Skocz do zawartości

Console Wars 2.0

Featured Replies

Opublikowano

No ale proszę bardzo, skoro KZ3 na 24 osoby ci nie odpowiada no to kup CoD'a, 6v6, sporo lagu, kamperiady i randomu, endżoj, mnie już się tego rodzaj rozgrywki sieciowej przejadł.

Killzone 3 tak bardzo od CoDa nie odbiega pod tym względem. Chaos jest nieraz większy niż w Codzie (podobna wielkość map-oczywiście porównując do tych większych z CoDa- + 24 osoby + latające pierdoły = <_<), kamperstwo jest znacznie bardziej rozpowszechnione niż w Black Ops (konstrukcja map, plus przegięta snajpa)-EDITnawet nie ma jak porównać skali kamperstwa w K3 z tą z Black Ops, przecież na to niemal wszyscy narzekają, lagi i zwolnienia animacji to też nie rzadkość, byle seria posyła w piach. Tak na dobrą sprawę, nie licząc technikaliów i designu, to jedynie sterowanie robi wielką różnicę.

Nie wiem czy grałeś w Bad Company 2 ...ale tam wystarczy jeszcze mniej kulek by zabić kolesia,a w trybie Hardcore tym bardziej ;)

Edytowane przez MYSZa7

  • Odpowiedzi 9,9 tys.
  • Wyświetleń 240,2 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No i dobra, może Sony po tej aferze zablokuje możliwość tego typu kupowania rzeczy z PSN.   Aha, mam nadzieję że ta afera przyczyni się do zatrzymania ekspansji różnego rodzaju usług sieciowych. Kup

  • eheheh, myślałem że to kółeczko wzajemnej adoracji tak plusuje Zwyrola, zawsze mu zazdrościłem tych pinćset plusów a tu sie okazuje co innego     wszystkie te konta po 0 postów, lol   wniosek:

  • I chvj. Na żadnym PC nie zagrasz w Gran Turismo, Forze, God of War, Uncharted, Heavy Rain, Red Dead Redemption, Killzone, Alana Wake.   Fuck PC gaming

Opublikowano

Z cyklu newsy z kosmosu... xD

 

Microsoft to steal E3? GDC Unreal Engine demo is possible on Xbox 360 in 720p.

 

Yes, that is not a next-gen. This is not Unreal Engine 4. This level of graphics will be on xbox 360 soon. With a limitation to 720p screen resolution and a bit lower lighting effects. That is a power of new low level middleware which Microsoft send to developers a year ago. This middleware called X-engine.

 

This could be achieved because developers started to use GPGPU and tessellation now. GPGPU allows 360 to render superb lighting. Tessellation allows to render more detailed characters. My sources indicates that more info about this will be relieved on this year E3 where Microsoft should surprise us all.

 

What about PS3? I don't know. But PS3 have no tessellation units on board and GPGPU very difficult to use with a cell spus at the same time. Developers use only SPUs to calc lighting. Not RSX's GPGPUs. And another limitation of PS3 is what PS3 have less video memory amount than xbox 360 and have no EDRAM. So RSX should spend it's power on things Xbox 360 gets for free with EDRAM.

 

 

That is really amazing if we could see this level of games this gen. No need for a PC upgrade. Soft sofa, big TV screens, and 5.1-av sound are still the best for gaming.

http://n4g.com/news/715239/microsoft-to-steal-e3-gdc-unreal-engine-demo-is-possible-on-xbox-360-in-720p

Thank for aproving guys. Don't listent to sonyboys. they are in denial now. I don't need hits. that is no advert on this blog.

 

To chyba jakiś dobry bullshit. Prawda... ?

Edytowane przez MaZZeo

Opublikowano

Tak.

Opublikowano

Chcialbym zeby to byla prawda, ale te demo jest na 3 polacznych gf'ach gtx 580, ktore razem maja 4,5 gb vramu. Nierealne na Xboxie, choc dla nastepcy, to bedzie pewnie pikus.

Opublikowano

A ja mam taką cichą nadzieję, że Microsoft zmiażdży wszystkich na tegorocznych targach E3 i trzaśnie taką bombę, że długo się nie pozbieramy ;)

Między innymi udowadniając, że to demo "UE 3,925" działa na X360 w real-time :P

 

EDIT:

Według bloga tego gościa, to demo działa na X360 w 720p, lecz ma ustawiony o 30% niższy poziom detali, nieco słabsze efekty oświetlenia i cieniowania, niemniej dalej robi kolosalne wrażenie i wygląda znacznie lepiej od najlepszych gier ekskluzywnych na PS3. Co więcej, podobno jego źródłem jest 3rd party developer, a pokaz działania tego dema na X360 odbył się za zamkniętymi drzwiami na GDC. Namawia też do czekania na targi E3, które mają się okazać ewolucją dla graczy i ewolucją pod względem oprawy graficznej gier przy okazji konferencji Microsoftu.

