Opublikowano 2 października 201014 l Może by zrobił edit w pierwszym poście i wrzucić tą mapkę aktualnego toru Sakhir co się przewinęła tutaj ? Ot, taki dodatek ale fajnie by było mieć taki podgląd w pierwszym poście. Ładnie ciśniecie panowie , u mnie narazie 1:55:xxx i coś tam jeszcze ugram ale nie zejdę raczej do 1:51.
Opublikowano 2 października 201014 l U mnie pad wczoraj w nocy niemal nie zakończył żywota na ścianie , ale w końcu jakoś go okiełznałem. Udało mi się wykręcić 1:51,017... więc jest ok bo przebiłem czas z kierownicy Choć jeszcze mam ogromne problemy z równym przejechaniem kilku okrążeń, bo na padzie nie trudno o bączka. Na kierce robiłem 20 okrążeń mieszcząc się w 0,5s. a na padzie mam rozstrzał rzędu 4 sekund Edit: właśnie urwałem jeszcze nieco 1:50,652 Jak ty to zrobiłeś Ja się męczę od 2 dni by poprawić swój rekord i za nic w świecie nie chcę drgnąć. Zbliżam się do 1:52,3xx maks (jak robiłem rekord to chyba naćpany byłem ) Oczywiście gram na padzie.
Opublikowano 2 października 201014 l Autor No łatwy taki przejazd nie jest Wymaga to 100% koncentracji... trza to przejechać jak w transie Myślę, że jak jeszcze mocniej zepnę zwieracz, to jakieś 0,5s. zdołam jeszcze urwać. Na więcej mnie już stać nie będzie.
Opublikowano 2 października 201014 l Michał bądź tak dobry i jak znowu uda Ci się wykręcić czas rzedu 1:51-52 to zjedź po tym kółku do boksu i zobacz na live timingu czasy sektorów. Chętnie porównam
Opublikowano 2 października 201014 l Pobiłem swój ostatni czas z 1.54.455 na 1.53.150 Wydaje mi się , że sekunde można jeszcze uszczknąć Edytowane 2 października 201014 l przez joequarry
Opublikowano 2 października 201014 l Powalczyłem trochę i udało mi się wykręcić 1:52:784 - radość ogromna. Jeszcze jest rezerwa, więc będę cisnął. Skupienie jakie jest potrzebne do osiągnięcia takiego czasu jest niesamowite. W żadnej grze do tej pory nie ściskałem tak zwieraczy, zwłaszcza, że tutaj o ułamek sekundy za późno rozpoczęte hamowanie czy skręcanie = dupa. Niesamowita zabawa. Uploaded with ImageShack.us
Opublikowano 2 października 201014 l Autor Orion - a na co Tobie ta linia ? Przecież to przeszkadza ino.
Opublikowano 2 października 201014 l Powalczyłem trochę i udało mi się wykręcić 1:52:784 - radość ogromna. Jeszcze jest rezerwa, więc będę cisnął. Skupienie jakie jest potrzebne do osiągnięcia takiego czasu jest niesamowite. W żadnej grze do tej pory nie ściskałem tak zwieraczy, zwłaszcza, że tutaj o ułamek sekundy za późno rozpoczęte hamowanie czy skręcanie = dupa. Niesamowita zabawa. Uploaded with ImageShack.us Zgadzam się!!Zabawa jest niesamowita!!Miałem 1.52.832 ale przejechałem lekko za linią na ostatnim zakręcie:/
Opublikowano 2 października 201014 l Autor A grzebaliście coś w setupie ? Samo obniżenie na max spoilerów i zawieszenia daje jakieś 1,5 sek.
Opublikowano 2 października 201014 l Ja swój czas zrobiłem na seryjnym ustawieniu. Linia mi po to, bo jeszcze nie czuje do końca trasy. Tak jak mówię, uczę się dopiero tej gry No to dzisiaj pobawię się setupem
Opublikowano 2 października 201014 l Autor Uuuuu... to jak na serii zrobiłeś taki czas, to aż strach się bać co będzie po ustawieniach Ja na seryjnym robiłem jakieś 1:53,2xx
Opublikowano 2 października 201014 l Michał, znowu się zapowiada walka o setne sekundy jak za Fm3 mnie ciarki przechodzą na samą myśl, walka była piękna. Tak rozkminiam te ustawienia i czy nie jest tak, że jak się obniży na maksa zawieszenie do bolid czasem dobija? Tor jest nierówny i czasem może to spowodować ładnego bąka Edytowane 2 października 201014 l przez orion50
Opublikowano 2 października 201014 l Udało mi się trochę poprawić czas 1:51:744 zobaczymy może jeszcze coś się uda. A najlepsze jest, że zrobiłem ten czas na kamerze za bolidu . Jak bym miał włączony abs to spokojnie poniżej 1:51 można zejść.
