Skocz do zawartości

Forumowy Turniej w F1 2010


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Ja jak na razie wykręciłem 1:50:710 (automat, asysty wyłączone, własny setup). Niestety ale jestem newbie jeśli chodzi o ustawienia bolidu (mój obecny setup to raczej przypadek, niż zaplanowane działania:P), więc pewnie za bardzo już się nie poprawię:/

Edytowane przez PawciosS
Opublikowano (edytowane)

Czy u Was też bolid nie chce przekroczyć 288 km/h mimo zmian w setupie ?

Próbowałem już dosłownie wszystkiego... skrzydła, zawieszenie maksymalnie w dół i nic. Ustawienie skrzyni biegów też nic nie daje - na standardowym ustawieniu skrzyni obroty silnika podchodziły pod granicę, czyli ok. 18 tys. Wydłużyłem więc przełożenia, ale teraz silnik kręci się do ok. 15 tys. obr/min i ani drgnie dalej. Nie pomaga tu nawet zmiana mapy silnika - kompletnie nic :confused: Po prostu bolid zachowuje się tak, jakby miał ustawiony jakiś limiter na te 288 km/h :confused:

Edytowane przez Michał102
Opublikowano

Miałem też o tym napisać tylko, że u mnie kręci się do 295km/h. Też zmieniałem przełożenie, ale to nic nie dało.

Wczoraj wieczorem jeszcze przysiadłem i byłem bliski poprawy mojego czasu, ale w ostatnim sektorze oczywiście wyjechałem minimalnie za daleko i klapa. A czas był dobry bo coś koło 1:51:6xx. Więcej na padzie chyba nie wyciągnę, ale będę się jeszcze starał :thumbsup:.

Opublikowano (edytowane)

Mój bolid na końcu prostej start - meta osiąga 297 km/h i więcej nie chce wyciągnąć.

 

@Orion- chodzi Ci o pierwszy zakręt, czy następne dwa też Ci nie wychodzą? Jeśli myślisz o tym pierwszy, to patrz na lewą stronę toru, tam są te wyznaczniki 150,100,50 zacznij hamować pomiędzy 100, a 50. Tylko pamiętaj, żebyś nie zrobił tego za późno, bo przetniesz zakręt i wyrzuci Cię na bok. Najlepiej zredukować bieg do 2 i, gdy poczujesz, że masz przyczepność, gaz w podłogę. Następne zakręty lekko po tarkach i znów długa prosta, do 7 biegu.

 

Osobiście pierwszego sektora już nie pobije, zawsze jestem za ghostem, ackolwiek 2 i 3 jest do poprawienia. Zwłaszcza ten środkowy sektor, w którym znajdują się te wolne zakręty. Robicie je na 3 biegu?

Edytowane przez Mefi23
Opublikowano

Chodziło mi o pierwszy z prawo po tym ostrym hamowaniu, dzięki ! Będę próbował. najfajniejsza jest ciśnięcie na granicy. Mam przyczepność czy nie ? czad. Pojeździłem trochę po hungaroringu i początkowo miałem mieszanie uczucie, ale jak się złapie flow to jest czad

Opublikowano (edytowane)

Teraz już wiem, jak trudno być prawdziwym kierowcą F1. Patrząc na kwalifikacje i wyścig nie odczuwam tej presji na każdym zakręcie, aby dobrze w niego wejść, aby nie spóźnić hamowania. Zazwyczaj jadę 20% wyścigu i po 10-11 okrążeniach jestem niesamowicie zmęczony oraz zestresowany. Przez wszystkie okrążenia zastanawiam się, czy aby na pewno dobrze wszedłem w tą szykanę. Czując oddech oponenta. Coś wspaniałego !

 

@marekjw2523 - zmień skrzynię na manual, z automatem nie osiągniesz dobrych wyników. Choć by dlatego, że przy ostrym hamowaniu z miejsca biegi redukują Ci się do 1-2.

 

Ostatnio przejechałem kilka okrążeń na torze Suzuka, aby zobaczyć czego mogę się spodziewać po prawdziwych kierowcach. Jednoznacznie mogę stwierdzić, że to bardzo szybki tor, choć w niektórych zakrętach należy uważać.

