Skocz do zawartości

Console Wars 2.0

Featured Replies

Opublikowano

A nie było mówione kiedyś, że IP Gearsów należy do Microsoftu?

  • Odpowiedzi 9,9 tys.
  • Wyświetleń 240,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No i dobra, może Sony po tej aferze zablokuje możliwość tego typu kupowania rzeczy z PSN.   Aha, mam nadzieję że ta afera przyczyni się do zatrzymania ekspansji różnego rodzaju usług sieciowych. Kup

  • eheheh, myślałem że to kółeczko wzajemnej adoracji tak plusuje Zwyrola, zawsze mu zazdrościłem tych pinćset plusów a tu sie okazuje co innego     wszystkie te konta po 0 postów, lol   wniosek:

  • I chvj. Na żadnym PC nie zagrasz w Gran Turismo, Forze, God of War, Uncharted, Heavy Rain, Red Dead Redemption, Killzone, Alana Wake.   Fuck PC gaming

Opublikowano

Eeee, nie.

 

Wystarczy wejść na stronę Gearsów a tam widnieje: Gears of War, Gears of War 2, the Crimson Omen logo, Marcus Fenix, Unreal, Epic Games and the Epic Games logo are either registered trademarks or trademarks of Epic Games, Inc.,

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

IP Gears of War należy do Epic, ale Gears of War 1, 2, 3 "należą" de facto do Microsoftu z uwagi na to, że jest wydawcą każdej z tych gier. Identyczny sytuacja jak z pierwszą częścią Mass Effect. Umowa wydawnicza podobno została podpisana na 10 lat czyli o platformie kolejnych części do 2016 w takiej sytuacji decydowałby Microsoft.

 

Co do Bungie to jak można marnować taki potencjał developerski na grę dla no-life'ów, heh.

 

PS. Ciekaw jestem czemu na swoim evencie M$ pokazał nową grę z serii Dishwasher, a nie powiedział nic o Trenched. Szczególnie, że są właścicielem IP. Chyba już sami nie wiedzą kto dla nich robi te gry na XBLA. Niby marketing mają opanowany do perfekcji, ale czasem strzelają niezłe babole.

 

temp32075632736.gif

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Z drugiej strony: Ninja Gaiden II - wydawca Microsoft.

A jednak wyszła Ninja Gaiden Sigma II na PS3 ;)

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

Panie kolego... wydawcą Ninja Gaiden II jest Tecmo. M$ jest dystrybutorem.

Opublikowano
Na 360tce to juz w ogole bedzie parodia, nie dosc ze trzeba oplacac XBL to jeszcze beda chcieli zeby im co miesiac placic za granie :lol:

Jak płacisz za MMO to nie płacisz za Live. I oczywiście masz dostęp online tylko do tego MMO. :P

 

Ja chętnie zobaczę co za grę Bungie szykuje. Jak to będzie sci-fi shooter z dobrze przemyślanym gameplay'em to na bank będę grał.

Opublikowano

A dla ścisłości to wydawcą może być tylko Microsoft Game Studios, a nie Microsoft. Jeśli Microsoft Game Studios jest wydawcą to ich logo jest na froncie okładki. Żadna gra, do której prawa wydawnicze ma Microsoft Game Studios nigdy nie pojawiła się na innej konsoli i nigdy się nie pojawi.

Opublikowano

Jak dla mnie gadka Cappsa z Epic Games to taka woda na młyn dla mediów i fanbojów. Pjerdolenie z którego nic nie wynika, takie samo jak gadka o jego "chęci" wydawania Gearsów co roku. Zapewne Epic chcę w taki sposób wywrzeć presję na MS, trzecia część Gearsów tuż za rogiem i co dalej? MS musi podpisać nową umowę, GoW to potężna marka dla Xboxa i gra która na stałe się wpisała do historii gejmingu, jak Microsoft wypuści ją z rąk tą markę bezmózgami.

 

EDIT: Heh, a tutaj dowód na to :)

 

"Time and time again, when it came down to figure out what we do next with Gears, we sat down with Microsoft and they've given us really good, compelling reasons to work with them again."

 

$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Wszystko zależy od tego jaką M$ podpisał z Epic umowę wydawniczą. Jeżeli podpisali umowę na trylogię to możliwe, że kolejne części wyjdą nie tylko na PS3, ale także i na PC bo niby czemu Epic samo miałoby ograniczać swoje przychody. Może być też tak, że podpisują osobne umowy na każdą grę, ale np. łączy ich dodatkowa umowa mówiąca, że M$ ma pierwszeństwo jeśli chodzi o wykupienie prawa wydawniczego do każdej gry z uniwersum Gears of War - w takim przypadku to czy kolejne gry wyjdą na wszystkie czy tylko na jedną platformę zależałoby każdorazowo od woli M$. Wszystko zależy od tego jak wygląda umowa wydawnicza i czy nie ma żadnych dodatkowych klauzul czy też osobnych umów łączących M$ i Epic. Ale tego nigdy się nie dowiemy.

Opublikowano

Disvertigo prawie po polsku ...

 

Bulletstorm czesto zawiesza moja 360tke, myslalem ze byc moze RROD sie zbliza czy cos, ale konsola wariuje tylko i wylacznie przy tej grze - znalazlem wkoncu dobry team do grania (randomy), 19 fala juz tuz tuz i oczywiscie zwiecha. W doopie mam ta gre, idzie do zyda.

