Skocz do zawartości

Seria Megami Tensei

Featured Replies

Opublikowano
  • Autor

Komercha trwa w najlepsze...

 

Padłem przy trailerze P4D. Kijem od szczotki tego potworka nie tknę. SEGA musiała maczać w tym palce, skoro odpowiadają za to twórcy Project Diva.

 

Kolejna bijatyka też nieszczególnie mnie interesuje. Tj. nic do zarzucenia nie mam samej grze, ale się chyba wypaliłem jeśli chodzi o gatunek. Skullgirls próbowałem ostatnio ruszyć, to po godzinie miałem dość. A bijatyki ARC do banalnych nigdy nie należały.

 

Persona Q w sumie potwierdza to co pisałem wczoraj o crossoverze. Niby chibi popierdółka, ale w sumie może nie być takie złe. Wszystko zależeć będzie od systemu. Pół biedy, że walki są efektowne w 3D jak w Personach, gdyż tych sprite'ów charakterystycznych dla Etrian Odyssey już bym chyba nie zdzierżył. No ale z drugiej strony to nadal dungeon crawler, a z tymi to różnie bywa. Może się zainteresuje chociażby dla "fabuły", nawet jeśli nie jest to nic oficjalnego.

 

A co do Persona 5... Skoro Winter 2014 w Japonii, to w US/EU dostaniemy ją pewnie w okolicach lata 2015... Czyli zakup PS3 mogę śmiało sobie darować na najbliższy rok. Lepiej będzie zainwestować w 3DS oraz Vita TV (bynajmniej nie dla P4D...).

 

 

PS. Persona 5 nie dla Xboxów trolololo.

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Wyświetleń 222,7 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Most Popular Posts

  • Odpaliłem sobie dzisiaj P3P w GP i naszła mnie refleksja. W oryginał (chyba grę mojego życia, do której mam szczególny sentyment) grałem na studiach, w czasach gdy byłem samotnym zakompleksionym nerde

  • Wczoraj po 69h grania udało mi się ukończyć SMT4. Dawno nie miałem stycznośći z grą, która byłaby aż tak bardzo nierówna. Jestem w stanie przyczepić się do prawie każdego elementu a mimo wszystko gdyb

Opublikowano
  Cytat

 

Persona 5 nie dla Xboxów trolololo.

Przecież i tak by nie wiedzieli co to za gra i od razu z takim wysokim numerkiem. No i nie strzelają/nie ma multi, jakieś chińskie bajki  wiec crapXD

 

Co do P4Arena to imo świetna bitka. W dodatku bardzo ładnie się prezentująca.

Opublikowano
  • Autor
  W dniu 24.11.2013 o 15:14, Paliodor napisał(a):

Co do P4Arena to imo świetna bitka. W dodatku bardzo ładnie się prezentująca.

Nie przeczę. Ale nie jest to gatunek, który można sobie po prostu odpalić i przejść. Bijatyk trzeba się uczyć, w dodatku trzeba mieć refleks, umiejętności, najlepiej też odpowiedni kontroler. Nie wspominając o czasie i cierpliwości. A ja stwierdziłem ostatnio, że tych ostatnich już po prostu nie mam. Przekonałem się o tym przy wspomnianym Skullgirls, który też jest solidną bijatyką, ale tak skomplikowaną, że po prostu nie widziałem sensu w nauce choćby fundamentów. Z P4A przypuszczam byłoby podobnie, a jednak nie będę sięgał w tym przypadku po tytuł tylko dlatego, że ma Persona w nazwie.
Opublikowano

Ja tam w bijatyki od zawsze grałem na luzie i tylko w singlu, dopiero w Dead or Alive 5 zagrałem pierwszy raz online. W P4:Arena dostaję za duże lanie online więc zbytnio nie zaglądam do trybu online ale to pewnie dlatego, że jeśli chodzi o gameplay to preferuję bitki a'la Tekken/DOA/SoulCalibur. A te 2D to głównie lubię za walory artystyczne.

