Michał102 870 Opublikowano 4 października 2010 Autor Opublikowano 4 października 2010 Czas poniżej 1:50 jest możliwy do wykręcenia na padzie, ale jest to piekielnie trudne - przynajmniej dla mnie Dzisiaj będę próbował atakować tą barierę Cytuj
ciupak32 0 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 ćwiczę choć na razie odstaje - mój best 2.03 ,ale jest progres 7 sekund poprawy Cytuj
Gość szpic Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 mozna dolaczyc do waszej zabawy? oczywiscie od nastepnej rundy coby teraz nie przeszkadzac Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 4 października 2010 Autor Opublikowano 4 października 2010 Jak to przeszkadzać ? Masz zapodawać czasy do obecnie trwającej rundy Czasu do końca jeszcze sporo, więc dasz radę zabić niezłym rezultatem Cytuj
filipppek 17 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 (edytowane) Jak na razie mój czas to 1:50:928, na kierownicy, bez wspomagaczy (nie licząc włączonej lini ) Czuję, że mogę jeszcze sporo urwać bo rekordowe okrążenie nie było perfekcyjne. btw próbowałem grać na kamerze z kokpitu, ale po kilku kółkach oczy mnie zaczynają boleć i ogólnie jakoś mi źle (w rfactor czegoś takiego nie miałem) :confused: Edytowane 4 października 2010 przez filipppek Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 4 października 2010 Autor Opublikowano 4 października 2010 @Filipppek - jaki zastosowałeś setup, że w tym miejscu na torze masz aż 293 km/h ? Ja choćbym nie wiem co pozmieniał, to w żadnym miejscu na torze nie mogę przekroczyć 290 :confused: Aha - jak wchodzicie w ustawienia silnika, to ile macie paliwa w baku ? U mnie pokazuje, że jest 49l. i nie da się nic zmieniać, a zdaje się powinien być tam napis "N/A". Cytuj
filipppek 17 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 (edytowane) Setup Aerodynamics Front Wing Angle: 1 Rear Wing Angle: 1 Braking Balance: F 52 - R 48 Pressure: high Brake Size: small Balance Ballast Distribution: F 50 - R 50 Front Anti-roll Bar: 6 Rear Anti-roll Bar: 6 Suspension Front Ride Height: 1 Rear Ride Height: 1 Front Spring Stiffness: 11 Rear Spring Stiffness: 6 Gearbox Gear 1: xxx kph / 77 mph Gear 2: xxx kph / 94 mph Gear 3: xxx kph / 111 mph Gear 4: xxx kph / 132 mph Gear 5: xxx kph / 156 mph Gear 6: xxx kph / 174 mph Gear 7: xxx kph / 198 mph Engine Throttle map: Fast Fuel: N/A Alignment Camber front: -1.50 Camber rear: -3.50 Toe front: 0.15 Toe rear: 0.32 wybacz mile, ale skopiowałem to z innego forumka, jak ustawiałem to w interfejsie zmieniłem na mile, a przed jazdą wróciłem z powrotem do km/h dzisiaj będę sprawdzał taki Aerodynamics Front Wing Angle: 1 Rear Wing Angle: 1 Braking Balance: F 52 - R 48 Pressure: High Brake Size: Small Balance Ballast Distribution: F 40 - R 60 Front Anti-roll Bar: 8 Rear Anti-roll Bar: 8 Suspension Front Ride Height: 1 Rear Ride Height: 1 Front Spring Stiffness: 11 Rear Spring Stiffness: 6 Gearbox Gear 1: xxx kph / 77 mph Gear 2: xxx kph / 94 mph Gear 3: xxx kph / 111 mph Gear 4: xxx kph / 132 mph Gear 5: xxx kph / 156 mph Gear 6: xxx kph / 174 mph Gear 7: xxx kph / 198 mph Engine Throttle map: Fast Fuel: N/A Alignment Camber front: -1.50 Camber rear: -3.50 Toe front: 0.15 Toe rear: 0.32 Też mam na szaro 49l. więc chyba wszystko jest ok Edytowane 4 października 2010 przez filipppek 1 Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 4 października 2010 Autor Opublikowano 4 października 2010 Wielkie dzięki za te setupy Będę potem grał, to je przetestuje Cytuj
Mefi23 15 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 Miałem chwilę na wypróbowanie nowych setupów i poprawiłem swój wynik na 1.54.609 Cytuj
lukaszt_89 141 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 Męczyłem się 3 dni ale się udało 1:50:977 :biggrin: Poprawiłem swój rekord o prawie sekundę w co nie mogłem uwierzyć, że mam jeszcze taki zapas. Zobaczymy może jeszcze się uda coś urwać. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 Ja to pjerdole i wypisuje sie z turnieju. Sami jacyś Szumacherzy i Kubice sie dolaczyli, czasy jakies łorpowe ;p Ja sie zacialem na marnym 1:52:5xx Przejazd w chuy szybki. niech ktos wstawi filmik ze swojego przzejazdu chetnie sie poducze Cytuj
