Skocz do zawartości

League of Legends


Velius

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wczoraj było 240k. 

 

Denerwuje mnie ten nowy patch, support dostał niezłego buffa ale 90% supportów uznało że 3 wardy na mapie nic nie pomogą... i nie stawiają ich w ogóle  :rolleyes:

  • 3 tygodnie później...
  • 5 tygodni później...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

http://eu.alienwarearena.com/giveaways/league-of-legends-arclight-varus-skin-key-giveaway-geforce-group

 

 

 

League of Legends Arclight Varus Skin Giveaway - GeForce Group

 

Alienware Arena is partnering with NVIDIA's GeForce Group to give away League of Legends keys for the Arclight Varus skin. Starting on February 11th, we'll be adding a limited set of keys for the Europe or the North American server each week.

 

[...]

 

Europe Server:
Thursday, March 6

Thursday, March 13
Thursday, March 20
Thursday, March 27

 

Wrzucam, bo moze kogos to zainteresuje.

  • 3 tygodnie później...
  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Nie.

Główną siłą WW jest procanie wszystkich "on hit" w trakcie ulta. To jego główna zaleta. Skirmisher's Sabre, Devourer, BotRK oraz Wit's End.

 

Sustain daje mu sporo w tym patchu ale nie jest głównym powodem tak wysokiego pick/ban/win rate.

Opublikowano

ww to taki easy mode. 

wrazenia z nowej jungli jak narazie :

nowe itemy i smite na plus. fajnie ze znowu mozna isc w tank elise choc chyba nie udalo im sie osiagnac celu ze wieksza roznorodnosc junglerow. (glownie przez devourer imo)

sama jungla na minus. malo golda tam jest bo nie ma juz gold itemow na to (niby moby daja wiecej golda zeby to zrekompensowac ale wydluzony cd respanow niszczy ten efekt)

zbyt dlugi respawn time mobow (za czesto mialem ze wszystkie linie pushniete i nie mam co robic bo jungla czysta a invadowac nie ma sensu bo jego tez jest na cd). (co czyni poachers najgorszym itemem w grze)

do tego devourer musi byc znerfiony (imo 1 stack za asyste 2 za kill bo 10 stackow po kazdym tf to joke) (moze to tylko u mnie ale grajac od patcha widze praktycznie tylko junglerow z tym)

mobki w jungli niby silniejsze ale jedyne co to robi to powstrzymuje polowe junglerow od gankow na lvl 3 po zrobieniu double buff. po pierwszym recall nie ma znaczenia.

za to zmiana smoka bardzo dobra. nie mozna go juz olewac bo "i tak prowadzicie wiec gold nie robil ze przeciwnik troche nadgoni", nawet nie to ze przeciwnik dostanie ten stack ale ze wy go nie dostaniecie przez kolejne 6 min to boli.

nowy mobek w river (nazwany "george" przez kaypea) niezle namiesza na pro scenie z dragon i baron dance wiec tez jest na plus.

dodatkowy efekt po smite na plus. fajna dodatkowa strategia kiedy go uzyc albo na co zachowac. a smitowac wilki przeciwnika to mvp. (jesli jakims cudem je znajdziesz bo nie sa na cd)

 

wiekszosc zmian na plus ale jeszcze troche dopracowania maja

Opublikowano (edytowane)

To ja się odniosę do Gattzowych odczuć:

 

1) Zmiany odnośnie Machete i kilku rodzajów Smite są super. Co prawda 90% meczy to się bierze Smite od AoE a pozostałe 10% to jest niezbanowany WW ze Skirmisher's Sabre no ale...

Problem w tym, że Smite jako spell nie jest spellem ofensywnym. Służy przede wszystkim do tego by mieć kill secure na Baronie/Dragonie. Nie będę go marnował na wroga jeżeli za chwilę będziemy bili się o Dragona czy coś, bo z miejsca przegram Smite-war. W początkowej fazie gry też preferuję go używać na mobach. Duszek z Wilków albo buff z Razorbeaków jest dość przydatny.

 

Co do różnorodności junglerów. Z tego co wiem to nie do końca takie było założenie chyba. Robiąc trudniejsza jungle Riot chciał wywalić z niej takie dziwne picki jak np Karthus etc. Chciał zęby jungla należała do tych, którzy są faktycznie jej przeznaczeni.

 

2) Poachers Knife: tutaj trzeba mieć trochę inny mindset chyba. To nie jest item na wypadek "nie mam co bić u siebie, pójdę do nich". To jest raczej item który bierzesz jak chcesz bić ich i swoją jungle w znacznie bardziej równym ratio. Tez nie dla każdego. Nunu się narzuca na myśl.

 

3) Trudniejsza jungla powodem mniejszej ilości ganków lvl 3 to dokładnie to co było zamierzone. Riot nie chciał by CI nagle na lane wyskoczył Lee lvl 3 w chwili gdy Ty masz lvl 2 a on full HP i double buff.

 

4) Czekam na Rek'Sai jak dziecko na lizaka :)

 

 

Ogólnie jestem happy.

Edytowane przez Kazuun
  • 11 miesięcy temu...
  • 1 miesiąc temu...
  • 6 miesięcy temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

a w czym lepszy youtube od twitcha? lepsza jakość?

mnie twitch wystarcza i chyba jest stabilniejszy. youtube właśnie padł.

 

dzisiaj pechowo lcs - h2k vs fnatic przełożone z racji powodów technicznych...

  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...