 

@Orion- jak jedziesz środkowy sektor w Bahrajnie ?

Edytowane przez Mefi23
Opublikowano

zmień skrzynię na manual, z automatem nie osiągniesz dobrych wyników. Choć by dlatego, że przy ostrym hamowaniu z miejsca biegi redukują Ci się do 1-2.

 

Też jestem zdania, że na automacie nie da się wykręcić dobrego czasu. Choć tej tezie zaprzecza rezultat, jaki wykręcił PawciosS - musi być z niego niezły wyjadacz :)

Opublikowano

Już mówię ;]

 

http://www.formula1.com/races/in_detail/bahrain_824/

 

tutaj mapka.

 

Więc tak.

Zakręt 9 na dwójeczce potem szybkie wyjście, piłuję trójkę i w 11 znowu na dwójce ostro atakując po wewnętrznej, zakręt numer 12 po zewnętrznej na pełnym i mniej więcej w połowie tej górki już patrzę na wierzchołek 13stki żeby dobrze dohamować, redukuje do dwójki jadę po wewnętrznej i potem na pełnym gazie aż do nawrotu numer 16. Po kilku kółkach muszę odpocząć ;) Ja nie wiem jaką kierowcy F1 mają kondycje, ale szacun dla każdego

Opublikowano

Osobiście pierwszego sektora już nie pobije, zawsze jestem za ghostem, ackolwiek 2 i 3 jest do poprawienia. Zwłaszcza ten środkowy sektor, w którym znajdują się te wolne zakręty. Robicie je na 3 biegu?

 

Bodajże od 7 przez 3 lub 4 zakręty cały czas na 3.

Opublikowano

Śmiem twierdzić, że F1 jest grą bardziej skillową nawet od Fm3. W forzie walcząc z czasem zawsze miałem dużo czasu. Gra była wiele wolniejsza i spokojnie mogłem sobie zahamować, wejść w zakręt itp. Tutaj wszystko dzieje się niesamowicie szybko, trasę trzeba znać niemalże na pamięć bo przejścia z zakrętu w zakręt są natychmiastowe. Coś niesamowitego. Poprawiłem swój czas o 0.2 sek i teraz mam 1:54:0xx. Świetna zabawa

Opublikowano (edytowane)

Orion - zgadzam się z Tobą w 100%. Forza to przy F1 mały pikuś :D Tutaj przez szybkie partie zakrętów się dosłownie leci i nie ma czasu na myślenie :P Minimalny błąd, uślizg lub niewłaściwy kąt złożenia się w zakręt i już można zapomnieć o dobrym czasie. W Forzy zawsze był czas na jakąś reakcję... w F1 nie ma czasu na nic :)

 

Edit: Ależ mnie wku(pipi)a ten przeklęty duch. Nienawidzę jeździć w Time Trialach z włączonym duchem, bo jak jest troszkę przede mną, to mnie strasznie rozprasza. Że też nie idzie go jakoś wyłączyć :confused:

Edytowane przez Michał102
Opublikowano (edytowane)

Dzięki za podpowiedzi :) Chciałem zobaczyć jak jeździ się z włączoną kontrolą trakcji, i muszę powiedzieć, że jest to wielka pomoc, aczkolwiek dla osób, które walczą o najlepsze czasy, to w zupełności się nie sprawdza. Z włączoną kontrolą, bolid na zakrętach dłużej się zbiera do optymalnych obrotów silnika, natomiast z wyłączoną ten czas skraca się.

 

Czas z kontrolą trakcji : 1.57.982

Czas bez kontroli trakcji : 1.57.431

 

Dodam, że zrobiłem kilka kółek na każdym z tych opcji, aby zobaczyć powtarzalność. I wszystkie czasy były zbliżone do powyższych. Można, więc wywnioskować, że na wyłączonej kontroli trakcji zyskujemy 0.00.300 - 0.00.500.

 

@Michał102 - w My F1, jest opcja ghosta, może tam coś idzie wyłączyć. Nie patrzyłem, tylko przeleciało mi coś przed oczami. Sprawdź.

Edytowane przez Mefi23

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...