Grabek 2 772 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 właśnie, ten yebany śnieg przestanie wreszcie padać czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Dobra, po co są jajka i wełna? Cytuj Odnośnik do komentarza
Grabek 2 772 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 właśnie nie rozkminiłem jeszcze. Kur.wa na diamenty też nie mogę trafić, trochę lipa. Ale skleiłem sobie armor porządny wreszcie i mieczyk więc można polować na skur.woli w nocy. Akurat jak potrzebuje pajączka to same zombiaki biegają ; / Cytuj Odnośnik do komentarza
django 549 Opublikowano 19 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2010 Dobra, po co są jajka i wełna? Narazie nie mają zastosowania tak samo jak wędka. W aktualizacji na haloween będzie pięć nowych rodzajów klocków, jeden mob i nowy "wymiar". Mógłby skończyc te biomy, to by się najbardziej przydalo razem z naprawieniem fizyki wody. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ako Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 (edytowane) Dobra, po co są jajka i wełna? Z wełny i patyków da się robić obrazy na ściany , a jajkami można póki co rzucać w mobków (tak dla... jaj) Edytowane 20 Października 2010 przez ako Cytuj Odnośnik do komentarza
raven_raven 12 013 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 właśnie, ten yebany śnieg przestanie wreszcie padać czy nie? Ja chce mieć śnieg O_o. Cytuj Odnośnik do komentarza
MierzejX 883 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 To zależne od świata, więc jak ktoś trafił na śnieg, to się go nie pozbędzie i vice versa Cytuj Odnośnik do komentarza
Linek 187 Opublikowano 20 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Października 2010 Czekam na zmienne warunki pogodowe, lub możliwość ustawienia pogody w opcjach gry. A póki co - mam 2 światy wygenerowane, na jednym bawię się w mega survival w śniegu, na drugim dorobiłem się trochę, a teraz jadę sobie spokojnie na Peaceful, buduję zamki, tworzę ogrody, wykopuję dziesiątki diamentów itd. - polecam, kiedy już zdobędziecie trochę prochu, pajęczyny, płyt, czy innych rzeczy, które są tylko w potworach, zmienić poziom trudności i też się tak bawić BTW czekam na update, łowienie rybek może być ciekawe, chociaż wiem, że będę się wkurzać gasnącymi pochodniami Cytuj Odnośnik do komentarza
JoZi 14 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 raven, gdzie ten film z systemem kolejek ? ;] Cytuj Odnośnik do komentarza
raven_raven 12 013 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Fak no, nie mam już co umieszczać, wpadłem na jeszcze lepszy pomysł jak to zorganizować i wokół mojej bazy jest jeden wielki plac budowy . Jak będę zadowolony z efektu to się podzielę :>. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość mate5 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 gasnące pochodnie będą wkurzające, nie wyobrażam sobie żebym musiał co chwilę chodzić po wszystkim i je ustawiać. chyba żeby było możliwe stworzenie lampy która by nie gasła Cytuj Odnośnik do komentarza
django 549 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Po apdejcie wszystkie istniejace pochodnie zmienia sie w lampy. Lampy nie będą gasły. Ja z kolei wymyśliłem serię wiszących wysp, jedną już mam, ale musze pozbierać rzeczy by zrobić ładny domek z cegieł. Ostatnio sie tego nie tykałem więc nic specjalnego nie mam do pokazania, sporo czasu zajęło mi wykończenie mojego domu clearstone'em a teraz jeszcze podwodny tunel minecartowy (łączący dom z latającą wyspą-hubem). Będzie zajo. Cytuj Odnośnik do komentarza
Totamten 123 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Też macie od wczoraj errora przy logowaniu i możliwość grania jedynie w trybie offline? btw również zostałem pochłonięty na amen i łupię non stop. A myślałem, że gierki mnie już nie kręcą. Za dnia łażę z parą solidnych drzwi na plecach i mocnym kilofem w dłoni eksplorując teren i będąc gotowym na nadejście nocy, podczas której oddaję się eksploracji złóż. Najlepsze jest to, że co rusz przychodzą nowe pomysły na "co by tu zbudować", a czasu na wszystko nie starcza. W sumie to już jestem w stanie zrozumieć typów budujących w Minecrafcie statek Enterprise w skali 1:1 i tym podobne monstra. Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 A mnie w(pipi)iają te syczące dynamity chodzące. Dziobię se dziobię, nagle ssssssssssss za plecami i booom! i teraz od kilku żyć próbuję się dostać do moich precjozów, zabezpieczyć miejsce i rozpocząć dalsze kopanie <_< Cytuj Odnośnik do komentarza