filipppek 17 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 Sporo dało mi popracowanie nad ustawieniami kierownicy (gra się lepiej, bolid jest mniej nerwowy, jest precyzyjniej) i filmik który wcześniej wrzuciłeś z red bullem (trochę zmodyfikowałem swój tor jazdy, zmieniłem biegi na których wchodzę w zakręty, przesunąłem punkty hamowania itp ). Jeśli ktoś jest zainteresowany ustawieniami kierownicy to polecam ten filmik: gdzieś od 3:30 min zaczynają o ustawieniach gadać, wprawdzie na podstawie g27 i fanatecow ale z ograniczonym kontem obrotu więc na mojej momo świetnie się to sprawdziło i myślę, że na kierze do xboxa może być nieźle. Cytuj
Gość szpic Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 to mam osattnie pytanie jakie sa ogranizcenia bolidów? jezdzimy jakims konkretnym modelem? czy tez pelna dowolnosc? Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 4 października 2010 Autor Opublikowano 4 października 2010 @Szpic - wszystko masz opisane w pierwszym poście Ja to pjerdole i wypisuje sie z turnieju. Nie pie.rdol, tylko weź się ostro do roboty Ja się zaciąłem na 1:50,6xx i ni chu chu już chyba więcej nie ugram Cytuj
orion50 632 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 (edytowane) Sporo dało mi popracowanie nad ustawieniami kierownicy (gra się lepiej, bolid jest mniej nerwowy, jest precyzyjniej) i filmik który wcześniej wrzuciłeś z red bullem (trochę zmodyfikowałem swój tor jazdy, zmieniłem biegi na których wchodzę w zakręty, przesunąłem punkty hamowania itp ). Jeśli ktoś jest zainteresowany ustawieniami kierownicy to polecam ten filmik: gdzieś od 3:30 min zaczynają o ustawieniach gadać, wprawdzie na podstawie g27 i fanatecow ale z ograniczonym kontem obrotu więc na mojej momo świetnie się to sprawdziło i myślę, że na kierze do xboxa może być nieźle. Jaki tam pani ma BIUST ! Poprawiliście mu humor Zna ktoś imię, nazwisko i adres e-mail ? A tak na serio to imie i nazwiskoo starczy znajdę jakieś tapetki Piękna kobieta. No i ustawienia zmienię bo miałem czułość kierowania na 100% hłehłe. Mam tydzień.. Zaatakuje Was jakąś bombą jak sie udo ;] Edytowane 4 października 2010 przez orion50 Cytuj
filipppek 17 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 (edytowane) Jessica Lopez, przedstawia się na początku http://www.google.pl/images?hl=pl&client=firefox-a&hs=qRS&rls=org.mozilla:pl:official&q=Jessica+Lopez+simracing&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wi&biw=1645&bih=869 Edytowane 4 października 2010 przez filipppek Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 4 października 2010 Autor Opublikowano 4 października 2010 Jessica Lopez Cytuj
maciekww28 848 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 ale mi żal dupę ściska że nie mogę z wami powalczyć <płacz> <ociera łzy> Panowie, tu są większe emocje niż w prawdziwej f1 tak trzymać Cytuj
maciucha 11 650 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 Nawet młode damy jak to mawia Andrzej są. Cytuj
orion50 632 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 HAHAHAHA. 1:51:4xx. Miałem 1:50:5xx ale wyjechałem za szeroko i nie zaliczyło zaczyna się walka Cytuj
z2djtkose 74 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 Ej wy czitujecie , to niemożliwe te wasze czasy <_< Cytuj
orion50 632 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 Setki godzin treningu w gry wyścigowe wszelkiej maści Cytuj
maciucha 11 650 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 Gierki to lipa. Jeździłem ostatnio trochę na gokartach. To jest dopiero chłopcy zabawa. Szkoda, że strasznie droga jak na nasze warunki. Jak nie pobiję czasu Oriona, to szukajcie mojego nekrologu w Dzienniku Bałtyckim Cytuj
Michał102 870 Opublikowano 4 października 2010 Autor Opublikowano 4 października 2010 Nie no... na padzie już lepiej jak 1:50:6xx nie zrobię :confused: Nie da się i ch.uj Cytuj
lukaszt_89 141 Opublikowano 4 października 2010 Opublikowano 4 października 2010 Nie gadaj da się poprawić Ja dużo tracę w 3 sektorze przez te dwa ostatnie zakręty nie mogę za nic w świecie punktu hamowania wyczuć :confused: Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.