Skocz do zawartości

Seria Megami Tensei


Suavek

Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Nowy zwiastun P4A:

http://www.youtube.com/watch?v=jOhkqf5qulE

 

Co więcej:

  Cytat
It hasn’t even begun airing in Japan yet, but the Persona 4 anime has already been licensed for a U.S. release by Sentai Filmworks.

Sentai Filmworks say that digital distribution of Persona 4 the Animation will begin “soon” and that DVD and Blu-Ray releases will follow sometime in 2012.

http://www.siliconer...or-u-s-release/

Edytowane przez Suavek
Opublikowano

A to nie tak, że studia od gier mają swoich lektorów, i ci od anime własnych? Wiem, że są wyjątki i wielu aktorów udziela głosu gdzie popadnie, ale w przypadku Atlusa i Sentai Filmworks różnie to może być.

 

Zresztą, nie mogę powiedzieć aby voice-acting w grze był jakiś wybitny. Kuma/Teddy irytujący i po angielsku i po japońsku, a do Chie naprawdę długo musiałem się przekonywać. Przypuszczam, że jeśli dorwę DVD, to i tak będę oglądał po japońsku.

Opublikowano

Teddy chyba z założenia miał być irytujący. Poza tym jak na amerykański v-a do japońskiego erpega, to akurat trzymało naprawdę przyzwoity poziom. Obawiam się, że po zmianie może być tylko gorzej.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Przesadzasz, do niskiego poziomu filmów z FF w tytule jeszcze dużo P4 anime brakuje. Póki co tylko obejrzałem fragmenty anime, ale już teraz na plus mogę uznać animację, muzykę i wierność wobec gry. Najlepsza adaptacja gry? Cóż z pewnością jedna z lepszych jeśli nic nie skopią do końca emisji.

  • 5 tygodni później...
Opublikowano (edytowane)

Prawdziwa skarbnica wiedzy na temat poszczególnych części z SMT w tytule:

http://www.hardcoreg...ten/megaten.htm

Troszkę tego jest, aż chciałbym mieć choć połowę z tych tytułów w kolekcji. Szkoda, że Atlus nie wydaje na PSN starszych odsłon SMT. Wystarczyłoby wrzucić napisy angielskie i gotowe.

Edytowane przez Paliodor
Opublikowano (edytowane)

Prawdę mówiąc nie wiem czy byłbym w stanie grać w te starsze tytuły. Seria w swych założeniach zawsze była dungeon crawlerem i z tego co mi wiadomo nie wybijała się jakoś znacząco ukazaną fabułą czy dialogami - dopiero nowsze odsłony ten element poprawiły.

 

Najwidoczniej jestem już w takim stadium, że pewne rozwiązania czy tempo rozgrywki są dla mnie nie do przebrnięcia. Patrzę na filmy ze starych megatenów i nie widzę siebie przemierzającego labiryntowate lokacje z grafiką NES/SNES bez widocznej stale mapy, z wydawaniem komend na zasadzie klik->pauza->aktywacja->klik->pauza->aktywacja.

 

Wystarczy, że przypomnę sobie zabawę ze Strange Journey. Oldschoolowy styl rozgrywki w nowej formie i oprawie. I właśnie te współczesne usprawnienia mnie osobiście zabawę umiliły. Mapa stale widoczna na dolnym ekranie, możliwość przyspieszenia walki, auto-attack, drobne smaczki graficzne czy dźwiękowe od czasu do czasu dla urozmaicenia. To mi odpowiadało, ale i tutaj czułem miejscami wyraźną monotonię. Gdyby nie powyższe udogodnienia, to nie wiem czy bym dał radę.

 

Innym przykładem jest pierwsza Persona, gdyż sytuacja była podobna. Pewne aspekty gry najzwyczajniej w świecie mi nie odpowiadały, bądź też śmiem twierdzić nie zestarzały się najlepiej. I choć i w tym przypadku nie twierdzę aby była to gra zła, tak nie mogę powiedzieć aby pozycja znajdowała się gdzieś wysoko na liście tytułów do powtórnego przejścia.

 

Persona 2 pod tym względem jest dla mnie trochę niepokojąca póki co. Nadal nie grałem zbyt długo, więc ciężko ocenić, ale niektóre elementy bardzo mi się podobają (otoczka, walki, konwersacje z demonami), podczas gdy na innych się mocno zawiodłem (kiepskie dialogi, toporny interface).

 

Widać po prostu, że seria musiała stopniowo ewoluować oraz uczyć się na błędach zanim osiągnęła poziom zaprezentowany w Nocturne i późniejszych pozycjach. Oczywiście werdyktu żadnego stawiać nie będę, ale po tym co widziałem w pierwszych Personach, a także na filmach i screenach ze starszych odsłon, nawet jako fan (obecnego) cyklu nie wiem czy byłbym skłonny sięgnąć po te bardziej wiekowe tytuły.

Edytowane przez Suavek
Opublikowano

Ja akurat lubię się bawić w grową archeologię i różne archaizmy mi nieraz nie przeszkadzały. Sam mam romy z SMT I & II na SNES'a i tylko czekam kiedy znajdę więcej czasu by w nie zagrać. Póki co tylko na chwilkę miałem okazję je włączyć i cóż oldschool pełną gębą, ale lubię klimaty gier SMT więc myślę, że nie będzie źle.

 

A tak z innej beczki to ciekawe, czy Atlus zdecyduje się na remake na PSP/PS Vita Persony 2: Eternal Punishment, która to z tego co pamiętam dzieje się przed wydarzeniami z Innocent Sin. Co prawda kiedyś wydali edycję na PSX'a w USA ale obecnie dość ciężko kupić te grę w miarę ludzkiej cenie.

Opublikowano

Nowe fanarty/doujiny z Mitsuru w latexie za 3... 2... 1...

 

A zresztą, pewnie już dawno są, znając zboczenie Japonii.

 

Ja tam bym nie pogardził gdyby dodali więcej postaci z P3. Protagonista, Yukari (ranged) i Junpei chociażby. Metis by się nadawała też. Kena i Koromaru i tak nikt nie lubi. ;p

 

Znając jednak politykę Arc przewiduję albo DLC, albo pierdyliard wersji wydawanych co kilka miesięcy.

Opublikowano (edytowane)

Mitsuru: This is our last chance, We can't afford to lose!

<battle with Nyx Avatar begins>

Mitsuru: Marin Karin!

Rest: WTF?o_O

Mitsuru: It was worth a try...

 

x_X

Edytowane przez Aramis

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...