Salwador 189 Opublikowano 19 października 2010 Opublikowano 19 października 2010 Na stronie bungie znalazłem temat http://www.bungie.net/Forums/posts.aspx?postID=49313662&postRepeater1-p=1#49314312 A w nim widnieją oto takie sugestie: Post przez: schnykeees -Increase overall bloom size of DMR and NR when spamming, reset time possibly a hair faster. -Assists are too hard to get. -Party theater, seriously. -Bleed through damage on melees, DMR and NR. -Make rockets have less splash damage radius or something... jesus. -Snipe is too easy to use. -Nades are still wayyyyy too powerful. -Better maps in DLC, please. Posted przez: Wiems35 - No more disconnect ban - Betrayals are put up for team vote before kicks. Podkreśliłem pogrubieniem to co mnie najbardziej martwi.Jeśli bungie wrzuci takie zmiany to ta gra naprawdę umrze? Zwiększony BLOOM = Mega większy random Osłabienie rakiet oraz granatów = jeszcze więcej burgerów biegających po granatach jak nigdy dotąd Polecam wypowiadać się na ten temat ale to na oficjalnej stronie tak aby podsunąć im lepsze pomysły. Cytuj
MaZZeo 14 239 Opublikowano 19 października 2010 Opublikowano 19 października 2010 lol, oczywiście że trzeba znerfić granaty. Mnie to już mocno w(pipi)ia że dostaje 2 kuli z AR, shield na prawie 90% i puszczony metr ode mnie granat z pozdrowieniami od burgera mnie niszczy. Do rakiet nic nie mam, sa w porządku. co do blooma to trzeba go naprawić w DMR, bo w needlerze jest ok. Cytuj
YETI 11 040 Opublikowano 19 października 2010 Opublikowano 19 października 2010 (edytowane) A drużyny, które biorą udział w MLG nie mają nic do powiedzenia? Ogólnie amerykanie zazwyczaj wybierają najgorsze tryby. Do czasu wprowadzenia trybu MLG, ta gra doskonale gra na nerwach. Edytowane 19 października 2010 przez YETI Cytuj
waveform 5 Opublikowano 19 października 2010 Opublikowano 19 października 2010 @yeti 100% zgadzam się Cytuj
Raptor 226 Opublikowano 19 października 2010 Opublikowano 19 października 2010 A drużyny, które biorą udział w MLG nie mają nic do powiedzenia? Ogólnie amerykanie zazwyczaj wybierają najgorsze tryby. Do czasu wprowadzenia trybu MLG, ta gra doskonale gra na nerwach. Rumble Pit. Pojawia sie Safe Heavens. 5-7 glosow pada na to (pipi). Cytuj
Flaha 25 Opublikowano 19 października 2010 Opublikowano 19 października 2010 Co do blooma to tam ogólnie jest to, że bloom ma być większy jak będziesz szybko strzelał ale za to szybciej się będzie resetował czyli wolniejsze strzelanie będzie bardziej celne, imo lepiej niż teraz ale ja i tak bym w ogóle wywalił blooma niz jeszcze kombinował. 1 Cytuj
44bronx 459 Opublikowano 23 października 2010 Opublikowano 23 października 2010 (edytowane) ja tam się w miarę do blooma przyzwyczaiłem...ostatnio pograłem chwile w H3 i strzelanie bez blooma wydawało mi się jakies takie...prostackie;) naprawdę po reachu strzelanie w H3 to pikuś, można też zauważyć plus reacha - sama mechanika gry poszła bardzo do przodu, widać to nawet przy samym celowaniu - w H3 wszystko chodzi tak jakby 'skokowo', w reachu celowanie jest płynniutkie.Nie to żebym wychwalał reacha, bo nadal uważam, że jest trochę z(pipi)any i wiele trzeba poprawić (przedewszystkim - GDZIE JEST ODDZIELNA PLAYLISTA TRYBÓW SLAYER PRO???!!!), ale do H3 nie mam zamiaru wracać, to już przeszłość.Innego skillowego multi juz nie ma, a komu się nie poodba to zawsze może złożyć sobie preorder na call of pupa: black chłops. P.S: jak juz mają kombinować z tym bloomem to niech go wypierdzielą całkowicie, bo jakiekiolwiek zmiany mogą pogorszyć sprawę. P.S2: niech wyje.bią tego żałosnego armor locka... Edytowane 23 października 2010 przez 44bronx Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.