Opublikowano 29 września 201014 l Oficjalne info od Capcom na temat gry: "Set in the Resident Evil universe, Resident Evil: The Mercenaries 3D will deliver relentless action with players competing against the clock to defeat as many enemies as possible in a fixed time. Featuring Mercenaries missions from Resident Evil 4 and Resident Evil 5, now fully realised in stunning 3D, Resident Evil: The Mercenaries 3D will add brand new modes and well known characters from the series to enrich and extend the Mercenaries experience. Furthermore, the title will take advantage of the Nintendo 3DS. WiFi Connectivity, allowing players from around the world to join forces in co-op gameplay, regardless of location." Pierwszy trailer: [,video] [,/video] Garść obrazków:
Opublikowano 29 września 201014 l trailer jest z Revelations, a screeny z Mercenaries. to 2 rozne gry Edytowane 29 września 201014 l przez RoL
Opublikowano 29 września 201014 l Najnowsze info: The Mercenaries missions from Resident Evil 4 and Resident Evil 5 are remade for this title, with new modes and characters from the series. It will have online co-op through the 3DS?s WiFi capabilities.
Opublikowano 29 września 201014 l Oficjalne info od Capcom na temat gry: "Set in the Resident Evil universe, Resident Evil: The Mercenaries 3D will deliver relentless action with players competing against the clock to defeat as many enemies as possible in a fixed time. Featuring Mercenaries missions from Resident Evil 4 and Resident Evil 5, now fully realised in stunning 3D, Resident Evil: The Mercenaries 3D will add brand new modes and well known characters from the series to enrich and extend the Mercenaries experience. Furthermore, the title will take advantage of the Nintendo 3DS. WiFi Connectivity, allowing players from around the world to join forces in co-op gameplay, regardless of location." Pierwszy trailer: Garść obrazków: Oprawa niezła, ale RE4 z GCN nadal wygląda lepiej, głównie po modelach postaci, co od razu widać, no i nie jest tak kanciasty.
Opublikowano 29 września 201014 l Oj ja myśle że 3DS bedzie lepiej wygladal niż czwórka. Elastyczne tesktury twarzy, aktywne cienie, i raczej wiecej detali na mapach. Z drugiej strony, tekstury niskeij rozdzialki, kanciaste cienie, wstretne alpha texturowe zęby...ale tego nie bedzie tak widac na małym ekranie. Tryb strzelania idealnie nadaje sie na konsolke jedno-gałkową, nie trzeba bedzie trzymac meczacego rysika. Edytowane 29 września 201014 l przez Pikol
Opublikowano 29 września 201014 l A tutaj kilka urywków z gry. http://www.youtube.com/watch?v=SCIBIeZ4Hho&feature=player_embedded
Opublikowano 30 września 201014 l w europie będzie z czego wybierać, a z tego co widzę mnostwo osób się napaliło na 3ds'a - w tym i ja
Opublikowano 26 października 201014 l http://www.youtube.com/watch?v=O8BWvgtqDUw Konkretny gameplay. 3DS wydaje się mieć już konkretnej wielkości ekraniki idealne do komfortowego grania. RE na nich wypada przezabawiście!
Opublikowano 26 października 201014 l To dwie różne gry!! Ten gameplay nie pasuje do tego tematu, bo to temat o Mercenaries, a nie Revelations.
Opublikowano 26 października 201014 l Dobra, nie gorączkuj się tak. Whatever. Po co zakładać drugi temat w zasadzie o tej samej grze
Opublikowano 26 października 201014 l Nie gorączkuje się. Tylko nie chcę, żeby kogoś to w błąd wprowadziło. To może opłacałoby się zmienić tytuł na Resident Evil: Mercenaries 3D & Revelations? Chociaż lepiej by było założyć nowy temat, gdyż jak wyjdzie gra to będzie zamieszanie, bo o dwóch grach w jednym temacie się ciężko pisze. Edytowane 26 października 201014 l przez PanPawcio
Opublikowano 26 października 201014 l Fajna walka z Regeneratorem, a i oprawa wygląda zajebiścir. Nie wyobrażam sobie, by nie zagrać w tą grę, 3DS to mus do kupienia. Nie wiem, czy ktoś zauważył, ale ten Japończyk który gra jest chyba pedałem i maluje paznokcie lakierem przezroczystym.