Opublikowano 2 października 201014 l Autor @Orion Hmmm... szczerze, to nie zwróciłem uwagi czy bolid dobija podłogą do gleby Na takich ustawieniach obecnie śmigałem: Aero Front Wing Angle: 1 Rear Wing Angle: 1 Hamulce Balance: F 48% - R 52% Pressure: High Brake Size: Small Balans Ballast Distribution: F 80% - R 20% Front Anti-roll Bar: 2 Rear Anti-roll Bar: 7 Zawieszenie Front Ride Height: 1 Rear Ride Height: 1 Front Spring Stiffness: 5 Rear Spring Stiffness: 6 Skrzynia 1: 124 2: 152 3: 182 4: 213 5: 246 6: 280 7: 318 Silnik Throttle map: Fast Alignment Camber front: -1.20 Camber rear: -3.00 Toe front: 0.09 Toe rear: 0.35 Edit: ABS dajcie koniecznie na off, bo piekielnie wydłuża on drogę hamowania. Aby maksymalnie wykorzystać ciśnienie w układzie wyłączenie ABS'u jest po prostu konieczne. Edytowane 2 października 201014 l przez Michał102
Opublikowano 2 października 201014 l Jak potem będę grał to sprawdzę ten setup. Może coś się zmodyfikuje Edytowane 2 października 201014 l przez orion50
Opublikowano 2 października 201014 l Od 13 grzebię trochę w ustawieniach, i jak na razie udało mi się wykręcić 1:49:877. Idę testować dalej:p
Opublikowano 2 października 201014 l @Orion Hmmm... szczerze, to nie zwróciłem uwagi czy bolid dobija podłogą do gleby Na takich ustawieniach obecnie śmigałem: Aero Front Wing Angle: 1 Rear Wing Angle: 1 Hamulce Balance: F 48% - R 52% Pressure: High Brake Size: Small Balans Ballast Distribution: F 80% - R 20% Front Anti-roll Bar: 2 Rear Anti-roll Bar: 7 Zawieszenie Front Ride Height: 1 Rear Ride Height: 1 Front Spring Stiffness: 5 Rear Spring Stiffness: 6 Skrzynia 1: 124 2: 152 3: 182 4: 213 5: 246 6: 280 7: 318 Silnik Throttle map: Fast Alignment Camber front: -1.20 Camber rear: -3.00 Toe front: 0.09 Toe rear: 0.35 Edit: ABS dajcie koniecznie na off, bo piekielnie wydłuża on drogę hamowania. Aby maksymalnie wykorzystać ciśnienie w układzie wyłączenie ABS'u jest po prostu konieczne. Nasz styl jazdy chyba różni się znacznie, bo po kilkunastu kółkach na tym setupie mam zaledwie 1:52:6xx czyli zaledwie 1 dziesiąta więcej. Gdzie do 1.5sek. a PawcioS tak jakiś ukryty talent, nigdy nie grał z nami w żadne ścigałki a kręci takie czasy, że głowa mała
Opublikowano 2 października 201014 l Autor Jego czas to jakaś masakra Nie widzę opcji by się do niego zbliżyć
Opublikowano 2 października 201014 l Ja tak samo..No comment. Nie wiem gdzie można urwać 3 sekundy.Sekunde spoko. Półtorej to maks. Ale 3 ?nienie ;d Nie rozumiem Was. Pojechałem na maksa, jak w transie. Ciągle na granicy utraty przyczepności. I co ? 1:52:5xx Więcej się nie da i uj.. O ku^^%%wa patrzcie na to nie wierzę. Albo Red Bull ma takiego kopa, albo ten gość to bóg. Jadę niby tak samo jak on a mam 4 sek wolniej.. co prawda nie aż tak płynnie, ale tor jazdy podobny Edytowane 3 października 201014 l przez orion50
Opublikowano 3 października 201014 l Przed chwilą wykręciłem 1:51:611 . Jakies 0,1 - 0,2 byłbym w stanie urwac ale nie chce mi się jeździc następnych 40'u kółek .
Opublikowano 4 października 201014 l Jak na razie 1.55.055, wczoraj miałem problem z przejechaniem czystego kółka, ale pod koniec zaczęło wychodzić, widzę szanse na urwanie jeszcze 2s(może 2,5s). Czasy na poziomie 1.51 i niżej to dla mnie jakaś masakra, może dlatego że gram na padzie.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.