Mathiu 180 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 A powiedz mi... wprowadziłeś jakieś poprawki do techniki jazdy, czy to nadal ten sam przejazd, tylko po prostu się poszczęściło? Może poprawiłeś czasy przed skrótem? Czy nadal najważniejsze jest użycie nitro na skrócie? Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 Nie, teraz każdy przejazd mam w granicach 3:13:30 - najważniejsze jest w dalszym ciągu użycie nitro na skrócie (ja wcześniej tam niemal w ogóle nitro nie używałem xD), bo dzięki temu przebiłem najpierw granice poniżej 3:14 Cała reszta bez zmian. Cytuj
Mirumoto 234 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 Mathiu, świetny filmik. Mega plus za All Nightmare Long Żeby nie było offtopu. Ja mam 3.27.01 i jestem szczęśliwy, nie mam pojęcia jak wy robicie te kosmiczne czasy. 14 sekund szybciej? Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 Mathiu, tak żeby ustalić jakąś czasową granicę, po ostatnim zakręcie na skrócie, musisz mieć przewagi nad drugim ok. 21,5 sec i gdzieś z pół paska nitro jeszcze, żeby przebić granicę 3:13. Zauważyłem, że w innym wypadku po prostu się nie zejdzie niżej. Cytuj
Mathiu 180 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 Nie, teraz każdy przejazd mam w granicach 3:13:30 - najważniejsze jest w dalszym ciągu użycie nitro na skrócie (ja wcześniej tam niemal w ogóle nitro nie używałem xD), bo dzięki temu przebiłem najpierw granice poniżej 3:14 Cała reszta bez zmian. A możesz mi podać czas z jakim wjeżdżasz na skrót? To jest 2:14, czy już 2:13 lub nawet 2:12? Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 (edytowane) Jak wjeżdżam w skrót, to nigdy na to uwagi nie zwracam, ale chyba dochodze do 2:12, bo przewagę nad drugim w momencie wjazdu mam 16.75 sec, później po wyjeździe z tunelu zazwyczaj 18,5 sec, a później ok. 21 sec. Za chwilę napiszę, ile to jest dokładnie. Teraz miałem pecha, bo już podczas drugiego pomiaru wyszło 19,2 sec, później 21,75 sec i zabrakło mi nitro pod koniec, dojechałem z czasem 3:12:99 EDIT: Teraz skończyłem przejazd z czasem 3:14:12 i wjechałem w skrót przy 2:13.xx, ale można to zrobić szybciej. Edytowane 1 listopada 2010 przez Maciomaniak Cytuj
Mathiu 180 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 Przewaga nad graczem komputerowym to żadne wyznacznik, bo on akurat może trafić na ruch uliczny Najlepszym odnośnikiem jest właśnie wyznaczenie sobie jakiegoś czekpointa, gdzie masz chwilkę na zerknięcie na czas i porównywanie z kolejnymi okrążeniami, czy jedziesz lepiej, czy gorzej. Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 Cóż, może, ale wtedy na miejsce drugiego wpada ten, co był trzeci i zazwyczaj jest tak, że ten czas ma jakieś przełożenie na rezultat. Im większą mam tą przewagę, tym szybciej to wszystko wychodzi i faktycznie, końcowy czas jest lepszy. Więc przyjąłem za punkt odniesienia tą przewagę 3:12:24 i schrzaniłem na początku. Przy wjeździe na skrót, przy tych płotkach było 2:12.90-2:13.10 - coś takiego Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 Hmm cos nie dziala na biezaco ta aktualizacja wynikow. Major u mnie masz ciagle 3.22.94 Ja po 20+ probach mam 3.22.96 czyli nie jest zle. No tak nie 71, ale 94. Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 Ja na razie 3:16:66, ale ogromne błędy właśnie na skrócie. Zawsze tracę tam prędkość...fuuck Cytuj
schabek 5 346 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 Ya yebie nie mam pojęcia jak wy to robicie. Te 3:13 z karygodnym błędem chciałbym zobaczyć. Szkoda że nie kręciłeś filmiku. Jak tam utknąłem na 3:24:54 i ani w lewo ani w prawo nie idzie się ruszyć ;/ Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 (edytowane) Dałem radę zejść niżej - 3:12:24, ale widzę, że można zejść jeszcze niżej. Udało mi się niemal cały skrót przejechać przy 240 km/h i na drifcie i schrzaniłem na ostatnim zakręcie, obiłem się o płotek. Więc da radę lepiej. Schab, popracuj nad skrótem, bo to najtrudniejszy element trasy, a dobrze tam jadąc można nadrobić kilka sek. Mój znajomy jeszcze wczoraj miał 3:27 i właśnie na skrócie tracił, a dziś, po treningu dał radę już 3:19 wycisnąć, więc wszystko do zrobienia. Edytowane 1 listopada 2010 przez Maciomaniak Cytuj
