Skocz do zawartości

Seria Megami Tensei


Suavek

Rekomendowane odpowiedzi

Szum jest bo dużo ludzi lubi tą firmę i wiedzą też, że ma ona dość specyficzne gry,które nie są jakoś zbytnio mainstreamowe więc taki dev zawsze ma ciut gorzej w przypadku kłopotów niż klepacze tasiemców i innych miałkich tytułów.

Cóż oby ta cała sytuacja się rozwiązała jak najszybciej i bez szwanku dla Atlusa.

Odnośnik do komentarza

Jeśli tylko nie weźmie ich Nintendo to będzie ok, tak przemawia przeze mnie strach przed widmem gier SMT tylko na konsole Nintendo, które mają swój specyficzny klimat i nie każdy chce je kupować.

 

Wystarczy, że kupiłem pierwsze Wii, żeby zagrać tylko w Zero Mask of Lunar Eclipse i Project Zero 2 >.>

Edytowane przez sakiu
Odnośnik do komentarza

Ale czy nie zmierzało to w tym kierunku już od dawna? Megateny na NDS (Devil Survivor 1 i 2, Strange Journey), 3DS (Soul Hackers, SMT4) a także już coś szykujące się na Wii U (Fire Emblem X SMT)?

 

Najnowszy Megaten nie na konsolę Nintendo do Persona 4 Golden na Vitę, nie licząc Persona 4 Arena na current-geny...

Odnośnik do komentarza

To akurat byłałby fantastyczna wiadomość patrząc na to jak się Monolith wyrobiło pod ich skrzydłami. Z wywiadów z róznymi devami którzy pracowali pod Nintendo jasno wynika, że kolesie naciskają na jakość i pomagają (chociaż niektórzy pewnie powiedzą, że 'nalegają') wycisnąć maksimum funu z produkcji, reszta ich nie obchodzi.

 

Polecam poczytać "Iwata Asks" z developerami Luigi's Mansion: Dark Moon. Odrazu widac jak 'działa' Nintendo.

Odnośnik do komentarza

Mi to tam lata, bo póki co wszystkie te DLC nie są zbyt ciekawe. Do tego ten design demonów jest mega ohydny. Żeby w głównej numerowanej części serii władować takich klaunów to naprawdę porażka. Kazuma Kaneko gdzie jesteś!? :(

Jak chcesz to może znajdziesz w sieci design Lilith i Lucyfera to z krzesła spadniesz i to bynajmniej nie z radości :/

Ja to widziałem na Atlus forum ale jakoś teraz nie umiem się doszukać.

Odnośnik do komentarza

Nie zmienia to faktu, że są to questy fabularne wydawane krótko po premierze gry, a co za tym idzie ewidentnie wycięte z końcowego produktu aby wyciągnąć dodatkową kasę od graczy. Tak jakby sidequesty i opcjonalni bossowie oraz fuzje z poprzednich megatenów nie były dostępne, tylko trzeba było je stopniowo dokupywać. W dodatku ilość tego badziewia i ceny też przytłaczają. Ja tu skąpię wydania 5$ na Walking Dead 400 Days a oni sobie za jednego sidequesta 3$ życzą.

Odnośnik do komentarza

Wycięte z finalnej wersji są z pewnością. Widać,że trend debilnego dlc nie omija handheldów.

Ja mam nadzieję,że te dlc w SMTIV będzie jedynie w postaci ciuszków i demonów. Oby obeszło się bez wyciętych misji mających jakieś tam znaczenie dla fabuły.

Tymczasem o wydawcy, a tym bardziej dacie premiery w Europie nadal cisza.Tjaa, region-lock genialny patent :pinch:

Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza

No całe questy oscylujące wokół jakichś demonów oraz NPC, czy też dungeony z konkretną otoczką i dodatkowymi dialogami na swój sposób są fabularne.

 

To tak jakby powiedzieć, że Labirynth of Amala oraz Lucifer w Nocturne, mimo, że dodane dopiero w kolejnej edycji gry, nie są na swój sposób pewnym elementem całości. Nie twierdzę, że tutaj znaczenie jest równie istotne, ale mimo wszystko nie jestem w stanie postawić obok siebie dodatkowych misji/questów oraz jakichś bzdurnych ciuszków.