Opublikowano

Może ma problem z językiem polskim, ale KZ3 prezentuje się olśniewająco. Prawdziwa machina propagandowa PLAYSTATION 3.

Opublikowano

nie ujmujac nic Killzone - w ruchu nie wyglada az tak jak na 1 screenie...

Co nie zmienia faktu, ze dzisiaj po dluzszym czasie odpalilem Reach'a, e ktorym grafika teraz wydaje mi sie po prostu prosta i brzydka :mellow:

Opublikowano

Nie wiem na ile dokładne są wyniki z vgchartz, ale widać, że gdyby nie beta Gearsów 3 to sprzedaż Bulletstorma byłaby totalną katastrofą (teraz jest tylko katastrofą ;)).

 

X360 - 301 tys

PS3 - 64 tys :blink:

 

Marketing gra miała dobry zdaje się, bo co chwile wychodziły jakieś nowe trailery itp.

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

Killzone 3 również nie zachwycił. Start słabszy, niż przy drugiej części (ponad 500k vs 700k, taki Black Ops w pierwszym tygodniu zszedł w 4mln egzemplarzy).

Opublikowano
  • Autor

Killzone 3 również nie zachwycił. Start słabszy, niż przy drugiej części (ponad 500k vs 700k, taki Black Ops w pierwszym tygodniu zszedł w 4mln egzemplarzy).

Nie ma co odnosic sie do CoDow. Wiadomo, ze nic nie ma do nich startu. Predzej do Halo, bo to rowniez ex, ale z nim to tez wszystko blednie.

 

@down: fakt, faux pas ;)

Edytowane przez VoytecCFC

Opublikowano

blednie :teehee:

 

Blad Bungie w tej genracji to modyfikacja silnika z H2 nieustanna (Reach - H2 zmodyfikowane = H3 = Reach = H3 zmodyfikowane) zamiast napisac zupelnie nowy twor pod mozliwosci 360. Bo po CE i 2 jestem pewien ze zrobili by graficznego killera tej generacji. 3 moglaby wyjsc nawet rok, czy poltora pozniej. Jednakze i tak jest dobrze, nie sa to w najmniejszej miarze nawet gry srednio wygladajace, sa dobrze/bardzo dobrze wygladajace, w swoim czasie nawet masakrycznie przy skali jaka oferuja. Zawsze jeno moze byc lepiej.

Opublikowano

Maniana z tym Bulletstormem. Na X360 jeszcze bata pociągnęła całkiem dobry wynik jak na nowe IP - 1 mln powinien stuknąć + z 0.5 mln na PS3 i PC to wyjdzie tak 2 mln sprzedanych do dystrybucji, więc powinni wypuścić sequel. Tym bardziej, że nie wierzę w żadne pierdoły o 20 mln $, które niby poszły na grę.

 

PS. Fajny mam nowy Gamercard :P

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

hmm, no to niezla kicha z Bulletstormem. Widac gra az tak rewelacyjnie sie nie przyjela - zreszta doskonale to rozumiem, sam sie musze zmuszac, by ja skonczyc, tryb multi tego typu w ogole mnie nie interesuje, a jak kogos juz demo nie zachwycilo, to nie ma czego szukac w pelnej wersji.

Opublikowano

Bzdura. Mnie demo wrecz odrzucilo, a pelna wersja mi sie bardzo podoba (nie liczac tego, ze Anarchia wiesza mi czasem konsole). Fakt, kupilem gre tylko dla bety Gearsow, ale milo sie rozczarowalem.

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Tak zacząłem się teraz zastanawiać czy w 2012 roku na rynku pojawi się Crackdown 3 i czy będzie grę robić Ruffian Games czyli zespół od Crackdown 2. Interesuje mnie to dlatego, że ostatnia odsłona moim zdaniem to całkiem zgrabna produkcja podchodząca trochę pod nurt takich gier jak Bulletstorm - czyli na pierwszym miejscu fun factor. Co najciekawsze to fakt, że Ruffian Games zrobiło Crackdown 2 w zaledwie 8-9 miesięcy i cholernie ciekaw jestem jaki by zrobili postęp mając pełny 2 letni cykl developerski (przyjmowany dzisiaj jako standard dla sequeli) czyli prawie 3x tyle czasu co poprzednio.

 

Zakończenie Crackdown 2 bez wątpienia zapowiada kolejną część, sprzedaż na poziomie 800 tys. raczej też jest nawet bardziej niż zadowalająca przy prawdopodobnie niskich kosztach produkcji.

 

http://www.youtube.com/watch?v=cdAIGWjuyoE

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Killzone 3 również nie zachwycił. Start słabszy, niż przy drugiej części (ponad 500k vs 700k, taki Black Ops w pierwszym tygodniu zszedł w 4mln egzemplarzy).

 

No cóż... posiadacze PS3 zdecydowanie bardziej woleli kupić nowego codzika (Black Ops to najlepiej sprzedająca się gra na PS3).

Opublikowano

Killzone 3 również nie zachwycił. Start słabszy, niż przy drugiej części (ponad 500k vs 700k, taki Black Ops w pierwszym tygodniu zszedł w 4mln egzemplarzy).

 

No cóż... posiadacze PS3 zdecydowanie bardziej woleli kupić nowego codzika (Black Ops to najlepiej sprzedająca się gra na PS3).

 

A na x360 niby nie???

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.