Edytowane przez Paliodor

Opublikowano

Ja bym tak Segi nie piętnował ,przecież przejęła Atlusa dopiero na początku tego miesiąca więc jeszcze nie maczali palców w kotle dzisiejszych nowości.Najważniejsze że Persona pięć zapowiedziana resztę tytułów będę obserwował ale bez ciśnienia na żaden z nich intryguje mnie w jakim kierunku podąży P5  ,chodzi mi tu o klimat czy będzie bliżej P4 czy też P3?.

Tak na koniec jak to było przy zapowiedzi Persony 4 ?.

Opublikowano

Ale o co ci chodzi konkretnie ? O długość produkcji?

Jeśli tak to P3 wyszła w 2006roku, a P4 dwa lata potem więc długiego czekania nie było. Ale wtedy mieli łatwiej bo rynek stacjonarek nie był jeszcze tak zdominowany przez zachodnie gierki, a i sama gra mogła śmigać na tym samym silniku.

 

Z P5 nie zdziwiłbym się gdyby było tak, że prace zaczęli jeszcze na PS2 potem nastała era "next-genów" i rynek wywrócił się do góry nogami co pewnie spowodowało, że Atlus grał dość zachowawczo wypluwając usprawnione wersje tytułów na PSP i swoje nowe gierki na NDS/3DS. Z Catherine zrobili pewnie eksperyment jakby się przyjęła taka specyficzna gierka i z tego co było można przeczytać ludki z Atlus były zadowolone ze sprzedaży.

Edytowane przez Paliodor

Opublikowano

Jak dla mnie P5 może mieć nawet grafę z ps2 w trochę wyższej rozdziałce, mam na to wyklepane. Chcę jedynie wciągającej historii i interesujących postaci.

 

No i koniecznie możliwość zmiany angielskich głosów na oryginalne japońskie.

Edytowane przez Zarathustra

Opublikowano

Ja też nie mam jakichś wygórowanych wymagań co do strony technicznej grafiki. Bardziej liczy się dla mnie dobry design+to co wymienił Zarathustra.

Wolę się nie napalać na super grafę by potem się rozczarować jakimiś wybujałymi wyobrażeniami.

Opublikowano

W sumie dziwne, ze wydaja to to tylko na PS3. Czuje w kosciach Persona 5: Golden na Wii U/Vitę po roku.

Opublikowano

Iloś polygonów to nie problem. Liczy się design, a ten w SMT i Personach był zwykle pierwsza klasa.

Opublikowano

Zdziwię się, jeśli P5 nie będzie hulać na silniku Catherine. 

Opublikowano
  Cytat

 

Zdziwię się, jeśli P5 nie będzie hulać na silniku Catherine.

Z tego co kiedyś czytałem to mieli ponoć robić Personę na swoim silniku,a ten GameBryo użyty w Catherine był tylko do testowania jakichś rzeczy.

Edytowane przez Paliodor

Opublikowano

wersja na vitę czy przenosiny na ps4 jak najbardziej prawdopodobne. Pewnie dużo zależeć będzie jak za rok kondycyjnie będzie stała vita i jakie poza Japonią będzie zainteresowanie ps3 bo już od dłuższego czasu będą na topie inne maszyny.

Opublikowano

 

Pokaż ukrytą zawartość

 

 

Nie powiem, ta informacja jest dość zaskakująca. Wszak Atlus to nie jest zbyt zasobny wydawca. 

Opublikowano
  Cytat

 

Nie powiem, ta informacja jest dość zaskakująca. Wszak Atlus to nie jest zbyt zasobny wydawca.

Nie chciałbym wprowadzać w błąd bo newsy na ten temat czytałem daaaawno temu ale jestem na 99% pewien.

