Hela 1 962 Opublikowano 29 stycznia 2015 Opublikowano 29 stycznia 2015 Ma ktoś platynę w P4G? Jakieś rady z doświadczenia na zrobienie Hardcore Risette Fan? Bo czuje, że to może być jedyne trofeum którego nie dostane. Cytuj
Jeez_PS 844 Opublikowano 30 stycznia 2015 Opublikowano 30 stycznia 2015 Kupilem sobie SMT IV, mam nadzieje ze fajna gierka, moja pierwsza stycznosc z seria. Gierka nawet bardzo fajna. Można się łatwo zrazić, na poczatku jest bardzo trudna, po 10-15 h poziom trudności staje sie umiarkowany, a później coraz lepsze fuzje, więcej dostepnych ataków demonów i robi się łatwiej. SMT IV to Dark Souls + Pokemon. Cytuj
mikepointdotty 25 Opublikowano 31 stycznia 2015 Opublikowano 31 stycznia 2015 Ma ktoś platynę w P4G? Jakieś rady z doświadczenia na zrobienie Hardcore Risette Fan? Bo czuje, że to może być jedyne trofeum którego nie dostane. Też mam z tym trofkiem problem i dlatego odstawiłem póki co P4G. Podobno ilość tych komunikatów przechodzi na kolejną grę, ale nikt nie ma pewności co do tego. Jedyny faq to ten z gamefaqs: http://www.gamefaqs.com/vita/641695-persona-4-golden/faqs/65615 Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 4 lutego 2015 Opublikowano 4 lutego 2015 Ma ktoś platynę w P4G? Jakieś rady z doświadczenia na zrobienie Hardcore Risette Fan? Bo czuje, że to może być jedyne trofeum którego nie dostane. Też mam z tym trofkiem problem i dlatego odstawiłem póki co P4G. Podobno ilość tych komunikatów przechodzi na kolejną grę, ale nikt nie ma pewności co do tego. Jedyny faq to ten z gamefaqs: http://www.gamefaqs.com/vita/641695-persona-4-golden/faqs/65615 Wpadło podczas pierwszego przejścia jak robiłem Heaven drugim zestawem postaci, platyna będzie wkrótce (czyli za jakieś 40 godzin). Z uwag od siebie mogę powiedzieć: - na pewno jedną z najważniejszy rzeczy przy robieniu tego trofeum są ostatnie umiejętności Rise dzięki którym zawsze jej dialog o słabym punkcie któregoś z ceni pojawia się na początku walki. - zrobienie wszystkich dungeonów drugim, słabszym zespołem, żeby dostać przynajmniej jakieś teksty o nich. - spamowanie "R", "o" gdy więcej niż jeden z członków drużyny ma na sobie np. jakiś negatywny status, ponieważ Rise co któreś wyjście z analizy przeciwnika wypowie się ona na temat kogoś innego, nie tylko o postaci na którą akurat teraz ma kaprys. - usłyszenie wszystkich unikalnych dialogów podczas starć z bossami, tu przydatny był FAQ. Dużo ostrzeżeń, uwag się naczytałem o tym trofeum i myślałem, że nie uda się zdobyć bez specjalnego grindowania tekstów, ale okazało się, że jest znacznie łatwiejsze niż się wszystkim wydaje. Albo miałem duże szczęście. Cytuj
Paliodor 1 811 Opublikowano 18 lutego 2015 Opublikowano 18 lutego 2015 Devil Survivor2: Break Code będzie mieć premierę w USA 5 maja: Devil Survivor 2: Record Breaker release date set posted on 02.18.15 at 12:07 PM EST by Sal Romano (@salromano) Share1 Tweet18 Reddit0 Tumblr0 Share44 New story trailer released. image: http://gematsu.com/wp-content/uploads/2015/02/Record-Breaker-May-5-Date.jpg Shin Megami Tensei Devil Survivor 2: Record Breaker will launch for 3DS in North America on May 5, Atlus announced. Here’s a brief overview of the story: The world of Record Breaker is on the brink of non-existence. Just before the heralding of the apocalypse, when life was normal, some thrill-seekers were registering on a website that promised to deliver fake videos of their friends being killed. As people wondered