Opublikowano 24 listopada 201212 l Gierka miecie pod wieloma względami. Nawet polska wersja mi się podoba, nominację do GOTY bym jej przyznał, ale system przebrań jest do bani i basta. Zresztą chyba pracują nad jego naprawą.
Opublikowano 24 listopada 201212 l Pewnie po prostu ograniczą kąty widzenia, teraz już nic innego nie wykombinują. Dahaka: Ja mówię o sytuacji kiedy ten system miałby sens. Bo jak jestem na stacji gdzie jest 100 zioma, to lepiej bym wyszedł przebierając się za jakiegoś chłystka w kapturze zamiast policjanta. Edytowane 24 listopada 201212 l przez DonSterydo
Opublikowano 24 listopada 201212 l Mogą jeszcze sprawić, aby stroje, które zakrywają twarz były niewykrywalne. To chyba da rade zrobić. W przyszłych częściach przydałyby się tutaj DIALOGI losowe, dla każdej misji inny zestaw i jak źle poprowadzimy rozmowe gadając jakieś głupoty(informacje byśmy zdobywali podsłu(pipi)ąc innych najpierw, lub po prostu kierując się logiką), to nas wykryją, a jak będziemy unikać ludzi, którzy chcą do nas zagadać to każą nas sprawdzić. Można by dorzucić tez jakieś legitymacje(kwestie zdjęc jakoś by się omineło ) zamiast przebrań niektórych. Dużo opcji jest na lepszy system, który też będzie miał znamiona realizmu i mam nadzieje, że pokombinują z tym, a nie spłycą do tego, że przebieramy się i już jesteśmy nie do wykrycia dopóki nie zaczniemy zabijać. A co do samej gry, to muszą tutaj pochwalić strzelanie. A konkretnie element precyzyjnego strzelania, kiedy delikatnie wciskamy trigger(na 360) i wtedy strzelamy dokładnie tam gdzie wymierzyliśmy. Jak dla mnie to jest 100000x lepsze niż wstrzymywanie oddechu etc Walnąc headshota w ten sposób daje PRZEOGROMONĄ satysfakcje, a strzelanie ze snajpy z tym zwolnieniem czasu i wyciszeniem wszystkiego dookoła to już w ogóle magia. Jak dla mnie ten system oddaje najlepiej to skupienie i wyciszenie, które należy osiągnąć przed oddaniem strzału(nie żeby, kiedyś próbował, ale snajperzy zapewne tak mają) Jak patrze na strzelanie ze snajpy w trailerze ghost warrior 2 to nawet porównania nie ma w poziomie satysfakcji z zaaplikowanego heda w hitmanie. MIÓD po prostu, aż chce się strzelać Edytowane 24 listopada 201212 l przez Dahaka
Opublikowano 24 listopada 201212 l Wy chyba w ogole nie rozumiecie tego systemu zmiany ubrania. Jak wchodzicie miedzy straznikow, to przebieracie sie (pipi)a nie za straznika, tylko np. za fryzjera i wtedy nikt oprocz innego fryzjera Was nie zaczepi, chyba, ze jestescie w miejscu, gdzie nikt trzeci nie powinien sie pojawiac (miejsce o podwyzszonej czujnosci - gra zawsze nas o tym informuje). Wtedy korzystamy z kucania i cover systemu. Do tego nie mam absolutnie zadnych zastrzezen - dziala bardzo dobrze. A jak juz musicie latac w tym samym co inni to trzeba zachowac (pol)dystans i ewentualnie korzystac w razie zauwazenia z instynktu. Sa za to elementy, ktore sa niestety ewidentnie spyerdolone i nie mam pojecia jak przeszly przez beta testy - zabijasz goscia kolo szafy, on upuszcza kilka rzeczy, ktore nalezy podniesc Y, ale niestety cialo do szafy tez trzeba schowac za pomoca Y. Zamiast dac inny guzik albo przelaczac sie d-padem, hitman zawsze podnosi cos z ziemi i trzeba najpierw wszystko kolo szafy uprzatnac (podniesc i przeniesc) i dopiero wyrzucic, na co czesto nie ma czasu :confused: Druga rzecz - katy widzenia podczas zatruwania jedzenia. No ja pyerdole! Myslalem, ze rozyebie pada. Przebralem sie za innego goscia niz typy w pomieszczeniu, zrobilem spiecie instalacji, wszyscy sie skupili na awarii, stali plecami do mnie, 15 m ode mnie - i za kazdym razem widza jak dorzucam cos do zarcia. Mialem tak w wielu misjach, za to w chinatown mozna dodac trucizny stojac 50 cm od ofiary xD Moze dlatego, ze bylem przebrany za kucharza, nie wiem. Checkpointy - spyerdolone, fakt. Ale i tak jak juz obmysli sie plan, to misja leci w kilka minut i jej wykonanie daje mase satysfakcji, zwlaszcza zainscenizowanie kilku wypadkow Cala reszta - GOTY. Fabula, klimat, grafika, ogolnie gameplay, udzwiekowienie (TUUUDDDUMMMMM!!!), dialogi i teksty NPCow ("o (pipi)a, mamy tu cyrkowca" - hitman wspina sie po budynku, "ej wiesz co? WIESZ CO? (pipi)! " xD), dziesiatki mozliwosci przejscia misji, przerozne wymyslne sposoby zabijania, replayability. GOTY gOTY goTY!!!! GOTY (pipi)O!!! Ciekawe kiedy wystawisz tego crapa na pchlim ;]
Opublikowano 24 listopada 201212 l Don, w klubie i tak po chwili musisz go zinfiltrowac od zaplecza...