Znalazłem info na ten temat:

  Cytat

 

Alongside two Persona 4 reveals, Atlus teased the next numbered entry in the Persona series in this week’s Famitsu. Today, a Sokuho@Hokanko summary provides additional details.

The team has its key developers in check. Katsura Hashino is returning as director; Shigenori Soejima is character designer; and Shouji Meguro is main composer.

They’ve finalized the themes they’d like to cover in Persona 5, which will challenge more new things in comparison to Persona 3.

Team Persona’s first high-definition game Catherine outsourced a third-party engine. With Persona 5, Atlus is making use of a new internal engine. Hashino said this engine will allow them to smoothly convert their ideas to reality.

Don’t expect Persona 5 anytime soon. Hashino warned of a lengthy wait until the game is released.

http://gematsu.com/2011/08/persona-5-uses-new-internal-engine

Opublikowano
  W dniu 24.11.2013 o 11:06, Ficuś napisał(a):

wft co to za stara baba, o czym ona gada?!

Właśnie ktoś w końcu na GAFie wytłumaczył.

Pokazali pierwsze sekundy trailera i... ucięli żeby ją pokazać. Mówiła ona o tym, że na dole ludzie właśnie oglądają zwiastuny (i zasłaniała widok/odwracała uwagę).

Znaczy, oglądający na telebimach widzieli te pierwsze 3 trailery przed tymi, co oglądają streama i wysyłali informacje do internetu, jeszcze bardziej podjudzając zawiedzioną resztę.

Dopiero po jakimś czasie, równocześnie ze streamem zaczęli odliczanie prowadzące do teasera Persony 5.

 

 

 

Jeszcze lepiej niż sądziłem.

Opublikowano

Wywiad z reżyserem Person, Katsurą Hashino:

  Cytat

 

Pokaż ukrytą zawartość

Edytowane przez Paliodor

Opublikowano

O Personie 5 2 słowa. eh te Japońce.

Opublikowano

 

 

  Cytat
Looks like Dengeki did have some sort of feature on Persona 5 after all. Not a ton of info, but they confirm that the setting of the chairs in the teaser is a highschool classroom. The theme of the game is about the emotion joy of being released after overcoming trials - hence the imagery of chairs and chains. The game will continue to be focused on school juvenile setting of the series, but the tone this time will be completely different.

 
Opublikowano

Tym razem o P4D:

 

 

  Cytat

More info from Dengeki. The game will feature arranged tracks by Tetsuya Komuro and Daisuke Asakura. There are other big name musicians involved which they will announce in future. The game is confirmed to take place after the events of P4U2 (P4A2). Confirmed tracks so far include Pursuing My True Self, HEAVN, reach out to the truth, andTime to Make History.
Opublikowano
  • Autor

P4D będzie dobry jak wydadzą osobną płytę z samą muzyką... :P A przy tym by się mogli pokusić też o remiksy z P3.

 

A nawet jeśli Sega nie maczała w tym palców, to model Rise i tak wygląda jak kukła, niczym pospiesznie wykonany model wrzucony w ramach podmiany Hatsune Miku. Ogólnie jednak trailer skutecznie zniechęcił mnie do jakiejkolwiek styczności z tym potworkiem.

 

W sumie na chwilę obecną najbardziej ciekawi mnie Persona Q. Na Persona 5 i tak poczekamy jeszcze z półtora roku przynajmniej...

Opublikowano
  W dniu 26.11.2013 o 15:33, Suavek napisał(a):

A przy tym by się mogli pokusić też o remiksy z P3.

 

 

Pokaż ukrytą zawartość

 

Opublikowano

Znowu szkoła, a po Cat'y miałem nadzieję na poważne klimaty. 

Opublikowano

Tzn. jakie? Persona to nie miał być licealny spinoff SMT (przynajmniej ktoś mi tak powiedział, ja się nie znam)?

 

Zresztą, za szkołę da się wziąć na poważnie. (bad end - zostajemy hikikomori ;))

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.