Skocz do zawartości

Reach Patch 1.1 Sugestie


Salwador

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na stronie bungie znalazłem temat http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=49313662&postRepeater1-p=1#49314312

A w nim widnieją oto takie sugestie:

Post przez: schnykeees

-Increase overall bloom size of DMR and NR when spamming, reset time possibly a hair faster.

-Assists are too hard to get.

-Party theater, seriously.

-Bleed through damage on melees, DMR and NR.

-Make rockets have less splash damage radius or something... jesus.

-Snipe is too easy to use.

-Nades are still wayyyyy too powerful.

-Better maps in DLC, please.

 

Posted przez: Wiems35

- No more disconnect ban

- Betrayals are put up for team vote before kicks.

 

Podkreśliłem pogrubieniem to co mnie najbardziej martwi.Jeśli bungie wrzuci takie zmiany to ta gra naprawdę umrze?

Zwiększony BLOOM = Mega większy random

Osłabienie rakiet oraz granatów = jeszcze więcej burgerów biegających po granatach jak nigdy dotąd

 

Polecam wypowiadać się na ten temat ale to na oficjalnej stronie tak aby podsunąć im lepsze pomysły.

  • Odpowiedzi 6
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

lol, oczywiście że trzeba znerfić granaty.

 

Mnie to już mocno w(pipi)ia że dostaje 2 kuli z AR, shield na prawie 90% i puszczony metr ode mnie granat z pozdrowieniami od burgera mnie niszczy.

 

Do rakiet nic nie mam, sa w porządku.

 

co do blooma to trzeba go naprawić w DMR, bo w needlerze jest ok.

Opublikowano (edytowane)

A drużyny, które biorą udział w MLG nie mają nic do powiedzenia? Ogólnie amerykanie zazwyczaj wybierają najgorsze tryby. Do czasu wprowadzenia trybu MLG, ta gra doskonale gra na nerwach.

Edytowane przez YETI
Opublikowano

A drużyny, które biorą udział w MLG nie mają nic do powiedzenia? Ogólnie amerykanie zazwyczaj wybierają najgorsze tryby. Do czasu wprowadzenia trybu MLG, ta gra doskonale gra na nerwach.

Rumble Pit.

Pojawia sie Safe Heavens. 5-7 glosow pada na to (pipi). :rolleyes:

Opublikowano

Co do blooma to tam ogólnie jest to, że bloom ma być większy jak będziesz szybko strzelał ale za to szybciej się będzie resetował czyli wolniejsze strzelanie będzie bardziej celne, imo lepiej niż teraz ale ja i tak bym w ogóle wywalił blooma niz jeszcze kombinował.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

ja tam się w miarę do blooma przyzwyczaiłem...ostatnio pograłem chwile w H3 i strzelanie bez blooma wydawało mi się jakies takie...prostackie;) naprawdę po reachu strzelanie w H3 to pikuś, można też zauważyć plus reacha - sama mechanika gry poszła bardzo do przodu, widać to nawet przy samym celowaniu - w H3 wszystko chodzi tak jakby 'skokowo', w reachu celowanie jest płynniutkie.Nie to żebym wychwalał reacha, bo nadal uważam, że jest trochę z(pipi)any i wiele trzeba poprawić (przedewszystkim - GDZIE JEST ODDZIELNA PLAYLISTA TRYBÓW SLAYER PRO???!!!), ale do H3 nie mam zamiaru wracać, to już przeszłość.Innego skillowego multi juz nie ma, a komu się nie poodba to zawsze może złożyć sobie preorder na call of pupa: black chłops.

 

P.S: jak juz mają kombinować z tym bloomem to niech go wypierdzielą całkowicie, bo jakiekiolwiek zmiany mogą pogorszyć sprawę.

 

P.S2: niech wyje.bią tego żałosnego armor locka...

Edytowane przez 44bronx

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...