Gość ako Opublikowano 19 sierpnia 2011 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Rzeki w 1.8? Proszę bardzo http://www.minecraftforum.net/news/185-18-updates-first-ravines-now-rivers/#comments Niech to wreszcie wypuszczą... Cytuj
Stona 569 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Opublikowano 19 sierpnia 2011 Czyli będzie można robić tamy, blokować źródło rzeki żeby później spod niej wydobywać złoto itp? ...a, nie, to by wymagało za dużo roboty dla Nocza ;f Cytuj
fazzeer 15 Opublikowano 20 sierpnia 2011 Opublikowano 20 sierpnia 2011 Ale ta 'rzeka' z tego co widzę na screenie nie płynie, to po prostu jest długie kręte jezioro jakie już występowały wcześniej. Przypomni mi ktoś czym mają być te 'grzybki' ? Cytuj
Gość ako Opublikowano 26 sierpnia 2011 Opublikowano 26 sierpnia 2011 (edytowane) Na PAX podobno można zobaczyć demo 1.8. Anyways: Confirmed so far: cobwebs endermen new lighting experience orbs rivers food-eating animation 1.8 will add Creative Mode Creative Mode will have flight Edytowane 26 sierpnia 2011 przez ako Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 26 sierpnia 2011 Opublikowano 26 sierpnia 2011 Mam dużą nadzieję, że te 1.8 w jakiś sposób wycieknie . Zresztą długo robi to cholerne 1.8. Przydałaby się data wydania czy coś takiego. Cytuj
MozayKnows 55 Opublikowano 27 sierpnia 2011 Opublikowano 27 sierpnia 2011 (edytowane) http://www.youtube.com/watch?v=VGQx4QEi3DU&feature=player_embedded#! Edytowane 27 sierpnia 2011 przez Empro Cytuj
django 549 Opublikowano 28 sierpnia 2011 Opublikowano 28 sierpnia 2011 1.8 jest niby tak duze, ze... podziela go na dwa! Czyli za pare tygodni wyjdzie 1.8 a reszta bedzie upchana w 1.9 hmm... Cytuj
MozayKnows 55 Opublikowano 29 sierpnia 2011 Opublikowano 29 sierpnia 2011 (edytowane) Ogromne oceany, rzeki, nowy system walki, pasek doświadczenia i głodu, wioski z NPC, studnie, szczeliny, enderman i.. maaaaasa bugów btw. http://uk.ign.com/videos/2011/08/27/pax-minecraft-new-updates-commentary 8 minut z Notchem Edytowane 29 sierpnia 2011 przez Empro Cytuj
Gość ako Opublikowano 29 sierpnia 2011 Opublikowano 29 sierpnia 2011 i.. maaaaasa bugów Po czym wnosisz? Cytuj
Gość ako Opublikowano 29 sierpnia 2011 Opublikowano 29 sierpnia 2011 No patrzcie jaki doświadczony człowiek. Lepiej sobie kabel od internetu wyciągnij za wczasu, żebyś przypadkiem tego zabugowanego 1.8 nie pobrał. 1 1 Cytuj
firana140 622 Opublikowano 29 sierpnia 2011 Opublikowano 29 sierpnia 2011 (edytowane) Macie jakieś ciekawe polskie serwery survival? Najchętniej bez whitelisty. jestem już legalny, HEHE Edytowane 29 sierpnia 2011 przez firana140 Cytuj
MozayKnows 55 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Opublikowano 30 sierpnia 2011 (edytowane) Ako czy powiedziałem, że te bugi mi przeszkadzają i, że nie będe grał w 1.8? Wręcz przeciwnie, wyczekuje 1.8 z niecierpliwością, jak wszyscy tutaj, a że bugi będą to moje przewidzenia i tyle. Sandbox bez bugów nie istnieje. Mam własną opinie, nie obchodzi mnie to czy się z tym zgadzasz. Owszem jak najbardziej możesz komentować opinie ludzi, ale ja nie mam zamiaru się wdawać w takie dyskusje bo to zazwyczaj prowadzi do jednego. EOT. btw. Co sądzicie o tym całym pasku doświadczenia? Niektórzy mówią, że to zniszczy Minecrafta. Jak dla mnie to fajny bajer, pachnący roguelike Edytowane 30 sierpnia 2011 przez Empro Cytuj
