Kazuun 221 Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 (edytowane) 2:50 8:00 26:18 Anyway..... genialne.... Edytowane 29 czerwca 2011 przez Kazuun Cytuj
MozayKnows 55 Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 Kozaaaaaacki mod, Notch może za 10 lat go dogoni Cytuj
Stona 569 Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 Masakracja jak wiara potrafi usprawnić mechanikę tej gierki. A gruby zarobił tyle siana, że sypnął by po 1000$ dla co lepszych moderów i umieścił to w gierce, a nie szczypie się z jakimiś gównami. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 29 czerwca 2011 Opublikowano 29 czerwca 2011 Pierwsze co mi przychodzi do głowy jak się mówi o wszelkiej maści modach do gry to.... sposobność dostania pracy. Czy nie tak włąśnie gro osób dostało robotę w Valve? Prosta piłka: co lepszym moderom do MC zaproponować jakieś tam mini kontrakty etc - na próbę. Potem może ktoś dołączy do zespołu, potem kolejni, a pewnego dnia firma która zrobiła popierdółkę może wypluje na rynek coś naprawdę godnego uwagi. Samemu nie jestem wielkim fanem używania modów, ale ludzi którzy tworzą content do ich ulubionych gier poprę zawsze i wszędzie. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 30 czerwca 2011 Opublikowano 30 czerwca 2011 Jest 1.7, zabugowany jak ch... 1 Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 2 lipca 2011 Opublikowano 2 lipca 2011 Najpiękniejsze jest to, że 1.7 z pierwotnych założeń dostało JEDYNIE pistony. I jeszcze to się spier,doliło, no nie mogę xD. Cytuj
Gość ako Opublikowano 2 lipca 2011 Opublikowano 2 lipca 2011 Może weźcie przestańcie w to grać i śledzić postępy aż do wypuszczenia pełnej wersji, lepiej Wam zrobi na spokój umysłu :potter: Zapowiedziane było że wypuszczą pistony wcześniej, bo adventure update jest na tyle obszerny że trwało by to sporo czasu zanim wyjdzie, więc rozdzielili te dwie rzeczy. 1.7 jak każda BETA był zabugowany, ale szybciutko pojawiły się bugfixy. O cholere Wam chodzi, bo nie wiem. Przyjmijcie do wiadomości że jesteście dobrowolnymi betatesterami tej gry, a nie kupiliście pełnej wersji od której oczekuje się że będzie dopieszczona w każdym calu. Bo już mi się rzygać chce jak po każdym apdejcie czytam płacz na forach <_< Co do samego 1.8, zapowaida się kapitalnie: http://www.minecraftforum.net/news/117-18-updates-ingame-screenshots/ Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 2 lipca 2011 Opublikowano 2 lipca 2011 co do jednej rzeczy imo sie mylisz a do drugiej napewno sie mylisz. 2. wlasnie ze kupili pelna wersje od ktorej oczekuja ze bedzie dzialac. za darmo nikt im nie dal 1. to beta tylko z nazwy imo. rownie dobrze mogli nazwac wiedzmina 2 beta z jego licznymi bledami i bylby taka sama beta jak teraz minecraft 1 Cytuj
Gość ako Opublikowano 2 lipca 2011 Opublikowano 2 lipca 2011 (edytowane) Kupili Alphę/Betę. Zostali o tym poinformowani przy zakupie, wydali pieniądze dobrowolnie na niedokończoną wersję. Nie widzę sposobu na jaki można by to inaczej interpretować, na prawdę. edit: Please note that when you buy the game, you're paying for the game as it is right now! You will also get the full version of Minecraft when it is released. Read the copyright information for more information on your purchase. When you purchase Minecraft you do so as is, be it in the early stages of development or already fully released. Subsequent updates are only an added bonus and not a guarantee, as icing on a cake. Purchases during the development of the game are discounted and include the full game upon release. As we at Mojang strive towards releasing updates for our projects we cannot guarantee that any project will ever be completed and/or provided support for. There's always the risk of a project being discontinued at any time. 1. Wiedźmina wypuszczono na rynek jako grę kompletną, po wewnętrznych betatestach i w ostatecznej formie. Minecraft ciągle się zmienia, ewoluuje, ostateczny kształt gry dopiero rysuje się na naszych oczach, i nie da się zaprzeczyć że społeczność ma na to spory wpływ. Zupełnie dwa różne sposoby dystrybucji, nie ma co porównywać. Edytowane 2 lipca 2011 przez ako Cytuj