Opublikowano 27 października 201014 l Mnie tam w revelations nie rozwala narazie, narazie ciezko powiedziec, male, ubogie w detale pomieszczenia. I nie zuwazylem efektu aktywnych cieni, ktory mial byc.
Opublikowano 8 grudnia 201014 l Nowe info. http://ppe.pl/news-4368-Resident_Evil_Revelations__nowe_info.html Bieganie i strzelanie było już w inne grze Capcom - Dino Crisis. Tylko tam dinozaury były szybsze od zombie, więc w sumie rozwiązanie ok. Zobaczymy jak to się sprawdzi w Mercach, mi osobiście biegania i jednoczesnego strzelania nie brakowało.
Opublikowano 9 grudnia 201014 l Pare nowych skrinow. http://forums.gametrailers.com/thread/-even-more--new-resident-evil-/1153099 jednak grafa lepsza niz ps2. http://forums.gametrailers.com/thread/new-resident-evil--revelations/1153022 i troche wiecej Edytowane 9 grudnia 201014 l przez Pikol
Opublikowano 9 grudnia 201014 l Czy lepsza? Postacie są bardziej kanciaste, ale żywsza jest za to kolorystyka i otoczenie (przynajmniej wioska z czwórki wygląda ładnie). Doszła Claire. :] Edytowane 9 grudnia 201014 l przez Zwyrodnialec
Opublikowano 9 stycznia 201114 l Właśnie pojawił się nowy zwiastun prosto z Nintendo World Tour 2011. Trzeba przyznać, że jest całkiem niezły. Nawet ładna oprawa. http://www.gametrailers.com/video/nintendo-world-resident-evil/709096
Opublikowano 9 stycznia 201114 l Pododawali nowe ataki melee (oby Hunk nadal miał neckbreaker'a, a Krauser atak ręką), jest też nowa postać Claire, a Merce jak zwykle będą świetne.
Opublikowano 9 stycznia 201114 l Podejrzewam, że skoro nie jest to żaden dodatek tylko pełnoprawny produkt z własną okładką to bohaterów będzie pewnie nieco więcej. Ale dałbym wiele, żeby w grze zawarto lokacje z Raccoon City...
Opublikowano 9 stycznia 201114 l Z tego co zapowiadali, to mapy miały być tylko z RE4 i RE5, a fajnie by było, gdyby dodali też właśnie Raccon City z RE3 + postacie (Carlos, Nikolai, Mikhail). A tu jest info. The Mercenaries - every single playable character from Resident Evil 4 and 5% Mercenaries modes are playable - this includes Leon, Ada, Krauser, HUNK, Wesker, Chris, Jill, and Sheva - eight Mercenaries stages from RE5 and the Four Mercenaries stages from RE4 - more hidden characters who have not previously been in Mercenaries - new game modes - new alternate costumes for the characters - RE4 stages may have been made more like the RE5 Mercenaries stages: different time crystals and more enemies as well as some graphical face-lifts. Revelations - Resident Evil 4/5 camera style - locations like a dark haunted house-like cruise ship - camera style changes to a first person view when you aim - players can move and shoot while aiming in this mode - very story-heavy - witness a friendship-turning sour between Chris and Jill - weather plays a part in the game - the cruise ship they are on is doomed and as the game progresses, parts of the ship get flooded and torn - this damage may happen to the ship in real-time instead of scripted events - the more time to take, the worse the ship could get No to już chyba płaczki mogą przestać narzekać. Edytowane 9 stycznia 201114 l przez Zwyrodnialec
Opublikowano 9 stycznia 201114 l - players can move and shoot while aiming in this mode Zajefajnie! Gra zapowiada się jednak nieźle i będzie to zapewne jeden z moich pierwszych tytułów zakupionych na 3DS. A teraz poproszę panów z Capcom, by jeszcze w tej generacji stworzyli Residenta na duże konsole, zawierającego to niesamowite usprawnienie sterowania, które zostawia konkurencję daleko w tyle. A zaraz... jednak nie... Ale lepiej późno niż wcale
Opublikowano 9 stycznia 201114 l Przecież Capcom jakby chciał, to by to dawno temu wprowadził (było już w Dino Crisis od początku), po prostu mechanika gry tego nie wymagała.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.