Opublikowano 15 lipca 201410 l Co oni robio z tymi dodatkami to ja nawet nie. DLC persony do Q, postaci przed premierą do bijatyki, w pełnej odsłonie - piątce DLC postaci, persony, zakończenie story mode? Q i 5 i tak kupię, ale P4A U, może kiedyś za 30 PLN complete collection. aha jeszcze czeka nas pewnie DLC taniec do nowej odslony na PSV Edytowane 15 lipca 201410 l przez Jeez_PS
Opublikowano 16 lipca 201410 l Pora na kolejne pytanie. Po dosyć wolnym i trzymającym za rękę wstępie, nagle zostałem rzucony na morze swobody. Sytuacja wyglada tak: -na ten moment jest słonecznie -zapisałem się na treningi piłki nożnej, byłem na pierwszym treningu -jadłem makaron z Yosuke -byłem w bibliotece -kupiłem książkę, którą przeczytałem potem w domu -kupiłem trochę rzeczy w sklepach I tak te kilka dni minęło. Mgły ani widu ani słychu. I tutaj pojawiają się schody, możliwe, że związane z moim laicyzmem jeżeli chodzi o gatunek - czy już teraz mam robić dungeon, mimo, że przez klika dni nie będzie jeszcze mgły? Jestem teraz w dungeonie, nabiłem kilka poziomów, pootwierałem jakieś skrzynki, odblokowałem 3 podłogę no i teraz nie wiem - iść dalej? Boje się, że: A. Przesadzę z grindem, bo przecież czasu mam jeszcze niby od cholery, skoro zostało mi kilka dni do mgły B. Porywam się z motyką na słońce - zaraz zza rogu wyskoczy jakiś boss i mnie zgwałci Chodzi mi głównie o to, że nie jestem pewny co do tego, kiedy mam wchodzić do TV, czy po wejściu od razu robić cały dungeon, czy może powtarzać przez jakiś czas podłogi, aż nabiję te kilka poziomów. A może wchodzić do dungeonu dopiero dzień przed mgłą, a wcześniej skupić się na social linkach? Aha, w dungeonach można zapisać stan gry? No pogubiłem się. Proszę o łopatologicznie wytłumaczenie, gdyż bardzo chcę grać dalej, jako że gra mi się strasznie podoba.
Opublikowano 16 lipca 201410 l Dungeon musisz skończyć zrobić zanim mgła się pojawi, jak na jakimś piętrze zginiesz to mozesz kontynuować grę własnie od tego piętra na którym zginąłeś, więc zawsze warto iść dalej, postępu nie wiele się traci jakby co. Nie pójdzie, to się cofniesz o piętro, wyfarmisz lvl i kolejna próba będzie na pewno lepsza. Zawsze mozesz tez sie teleportowac do wyjscia, przespac się, i na nastepny dzien kontynuowac zabawe od pietra na ktorym skonczyles - postep dungeonow sie zapisuje. Dungeon IMO warto robic od razu, później czas mozna poswiecic na social linki zanim mgła nadejdzie.
Opublikowano 16 lipca 201410 l Pora na kolejne pytanie. Po dosyć wolnym i trzymającym za rękę wstępie, nagle zostałem rzucony na morze swobody. Sytuacja wyglada tak: -na ten moment jest słonecznie -zapisałem się na treningi piłki nożnej, byłem na pierwszym treningu -jadłem makaron z Yosuke -byłem w bibliotece -kupiłem książkę, którą przeczytałem potem w domu -kupiłem trochę rzeczy w sklepach I tak te kilka dni minęło. Mgły ani widu ani słychu. I tutaj pojawiają się schody, możliwe, że związane z moim laicyzmem jeżeli chodzi o gatunek - czy już teraz mam robić dungeon, mimo, że przez klika dni nie będzie jeszcze mgły? Jestem teraz w dungeonie, nabiłem kilka poziomów, pootwierałem jakieś skrzynki, odblokowałem 3 podłogę no i teraz nie wiem - iść dalej? Boje się, że: A. Przesadzę z grindem, bo przecież czasu mam jeszcze niby od cholery, skoro zostało mi kilka dni do mgły B. Porywam się z motyką na słońce - zaraz zza rogu wyskoczy jakiś boss i mnie zgwałci Chodzi mi głównie o to, że nie jestem pewny co do tego, kiedy mam wchodzić do TV, czy po wejściu od razu robić cały dungeon, czy może powtarzać przez jakiś czas podłogi, aż nabiję te kilka poziomów. A może wchodzić do dungeonu dopiero dzień przed mgłą, a wcześniej skupić się na social linkach? Aha, w dungeonach można zapisać stan gry? No pogubiłem się. Proszę o łopatologicznie wytłumaczenie, gdyż bardzo chcę grać dalej, jako że gra mi się strasznie podoba. Ragus nie latwiej pytac sie w temacie o Persona4 lub dedykowanym Personie4Golden w dziale Vita? sam chetnie byl pomogl ale nawet nie wiem ze pytasz o ta czesc jak piszesz posty w "seria megami tensei"
Opublikowano 16 lipca 201410 l jak na jakimś piętrze zginiesz to mozesz kontynuować grę własnie od tego piętra na którym zginąłeś No i wszystko jasne. Dzięki. @Ficuś A nawet nie wiedziałem że jest taki temat. Pardon.
