Skocz do zawartości

Console Wars 2.0

Featured Replies

  • Odpowiedzi 9,9 tys.
  • Wyświetleń 240,3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • No i dobra, może Sony po tej aferze zablokuje możliwość tego typu kupowania rzeczy z PSN.   Aha, mam nadzieję że ta afera przyczyni się do zatrzymania ekspansji różnego rodzaju usług sieciowych. Kup

  • eheheh, myślałem że to kółeczko wzajemnej adoracji tak plusuje Zwyrola, zawsze mu zazdrościłem tych pinćset plusów a tu sie okazuje co innego     wszystkie te konta po 0 postów, lol   wniosek:

  • I chvj. Na żadnym PC nie zagrasz w Gran Turismo, Forze, God of War, Uncharted, Heavy Rain, Red Dead Redemption, Killzone, Alana Wake.   Fuck PC gaming

Opublikowano

To bardziej do newsów, a nie do Console Wars.

A sprzęt jest tak mocny, jak mocni są developerzy programujący na nim. Technologia nie ma tu większego znaczenia, co wielokrotnie na przestrzeni generacji było już udowadniane, a najlepiej widoczne jest w God of War 2 na PS2, gdzie z 299 MHz, 32 mb ramu i grafiki taktowanej 147 mhz wykrzesano więcej, niż mogliśmy sobie to wszyscy wyobrazić.

Edytowane przez Maciomaniak

Opublikowano

Jak myślicie? Po tym jak Crysis 2 zaprezentował możliwości CryEngine 3 część developerów przerzuci się na niego czy jednak zostaną z UE3?

Opublikowano

Jakoś nie liczę na nagły przeskok na CryEngine 3, tym bardziej, że UE także się rozwija. Poza tym, które studia mogłyby przeskoczyć na ten silnik?

Opublikowano

Jak myślicie? Po tym jak Crysis 2 zaprezentował możliwości CryEngine 3 część developerów przerzuci się na niego czy jednak zostaną z UE3?

 

Za późno na to w tej generacji. Zapewne parę gier na CE3 zobaczymy, ale w żaden sposób nie zagrozi to UE3, teraz każdy szanujący się programista pewnie ma ten drugi obcykany bardzo dobrze.

 

Zresztą to, że na CE3 można wyczyniać cuda nie oznacza, że inni developerzy niż sami twórcy będą potrafili to zrobić - np. ile czasu developerom zajęło by ich gry prezentowały podobny poziom NA UE3 jak pierwsze Gears of War. Wszystko wymaga czasu, a tego devi już tak dużo nie mają. CE3 jest uszykowany bardziej pod następną generację, a w tej się pokazał tylko dlatego, że okazała się wyjątkowo długa, podobnie będzie z iDTech5.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

To co napisało gram.pl nie ma nic wspólnego z oryginałem (tytuł newsa). Nieraz jak patrzę co za dekle biorą się za tłumaczenie newsów na polskich portalach to żałuję, że nie wziąłem fuchy na Konsolowisku :P

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

http://www.lensoftruth.com/analysis/feature-crysis-2-frame-rate-analysis/

 

PS3:

 

Global percent of torn frames: 0.0

Global average FPS: 26.54

 

X360:

 

Global percent of torn frames: 1.93

Global average FPS: 29.11

 

 

Szkoda, że nie pokazali jakiejś dużej zadymy - pewnie spokojnie do 20 FPS spada.

Opublikowano
  • Autor

PS3:

Global percent of torn frames: 0.0

Global average FPS: 26.54

Moge to w pelni potwierdzic. Wrazenie mialem 25 klatek, a jest troszke lepiej :) I co jest ogromna zaleta a nie moglem np tego w Mafii 2 zniesc - nic nie rwie, faktycznie. Zadnego tearingu.

 

Ale wersja na klocka tez nie ma stalych 30 klatek, heh.

Opublikowano

Tak czy siak różnice są malutkie. Nie jest to zepsuta wersja gry jak Bayo, czy Orange Box. Nie jest też znacząco słabsza jak Mafia 2, czy RDR. Czyli czepianie się jest bezsensowne ^_^

Opublikowano
  • Autor

Roznica w zasadzie lezy w 3 klatkach :) Porty w porownaniu screenow wygladaja tak samo, w ruchu tez. Naleza sie brawa Crytekowi za takie porty. EA ostatnio nie daje pola manweru wojenkom, bo Dead Space 2 rowniez wyglada identycznie. Porownan Bulletstorma nie ogladalem, ale chyba tez trzymaja taki sam poziom.

Opublikowano

Dlatego też napisałem, że różnica jest malutka, nawet niezauważalna dla normalnego gracza. Szkoda, że Sony zrobiło tak trudną do programowania konsolę i 3rd party developerzy po prostu nie mają czasu się z PS3 bawić. Chyba tylko Konami z Castlevanią i S-E z FFXIII chciało się z PS3 bawić i efekty są

Opublikowano

Różnica jest w dwóch wersjach i to duża. Wielu recenzentów to zauważyło. Na Ps3 spadki klatek występują częściej i są większe. Na Ps3 jest dodatkowo problem z doczytywaniem tekstur. Dodatkowo tekstury są w niższej rozdzielczości oraz gorsze oświetlenie.

Opublikowano

Ja słyszałem, że wersja na PS3 ma nieświeży oddech i częściej chodzi na dziwki od tej na X360. Nie wiem czy to prawda.

Opublikowano

najsmieszniejszy jest brak tearingu na ps3. Zwykle to tutaj wlasnie byla tu taka niespodzianka ;)

Opublikowano

2% tearing to statystyka - fizycznie nie ma możliwości by zobaczyć średnio raz na 2 sekundy i 50-60 FPS jedną uciętą klatkę.

 

10% tearing jest widoczny, a 20% tearing = "nie da się" grać.

 

Crytek'owi należą się brawa za kosmiczny poziom multiplatformowego silnika.

Edytowane przez donsterydo

Opublikowano

Dziala wam lens of truth?

Opublikowano

Działa, ale bardzo wolno się uruchamia.

Opublikowano

Mnie sie nie uruchamia.

Opublikowano

Szczerze mówiąc to zaczyna mnie już śmieszyć to niekończące się porównywanie Crysis 2 na PS3 do wersji na X360. Nawet jeśli port na konsole M$ ma w paru momentach ciut lepszą oprawę, to co?

 

Z tego co zauważyłem to wierni fanboye X360 strasznie się tym szczycą... (nie mam na myśli akurat tego forum)

Opublikowano

Gra na obu konsolkach wygląda fenomenalnie.

 

Co do szczycących się "lepszością" wersji na X360 fanbojów owej konsoli, to nawet cała armia takich delikwentów nie przebije jednego, PoBaNowanego na większości for fanboja PS3... każdy chyba wie o kogo chodzi :whistling:

Edytowane przez Michał102

Opublikowano

Przypadkiem nie chodzi o BoBana z gameonly, który to tutaj wypisywał swoje brednie pod nickiem Feisar? Heh, nic dziwnego, to nie jest fanboj tylko jakiś chory umysłowo człowiek...

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.