 

Sam jestem ciekaw, co z tego wyniknie. Wstępnie uznaje to za bullshit, ale chciałbym, żeby mnie zaskoczyli.

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

Nawet jeżeli to prawda, to co z tego? W grze tego raczej bym się nie spodziewał, bo moc obliczeniowa będzie potrzebna i do innych celów niż tylko grafika.

Opublikowano

Gdzieś czytałem, że te trzy karty GTX 580 na których działał pokaz UE są ponad 20 razy szybsze od układu graficznego X360.

 

I chyba mamy odpowiedź czy to jest możliwe czy nie.

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

Jest coś takiego jak optymalizacja, a według powyższego bloga, demo było niezoptymalizowane, przez to wymagało 3 kart GTX 580 :)

Opublikowano
  • Autor

Dobra, ale skoro sa 20 razy szybsze to optymalizacja tu nie pomoze. Mozna przystosowac silnik do slabszych kart, ale nie na az tak duza skale.

Opublikowano

Napisałem, że według informacji, które otrzymał autor tego bloga, demo na X360 ma o 30% mniej detali, oraz słabsze efekty oświetlenia i cieniowania. Być może w wyniku odpowiedniej optymalizacji, da radę uzyskać i tak kapitalny efekt. Autor wpisu zdaje się to potwierdzać.

Opublikowano

Głupoty. M$ i ich E3 to chodliwy temat i wielu blogowiczów itd. załatwia sobie w ten sposób wejścia na stronę. Ostatnio jest wręcz wysyp tego typu "newsów" z tyłka.

 

Ja stawiam, że M$ może mieć parę rzeczy do zapowiedzenia na E3, większość z uwagi na to, że teoretycznie dla wielu gier w 2012 powinien wypadać koniec cyklu developerskiego:

 

- Nowe Halo na święta 2012 (ok. 3 lat produkcji),

- Alan Wake 2 na wakacje 2012 (2 lata produkcji),

- Reboot PGR (1.5 - 2 lata produkcji),

- Kingdoms na drugą połowę 2012 (2-3 lata produkcji),

- Crackdown 3 (2 lata produkcji),

- Jakiś projekt od Lionhead (2 lata od Fable 3, w przypadku gry innej od Fable 3 ze 3 lata produkcji).

 

Ale w żadne kosmiczne technologie na 6-7 letniej konsoli nie wierzę :P

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Tak...demko chodzilo na 3 kartach GTX 580....tak...one kilkanascie razy potezniejsze od 360tki.

Tylko ze demo hulalo w niebotycznych rozdzielczosciach + AA + AF itp.

 

Taki Crysis 2 na maxymalnych detalach/teksturach + dx11 + fullhd +AAx8 zapewne tez bedzie wymagal mega kompoa....podobnie zreszta jak BF3.

 

Koles wyraznie zaznaczyl ze ze na konsoli to ma hulac w 720p z obcietymi detalami o oswietleniem. Nikt nie mowi ze to bedzie wygladalo tak jak na tym tech demku. Pytanie tylko jak bardzo obciete.

Opublikowano

Zrobić demko techniczne bądź też jakiś mały grywalny kawałek kodu, a wypuścić całą grę na tym ulepszonym silniku UE3 to dwie różne sprawy. Chyba na serio nie wierzycie, że X360 pociągnie takie coś bez jakichś poważnych cięć i wprowadzonych "sztuczek" symulujących niektóre efekty z tego nowego silnika? Szczerze to nawet wątpię czy większość gier będzie wyglądać w następnej gen. tak jak na materiałach od Epic. Sami popatrzcie ile gier i devów umie wykorzystać potencjał obecnej wersji UE w jakimś tam stopniu, a niektórzy już piszą, że grafika w następnej gen. będzie taka jak na filmiku "Samarytanin" czy jak to się tam zwało. Wątpliwe, może po paru latach parę tytułów tak się będzie prezentować, ale i tak zapewne będą to nieliczne wyjątki z pośród morza graficznych średniaków.

Opublikowano

Nawet jezeli mowimy o obnizonym oswietleniue i detalach, i to solidnie, dodajac do tego zjazd do 720p, to i tak bylyby to najladniejsze gry na konsolach. Mozliwe, ze caly lineup jest trzymany w tajemnicy bo ma wykorzystywac X engine i na E3 bedzie eksplozja, zapewniajaca 2 lata zycia konsoli z nowa jakoscia graficzna, ktora wyprzedzi mocno PS3. Taka teoria spiskowa. Osobiscie chce nowego Xa za 2 lata z natywna rozdzielczoscia full HD, 60 klatkami i tytulami startowymi wygladajacymi jak Samaritan.

Opublikowano

Nawet jezeli mowimy o obnizonym oswietleniue i detalach, i to solidnie, dodajac do tego zjazd do 720p, to i tak bylyby to najladniejsze gry na konsolach. Mozliwe, ze caly lineup jest trzymany w tajemnicy bo ma wykorzystywac X engine i na E3 bedzie eksplozja, zapewniajaca 2 lata zycia konsoli z nowa jakoscia graficzna, ktora wyprzedzi mocno PS3.

