochę rozwala mnie takie podejście do tej gry, jak mają niektórzy. Kupiłbym gdyby oferowała DX11 i fizykę havoka. Kupiłbym gdyby była na UEIII. Kupiłbym gdyby była w podstawce mapka i kody na nieśmiertelność. A ja kupiłbym WoW gdyby mnie to universum i świat tam wykreowany interesował. Ale mnie nie interesuje. Z tym, że to dla mnie nie powód żeby jechać po Blizardzie że zrobili gównianą grę IMHO Minecraft z realistyczną fizyką byłby czymś kompletnie innym. I jest raczej nie do ogarnięcia dla tak małego teamu ludzi, jaki tworzy tą grę. Koleś i tak postępuje fair cały czas wspierając swój produkt i nie sprzedając ludziom wersji alfa i beta za cenę pełnej gry [co duże studia często, gęsto robią ]. Nie żeby w nim widział jakiego boRZka czy uberprogramistę. Równie dobrze gierkę może dla mnie robić hindus z szopy pod Delhi no ja z hejtami raczej jestem wstrzymany zawsze, ale to co koles odwale juz dawno sie nie lapie w kategorii "spoko". Od conajmniej dwoch miesiecy nie bylo porzadnego update'u contentu - Grubas, albo bawi się w wielką firmę robiącą gierki, albo robi sobie wolne (tak jak teraz, dwa tygodnie wolnego bo jego mama ma 60 lat). A moderzy nie śpią i już dawno dodali do gry tyle rzeczy co obwód Notcha. Jedno jest pewne - kolejnej gry od niego raczej nie kupię. Niech dokończy API do modowania i (pipi). Cytuj
Stona 569 Opublikowano 27 stycznia 2011 Opublikowano 27 stycznia 2011 No ja wychodzę z założenia że MODy do tej gry to jej integralna część Cytuj
Mikes 65 Opublikowano 27 stycznia 2011 Autor Opublikowano 27 stycznia 2011 Ogólnie trochę rozwala mnie takie podejście do tej gry, jak mają niektórzy. Kupiłbym gdyby oferowała DX11 i fizykę havoka. Kupiłbym gdyby była na UEIII. Kupiłbym gdyby była w podstawce mapka i kody na nieśmiertelność. A ja kupiłbym WoW gdyby mnie to universum i świat tam wykreowany interesował. Ale mnie nie interesuje. Z tym, że to dla mnie nie powód żeby jechać po Blizardzie że zrobili gównianą grę IMHO Minecraft z realistyczną fizyką byłby czymś kompletnie innym. I jest raczej nie do ogarnięcia dla tak małego teamu ludzi, jaki tworzy tą grę. Koleś i tak postępuje fair cały czas wspierając swój produkt i nie sprzedając ludziom wersji alfa i beta za cenę pełnej gry [co duże studia często, gęsto robią ]. Nie żeby w nim widział jakiego boRZka czy uberprogramistę. Równie dobrze gierkę może dla mnie robić hindus z szopy pod Delhi no ja z hejtami raczej jestem wstrzymany zawsze, ale to co koles odwale juz dawno sie nie lapie w kategorii "spoko". Od conajmniej dwoch miesiecy nie bylo porzadnego update'u contentu - Grubas, albo bawi się w wielką firmę robiącą gierki, albo robi sobie wolne (tak jak teraz, dwa tygodnie wolnego bo jego mama ma 60 lat). A moderzy nie śpią i już dawno dodali do gry tyle rzeczy co obwód Notcha. Jedno jest pewne - kolejnej gry od niego raczej nie kupię. Niech dokończy API do modowania i (pipi). No fakt jak dla mnie źle sie dzieje, rzucili ostatnio ciasto, nowego moba i kolory i znowu mają spokoj na 2 miesiące. A bugi w stylu generowanie terenu ktore da sie naprawic dwoma linijkami kodu wciaz są nie ruszane mimo ze to kwestia jednego mini-update'u. Mam nadzieje ze maja jakas rozpiske na te 2 tyg i cos sie bedzie działo Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 28 stycznia 2011 Opublikowano 28 stycznia 2011 (edytowane) Do XLA raczej by się nie załapała, ale myślę, że w Indie Games zrobiła by furorę, chociaż pewnie nie zostanie tam wpuszczona bo MS ma chyba jakieś restrykcje odnośnie tych produkcji Miałaby szansę wejsć do XBLA jak już wyjdzie full wersja, tylko pewnie kod wymagałby dużych ilości optymalizacji gry pod Xa. No ale według mnie ta gra jak ulał pasuje na XBLA. Do Indie Games już nie ma szans, aż tak zaawansowane gry tam nie trafiają. Ciekawe co MS wymaga, żeby gra mogła trafić na XBLA, czy dużo za to firma płaci itp. W Indie Games jest też gierka Mine(coś tam). 