Opublikowano 24 listopada 201212 l Ale wyśmienity easter egg do Kane&Lyncha po przyjezdzie do Hope w barze (Kane) i na strzelnicy (Lynch) W ogole gra ma taki gesty klimat, ze banka mala. Edytowane 24 listopada 201212 l przez Voytec
Opublikowano 24 listopada 201212 l Ale wyśmienity easter egg do Kane&Lyncha po przyjezdzie do Hope w barze (Kane) i na strzelnicy (Lynch) W ogole gra ma taki gesty klimat, ze banka mala. Jest tez potem w areszcie kane, piszacy list do swojej corki podczas czekania na wyrok smierci @Czezky Zeby cos podniesc, trzeba trzymac Y, zeby schowac cialo, wystarczy wcisnac je i puscic, wiec moim zdaniem jest to bardzo dobrze i intuicyjnie zrobione Edytowane 24 listopada 201212 l przez Bansai
Opublikowano 24 listopada 201212 l Ile jest wszystkich misji? 20, chociaż niektóre ciężko nazwać misjami.
Opublikowano 24 listopada 201212 l Sa za to elementy, ktore sa niestety ewidentnie spyerdolone i nie mam pojecia jak przeszly przez beta testy - zabijasz goscia kolo szafy, on upuszcza kilka rzeczy, ktore nalezy podniesc Y, ale niestety cialo do szafy tez trzeba schowac za pomoca Y. Zamiast dac inny guzik albo przelaczac sie d-padem, hitman zawsze podnosi cos z ziemi i trzeba najpierw wszystko kolo szafy uprzatnac (podniesc i przeniesc) i dopiero wyrzucic, na co czesto nie ma czasu :confused: Yaczes ... jak wsadzasz kogos do szafy/kontenera/lodowki to Y/Trojkat naciskasz jak zmieniasz ekwipunek/podnosisz jakis przedmiot to Y/Trojkat trzymasz zadna filozofia i nic ci sie w ekwipunku nie zmienia
Opublikowano 24 listopada 201212 l Panowie, macie jakieś dobre rady do misji na stacji kolejowej ?? Potrafię dojść bez wykrycia do drugiego peronu, i zawsze w ciągu 60 sekund ktoś mnie wykrywa
Opublikowano 24 listopada 201212 l chowaj się w tłumie. Pamiętąj, że jak jesteś w tłumie to NIE kucaj, bo wtedy zwrócą na Ciebie uwage. Jak jesteś przebrany za policjanta to już w ogóle luksus, stoisz w tlumie i sie nie ruszasz, a jak ktos zacznie zwracac uwagę, to se odwracasz do niego plecami
Opublikowano 24 listopada 201212 l Niestety ale misja na stacji kolejowej uswiadomila mnie ze w tej grze nie ma AI. Przeszedlem ten moment bez przebierania sie i kur.wa po chuy jest to wtapianie sie w tlum jak i tak w wiekszosci przypadkow trzeba stac tylem do policji. (raz to w ogole mnie koles zobaczyl po drugiej stronie torów przez bilboard) No wypas stoje sobie przed 2 policjantami tyłem, wszyscy szukają ŁYSEGO KOLESIA ALE NIKT MNIE NIE WIDZI, do tego opcja "ukryj się" np. przy tych automatach, 20cm ode mnie stoi policjant i nic. Gra mogłaby być zaje.bista ale jest na maxa niedopracowana taka prawda. CHUY NIE GOTY do tego opisany tutaj system przebierania się, misja w ktorej musze dostac sie do klubu, na parkingu stoi kilku policjantow i kliku zuli, nie moge zabic zula i sie za niego przebrac tylko za policjanta no super . sztuczne utrudnianie gry, oszustwa itp. gram na hardzie ale to z hardem malo ma wspolnego, musisz omijac debilizm tworcow taka prawda. Edytowane 24 listopada 201212 l przez bartiz
Opublikowano 24 listopada 201212 l Jestem w Hope, pod szafą grającą stoi Kane, mówi, że czeka na swojego kumpla... podszedłem, rozwaliłem mu butelkę na głowie, nagle widok przełącza się do pierwszej osoby, jakiś gościu łapie mnie za łeb i się drze "BAR FIGHT!!" Yebłem
