Opublikowano 3 lutego 201213 l Cudo.. jak ktoś nie ma tryliard gb ramu to sobie pogra na 16 fpsach przy niskich detalach. Nie bardzo rozumiem, co owe zdanie miało wnieść do tematu... ewentualnie co za stanowisko miało prezentować. Twój komentarz jest niemniej zbędny, ale wiadomo trzeba zaspokoić troll ego. Przy 8 gb ramu chodzi mi to na max 25 fpsach więc mówie jak jest u mnie, gdyby było chociaż 30~ wtedy możnaby to nazwać cudem. No ale jak ktoś lubi pokaz slajdów to spoko Edytowane 3 lutego 201213 l przez Empro
Opublikowano 3 lutego 201213 l Trollowanie? Nic z tych rzeczy. Raczej piję do tego, że dziwi mnie stanowisko "mnie działa licho więc nic specjalnego". To tak samo jak mówić, ze Ferrari jest takie se, bo nie masz gdzie się nim rozpędzić w Polsce bo same dziury, albo że grafika BF3 jest na poziomie gier z PS2, bo Twój komp uciąga grę ledwo na LOW i 25 FPS.
Opublikowano 3 lutego 201213 l Nawet jak się ma tryliard GB RAMu to i tak trzeba samemu w javie go odblokować, żeby gra z niego korzystała... ciekawe czy ktoś oprócz mnie tak robi? Ja mam odblokowane 2GB i to mi starcza. Nie wpływa co prawda to na ilość FPS tylko na szybkość renderowania świata. ( śmigam słabszych teksturach + oszczędzaniu energii żeby lapek się nie przegrzewał ).
Opublikowano 15 lutego 201213 l Trollowanie? Nic z tych rzeczy. Raczej piję do tego, że dziwi mnie stanowisko "mnie działa licho więc nic specjalnego". To tak samo jak mówić, ze Ferrari jest takie se, bo nie masz gdzie się nim rozpędzić w Polsce bo same dziury, albo że grafika BF3 jest na poziomie gier z PS2, bo Twój komp uciąga grę ledwo na LOW i 25 FPS. Niezbyt trafne porównanie. Jak dla mnie, to raczej jakby kupić Ferrari bez silnika za pełną cenę Widzieliście nowego snapshota? Ja jestem mega zadwolony, odkąd do Mojangu dołączył nowy gościu coś tam intensywniej zaczeli dłubać. Edytowane 15 lutego 201213 l przez Empro
Opublikowano 26 lutego 201213 l Jestem zdecydowanie za głupi by zrobić coś co by chociaż w jednej milionowej przypominało powyższe xD
Opublikowano 26 lutego 201213 l Moim najwiekszym osiągnięciem z redstone póki co są automatyczne drzwi xD
Opublikowano 28 lutego 201213 l Nowy limit wysokości. Ciekawe kiedy generator zacznie robić z niego pożytek...
Opublikowano 1 marca 201213 l http://www.youtube.com/watch?v=woUo5zZjvi0 I to samo, ale w nocy + kilka dodatkowych ujęć: Edytowane 1 marca 201213 l przez famas_kg
Opublikowano 6 marca 201213 l http://www.technicpack.net/tekkit/ filmik poglądowy zaj.ebistość Edytowane 6 marca 201213 l przez Oran
Opublikowano 5 kwietnia 201213 l Nawet jak się ma tryliard GB RAMu to i tak trzeba samemu w javie go odblokować, żeby gra z niego korzystała... ciekawe czy ktoś oprócz mnie tak robi? Ja mam odblokowane 2GB i to mi starcza. Nie wpływa co prawda to na ilość FPS tylko na szybkość renderowania świata. ( śmigam słabszych teksturach + oszczędzaniu energii żeby lapek się nie przegrzewał ). Możesz napisać coś więcej? Nie gram w to cholerstwo bo mnie już irytowało, jak przy generowaniu nowych chunków gra gubiła kilka fps, co przy 40-50 fps i tak skutkowało chrupaniem niezależnie od jakości wyświetlanej grafiki. Orientuje się ktoś w tym nowym projekcie nocza? Jakaś gra w kosmosie z abonamentem cośtam. Grubemu siano się skończyło czy kolejny przebłysk geniuszu? Oczywiście będzie sprzedawać grę już od pierwszych grywalnych wersji hehehehe.
Opublikowano 5 kwietnia 201213 l Gruby idzie utartym szlakiem widzę. Twórcy Terrarii też wyeksploatowali temat i tworzą coś podobnego tylko w kosmosie. Będziemy kopać i budować na innych planetach. Tylko nie mówcie, że Nocz był pierwszy z tym pomysłem.
Opublikowano 5 kwietnia 201213 l A jak to sie nazywa w ogóle, screeny, filmiki jakieś, bo nie słyszałem o tym jeszcze nic, oprócz tego, że "ma być".
Opublikowano 5 kwietnia 201213 l Możesz napisać coś więcej? Nie gram w to cholerstwo bo mnie już irytowało, jak przy generowaniu nowych chunków gra gubiła kilka fps, co przy 40-50 fps i tak skutkowało chrupaniem niezależnie od jakości wyświetlanej grafiki. Niewiele to zmieni w tym wypadku, sam mam 8gb, winde i jave 64bit, a zdarza się chrupanie. Za to duża różnica jest jak się ustawi maksymalną widoczność i wrzuci jakieś graficzne wodotryski (teksturki w HD, shaderki) - wtedy bez większej ilości ramu gra lubi crashować.
Opublikowano 10 kwietnia 201213 l Co oni kombinują? Bo grubas spamuje cały czas o tym 0x10c na twitterze, a rudy tym -> http://www.playcobalt.com/ Znowu naciągają na kupno nieskończonej gry? Grał ktoś, ma coś do powiedzenia o nich?
Opublikowano 10 kwietnia 201213 l Niestety Notch zarabia jedynie 350 tysięcy dolarów dziennie (liczone kilka tygodni temu, przez jakiś serwis), jest milionerem, który podciera się dolarami, a jednak stwierdził, że gra nie powstanie na zadowalającym poziomie jak mu nie zapłacisz za wersję Aplha pierw xD
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.