2D w której też się kopie tunele ale niestety nie ma opcji budowania. Edytowane 28 stycznia 2011 przez MierzejX Cytuj
JoZi 14 Opublikowano 28 stycznia 2011 Opublikowano 28 stycznia 2011 Widzę że nie tylko mi marzy się Minecraft na XLA ;] Cytuj
MozayKnows 55 Opublikowano 31 stycznia 2011 Opublikowano 31 stycznia 2011 Stona mógłbyś podrzucić link do tego texturepacka co screeny na 13 stronie wrzuciłeś? Bo szukałem na forum ale znaleźć nie mogłem, a strasznie mi sie spodobały Cytuj
Mikes 65 Opublikowano 31 stycznia 2011 Autor Opublikowano 31 stycznia 2011 (edytowane) (pipi)nąłem Partenon. Wierność pod względem proporcji, wielkości i detali oceniam na 90%, jeszcze muszę to upiększyć i dorobić tryglify ale dużo się nie zmieni. Trzymałem się detali, są stylobaty, są architrawy, tympanony, mamy dwie sale, partenon i hekatompedon, całość kieruje się na wschód, ilość kolumn i wielkości też się zgadzają. Całość ma 70x34x21, grecki oryginał 70x31x13 Edytowane 31 stycznia 2011 przez Mikes 2 Cytuj
Stona 569 Opublikowano 31 stycznia 2011 Opublikowano 31 stycznia 2011 Srogo Stona mógłbyś podrzucić link do tego texturepacka co screeny na 13 stronie wrzuciłeś? Bo szukałem na forum ale znaleźć nie mogłem, a strasznie mi sie spodobały Klik Cytuj
MozayKnows 55 Opublikowano 31 stycznia 2011 Opublikowano 31 stycznia 2011 (edytowane) Wiesz to chyba jakoś mi nie wygląda na ten texture pack z 13 strony [czyli na ten: ] Chyba, że ja coś źle robię @Down wielkie dzięki Edytowane 31 stycznia 2011 przez Empro Cytuj
Stona 569 Opublikowano 31 stycznia 2011 Opublikowano 31 stycznia 2011 Myślałem że mówisz o tamtym Prosz: LineCraft Cytuj
MozayKnows 55 Opublikowano 31 stycznia 2011 Opublikowano 31 stycznia 2011 (edytowane) Dzięki wielkie Stona. Mam jeszcze jeden problem i jakbyś [albo ktoś inny] był w stanie mi pomóc to byłoby super. xD Krotko mówiąc nie wiem jak zainstalować wild grass moda, jest napisane ze mam go wkleić do minecraft.jar ale za bardzo nie wiem jak to zrobić. O już sobie poradziłem. Sorry za niepotrzebnego posta Jak coś to niedługo wrzucę jakieś screeny z mojego świata tylko najpierw muszę go odpowiednio rozbudować Edytowane 31 stycznia 2011 przez Empro Cytuj
Grabek 2 780 Opublikowano 31 stycznia 2011 Opublikowano 31 stycznia 2011 otwierasz minecraft.jar z C:\Users\nazwauzytkownika\AppData\Roaming\.minecraft\bin za pomocą winrara i przeciągasz te pliki do tego ;archiwum;. Przynajmniej tak kiedyś robiłem, ale ten wildgras mi nie banglał ostatecznie. Oczywiście wcześniej kopie wykonaj na wszelki wypadek. Cytuj
MozayKnows 55 Opublikowano 31 stycznia 2011 Opublikowano 31 stycznia 2011 (edytowane) Ok wild grass już działa i jest dobrze tylko teraz bym chciał do tego dorzucić texturepacka John Smitha ale coś mi nie idzie, bo jak instaluje przy pomocy tamtego HD Fixa czy jakoś tak to wszystkie teksturki pozostają takie same, a jedyna zmiana to zmiana na gorsze - wild grass nie działa. @EDIT DOBRA JUŻ WSZYSTKO DZIAŁA Edytowane 31 stycznia 2011 przez Empro Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.