Opublikowano 16 lipca 201410 l Obstawiam,że na TGS pokażą jakieś materiały z gry.Premiera w JP dopiero w grudniu z tego co ostatnio się orientowałem więc jeszcze troszkę czasu mają.
Opublikowano 17 lipca 201410 l Autor A za dwa lata reedycja PS4/Vita... W sumie ciekaw jestem wyjątkowo oprawy graficznej, gdyż to mimo wszystko pierwszy (afaik) RPG Atlusa na konsole o większym rozmachu. W sensie, intryguje mnie czy się wysilą o coś konkretnego, czy tylko podbiją modele i tekstury z ery PS2 do wyższej rozdziałki i przykryją jakimś filtrem. Z drugiej strony Catherine źle nie wyglądało, może ten sam silnik wykorzystają.
Opublikowano 17 lipca 201410 l ktos kiedys pisal tu na forum podpierajac sie linkami ze p5 nie bedzie dzialac na silniku z catherine tylko jakims innym - ja jestem dobrej mysli co do oprawy - pewnie bedzie lepiej niz w Catherine, a juz tamta oprawa bardzo mi pasowala
Opublikowano 17 lipca 201410 l Obejrzalem ostatnio persona 4 golden animation i musze przyznac jest znosnie:)
Opublikowano 17 lipca 201410 l P5 nie będzie śmigać na Gamebryo jak Catherine. Swego czasu twórcy Cathy mówili,że wykorzystali ten silnik tylko w celach eksperymentalnych, a sama Persona będzie śmigać na zupełnie innym. No ale od tego czasu mogło się wiele zmienić. Akurat Gamebryo spisało się bardzo dobrze w przypadku Catherine więc mogliby go użyć w P5.
Opublikowano 19 lipca 201410 l P4: Czy aby Persona podczas walki zdobyła exp, wystarczy, że wystawię ja na chwilę do walki, czy musi jednak być aktywna przez całą walkę?
Opublikowano 19 lipca 201410 l Z tego co pamietam to dana persona musi być użyta przez całą walkę ale mogę się mylić. Bardzo dobrym skillem jest "Growth", który pozwala na zdobywanie expa przez nieaktywne persony.
Opublikowano 19 lipca 201410 l Autor A to nie było tak, że exp zdobywa persona, którą MC ma aktywną po zakończeniu walki? Nie dam głowy, grałem lata temu, ale myślę to akurat możesz łatwo sam sprawdzić. Skillów od zdobywania exp przez nieaktywne persony były chyba dwa.
Opublikowano 30 lipca 201410 l Właśnie poznaliśmy cenę SMTIV w Europie. 19,99€ na eshopie. Cena rewelacyjna.
Opublikowano 30 lipca 201410 l Oczywiście z chęcią zapłaciłbym 39,99 euro za wersję pudełkową, ale nie jestem w stanie przejść obojętnie obok wersji cyfrowej, skoro kosztuje 82 zł.
Opublikowano 30 lipca 201410 l Autor Jak megaten, to tylko w pudełku, jeśli o mnie chodzi. Nie może być inaczej, szczególnie w przypadku "głównej" odsłony. Czyli... amerykański 3DS + import... Się wykosztuję. Co do P5, żadna niespodzianka. Zdziwiłbym się, gdyby na TGS nie pokazali nic, skoro premiera rzekomo zimą.
Opublikowano 30 lipca 201410 l Ja za swojego SMTIV zapłaciłem coś koło 108zł jak był na promo na Play-Asia. Jako fan Megatenów wybór 3DSa z USA to była słuszna decyzja bo pudełkowe edycje to dla mnie obowiązkowa sprawa. Tym bardziej,że to odsłona głównej serii. No ale dobre,że chociaż wydadzą to w Europie choćby w taki sposób i za niższą cenę :confused:
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.