Stona 569 Opublikowano 2 lipca 2011 Opublikowano 2 lipca 2011 Sprawdź sobie licencję programu który kupiłeś lub przeczytaj na stronie co kupujesz. Dziękuję, dobranoc. Cytuj
Texz 670 Opublikowano 2 lipca 2011 Opublikowano 2 lipca 2011 1.8 - wioski, grzybki, nowe potworki, ruiny... i cholera wie co jeszcze. Cytuj
Gattz 217 Opublikowano 2 lipca 2011 Opublikowano 2 lipca 2011 spoko. wolisz patrzec ze kupili bete a pelna wersje dostana za darmo kiedys tam. ja wole patrzec ze kupili pelna wersje i dostali dostep do "bety" juz teraz. ale tak serio to dla mnie jest to nadal wszystko kwestia umowna kiedy gre mozna nazwac beta a kiedy pelna wersja. @stona do kogo to bylo? bo ja nic tam nie kupilem wiec napewno nie do mnie Cytuj
Stona 569 Opublikowano 2 lipca 2011 Opublikowano 2 lipca 2011 Wyszedłem z błędnego założenia że masz grę. Tak czy srak, My mamy rację, Ty się mylisz ;P 3 Cytuj
Gość ako Opublikowano 2 lipca 2011 Opublikowano 2 lipca 2011 spoko. wolisz patrzec ze kupili bete a pelna wersje dostana za darmo kiedys tam. ja wole patrzec ze kupili pelna wersje i dostali dostep do "bety" juz teraz. Możesz sobie patrzeć jak chcesz, ale w licencji jest jasno napisane co kupujesz, a to co jest w licencji jest święte. ale tak serio to dla mnie jest to nadal wszystko kwestia umowna kiedy gre mozna nazwac beta a kiedy pelna wersja. Fakt, jest to kwestia umowna, ale to developer decyduje w jakiej wersji jest jego dzieło, i tego się trzeba trzymać, a nie wymyślać swoje wersje zdarzeń. Jeżeli developer twierdzi, że produkt jest w stadium bety, to tak jest. Kropka. Żadne słowne czary-mary tutaj nie pomogą Cytuj
rinzen 966 Opublikowano 2 lipca 2011 Opublikowano 2 lipca 2011 Ja to odbieram w trochę inny sposób. Minecraft był grą indie w okresie alfa, w momencie przejścia na betę (w pewnym sensie wymuszonego) i obecnie kiedy to mają ~3 miliony sprzedanych kopii gra przestała być indie a studio chociażby z racji samych tylko dochodów przestało być jakąś garażową developerką. Z tego właśnie powodu nie ma już "przebacz", nie ma dawania forów i nie ma zasłaniania się wielkością studia (jak Notchowi nie pasuje to niech sypnie groszem i zatrudni kilku dodatkowych programistów). Obecnie gra dostała takiego rozpędu i to zarówno pod względem populaności jak i sprzedaży, że to co robi Notch jawnie można uznać za olewanie tych co zainwestowali w jego niedokończony produkt z myślą o tym, że owa gotówka pomoże mu stworzyć coś lepszego. Czy pomogła? Nie, bo apdejty są zwyczajnie żałosne (tak jak ten z wielkim changelogiem nt. craftowania wełny w różne kolory) a sam twórca zamiast myśleć nad tym jak skończyć swój produkt siedzi i twittuje o tym, że pogrywa sobie w Portal. Jak to wygląda? Jak prztyczek w nos dla wszystkich "darczyńców" - daliście kasę abym rozwijał grę a ja zamiast tego siedzę i nic nie robię. Nie ma czasu? Przerosło go? Od czego jest outsourcing? Zatrudnia sztab ludzi, daje zarobić moderom i gra jest skończona w 2-3 miesiące. No ale po co jak można olać temat i zamiast tego zająć się produkcją MC na X360. Że ludzie czują się oszukani, bo zapłacili nie tyle za produkt co za obietnicę? Wyobraźcie sobie, że przychodzi do was człowiek szukający inwestora - przedstawia wam wizję tego jaki ten produkt będzie wspaniały etc. a jedyne czego wymaga to wkład finansowy. Inwestujecie i czekacie na efekty. Co dostajecie? Początkowo kartonowe pudełko, poźniej dodaje do niego naklejki, następnie zmienia jego kolor, dodaje opcję otwarcia z drugiej strony, wstążeczkę etc. I tak przez rok a w międzycasie dowiadujecie się, że twórca zamiast całe moce przerobowe przeznaczyć na