what these videos could mean, an invasion began and humanity was forced to face a struggle to survive in an unprecedented catastrophe. For the main character and his friends, they stand up for humanity when the very same website uploads an application on their cell phones, summoning demons. From there, newly minted demon tamers begin the fight to survive and save the future of mankind, but the protagonist’s decisions aren’t without consequences. What he chooses may save the lives of his friends, or seal their fate. Watch the new story trailer below, which includes a look at the Triangulum arc, the new portion of the game that adds 40 hours of new content, including new characters, settings, bosses, and more. Read more at http://gematsu.com/2015/02/devil-survivor-2-record-breaker-release-date-set#s4UAf4q0MT8q0lkw.99 Cytuj
Suavek 4 727 Opublikowano 18 lutego 2015 Autor Opublikowano 18 lutego 2015 Tragiczny dubbing jest tragiczny. Cytuj
Dahaka 1 861 Opublikowano 18 lutego 2015 Opublikowano 18 lutego 2015 obejrzałem pierwszą część i szczerze mówiąc nie mam ochoty oglądać kolejnych straszne łajno spłycone postacie, niepasująca muzyka (niby +, że ost z gry, no ale do filmu mi nie pasował kompletnie), beznadziejna animacja, ogólnie nuda whui mogli zrobić z tego normalną serie czy dwie na jakieś 50 odcinków, w formie slice of life, wrzucić historie z social linków i dać głównym bohaterom się lepiej rozwinąć. W chwili obecnej to jest takie puste skakanie z punktu a do punktu b bez tego "pomiędzy", które sprawiało, że się bardziej angażowałeś w całą historię. meh Cytuj
Suavek 4 727 Opublikowano 19 lutego 2015 Autor Opublikowano 19 lutego 2015 Akurat o animacji nie mogę złego słowa powiedzieć, gdyż anime jest jako ogół bardzo ładne i efektowne. Co do reszty, to crapem filmu nie nazwę, ale także pod wrażeniem nie byłem. Po prostu ekranizacje Person ogółem to kiepski pomysł, gdyż tracą one połowę swego uroku, który wynika z właściwego grania i samodzielnego przeżywania przygód i konwersacji z różnymi NPC. Oglądanie tego samego w mocno skróconej formie czyni całość nierzadko wręcz komiczną. Jako fanservice film jest ok, ale tylko tyle. Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 19 lutego 2015 Opublikowano 19 lutego 2015 Zapomniałem się wcześniej pochwalić wcześniej: Gra jest fantastyczna i przejście jej kolejny raz(pierwszy raz grając na Vicie) dodatkowo zwiększyło moje zainteresowanie P5. 2 Cytuj
Paliodor 1 811 Opublikowano 19 lutego 2015 Opublikowano 19 lutego 2015 Tragiczny dubbing jest tragiczny. Ten dub to totalna kaszana. Już dawno nie słyszałem takiej padaki.Już mogli zostawić oryginalną jap ścieżkę i dorzucić napisy. Taniej by wyszło, a uszy by przynajmniej nie cierpiały. Cytuj
mikepointdotty 25 Opublikowano 19 lutego 2015 Opublikowano 19 lutego 2015 Zapomniałem się wcześniej pochwalić wcześniej: Gra jest fantastyczna i przejście jej kolejny raz(pierwszy raz grając na Vicie) dodatkowo zwiększyło moje zainteresowanie P5. Jak zrobiłęś Hardcore Risette Fan? Any tips? Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 20 lutego 2015 Opublikowano 20 lutego 2015 Spisałem swoje uwagi na poprzedniej stronie: Ma ktoś platynę w P4G? Jakieś rady z doświadczenia na zrobienie Hardcore Risette Fan? Bo czuje, że to może być jedyne trofeum którego nie dostane. Też mam z tym trofkiem problem i dlatego odstawiłem póki co P4G. Podobno ilość tych komunikatów przechodzi na kolejną grę, ale nikt nie ma pewności co do tego. Jedyny faq to ten z gamefaqs: http://www.gamefaqs.com/vita/641695-persona-4-golden/faqs/65615 Wpadło podczas pierwszego przejścia jak robiłem Heaven drugim zestawem postaci, platyna będzie wkrótce (czyli za jakieś 40 godzin). Z uwag od siebie mogę powiedzieć: - na pewno jedną z najważniejszy rzeczy przy robieniu tego trofeum są ostatnie umiejętności Rise dzięki którym zawsze jej dialog o słabym punkcie któregoś z ceni pojawia się na początku walki. - zrobienie wszystkich dungeonów drugim, słabszym zespołem, żeby dostać przynajmniej jakieś teksty o nich. - spamowanie "L", "O" gdy więcej niż jeden z członków drużyny ma na sobie np. jakiś negatywny status, ponieważ Rise co któreś wyjście z analizy przeciwnika wypowie się ona na temat kogoś innego, nie tylko o postaci na którą akurat teraz ma kaprys. - usłyszenie wszystkich unikalnych dialogów podczas starć z bossami, tu przydatny był FAQ. Dużo ostrzeżeń, uwag się naczytałem o tym trofeum i myślałem, że nie uda się zdobyć bez specjalnego grindowania tekstów, ale okazało się, że jest znacznie łatwiejsze niż się wszystkim wydaje. Albo miałem duże szczęście. Cytuj
Paliodor 1 811 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 Nowy trailer z Persona 4:Dancing All Night: Japoński głos Rise jest mega irytujący. Jeden z niewielu przypadków,gdy cieszę się z jakości ang dubu. Cytuj
Velius 5 709 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 Mi sie podoba jej głos. Nawet bardzo <3 Cytuj
Paliodor 1 811 Opublikowano 23 lutego 2015 Opublikowano 23 lutego 2015 (edytowane) Dobra obejrzałem jeszcze drugi raz ten materiał i w sumie jakby się zastanowić to nawet ten głos pasuje do charakteru Rise. Może pierwsze wrażenie nie było najlepsze ale pewnie po kilku godzinach grania zapewne bym przywyknął. Ale i tak trzeba przyznać,że ang wersja stoi na bardzo dobrym poziomie. Co też nie jest normą jeśli chodzi o jrpg. Edytowane 23 lutego 2015 przez Paliodor Cytuj
Suavek 4 727 Opublikowano 23 lutego 2015 Autor Opublikowano 23 lutego 2015 Personowy DDR nikogo. Głos do Rise pasuje, bo postać robiona była na typowego japońskiego pop-idola. Tym bardziej cieszy mnie, że w wersji angielskiej brzmiała bardziej "ludzko". Ja wreszcie mam warunki do grania, to może nadrobię zaległości SMT4 i Persona Q. Ciągle w tym drugim nie spotkałem drugiej ekipy, a mam już prawie 10h na liczniku... Cytuj
Suavek 4 727 Opublikowano 26 lutego 2015 Autor Opublikowano 26 lutego 2015 Po blisko 10 godzinach Persona Q wreszcie spotkałem drugą ekipę (Yukiko! :3 ) i muszę przyznać, że dopiero teraz gra zaczęła się rozkręcać. Doszło więcej opcji i konfiguracji, sidequesty, a także możliwość obejrzenia opcjonalnych, luźnych rozmów między postaciami w głównym hubie. Fanservice pełną gębą, ale wreszcie zrobiło się ciekawiej. Btw. Poison jest OP. Nie dość, że działa na bossów, to jeszcze zadaje olbrzymie obrażenia. Nie wiem czy to coś, co się przybłąkało z Etrian Odyssey, czy też zwykły bug, ale w życiu bym się nie spodziewał, że negatywne statusy będą tak kluczowe w walce. Czasem nawet bardziej niż wszelkie żywioły i (de)buffy. Cytuj
Paliodor 1 811 Opublikowano 27 lutego 2015 Opublikowano 27 lutego 2015 Ciekawe na jak długo starczy główny wątek w tej PQ. Tak z ciekawości to poza mc z obu gier,reszta ekipy nadal ma przypisane swoje persony czy też również mogą mieć inne na "wyposażeniu"? A z tym poisonem to niezły numer,żeby na bossów takie coś działało to bug albo twórcy świadomie tak to rozwiązali. Cytuj