 

Czyste science-fiction :)

 

M$ nie potrzebuje żadnego X-engine by cały czas być w grze, wystarczy że wypuszczą te gry co wymieniłem na tej technologii co już mają. Sony inwestowało ostro w technologie wykorzystujące specyfikę PS3 i co im to dało z finansowego punktu widzenia ? Nic. Ludzie nie rzucili się jak hieny na PS3 w 2011 roku, a czemu ? Bo tak na prawdę mało kogo obchodzi czy gra X będzie ładniejsza od gry Y, jak będzie grywalna dla jakiejś tam grupy odbiorców to może i chodzić na przedpotopowym silniku jak CoD'y, a i tak będzie schodzić w milionach. Najlepszy przykład to Killzone 3 (w tym sensie, że bycie najładniejszym FPS'em nie zapewnia zadnej przewagi na rynku). Dlatego wątpię by M$ przez ostatnie 2-3 lata w kompletnej tajemnicy pracował nad całkowitym przemodelowaniem swojej strategii i nagle zachciało im się ścigać na fajerwerki graficzne.

 

Inny przykład z obozu M$: Alan Wake i Crackdown 2 - Gdyby Alan Wake wyszedł na PS3 to byśmy czytali standardowe, że X360 tego by nie pociągnął, ale czy zayebista grafika wyciągnęła sprzedaż gry ? Nie. Sprzedała się trochę lepiej niż Crackdown 2. Grafika sprzedaży nie pociągnęła, ale brak kampanii reklamowej grę pogrążył.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

O tych 20 xboxach to też dobry bullshit ;] Z resztą z tego co pamiętam to podobnie było z techdemem Crysisa na E3 2006, które leciało na 2-3 top endowych kartach, a jak było potem z tą grą to każdy wie.

 

Na pierwszy rzut oka wydaje się to bujdą, ale w takich trollowych newsach zawsze jest jakieś ziarenko prawdy.

Opublikowano

Niestety, gra jest powtarzalna, rutynowa i... momentami nudna. Grając w Crysis 2 ma się wrażenie, że uczestniczymy w 5-godzinnym prologu do finałowych wydarzeń, trwających około 60 minut. Zanim gra skopie Ci dupę, musisz niestety wiele wycierpieć.

Opublikowano

Tak z dupy wzięte, od czapy i kompletnie nie na temat.

Rozmowy o Crysis 2 nie mają tutaj żadnego sensu, lepiej porozmawiać o tym w odpowiednim do tego temacie.

Zresztą świadczy to o Cryteku, który najwyraźniej ma pewien problem ze stworzeniem rozgrywki adekwatnej do jej oprawy.

Opublikowano

Crytek jeszcze nie zrobił gry,która nie byłaby nudna. Oni umieją robić świetne silniki robiące za benchmarki dla sprzętu i lepiej jakby się na tym tylko skupili bo tworzenie gier to nie tylko ładna grafika. Crysis 1 zainstalowałem by sprawdzić jakie to jest, grafika fajna ale z grą nie wytrzymałem dłużej jak 5min, potem już tylko uninstall. Już pierwszy Far Cry był ciut bardziej ciekawy, choć od połowy też robił się nudny.

Opublikowano

Ocenianie gry po 5 minutach zabawy....fajnie.

Przedtem jeszcze patrzyłem się parę razy jak kumpel grał i szału nie ma.

Nie będę siedział i marnował czas przy jakiejś głupiej gierce skoro od początku jest słaba. Mam więcej bardziej godnych uwagi tytułów do ogrania, a to zacząłem z czystej ciekawości.

Edytowane przez Paliodor

Opublikowano

Ale trzeba uczciwie przyznać, że Crysis rozkręca się z czasem i warto pograć w jedynkę dłużej. Polecam też Warhead'a, który ma ciekawszą kampanię od "czystego" Crysisa.

Ja chce już czerwiec...

Opublikowano

Jeeli chodzi o mnie to Far Kraje jakos nie podeszly mi, wrecz nudzily. Crysis i Warhead wrecz przeciwnie. Jestem dobrej mysli jezeli chodzi o kontynuacje.

Edytowane przez Ins

Opublikowano

Jeśli Crysis 2 faktycznie wydaje się być "nudny" to i tak mi to nie będzie przeszkadzało. Z chęcią zagrałbym w FPSa w którym nie zabijamy miliona przeciwników w ciągu jednej misji. Grając pobieżnie w "nieoficjalną otwartą betę" na PC gra mi się podobała, multi w demku na PC też mi się podobało. Jutro sprawdzę na PS3 i jeśli nie będzie tragedii to pewnie grę kupię.

 

@Ins - jeśli chodzi o Far Kraje, to Crytek robił tylko tego pierwszego :P

Edytowane przez SzczurekPB

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.