naszą inwestycję zaczyna lawirować w stronę kolejnego produktu zawracając głowę kolejnym inwestorom (xbox). No i nie zapominajmy o okresie beta, który trwa już pół roku i potrwa kolejne pół. Co w tym czasie dostajemy? Patch 1.7 który nic nie naprawia ale za to dodaje masę pierdół, które powinny być umieszczane w patchach po wypuszczeniu RC a nie w trakcie przechodzenia z bety. Grę kupiłem ale obecnie tego żałuję. Dlaczego? Bo 6 cyfrowe sumy zwyczajnie rozleniwiły Notcha i wiem, że finalna wersja i tak nie będzie tym czego człowiek oczekiwał i zamiast na Mojang muszę liczyć na moderów i resztę zapaleńców, którzy odwalają znacznie lepszą robotę niż brodacz. 6 Cytuj
Texz 670 Opublikowano 2 lipca 2011 Opublikowano 2 lipca 2011 Nie rozumiem takiego myślenia i kupowania, że coś będzie w przyszłości... ja za 10E zapewniłem sobie dostęp do świetnej gry, która już w momencie gdy pieniążki przelewałem na konto Notcha, wydawała się być warta swojej ceny. A kolejne updejty, mimo iż żałosne, przyjmuję z dużym zadowoleniem. Nie ma tak jak w przypadku Terrari, że człowiek zapomni sobie pograć przez dwa updejty i już na dzień dobry dostaje kapciem w łeb patrząc na ilość nowości w których trudno się odnaleźć. Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 2 lipca 2011 Opublikowano 2 lipca 2011 6 cyfrowe sumy zwyczajnie rozleniwiły Notcha i wiem, że finalna wersja i tak nie będzie tym czego człowiek oczekiwał i zamiast na Mojang muszę liczyć na moderów i resztę zapaleńców, którzy odwalają znacznie lepszą robotę niż brodacz. ^ Cytuj
MozayKnows 55 Opublikowano 3 lipca 2011 Opublikowano 3 lipca 2011 (edytowane) Prościej to ująć tak, gdyby modderów nazwać murzynami, to można powiedzieć, że dumbass Notch kręcący się w firmie na krzesełku jest 1000 lat za murzynami i tak już pozostanie. Edytowane 3 lipca 2011 przez Empro Cytuj
Texz 670 Opublikowano 6 lipca 2011 Opublikowano 6 lipca 2011 Most of the basics of the game engine is in place, so it’s time to flesh this game out into something more gamey. More content, more exploration, more things to do, and interesting combat! Once this update is out, there will only some tweaks, optimizations and code cleanups left to the core game before we can call it a full release. We’ve got a list of some 40+ things we want to add to the game, some small, some big. Some huge. We’ve finished a fair number of the items, but there’s still a significant amount of work left. While I can’t reveal the date yet for various reasons, we do have a release date for the Adventure Update in mind, and we’re hoping we’ll be able to hit it. Jens and I are keeping the exact contents of the update secret, but we do leak some information every now and then to keep people interested and to stop us from going insane. For the most immediate spoilers, you can follow us on Twitter (@notch and @(pipi)_), or on Google+ (+Markus Persson and +Jens Bergensten). Here are a few of the things we’ve revealed so far: NPC villages Randomly generated dungeons New biome code Fully working Creative Mode (and individual admins can enter Creative Mode on a Survival Mode server if they choose) Critical hits Sprinting More farming options As soon as I can reveal the release date we’re aiming for, I will! Oh, and the modding support is happening, honest. http://notch.tumblr.com/post/7276719413/coming-soon Pewnie się skończy na: - rozdzieleniu wszystkich features na kilka updejtów w czasie - opóźnieniu premiery do 11/11/11 - pierdylionie bugów uniemożliwiających zabawę -> poczekamy na 1.8.19 Cytuj
Gość ako Opublikowano 6 lipca 2011 Opublikowano 6 lipca 2011 Pewnie się skończy na: - rozdzieleniu wszystkich features na kilka updejtów w czasie - opóźnieniu premiery do 11/11/11 - pierdylionie bugów uniemożliwiających zabawę -> poczekamy na 1.8.19 Wyczytałeś to z fusów po porannej kawie? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.