Skocz do zawartości

Forumowy Turniej w F1 2010


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Może by zrobił edit w pierwszym poście i wrzucić tą mapkę aktualnego toru Sakhir co się przewinęła tutaj ?

Ot, taki dodatek ale fajnie by było mieć taki podgląd w pierwszym poście.

Ładnie ciśniecie panowie , u mnie narazie 1:55:xxx i coś tam jeszcze ugram ale nie zejdę raczej do 1:51.

Opublikowano

U mnie pad wczoraj w nocy niemal nie zakończył żywota na ścianie :D , ale w końcu jakoś go okiełznałem. Udało mi się wykręcić 1:51,017... więc jest ok bo przebiłem czas z kierownicy :rolleyes:

Choć jeszcze mam ogromne problemy z równym przejechaniem kilku okrążeń, bo na padzie nie trudno o bączka. Na kierce robiłem 20 okrążeń mieszcząc się w 0,5s. a na padzie mam rozstrzał rzędu 4 sekund :blush:

 

Edit: właśnie urwałem jeszcze nieco :)

1:50,652

 

Jak ty to zrobiłeś:blink: Ja się męczę od 2 dni by poprawić swój rekord i za nic w świecie nie chcę drgnąć. Zbliżam się do 1:52,3xx maks (jak robiłem rekord to chyba naćpany byłem :laugh:) Oczywiście gram na padzie.

Opublikowano

Powalczyłem trochę i udało mi się wykręcić 1:52:784 - radość ogromna. Jeszcze jest rezerwa, więc będę cisnął. Skupienie jakie jest potrzebne do osiągnięcia takiego czasu jest niesamowite. W żadnej grze do tej pory nie ściskałem tak zwieraczy, zwłaszcza, że tutaj o ułamek sekundy za późno rozpoczęte hamowanie czy skręcanie = dupa. Niesamowita zabawa.

 

p02101013560001.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

Opublikowano

Powalczyłem trochę i udało mi się wykręcić 1:52:784 - radość ogromna. Jeszcze jest rezerwa, więc będę cisnął. Skupienie jakie jest potrzebne do osiągnięcia takiego czasu jest niesamowite. W żadnej grze do tej pory nie ściskałem tak zwieraczy, zwłaszcza, że tutaj o ułamek sekundy za późno rozpoczęte hamowanie czy skręcanie = dupa. Niesamowita zabawa.

 

p02101013560001.th.jpg

 

Uploaded with ImageShack.us

 

Zgadzam się!!Zabawa jest niesamowita!!Miałem 1.52.832 ale przejechałem lekko za linią na ostatnim zakręcie:/

Opublikowano (edytowane)

Michał, znowu się zapowiada walka o setne sekundy jak za Fm3 :) mnie ciarki przechodzą na samą myśl, walka była piękna. Tak rozkminiam te ustawienia i czy nie jest tak, że jak się obniży na maksa zawieszenie do bolid czasem dobija? Tor jest nierówny i czasem może to spowodować ładnego bąka :)

Edytowane przez orion50
Opublikowano (edytowane)

@Orion

 

Hmmm... szczerze, to nie zwróciłem uwagi czy bolid dobija podłogą do gleby :turned:

Na takich ustawieniach obecnie śmigałem:

Aero

 

Front Wing Angle: 1

Rear Wing Angle: 1

 

Hamulce

 

Balance: F 48% - R 52%

Pressure: High

Brake Size: Small

 

Balans

 

Ballast Distribution: F 80% - R 20%

Front Anti-roll Bar: 2

Rear Anti-roll Bar: 7

 

Zawieszenie

 

Front Ride Height: 1

Rear Ride Height: 1

Front Spring Stiffness: 5

Rear Spring Stiffness: 6

 

Skrzynia

 

1: 124

2: 152

3: 182

4: 213

5: 246

6: 280

7: 318

 

Silnik

 

Throttle map: Fast

 

Alignment

 

Camber front: -1.20

Camber rear: -3.00

Toe front: 0.09

Toe rear: 0.35

 

Edit: ABS dajcie koniecznie na off, bo piekielnie wydłuża on drogę hamowania. Aby maksymalnie wykorzystać ciśnienie w układzie wyłączenie ABS'u jest po prostu konieczne.

Edytowane przez Michał102
Opublikowano

@Orion

 

Hmmm... szczerze, to nie zwróciłem uwagi czy bolid dobija podłogą do gleby :turned:

Na takich ustawieniach obecnie śmigałem:

Aero

 

Front Wing Angle: 1

Rear Wing Angle: 1

 

Hamulce

 

Balance: F 48% - R 52%

Pressure: High

Brake Size: Small

 

Balans

 

Ballast Distribution: F 80% - R 20%

Front Anti-roll Bar: 2

Rear Anti-roll Bar: 7

 

Zawieszenie

 

Front Ride Height: 1

Rear Ride Height: 1

Front Spring Stiffness: 5

Rear Spring Stiffness: 6

 

Skrzynia

 

1: 124

2: 152

3: 182

4: 213

5: 246

6: 280

7: 318

 

Silnik

 

Throttle map: Fast

 

Alignment

 

Camber front: -1.20

Camber rear: -3.00

Toe front: 0.09

Toe rear: 0.35

 

Edit: ABS dajcie koniecznie na off, bo piekielnie wydłuża on drogę hamowania. Aby maksymalnie wykorzystać ciśnienie w układzie wyłączenie ABS'u jest po prostu konieczne.

 

Nasz styl jazdy chyba różni się znacznie, bo po kilkunastu kółkach na tym setupie mam zaledwie 1:52:6xx czyli zaledwie 1 dziesiąta więcej. Gdzie do 1.5sek. a PawcioS tak jakiś ukryty talent, nigdy nie grał z nami w żadne ścigałki a kręci takie czasy, że głowa mała

Opublikowano (edytowane)

Ja tak samo..No comment. Nie wiem gdzie można urwać 3 sekundy.Sekunde spoko. Półtorej to maks. Ale 3 ?nienie ;d

Nie rozumiem Was. Pojechałem na maksa, jak w transie. Ciągle na granicy utraty przyczepności. I co ? 1:52:5xx

Więcej się nie da i uj..

O ku^^%%wa patrzcie na to

nie wierzę. Albo Red Bull ma takiego kopa, albo ten gość to bóg. Jadę niby tak samo jak on a mam 4 sek wolniej.. co prawda nie aż tak płynnie, ale tor jazdy podobny

Edytowane przez orion50
Opublikowano

Jak na razie 1.55.055, wczoraj miałem problem z przejechaniem czystego kółka, ale pod koniec zaczęło wychodzić, widzę szanse na urwanie jeszcze 2s(może 2,5s). Czasy na poziomie 1.51 i niżej to dla mnie jakaś masakra, może dlatego że gram na padzie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...