Gość ako Opublikowano 24 maja 2011 Opublikowano 24 maja 2011 1.6 w tym tygodniu, lista zmian: http://notch.tumblr.com/post/5775170768/the-changelist-for-1-6 Cytuj
Texz 670 Opublikowano 25 maja 2011 Opublikowano 25 maja 2011 Dużo zmian, dużo fixów.... niepotrzebnych IMHO. Nie mam słów. Cytuj
scuff 463 Opublikowano 25 maja 2011 Opublikowano 25 maja 2011 (pipi) tam wiesz, * Fixed rain falling too slowly jest za(pipi)iscie potrzebny :potter: Cytuj
Gość ako Opublikowano 25 maja 2011 Opublikowano 25 maja 2011 (edytowane) Dodadzą coś nowego - wszyscy psioczą że tylko bzdurami się zajmują, zamiast naprawić podstawowe bugi. Naprawiają bugi - wszyscy psioczą że zajmują się drobnostkami, podczas gdy trzeba dodać nowe, wielkie ficzery. Edytowane 25 maja 2011 przez ako Cytuj
Mikes 65 Opublikowano 25 maja 2011 Autor Opublikowano 25 maja 2011 Dużo zmian, dużo fixów.... niepotrzebnych IMHO. Nie mam słów. Bugi to bugi, to, że community wykorzystywała je do ułatwienia sobie gry nie znaczy, że usuwanie ich jest niepotrzebne :potter: Cytuj
Texz 670 Opublikowano 25 maja 2011 Opublikowano 25 maja 2011 Dużo zmian, dużo fixów.... niepotrzebnych IMHO. Nie mam słów. Bugi to bugi, to, że community wykorzystywała je do ułatwienia sobie gry nie znaczy, że usuwanie ich jest niepotrzebne :potter: Jakiego ułatwiania sobie gry? Duża część koncepcji w budowach opiera się choćby na wodnych windach czy całej masie dosyć specyficznych bugów w grze. Niech jeszcze wrzucą grawitację dla wszystkich klocków w grze to możemy zapomnieć o latających wyspach. Cytuj
Gość ako Opublikowano 25 maja 2011 Opublikowano 25 maja 2011 Nie do końca, obsidian w takim wypadku miałby jako jedyny "latać". Sam Notch wspominał coś na ten temat. Cytuj
django 549 Opublikowano 25 maja 2011 Opublikowano 25 maja 2011 protip: Notch nigdy tego nie wprowadzi Cytuj
m0rr0s 3 Opublikowano 26 maja 2011 Opublikowano 26 maja 2011 (edytowane) Fixed minecarts next to each other causing extreme velocities (sorry!) Notch rozwalił mi bardzo długą linie kolejową. Dzięki notch. Edytowane 26 maja 2011 przez m0rr0s Cytuj
Mikes 65 Opublikowano 26 maja 2011 Autor Opublikowano 26 maja 2011 Dużo zmian, dużo fixów.... niepotrzebnych IMHO. Nie mam słów. Bugi to bugi, to, że community wykorzystywała je do ułatwienia sobie gry nie znaczy, że usuwanie ich jest niepotrzebne :potter: Jakiego ułatwiania sobie gry? Duża część koncepcji w budowach opiera się choćby na wodnych windach czy całej masie dosyć specyficznych bugów w grze. Niech jeszcze wrzucą grawitację dla wszystkich klocków w grze to możemy zapomnieć o latających wyspach. Powtarzam - bug to bug, te wszystkie wodne windy czy boostery są po prostu bez sensu i nijak się mają do gry Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 27 maja 2011 Opublikowano 27 maja 2011 (edytowane) Kumpel próbował odpalić Minecrafta na swoim kompie i pojawia mu się napis: "Minecraft was unable to start because it failed to find an accelerated OpenGL mode. This can usually be fixed by updating the video card drivers.". Macie jakieś pomysły co można z tym zrobić? Ma kartę intela zintegrowaną, ale ja mam taką samą i mam gorsze parametry i nie miałem takiego problemu. Raport błędu: org.lwjgl.LWJGLException: Pixel format not accelerated at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.nChoosePixelFormat(Native Method) at org.lwjgl.opengl.WindowsPeerInfo.choosePixelFormat(WindowsPeerInfo.java:52) at org.lwjgl.opengl.WindowsDisplay.createWindow(WindowsDisplay.java:185) at org.lwjgl.opengl.Display.createWindow(Display.java:311) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:856) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:784) at org.lwjgl.opengl.Display.create(Display.java:765) at net.minecraft.client.Minecraft.a(SourceFile:287) at net.minecraft.client.Minecraft.run(SourceFile: --- END ERROR REPORT ac9a3b0d ---------- Update'ował stery od grafy, problem pozostał. Edytowane 27 maja 2011 przez MierzejX Cytuj