Suavek 4 727 Opublikowano 27 lutego 2015 Autor Opublikowano 27 lutego 2015 (edytowane) Po trochę ponad 10 godzinach przeszedłem pierwszy z przynajmniej czterech głównych lochów. Nie wiem jak długie są następne, ale pewnie można liczyć 30-40 godzin na całość. Dodam, że nie rysuję map, tylko łażę "na oślep".* Wszyscy bohaterowie mają swoje główne Persony, które zdobywają określone zdolności + mają sloty na nauczenie się nowych, wybranych z jakichś kart, a do tego każda postać może używać jednocześnie drugiej Persony, co działa w głównej mierze jak w dotychczasowych Personach. Coś tam biadolą o tym w fabule, ale zakładam, że uzasadnienie będzie równie bzdurne, co cała reszta historyjki. Poison jest OP, jak i sporo zdolności je zadających jest OP. Dla przykładu, dość wcześnie dostajemy umiejętność, która aktywuje Poison w formie AOE (wszyscy wrogowie) automatycznie co turę przez trzy tury... Jakby tego było mało, tak jak powiedzmy przeciętny atak czy czar zadaje 50 DMG, tak Poison zadaje 150 i więcej, co na bossów jest wręcz przegięciem. W ogóle w przeciwieństwie do wielu innych RPG bossowie są podatni na wszelkie statusy, typu Curse czy Sleep, ale akurat tego wcale nie uważam za wadę jako ogół. * - pomysł rysowania mapy w tak rozległym dungeon crawlerze nadal uważam za poroniony. Edytowane 27 lutego 2015 przez Suavek Cytuj
Kris Blake 40 Opublikowano 28 lutego 2015 Opublikowano 28 lutego 2015 (edytowane) (...) * - pomysł rysowania mapy w tak rozległym dungeon crawlerze nadal uważam za poroniony. Ale przecież w ustawieniach jest automapa.I nie jest tak jak wcześniej pisałeś, że ściany się nie rysują (no chyba, że sobie w ustawieniach nie włączyłeś). Ja tylko dodaje sobie do mapy ręcznie - drzwi, oznaczenia skrótów, power pointy, schody i czasem znak zapytania do eventów - a to akurat już żaden wysiłek nie jest. Edytowane 28 lutego 2015 przez Kris Blake Cytuj
Suavek 4 727 Opublikowano 28 lutego 2015 Autor Opublikowano 28 lutego 2015 Wiem, że jest automapa, ale to nadal tylko zarys korytarzy, bez drzwi, przejść, pułapek, eventów itp. I tu nie chodzi o "wysiłek" - zwyczajnie nie widzę sensu w sięganiu po stylus celem mazania po ekranie tylko po to, żeby zaznaczyć sobie lokalizację czegoś, co w innych grach tego pokroju wypełniane jest automatycznie. Jest to zwyczajnie zbędne, co by nie powiedzieć bezsensowne, nic nie wnosi do zabawy i tylko wydłuża mozolne łażenie po lochach. Cytuj
Paliodor 1 811 Opublikowano 6 marca 2015 Opublikowano 6 marca 2015 Gematsu zamieściło cztery strony wywiadów z ekipą pracującą nad Personą 5 i Dancing All Night. Przetłumaczony materiał pochodzi z Persona Magazine: http://gematsu.com/2015/03/japanese-persona-magazine-interviews-atlus-staff-persona-5-dancing-all-night Nie wklejam całego tekstu bo jest tego sporo. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 6 marca 2015 Opublikowano 6 marca 2015 (edytowane) Rano przeczytałem, w sumie specjalnie nowych wiadomości nie ma, no ale to nie było celem wywiadu. Ktoś pisał w tym temacie już, że dotychczasowy materiał pochodził z Ps3? Jakoś z 2 tygodnie temu doprecyzowano to w Famitsu, albo Dengeki, wszystkie multimedia dotychczas widziane były właśnie z 3-ki, a przynajmniej tak twierdzi Atlus (a propos P5) Edytowane 6 marca 2015 przez Hendrix Cytuj
Suavek 4 727 Opublikowano 6 marca 2015 Autor Opublikowano 6 marca 2015 http://youtu.be/xENjWOI6EsU Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.