django 549 Opublikowano 21 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2010 Też macie od wczoraj errora przy logowaniu i możliwość grania jedynie w trybie offline? jakies debile przypuscily atak DDoS na serwery Notcha, rzekomo po to by wydawał więcej apdejtów o_O Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość _Milan_ Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Żekomo 0_0? Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 (pipi)łem 1 Cytuj Odnośnik do komentarza
django 549 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Ojtam ojtam, na(pipi)any byłem ;f Właśnie się przekonałem, że jeden minecart z napędem nie wystarczy by podjechać pod strome wzgórze. Argh. Teraz pytanie, albo przeprojektuje trasę albo będe się (pipi)ał z dwoma... http://www.pcgamer.com/2010/10/22/minecraft-halloween-update-preview-meet-the-ghasts/ jest nowe info. Nowy mob- Ghast który występuje tylko w alternatywnym świecie który jest używany głównie do szybkich podróży. Super Cytuj Odnośnik do komentarza
raven_raven 12 013 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 A mnie w(pipi)iają te syczące dynamity chodzące. Dziobię se dziobię, nagle ssssssssssss za plecami i booom! i teraz od kilku żyć próbuję się dostać do moich precjozów, zabezpieczyć miejsce i rozpocząć dalsze kopanie <_< To się pospiesz, bo po kilku minutach te przedmioty leżące znikają po prostu. Już raz prawie przestałem grać przez to, bo straciłem duuużo cennych rzeczy daleko od bazy. Ale się pozbierałem i jazda dalej . Cytuj Odnośnik do komentarza
JoZi 14 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Na jakim poziomie trudności gracie? No i jaka jest różnica w np. easy a hard? Częstotliwość występowania potworów nocą, w kopalni itp.? Trudniejsze odnajdywanie ciekawych rzeczy w kopalniach? Ja mam małą przerwę od minecraft bo przyszedł RDR ale wróce ze zdwojoną siłą Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 Wiem że znikają ale ja mam taki myk że zrobiłem sobie domek przy spałnie i w domku kopałem w dół aż usłyszałem wycie zombiaków, Dokopałem się do nich i odkryłem super jaskinkę ze wszystkim zainstalowałem drabinę w dół i teraz po śmierci tylko wziuuuuuuuuuu na drabinę i czynię zemstę Cytuj Odnośnik do komentarza
Gość ako Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 (edytowane) Na jakim poziomie trudności gracie? No i jaka jest różnica w np. easy a hard? Ja gram na hardzie, róznica jest taka jak napisałeś - na hardzie po mapie biega więcej wszelkiego rodzaju potworków i występują duże Slime'y. http://www.pcgamer.c...eet-the-ghasts/ jest nowe info. Nowy mob- Ghast który występuje tylko w alternatywnym świecie który jest używany głównie do szybkich podróży. Super Już się nie mogę doczekać, zapowiada się kapitalnie. Edytowane 22 Października 2010 przez ako Cytuj Odnośnik do komentarza
Linek 187 Opublikowano 22 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2010 stona - ta jaskinia to po prostu dungeon, miejsce spawnu zombiaków. Ten płonący kwadrat pośrodku, to właśnie ich spawn. Tych dungeonów są dziesiątki, wystarczy mieć szczęście Ja, kopiąc jedną z moich jaskiń natrafiłem na 6 takich w niewielkich odstępach Cytuj Odnośnik do komentarza
Mq 73 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 Nie wiem czy naprawiono juz bug z poziomami trudnosci. Mianowicie easy i hard byly zamienione, wiec jak ktos chcial latwiejsza gre dostawal bardziej hardkorowe dowiadczenie i vice versa ;p Cytuj Odnośnik do komentarza
MierzejX 883 Opublikowano 23 Października 2010 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2010 (edytowane) Miałem niezłą akcję i już myślałem, że straciłem wszystko. Oto co się stało (jeśli kogoś interesuje). Naprawdę rzadko zdarzało mi się znaleźć wrogów w kopalniach, ale byłem przygotowany. Idę sobie, a tu dwa szkielety łucznicy. Najpierw wziąłem nogi za pas, ale jak zrobiło się bezpiecznie, to wziąłem mój żelazny miecz, miałem na sobie skórę i pełno żarcia, to postanowiłem wrócić (wiem idiota ze mnie). Lecę na jednego, a drugi gdzieś mi zniknął. Atakuje tego pierwszego. Nagle dostałem strzałą od drugiego i mnie odepchnęło. Zaraz po nim strzelił ten pierwszy i poleciałem... prosto w dół do lawy. Dałem "return to title" i szybko zamknąłem program jak było saving chunks. Wystraszyłem się, że sejw mi siądzie, działa, ciekaw jestem czy gdzieś nie będę miał jakiegoś errora. Zresztą autor pisał gdzieś (chyba nawet na głównej), że nie ma co się przywiązywać do sejwów, z powodu zmian jakie mogą nastąpić do wyjścia bety. Utraconych w lawie przedmiotów już nie odzyskam? Edytowane 24 Października 2010 przez MierzejX Cytuj Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.