Gość ako Opublikowano 30 sierpnia 2011 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Wiem że sandbox bez bugów nie istnieje, po prostu mam ciśnienie na ludzi któzy z góry zakładają że coś będzie strasznie zabugowane. Poczekaj(my) z narzekaniem na premierę 1.8, a może czeka nas miłe zaskoczenie, kto wie. Ale przecziez Nocz to leniwy grubas! Beda bugi takie ze sie nie bedzie dalo grac bez 10 bugfixow! Kazdy kto sie uczyl programowac w liceum by to lepiej zrobil! Jak On smie wydawac BETA wersje z bugami!? Moderzy rulez! Wiem, wiem. Cytuj
django 549 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Ako wierzy, ze full wersja bedzie bez bugow : D Cytuj
Texz 670 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Na pewno nie warto się pakować w 1.8 w sekundę po pojawieniu się updejtu, po prostu wzorem poprzednich mogą być bugi uniemożliwiające normalną grę. Zapewne jak w przypadku 1.6 i 1.7 w ten sam dzień wyjdą kolejne łatki 1.8.1, 1.8.2 etc. Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Opublikowano 30 sierpnia 2011 (edytowane) Macie jakieś ciekawe polskie serwery survival? Najchętniej bez whitelisty. jestem już legalny, HEHE tej no właśnie, ja też już od jakiegoś czasu i w ogóle nie korzystam z tych dobroci . Popykałbym sobie w necie, ale pojęcia nie mam, jak się do tego zabrać. Chyba, że sobie sami serwa postawimy (możemy się zrzucić czy coś takiego), to by też było fajne. Ale przecziez Nocz to leniwy grubas! Beda bugi takie ze sie nie bedzie dalo grac bez 10 bugfixow! Kazdy kto sie uczyl programowac w liceum by to lepiej zrobil! Jak On smie wydawac BETA wersje z bugami!? Moderzy rulez! Problem jest taki, że pobiera za tą betę pieniądze. A jak już coś wypuszcza, niech wypuszcza to bez błędów. Nikt mu nie stawia deadline'ów, nikt nie każe wypuszczać gry konkretnego dnia. Więc jak już to robi, niech nie będzie ryzyka, że s(pipi)i Ci się save/coś nie będzie działać itd. A że jest leniwy i do tego gruby to inna sprawa. Edytowane 30 sierpnia 2011 przez raven_raven 1 Cytuj
Mikes 65 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 sierpnia 2011 Ale pier.dolicie, beta to beta, kupując to wiecie, że będzie zabugowana i coś może się posypać, każdy update ściagacie na własną odpowiedzialność (stąd automatyczne updaty da się wyłączyć), raven wyżej piszesz, że robi je już za długo i przydałaby się chociaż data wydania, a post później piszesz, że powinien je robić tak długo, aż nie będzie bugów, ja pie.rdole. notch jest w takiej sytuacji, że cokolwiek by nie zrobił zbiera się masa zapryszczonych krzykaczy, ktorzy myslą, że jak zapłacili za grę, to coś im się należy. No więc nie, nic wam sie nie nalezy, a notch równie dobrze może porzucic ten projekt teraz i mieć wyje.bane na wasze marudzenie. wiadomo ze sie (pipi) i powinien w tym czasie zrobic 2x tyle, ale was sie po prostu nie da słuchac "ZAPLACIŁEM 10 EURO, CHCĘ CONTENT DO KONCA ZYCIA I ZERO BUGÓW NA PREMIERE", no do ch.uja, jesteście niepoważni 2 Cytuj
Kazuun 221 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Opublikowano 30 sierpnia 2011 @Mikes: miałem napisać coś podobnego, ale nie chciało mi się strzępić języka - dzięki Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Uspokój się. Po pierwsze: wygląd zewnętrzny zostaw w spokoju? Po drugie: przymiotniki typu "niepoważny" możesz zostawić sobie, jeśli już nie umiesz toczyć dyskusji na poziomie. Na jakiej podstawie uważasz, że płacąc za grę tak naprawdę mi się nic nie należy? I dlaczego uważasz, że beta = zabugowana? Tak ciężko odróżnić, że gra może być w różnych stadiach rozwoju, ale to co już jest, nie musi być zabugowane? Da się rozwijać projekt i dodawać do niego nowe elementy jednocześnie implementując to tak, by nie krzaczyło się. Proste. To, że robi 1.8 dysponując armią programistów długo, to jedna sprawa. Inna sprawa to WCZEŚNIEJSZE update'y, o których mówiłem: wydawał je zabugowane jak cholera. Przy 1.6 potrzeba było 6 dodatkowych wydań, by działało sprawnie. No jak tak można? 1 Cytuj