Mathiu 180 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 3:12:24 i schrzaniłem na początku. Przy wjeździe na skrót, przy tych płotkach było 2:12.90-2:13.10 - coś takiego A wyjazd z drugiego tunelu (tego dużego)? 1:39.xx czy 1:40.xx? Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 Przy wyjeździe miałem 1:38:xx - ale to było tak na granicy 1:39 Cytuj
Mathiu 180 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 No to musisz jakoś inaczej rozgrywać początek wyścigu, bo ja w tym momencie tracę już ponad sekundę do Ciebie. Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 Hmm... Od początku właściwie robię tak, że na nitro wyprzedzam wszystkich oprócz białego Porsche (pierwszego), jadę za nim całą tą prostą, starając się utrzymać bardzo blisko na ogonie. Później, z górki, przyspieszam na nitro, wyprzedzam go, wchodzę z driftem w ten zakręt, znowu nitro, drift w lewo i nitro i staram się do tunelu nie spadać poniżej 270 km/h. W tunelu też próbuje wypracować ciągle powyżej 265 km/h Później, po wylocie z tunelu i po tym zakręcie nie mogę spaść z prędkością poniżej 255 Cytuj
Mathiu 180 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 Hm... No to robię identycznie. Przy driftach trzymasz się jak najbliżej wewnętrznej części zakrętu, czy raczej starasz się utrzymać na lewym pasie, żeby przy okazji ładować nitro? Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 Nie, przy driftach zawsze wewnętrznej części zakrętu, żeby go jak najszybciej ściąć i wrócić na lewy pas. Najlepiej, gdy uda się jeszcze na drifcie na niego wrócić Cytuj
sprite 1 798 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 3:12:24 i schrzaniłem na początku. Przy wjeździe na skrót, przy tych płotkach było 2:12.90-2:13.10 - coś takiego A wyjazd z drugiego tunelu (tego dużego)? 1:39.xx czy 1:40.xx? Ja właśnie też przy wyjeździe z tego tunelu robię około 1:39/40. Trzeba przyśpieszyć w tym odcinku ;] Jutro mam zamiar zejść do tych 3:14. ZAWSZE popełniam ten sam błąd na skrócie, przez co spada mi prędkość o 20km/h i tracę ponad 3 s. Muszę się go nauczyć idealnie przejeżdżać Cytuj
Tidek 36 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 Dzisiaj kilka godzin gry i udało się z około 3:18 zejść do 3:12.66 i czuję że dam radę jeszcze szybciej. Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 Właśnie 3:12:66 - co za czas. Wielkie gratulacje, ja zaczynam sie denerwować, bo siedzisz mi na ogonie. Póki co, poprawiłem o 3 setne - 3:12:19, ale to da się przejechać szybciej (co mnie martwi ) Cytuj
schabek 5 346 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 Wiem że mam 2:17 jak wjeżdżam w skrót a 2:33 jak wjeżdżam pod pierwszą skałkę. Czyli 16 sekund zajmuje mi skrót?! Chyba coś pochrzaniłem Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 1 listopada 2010 Opublikowano 1 listopada 2010 (edytowane) A używasz nitro na skrócie po pierwszym zakręcie i przed dojazdem do tej pierwszej skałki? 3:11:71 i już widzę, że da się lepiej. Edytowane 2 listopada 2010 przez Maciomaniak Cytuj
Mathiu 180 Opublikowano 2 listopada 2010 Opublikowano 2 listopada 2010 To ja chyba odpadam... nie widzę gdzie mógłbym urwać ponad 2 sekundy... Cytuj
MatekDM 1 300 Opublikowano 2 listopada 2010 Opublikowano 2 listopada 2010 Na skrócie - właściwie tylko tam da radę urwać nawet 3 sekundy Jest szalenie istotne, by dobrze tam przejechać Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.