Odnośnik do komentarza

Cóż zobaczymy z czym jeszcze Atlus wyskoczy. Mam nadzieję, że nie będą przeginać pod tym względem bo bardzo szanuję tą firmę za wydawanie takich niszowych gier na zachód. W dodatku w bardzo fajnych edycjach.

Tak z innej beczki,co nieco sytuacji Atlus w jap. i ich planach na najbliższe miesiące:

 

Index Corporation, the parent company of Atlus, is in financial trouble. Despite Index Corporation’s issues, the Atlus brand will continue. Atlus will continue to sell and develop Atlus brand products including consumer games.

 

Dragon’s Crown remains on track for a July 25 release and Atlus assures the game’s online features that use PlayStation Network support will work.  Devil Survivor 2: Break Record is still slated for fall. Devil Survivor 2: Break Record is an enhanced version of Devil Survivor 2 with a new episode that takes place after the Septentriones are defeated.

 

Additionally, the Persona Music Fes 2013 will go on as planned as well.

 

News:Siliconera

Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza

To że mają fabułę nie znaczy że są fabularne.

Przeczytaj to sobie na głos. ;)

 

Nawet jeśli nie mają wpływu na główny wątek i jego wydarzenia, to jakąś tam fabułę mają, w tym podobno jakieś konwersacje z ważniejszymi postaciami. Nie postawisz tego obok ciuchów czy grinderów.

Odnośnik do komentarza
Gość mate5

Chciałbym pograć w coś z tej serii ale nie wiem, od czego zacząć. Na wikipedii zobaczyłem że jest kilka podserii, jakieś spin-offy itd. Myślałem o porcie na GBA pierwszej części Shin Megami Tensei albo o remake'u pierwszej persony na psp.

Edytowane przez mate5
Odnośnik do komentarza

Na początek Persona 3 (Portable) lub Persona 4 jeśli chcesz coś przystępnego, albo Nocturne/Lucifer's Call na PS2 z czegoś bliższemu klasyce. Zależy czego oczekujesz generalnie. Obawiam się, że pierwsza Persona oraz te bardziej wiekowe odsłony mogą Cię zniechęcić jeśli nie jesteś gotów na godziny grindu i łażenia po monotonnych lochach.

Edytowane przez Suavek
Odnośnik do komentarza

Nie zgodzę się. Poziom trudności może i wysoki, ale przystępność o wiele lepsza niż reszta nie-personowatych megatenów nie będących spinoffami typu strategie czy slashery. Taki Digital Devil Saga był o wiele bardziej brutalny i nie dawał szans na przygotowanie (chociażby za sprawą informacji wyciąganych z dialogów obecnych w Nocturne). Albo też pierwsza Persona, która zwyczajnie może przytłaczać i nużyć. Nocturne może i miewa ciężkie walki tudzież wymaga odpowiednich taktyk, ale o wiele łatwiej go ogarnąć, a co za tym idzie gracz skupia się na faktycznym planowaniu i taktyce, aniżeli loterii albo grindzie. Satysfakcja moim zdaniem znacznie większa.

Odnośnik do komentarza
Nocturne może i miewa ciężkie walki tudzież wymaga odpowiednich taktyk, ale o wiele łatwiej go ogarnąć, a co za tym idzie gracz skupia się na faktycznym planowaniu i taktyce, aniżeli loterii albo grindzie. Satysfakcja moim zdaniem znacznie większa.

 

Z tym akurat się muszę zgodzić. Gra daje nieraz w kość ale satysfakcja z pokonania jakiegoś bossa bądź lokacji bardzo duża.

Odnośnik do komentarza

No w przypadku odsłon na Snesa jest to ciekawa kwestia. Jednym ta uboga i surowa oprawa graficzna się spodoba i będą mówić, że klimat dzięki temu jest bardziej mroczny i nietuzinkowy. Innym znów takie "graficzne potworki" się niezbyt spodobają.

Ja swego czasu chwilkę spędziłem z odsłonami na Snesa i mi się taki styl grafiki nawet podoba i w sumie pasuje do klimatu i settingu SMT. Poniżej daję link do paczki rar z obiema przetłumaczonymi częściami więc jeśli chcesz to możesz sobie odpalić na emu którąś z odsłon i obadać jak się to wszystko zaczęło z tą dość sporą serią.

http://www.mediafire.com/download/kcjek7871v3kpzo/Snes.rar

Edytowane przez Paliodor
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...