Mikes 65 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 sierpnia 2011 Jestem bardzo spokojny, po prostu twoja ignorancja mnie dobija. Nie sądze, że wiesz, co oznacza termin"beta", i podpowiem ci, nie znaczy "dostajecie dopieszczoną grę do której co tydzien dodajemy dopieszczone dodatki" Na pewno masz wielkie doświadczenie w developingu, stwierdzając, że gra kompleksowości minecrafta "nie musi być zabugwana", skąd ty to bierzesz, ale tak poważnie? Widziałeś kiedys drzewko rozwojowe jednej produkcji, jak wiele czynników składa się na całośc i jak łatwo coś spieprzyć? No więc notch pieprzy coś często, mnie po prostu strasznie irytuje twój gównażerski ton "zapłaciłem, więc należy mi się wszystko, notch nie potrafi robić tej gry, robi tylko bugi", serio tego się już nie da czytać. Po raz ostatni: beta ma prawo być zabugowana, beta BĘDZIE zabugowana, notch sam mówił, że to wciąż jeszcze alfa, beta z nazwy, żeby zarobić na preorderach, co wiąże się z TESTAMI różnych rozwiązań, często metodą prób i błędów. Zawsze możesz odpuścić ją sobie do listopada, i gdy wyjdzie już pełna wersja zacząć narzekanie, które dopiero wtedy będzie miało sens. Ale wątpie, czy to zrobisz, więc po prostu ciesz się zaje.bistą grą. Cytuj
Gość ako Opublikowano 30 sierpnia 2011 Opublikowano 30 sierpnia 2011 (edytowane) Na jakiej podstawie uważasz, że płacąc za grę tak naprawdę mi się nic nie należy? Tako rzecze licencja. Kupujesz to co widzisz, to że dostajesz coś więcej to dobra wola Notcha. Z tytułu samego zakupu nic więcej poza tym co było w momencie w którym grę kupiłeś, Ci się nie należy W ogóle, kup sobie komercyjny tytuł w pudełku, a potem napisz do wydawcy/developera, że kupiłeś grę za stodwajściadziewięć a ma bugi i NALEŻY MI SIĘ PACZ I DARMOWE DLC. Daj znać, jaką odpowiedź dostaniesz. I dlaczego uważasz, że beta = zabugowana? Tak ciężko odróżnić, że gra może być w różnych stadiach rozwoju, ale to co już jest, nie musi być zabugowane? Da się rozwijać projekt i dodawać do niego nowe elementy jednocześnie implementując to tak, by nie krzaczyło się. Proste. To Ty nie do końca rozumiesz system dystrybucji Minecrafta. Twierdzisz że wszystko długo trwa, a pomyśl ile by to trwało jakby Notch miał z każdą kompilacją sprawdzać wszystko, co jest możliwe do zrobienia w grze. Byli byśmy nadal na etapie alpha 0.9. Notch wypuszcza update, który działa. Po prostu. Następnie Ty, jako betatester (dobrowolny!) grasz i wyłapujesz mniejsze lub większe bugi. Ty masz grę przy ktorej się dobrze bawisz, a Notch nie musi się przeprowadzić do piwnicy i zamknąć na rok, żeby samemu wyłapywać bugi typu "jak położysz workbench mając redstone torch w inventory, to się pochodnie w zasięgu 2 bloków zje.bią". To, że robi 1.8 dysponując armią programistów Wielką armią. Dwuosobową Inna sprawa to WCZEŚNIEJSZE update'y, o których mówiłem: wydawał je zabugowane jak cholera. Przy 1.6 potrzeba było 6 dodatkowych wydań, by działało sprawnie. No jak tak można? Zrobił te 6 dodatkowych wydań jak mu testerzy podesłali raporty o błędach? Zrobił. I to w przeciągu 2 dni sporą większość. Na co tu narzekać? Już wyżej o tym pisałem. Następnym razem zanim coś kupisz, to zorientuj się jaką rolę kto odgrywa po dokonaniu transakcji Edytowane 30 sierpnia 2011 przez ako Cytuj