Opublikowano 24 listopada 201212 l gra dobra nawet więcej niz dobra, ale dla mnie grą roku zdecydowanie nie jest,za dużo tu niedopracowanych i w(pipi)iajacych elementow z czego glownie mam na mysli checkpoiny z odradzajacymi sie przeciwnikami ktorzy zostali ogarnieci i ukrywanie sie w tlumie ktore nie do konca dziala.Szkoda ze te bronie pojawiaja sie w rekach hitmana(kiedys byl kozacki patent z walizka i snajparka jesli dobrze pamietam) znikad fajnie jakby to bylo zrobione jak w max payne 3.Ale ogolem po 4-ech misjach pozytywne mam odczucia tylko brakuje temu tytulowi jakigos wiekszego szlifu. Jeszcze mam pytanie odnosnie technicznych niedorobek,czy na wszystkich konsoletach filmiki przerywnikowe sa skompresowane w jakiejs (pipi)owej jakosci czy tylko na 360 zeby upchnac wszystko na 1 plycie? Aha i jeszcze wystepuje u mnie efekt dziwnego ziarna,ale widoczny tylko z bliska cos w stylu jak to bylo w crysis 2 w pewnych losowych momentach tylko ze tutaj wydaje sie to na porzadku dziennym(glownie w jasnych lokcjach).Niech ktos sprobuje np spojrzec w niebo na poczatku tutoriala,bo jesli efekt tej ziarnistosci jest u wszystkich to troche slabo
Opublikowano 24 listopada 201212 l Co by Ci dało przebranie za jakiegoś losowego ziomka, kiedy niczym by się to nie różniło od bycia w własnym garniaku xD? btw, http://forums.eidosg...598&postcount=6 mają zamiar usprawnić ten system w patchu, pewnie za ten czas wszyscy już grę skończą, ale zawsze coś... Nie wszyscy swoją drogą zastanawiałem się czy zdecydują wydać łatkę z usprawnieniami po tylu komentarzach na temat systemu przebrań. A właśnie, Panowie jak tam z muzyką? Soundtrack jest na dobrym poziomie bo jeśli dorównuje kawałkowi z Blood Money to jest zaje*iście.
Opublikowano 25 listopada 201212 l Osobiście jeśli chodzi o dźwięk to na moich słuchawkach od Sony 5.1 brzy za(pipi)iście i jeden z lepszych jakie słyszałem co do muzyki to ktoś tam narzekał przed premierą że ktoś nowy tym się zajmuje, wg muzyka też jest świetnie skomponowana i świetnie się łączy z fabułą
Opublikowano 25 listopada 201212 l Co to za model tych słuchawek, zarzuć jakimś linkiem. Z góry dzięki.
Opublikowano 25 listopada 201212 l Co to za model tych słuchawek, zarzuć jakimś linkiem. Z góry dzięki. Sorry linków nie można dawać więc masz fotkę http://img08.allegroimg.pl/photos/oryginal/27/98/44/14/2798441494 Już wiele się o nich rozpisywano więc zapraszam do działu ze słuchawkami
Opublikowano 25 listopada 201212 l To raczej 7.1 https://www.google.pl/search?q=sony+7.1&hl=pl&tbo=u&rlz=1C1ASAD_enPL467PL468&tbm=isch&source=univ&sa=X&ei=hRmyUIW3OI324QTxtYCwBg&ved=0CEcQsAQ&biw=1600&bih=799
Opublikowano 25 listopada 201212 l Te ulepszenia broni na ktore można kupować w "kryjówce" to są tylko do Kontraktów? Grał ktoś w ten tryb w ogole?
Opublikowano 26 listopada 201212 l wejśc możesz tylko skąd kasę będziesz miał na zakupy ? jak ktoś nie wie to modyfikację broni którą można było sobie odblokować w dodatku trzeba zamontować jakby ktoś nie wiedział
Opublikowano 26 listopada 201212 l Kumpel do mnie wczoraj dzwoni i mówi, że potrzebuje mojej pomocy - pyta się jak w misji X znaleźć truciznę żeby jednemu z ochroniarzy do kawy podrzucić. Ja siedzę skonsternowany i mówię, że najnormalniej w świecie wszystkich na poziomie wytłukłem Hitman stajl
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.