Skocz do zawartości

Resident Evil The Mercenaries 3D


CoATI

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

To juz pare godzin temu na konfie było. Graficznie ok tylko przeciwnikow na ekranie cos mało. No i ma sporo bugów.

 

Patrzac na gameplay krauserem w wiosce Bueno, widac ze graficznie jest lepiej, AA i znacznie ostrzejszcze tekstury.

Edytowane przez Pikol
Opublikowano

Wioska trochę się zmieniła, zamiast ganado dali zealotów. Oprawa jest zajebista, co najlepiej widać po modelach postaci. Chociaż otoczenie nie zachwyca. Tylko czemu Krauser ma łuk z nieskończonym ammo? Mam nadzieję, że to tylko na potrzeby tego pokazu. Ogólnie rozgrywka bardziej tutaj przypomina merce z RE5, no i widać, że postać porusza się w trakcie strzelania. :turned:

 

W drugim gameplayu nie do końca podoba mi się ta zmiana, gdzie przy celowaniu kamera przechodzi w FPP,m jeszcze broń jest na środku ekranu, jak dla mnie to krok wstecz, akurat widok residentowy przy strzelaniu jest idealny, po co to ruszali?

 

3DS ma niezłego powera.

  • Plusik 1
Opublikowano

OMG, na launch NDS wychodziły dwuwymiarowe szroty*, na launch 3DS będą trójwymiarowe szroty*

 

 

*patrząc na to co wyszło/wyjdzie przez kolejne lata istnienia handhelda na rynku.

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Typ nie umie wyrwać się z uścisku to raz. Dwa oprawa wygląda kapitalnie. Trzy beznadziejne jest te przejście w FPP, po raz kolejny to napiszę, ale dla mnie to krok wstecz względem RE4. Po co było rezygnować z najlepszego ujęcia w prymitywne FPP? Kamera za mocno przybliża się do postaci, co ogranicza widoczność po bokach. Debilne rozwiązanie.

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano (edytowane)

Końcówka z Revelations mocna, ten potworek bardzo przypomina Regeneratora.

 

Nie bardzo podoba mi się ta customizacja, niby teraz każdy będzie równy i raczej zabraknie podziału na tych lepszych i gorszych, ale mimo wszystko wolałem z góry narzucony arsenał. Fajnie, że jest jeszcze więcej ataków melee.

No i największa zaleta, da się leczyć podczas chodzenia, to był jedyny patent, który w RE5 mocno irytował. Zanim postać się uzdrowi, to już ma murzynów za plecami, tutaj już ten problem zniknie na dobre.

Można tez zauważyć, że da się strzelać podczas chodzenia i używać noża w trakcie poruszania, co widać w przypadku Krausera.

 

Wygląda to bardzo fajnie, tylko ta kamera FPP jest słaba.

Edytowane przez Zwyrodnialec
  • 4 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...