Skocz do zawartości

Seria Megami Tensei

Featured Replies

Opublikowano
7 minut temu, Suavek napisał(a):

Mówisz o jedynce, czy dwójce?

System jedynki został zastąpiony tym z dwójki + rozbudowany o nowe systemy, zdolności itp. To akurat uważam za bardzo dobre rozwiązanie.

Chodziło mi o to, że większość megatenów i person ostatnich lat w jakie grałem niestety nie stanowiła większego wyzwania, nawet grając za pierwszym podejściem na Hard. Jeśli tutaj już przed premierą promują jakieś nowe zdolności Raidou, plus w DLC wpychają kolejne ułatwienia, to mam lekkie obawy, czy aby znowu nie skończy się na klepaniu jednego przycisku. No ale mimo tego biorę w ciemno.

Okej, to się nie zrozumieliśmy :) Miałem na myśli ponowne użycie systemu z jedynki, w dwójkę nie grałem i poczekam z nią pewnie aż też dostanie remake na modłę jedynki.

  • Odpowiedzi 1,7 tys.
  • Wyświetleń 225,5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Odpaliłem sobie dzisiaj P3P w GP i naszła mnie refleksja. W oryginał (chyba grę mojego życia, do której mam szczególny sentyment) grałem na studiach, w czasach gdy byłem samotnym zakompleksionym nerde

  • Wczoraj po 69h grania udało mi się ukończyć SMT4. Dawno nie miałem stycznośći z grą, która byłaby aż tak bardzo nierówna. Jestem w stanie przyczepić się do prawie każdego elementu a mimo wszystko gdyb

Opublikowano
  • Autor

Nie ma porównania między jedynką, a dwójką. Oczywiście to nie tak, że system dwójki to był jakiś Devil May Cry, ale całość była o wiele bardziej absorbująca i przyjemna na przestrzeni całości gry, niż oryginał.

Na tym etapie też bym poczekał już na remake dwójki. Tylko ciekawe, czy to będzie kwestia roku, czy więcej.

Opublikowano
  • Autor

Jakiś gameplay mi YT wyrzucił:

Opublikowano

Kurde strasznie klimatyczne to jest. Mocno kusi ale ja juz za cholere nie mam czasu ogryac tego wszystkiego co mam w bibliotece a wszystko mocno kusi.

Opublikowano
  • Autor

Nie pamiętam dokładnie, ale gra nie była jakoś szczególnie długa, jak na atlusowego jrpg. Ok 30-40h. Nie wiem, jak to wyjdzie w Remasterze. Na pewno na plus brak losowych walk podczas eksploracji miasta (co samo w sobie było w oryginale mocno bez sensu).

A na grę tak wyczekuję właśnie ze względu na klimat, atmosferę, ścieżkę dźwiękową i nieco inny styl zabawy. Mam wyjątkowy sentyment do tych gier ery PS2, dlatego Raidou sobie bardzo chętnie przypomnę na premierę.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.