Etheor 547 Opublikowano 27 maja 2011 Opublikowano 27 maja 2011 (edytowane) Miałem taki komunikat na starym lapku przez starą kartę grafiki intela właśnie (Mobile Intel 915GM/GMS -- GMA900 graphics card). Jaką ma konkretnie? Poczytaj tutaj: http://www.minecraftforum.net/topic/30993-minecraft-was-unable-to-start-because-it-failed-to-find-an-a/ I napisz czy lata mu przeglądarkowy Minecraft, bo ja w tym przypadku nie mogłem, wyskakiwał błąd, a to dlatego, że karta nie obsługiwała czegoś od 3d. Generalnie karty intela mają problem z tą grą (nie mówię o nowszych). Edytowane 27 maja 2011 przez famas_kg 1 Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 27 maja 2011 Opublikowano 27 maja 2011 (edytowane) Mobile Intel® 45 Express Chipset Family (Microsoft Corporation — WDDM 1.1) Dobra, dupa blada. Nawet w przeglądarce nie pójdzie. Będzie potrzebował mocniejszego kompa xD Szkoda tylko wydanej kasy na chwilę obecną. Próbowaliśmy też te kilka sposobów, z tego tematu z oficjalnego forum, ale żadne nie pomogło. Trudno nic się nie poradzi, skoro karta nie nadąża. Dzięki za chęci, jeszcze coś pokombinujemy i poszperamy. Edytowane 27 maja 2011 przez MierzejX Cytuj
Etheor 547 Opublikowano 27 maja 2011 Opublikowano 27 maja 2011 Niech spróbuje pociągnąć opengl: http://www.intel.com/support/graphics/sb/CS-030053.htm 1 Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 27 maja 2011 Opublikowano 27 maja 2011 Dzięki Famas, te stery zadziałały! Cytuj
Texz 670 Opublikowano 28 maja 2011 Opublikowano 28 maja 2011 Nie da się grać w tym 1.6.4. Miałem diamond axe i po którymś tam razie narzędzie po prostu zniknęło przy zwykłym kopaniu! To samo z szuflą, no. Nie mówiąc już o tym, że trzeba pamiętać żeby nie otwierać prawym przyciskiem drzwi bo to praktycznie pewny sposób straty czegokolwiek co się trzyma w łapach :confused: Jest sobota, na Twiterze Notch ogłosił, że siada od rana ostro do naprawiania bugów, tak więc może jeszcze dziś doczekamy się 1.6.5. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 28 maja 2011 Opublikowano 28 maja 2011 Dużo zmian, dużo fixów.... niepotrzebnych IMHO. Nie mam słów. Bugi to bugi, to, że community wykorzystywała je do ułatwienia sobie gry nie znaczy, że usuwanie ich jest niepotrzebne :potter: Jakiego ułatwiania sobie gry? Duża część koncepcji w budowach opiera się choćby na wodnych windach czy całej masie dosyć specyficznych bugów w grze. Niech jeszcze wrzucą grawitację dla wszystkich klocków w grze to możemy zapomnieć o latających wyspach. Powtarzam - bug to bug, te wszystkie wodne windy czy boostery są po prostu bez sensu i nijak się mają do gry Może i bugi, ale tak użyteczne i tak bardzo wpisały się w system gry, że ten tzw. "bugfix" tak naprawdę usuwa jakiegoś ficzerka. W tym przypadku naprawdę "it's not a bug - it's a feature". To tak jakbyś chciał wywalić rocket jumpy z Quake'a ;/. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 28 maja 2011 Opublikowano 28 maja 2011 (edytowane) 1.6.5 w drodze: http://twitter.com/#!/notch/status/74462639471869953 edit: już jest Edytowane 28 maja 2011 przez Texz Cytuj
scuff 463 Opublikowano 28 maja 2011 Opublikowano 28 maja 2011 macie jakies serwery na ktorych mozna pozabijac, okrasc i spalic dom? minecraft.pl spoko, ale ile mozna tych samych zabijac 1 Cytuj
MierzejX 883 Opublikowano 28 maja 2011 Opublikowano 28 maja 2011 (edytowane) Jak nigdzie nie znajdę najpierw sugar cane, to sam jej nie "wyhoduje"? Edytowane 28 maja 2011 przez MierzejX Cytuj
fazzeer 15 Opublikowano 29 maja 2011 Opublikowano 29 maja 2011 Nie, ale znaleźć ją nie jest trudno. Rośnie przy wodzie, tylko tam też można ją sadzić. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 29 maja 2011 Opublikowano 29 maja 2011 Nowe kawałki od C418 http://www.youtube.com/user/yetanothertubeuser#p/u/2/qK1jvNi-6Xw Całkiem niezłe. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 29 maja 2011 Opublikowano 29 maja 2011 Za(pipi)iozA, śledzę Notcha dziś cały dzień na Twitterze i co wyniuchałem: Notch i ekipa Mojanga ostro szarpie w Terrarię Notch stwierdził iż w końcu pojawiła się pełnoprawna konkurencja dla Minecrafta Zapowiedział update 1.6.6 usprawniający conieco, oraz 1.7 którego premiera jest jeszcze bardzo odległa. Wersja 1.7 ma zawierać coś co określono jako Adventure Update, co patrząc przez pryzmat Terrarii wydaje się dość logiczne. Zwłaszcza że teraz to chyba nie tylko ja ziewam gdy posiedzę w Minecrafcie... Leń w końcu wziął się do roboty? Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 30 maja 2011 Opublikowano 30 maja 2011 Konkurencja napędza ten biznes aby nie stał w miejscu Cytuj
Texz 670 Opublikowano 30 maja 2011 Opublikowano 30 maja 2011 (edytowane) Dziś coś zauważyłem. Wiadomo do czego służy "f". Spróbujcie go wcisnąć z Shiftem. Dla ciekawskich jest jeszcze F2 z Shiftem edit: mój nowy projekcik Tak się zastanawiam jaka inna gra w historii miała tak porypaną fizykę... Superman 64? Edytowane 30 maja 2011 przez Texz Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.