raven_raven 12 014 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Opublikowano 30 sierpnia 2011 (edytowane) Cholera, to nie chce Cię zobaczyć wkurzonego. Już na spokojnie miałeś problem z wciskaniem Shifta na początku zdania i musiałeś dodawać niepotrzebne epitety. Wszystko rozbija się o to, że jak producenci DUŻYCH gier robią beta-testy to robią je za darmo w celu wyłapania błędów. Tutaj płacisz za produkcję i nadal nie wytłumaczyłeś mi, dlaczego po akcie kupna mam siedzieć cicho i cieszyć się z tego co jest, jednocześnie nie wytykając niedociągnięć. A dlaczego uważam, że da się na każdym etapie dojść do niezabugowanego stadium? W końcu ostatecznie, po kilku poprawkach każda wersja do tego dochodzi. Tylko pytanie: dlaczego nie może tak być od razu? Po cholerę wydawać popsute wydanie, zamiast je dopieścić? Nie płacę i mam dostęp do wczesnej wersji - super, tutaj rozumiem, że wszelkie narzekanie jest zrozumiałe. ALE płacę już za wczesną wersję - tutaj developer po prostu wyciąga kasę "na rozwój" od samego początku, a więc niech się stara, by każdy dostępny update był w pełni grywalny na początku. Ja nie patrzę na to z tej strony. Dlaczego jak firma X wyda grę Y a potem dodatki Y ep1 i Y ep2 to można żądać, by wszystko było super w dniu premiery, a jak indie developer wydaje wersję 1.0, potem 1.1 i 1.2 wnoszące dodatkowy content (co właściwie oprócz nazewnictwa nie wiele się różni) to na tekst "zabugowany" dostaje się odpowiedź "SIEDŹ CICHO GÓWNIARZU NIC CI SIĘ NIE NALEŻY". Ja się nie znam na developingu gier, ale widzę mam do czynienia z jakimś specem, więc nie będę już nic więcej mówił na ten temat . To, że robi 1.8 dysponując armią programistów Wielką armią. Dwuosobową No OK, tu przesadziłem. Cholera, ja rozumiem, że nie wszystko musi działać, że to beta. Nie rozumiem za to, dlaczego nie mam prawa narzekać na bugi. Mam być zadowolony z nich? Edytowane 30 sierpnia 2011 przez raven_raven Cytuj
Mikes 65 Opublikowano 30 sierpnia 2011 Autor Opublikowano 30 sierpnia 2011 AAaaaaaaaaaaa. Nic nie rozumiesz i całkowice nie masz pojęcia o rynku, ale po po kolei: DUŻE GRY. Duże gry kosztują na steamie 35 euro a bety mniej lub bardziej otwarte ma ledwie kilka z nich (głównie tytuły multi, chociaz teraz był np HoMM i bedzie Diablo). Owzem taka beta jest zazwyczaj darmowa, ale najcześciej tylko gdy mamy preorder albo łapię się na nią powiedzmy 20k osób. Zazwyczaj jest to te kilka map w multi/początek gry, NIGDY NIE CAŁA GRA, a tak masz z minecraftem. Nikt nie da ci całych powiedzmy gearsów 2 za darmo mowiac "łap bugi" tym zajmuja sie prof. beta testerzy. Dalej, dlaczego masz siedziec cicho? BO SIĘ NA TO ZGODZIŁEŚ. Wiem, że nikt nie czyta policy ale to co kupiłes równie dobrze moze nagle przejsc w wersje 3.0 Final tylko z nazwy, i nie masz prawa powiedzieć słowa. nieuczciwe, niemoralne, zgoda, ale zgodne z prawem, więc mozesz notcha pocałować w jego czwarty podbródek i czekać na scrolls. Notch zaczał nowy model devwelopingu który robi sie coraz popularniejszy, czyli kupujac grę w preorderze dostajesz ją co jakiś czas, ty cieszysz sie gra i patrzysz jak powstaje, developer ma pieniadze na rozwój i szczesliwych betatesterów, których pensja normalnie, w takiej ilosci, to byłby budzet duzej gry - wszyscy są szczesliwi. Więc dlaczego ty do cholery tak bardzo narzekasz? Jakos nie widziałem, zeby steaowy Deus ex udostępniał całą grę na parę miesiecy wprzod gdy miałeś preordera, wszystko było zamknięte i "profesjonalne", a po premierze i tak była masa bugów, o falloucie nie wspominajac. A tutaj, jesli ktos czeka na premiere, dostanie juz naprawde dopracowany produkt. Wzamian za twoje "męki". P.S robię literówki bo mam zj.ebany monitor i pisanie tutaj to katorga, nie mam jak tego poprawiać Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.