Skocz do zawartości

Hitman: Absolution


Blaise

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Mr. Blue
Opublikowano

Prawdopodobnie będzie można go wyłączyć zanim rozpoczniemy przygodę. Nie będzie kusiło, żeby go używać. :thumbsup:

Opublikowano

To że będzie to opcjonalne to akurat mnie nie uspokaja. Boje się o to, że będą momenty, które są przystosowane do tego trybu. W splinterze też nie trzeba było używać M&E, ale niektórych momentów bez tego nie dało się przejść tak, żeby zostać niewykrytym.

Opublikowano

Nie ma co płakać zawczasu, Hitman jak dotąd nie zawiódł i ja jestem dobrej myśli. Poza tym twórcy czytają opinie graczy na forum hitmana i biorą pod uwagę ich zdanie (przynajmniej kiedyś tak było).

Gość Mr. Blue
Opublikowano

Wcale Convivtion nie zajeżdża :thumbsup: .

W odróżnieniu od... "konkurencji", tutaj wszelkie działania będą opcjonalne. Najbardziej punktowane oczywiście będzie brak wykrycia przez przeciwników.

Opublikowano

Niewiarygodnie klimatyczny jest ten nowy Hitman. Szykuje sie wielki come back agenta 47 i ogolnie gatunku skradanki, ktory na tej generacji konsol zmarnial i szczezl. Po tym co zobaczylem jestem jestem optymista. Jak dla mnie najlepsza gra targow E3, nie uwzgledniajac shooter'ow FPP.

Opublikowano

Pojawiły się informacje, jakoby Dawid Bateson i Jesper Kyd nie brali udziału w tworzeniu nowej odsłony Hitmana. Nie wróży to dobrze, w połączeniu z tym co dotychczas pokazali...

Opublikowano

Wcale Convivtion nie zajeżdża :thumbsup: .

W odróżnieniu od... "konkurencji", tutaj wszelkie działania będą opcjonalne. Najbardziej punktowane oczywiście będzie brak wykrycia przez przeciwników.

 

A w Conviction nie były opcjonalne? Można się było skradać, jak i normalnie wchodzić w wymiany ognia. Hitman przynajmniej po tym co pokazali przypomina Conviction.

Opublikowano

Mimo wszystko w Conviction były momenty, w których nie dało się przejść dalej bez zabicia kogoś. Hitman w tym aspekcie stawia na większą swobodę.

 

No nie bardzo. Wedle najnowszych doniesień z magazynu Edge w Absoltuion pojawią się również sekwencje bardziej nastawionę na akcję(:down:) a mapy będą podzielone checkpointami. Czyli upodobania się do niedzielniaków ciąg dalszy - dodaj do tego brak Kyda i Batesona - powrót 47 nie musi być wcale taki udany...

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano (edytowane)

Te strzelaniny mi się totalnie nie podobają, ale zakładam, że da się, podobnie jak w nowym Deusie, rozegrać to wszystko tak by nie zabić nikogo:)

 

Czekam na jutrzejszą pełną wersję

 

 

Błehehe, cała misja już dostępna, po raz kolejny ktoś wydymał IO Interactive:)

Edytowane przez TakeshiX
Opublikowano

Za(pipi)iście to wygląda, filmowość i skrypty w połączeniu ze skradanką - takiej mieszanki jeszcze chyba nie było :P Szkoda tylko, że tak liniowo, no ale coś za coś. Nawet jak nie dostaniemy rozgrywki jak w poprzedniej części, tylko taką jak na tym filmiku to i tak będę zadowolony, bo dobrych skradanek dużo nie ma, a ta prezentuje się wyjątkowo dobrze.

Opublikowano

To jest samouczek, wstęp do prawdziwej gry, trudno więc, żeby było w wuj za(pipi)iście dużo możliwości dojścia do celu - zresztą idę o zakład, że nawet tą misję da się skończyć bez wyciągania spluwy.

Opublikowano

Dobry motyw kiedy 47 już w przepraniu napotyka na swojej drodze całą gromadę S.W.A.Towców. Kamera najeżdża na M4 leżące na półce obok - łysol podchodzi do niej i sięga po... pączka. :D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...